Tipnete si, jaký výkon má tahle zdánlivě obyčejná Toyota Camry?

Americká tuningová show SEMA ukazuje neskutečné šílenosti. Jednou z nich je třeba tahle Toyota Camry. Koncept se jmenuje Camry Sleeper a jak název napovídá, nebude to obyčejná Toyota Camry, která v Americe platí za nudné auto pro maminky (a babičky).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Najdi deset rozdílů... Základ s nudnější image si asi u Toyoty vybrat nemohli

Jen připomeneme, že v Americe znamená označení „sleeper“ auto, které mate tělem a neprozrazuje na první pohled svůj skutečný dynamický potenciál. Čili přesný opak toho, co dokážou někteří tuneři udělat ze svých Fabií s jedna dvojkou HTP...

Toyota vysvětluje, kde se vzala jména Yaris, Corolla a třeba Supra

Toyota vysvětluje, kde se vzala jména Yaris, Corolla a třeba Supra

Asi už jste si prolistovali přiloženou fotogalerii a pustili video, takže jste si mohli povšimnout, že s původní Toyotou Camry nemá tento Sleeper vůbec nic společného. Zaprvé pohání zadní kola a zadruhé je to vlastně jenom rám s motorem obalený karosérií imitující produkční auto.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ne, klimatizace tu není. Ani multifunkční volant. Ani přípojka na iPod. Nicméně automatickou převodovku dostanete

Motor pochází z pick-upu Toyota Tundra a jedná se o osmiválec 5,7 litru (jak jinak), na který byl namontován kompresor (jak jinak). Výkon tohoto monstra prý přesahuje 850 koní a zrychlit na čtvrt míli (což je v Americe stejně důležitá hodnota jako u nás spotřeba a velikost kufru) umí za méně než deset sekund.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků