Tipnete si, jaký výkon má tahle zdánlivě obyčejná Toyota Camry?

Tipnete si, jaký výkon má tahle zdánlivě obyčejná Toyota Camry?

Americká tuningová show SEMA ukazuje neskutečné šílenosti. Jednou z nich je třeba tahle Toyota Camry. Koncept se jmenuje Camry Sleeper a jak název napovídá, nebude to obyčejná Toyota Camry, která v Americe platí za nudné auto pro maminky (a babičky).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Najdi deset rozdílů... Základ s nudnější image si asi u Toyoty vybrat nemohli

Jen připomeneme, že v Americe znamená označení „sleeper“ auto, které mate tělem a neprozrazuje na první pohled svůj skutečný dynamický potenciál. Čili přesný opak toho, co dokážou někteří tuneři udělat ze svých Fabií s jedna dvojkou HTP...

Toyota vysvětluje, kde se vzala jména Yaris, Corolla a třeba Supra

Toyota vysvětluje, kde se vzala jména Yaris, Corolla a třeba Supra

Asi už jste si prolistovali přiloženou fotogalerii a pustili video, takže jste si mohli povšimnout, že s původní Toyotou Camry nemá tento Sleeper vůbec nic společného. Zaprvé pohání zadní kola a zadruhé je to vlastně jenom rám s motorem obalený karosérií imitující produkční auto.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ne, klimatizace tu není. Ani multifunkční volant. Ani přípojka na iPod. Nicméně automatickou převodovku dostanete

Motor pochází z pick-upu Toyota Tundra a jedná se o osmiválec 5,7 litru (jak jinak), na který byl namontován kompresor (jak jinak). Výkon tohoto monstra prý přesahuje 850 koní a zrychlit na čtvrt míli (což je v Americe stejně důležitá hodnota jako u nás spotřeba a velikost kufru) umí za méně než deset sekund.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků