Tip na dárek: pořiďte si dvoukolové Ferrari

Automobilky se snaží zaujmout čím dál tím více a s příchodem vánočních svátků to platí dvojnásob. Není pochyb o tom, že Ferrari je značkou, která je hodně zaměřena i na životní styl. Po různých limitovaných edicích telefonů, notebooků nebo parfémů přišlo na řadu i dvoukolové vozítko Segway.

Toto pozoruhodné přibližovadlo, které bylo vynalezeno v roce 2001, snad není třeba představovat. Italská automobilka Ferrari si ho ve své limitované edici „oblékla“ do slušivého červeného šatu a některé prvky, jako například řídítka, pokryla kůží. Segway PT i2 Ferrari Edition se však od ostatních Segwayů nijak jinak, než vzhledově neliší, takže žádné zvýšení výkonu nečekejte. Taktéž nečekejte, že toto vozítko „narvete“ do kufru nějakého Maranella, nebo F430, tak budete muset být mírně „nestylový“ a vozit si Segway v něčem jiném, než ve Ferrari.

Cena ani počet vyrobeních exemplářů zatím nejsou známy, alr dostat se k němu nebude určitě jednoduché. V každém případe je to ale hezké a hlavně originální zpestření řady stylových doplňků.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Segway PT i2 Ferrari Edition

 

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků