Tip na dárek: Jste fanouškem Fiatu? Kupte si elektroniku s jeho logem

36 komentářů

Mates
16. května • 20:33

Kdo rika ze FIATy jsou k nicemu tak si jdete koupit fabiu a neprudte tady kdyz jste fiata videli z vlaku. Fiat Bravu uz mam 6 let ma najeto 150 000km a v servise bylo tak na vymenu oleje
Jak muzete proboha srovnavat mercedes s fiatem??? Zaprve je to uplne jina trida vozu a za druhe u mercedesu jsem delal dva roky a muzu rict ze diagnostika se dela na starych 286, a ani nevite co se deje v servise. Opravy se provadi kdyz to reknu lidove: kopnu do toho -  jede, dalsi. Ted jsem u fiatu a je to uplne neco jineho - moderni diagnostika, u vozu se kontroluji i dalsi zavady a auta se alespon opravuji poradne.
Co se tyce spolehlivosti Fiat nema konkurenci. U mercedesu se auto klidne vratilo 3x do mesice se stejnou zavadou. U fiatu se zavada opravi a par let ho nevidim. A ted si kritizujte skodovaci.

monek
18. května • 9:20

Tak tak, moje řeč. Ja mam taky Bravu už nějaký ten čásek a zatím jen a jen spokojenost. Měnil jsem jen olej a brzdové desticky. A jestli tomuhle někdo říká poruchovost, tak ať de do pr...e. Vždycky když se s někým bavím a řeknu že mám Fiata - okamžitý argument na H...o, takové auto bych si nikdy nekoupil. Na mou otázku v čem jezdíš ty dostanu obvikle Š120 nebo zatím nic, ale chystám se koupit.... O rok později - dotyčný stále jezdí na kole Čistá závist ať si každá kdo chce říká cochce

Patriot
22. května • 12:59

Fiat je dobrá značka. V Evropě patří podle počtu vozů ke špičce, a nezřídka evropský trh i zcela ovládl, to se týká i náročného německého trhu (v ročnících kdy uvedl nové typy - např. Punto). Jen Punt prodá fiat ročně 600.000, na což nestačí ani všechny modely Škoda dohromady ...).
Mám Punto, měl jsem Uno, ségra Punto a měla Uno, soused ma Mareu a Ulysee, teta letitou126. Všichni jsme spokojeni. Neříkám, že FIAT je best of, ale to není žádná značka, poněvadž v tom případě by všechny ostatní zkrachovaly. Je to značka, která se ale nemusí stydět. Nikdy jsem neměl problém s vážnou poruchou, FIAT trpí trošku snahou o co nejnižší cenu, a občas zazlobí nějaké maličkosti, což pak zbytečně zhoršuje jeho statistiku. Na druhou stranu raději si koupím Punto za 240.000 než srovnatelnou Fabii za 300.000. Kdybych si koupil Fabii, musel bych s ní jezdit 10let, když pudu do Punta, můžu si dovolit koupit další Punto už za 8 let. Zatímco 10 let stará Fabia bude pendlovat po servisech, já budu mít funglovku Punto s čerstvou x-letou zárukou. Tak co, který vůz je teď je spolehlivější ? Jó, statistika TUV snese všechno, ale realita nese další prvky, které statistika nazachytí.

ivo
9. května • 10:08

Pracoval jsem několik let jako šéf české pobočky jedné německo-holandské firmy a musím podotknout, že v běžné hovorové řeči tito pánové používali někdy pro vyjádření kvality srovnání, cituji: "to víš, není to Mercedes, je to Fiat". Z toho usuzuji, že pojem Fiat je pro generaci čtyřicátníků západoevropanů synonymum pro střep, prostě krám nejnižší možné technické úrovně a spolehlivosti.

dall
9. května • 11:56

Pánové měli zřejmě značný přehled... Stačí se poptat pár majitelů nových MB, nemluvím teď o staré klasice, jak jsou spokojení a kolik dní z roku tráví jejich hvězdička po servisech...
A že je Fiat nejnižší technické úrovně? To by nevypustilo z huby ani totální pako, pokud ví o autech aspoň nějaké minimum...

ivo
9. května • 13:03


Vůbec neřeš skutečnou kvalitu aut, nepochopil jsi princip. To bych pak mohl napadnout toho, kdo řekne, že má zahradu velikou jako Brno, nebo jako prase, že nemá potuchy o městech nebo zvířatech.Neříkám, že to tak je, a že to odpovídá skutečnosti, jde pouze o zavedené rčení, jímž vyjadřují technickou úroveň výrobku, případně jeho spolehlivost. Určitě pramení z dřívějších, ale bohužel pro Fiaty dodnes platných představ o jejich kvalitě. Opakuji, že jde pouze o přirovnání, ale stojí za zamyšlení.

dall
9. května • 15:10

Já jsem to pochopil, neboj, jen jsem chtěl podotknout, že co říká někdo, kdo o tom evidentně ví houby pro mě není důvodem se nad tím vůbec zamýšlet, natož to brát jako nějakou obecnou pravdu...

Stenly
9. května • 19:15

To je furt stejný...jak se vyskytne nějaký příspěvek,nebo diskuse týkající se Fiatu,hned se nabalí
pár zhrzenejch škodovkářů (velmi často s emblémem HTP) a prudí a prudí,bez osobní zkušenosti,
...jenom závist...

Prof. Ikebana
9. května • 7:49

Fiat jsou auta? Tak mozna pred II. svetovou ;o)

dall
9. května • 8:23

Bože to je tady zase sbírka idiotů...

P800
8. května • 15:34

Je-li tato elektronika FIAT s kvalitou stejně jako vozy FIAT, bude to zadarmo drahé..

Stenly
9. května • 19:10

No jasně,to by bylo,aby se do diskuse nezapojili chytráci,co přesně vědí jak je která technika na h...no!
Pravda je taková,že h...no,mají místo mozku....

Denis
8. května • 15:45

Já bych to vůbec takto nepaušalizoval. Jestli mám říkat tomu, že rodinná Fiat Marea po 100.000 km a 6ti letech nespotřeboval vůbec servis, nekvalitní, tak mi prosím řekněte, co je kvalita. Neříkám, že jsou na tom Fiaty výborně, ale třeba do servisáků vím, že Fabie jsou extrémně poruchové, tak kdo se v tom má vyznat....

P800
8. května • 19:07

Když se podíváme na poslední statistiky poruchovosti podle značek, není co řešit..

wolff
8. května • 19:22

Znovu, blboune, o jakých statistikách poruchovosti mluvíš. Znáš nějakou konkrétní? Já si myslím, že žádnou neznáš. Já znám jednu britskou  a tam je Fiat 2. ve spolehlivosti hned za Mazdou a pak dlouho nic. Znáš ty nějakou? Tak ji sem prosím dej ať ti nekřivdím. Nebo jsou to jen tvoje fantasmagorie a nebo tabulky TUV případně ADAC, které s poruchovostí, potažmo spolehlivostí nemají ale vůbec nic společného...?

P800
9. května • 7:35

Co se rozčiluješ?  Já nemám co řešit, statistiky vidím dobře, blbouny kolem sebe co koupili FIAT a litují, taky.. pro mě tato diskuse končí, OK?

Infernits
8. května • 20:32

Fiat - TÜV testy spolehlivosti aut:

http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/index.php/tuv-znacka/fiat

Myslim pane, ze 2. misto ve spolehlivosti Fiatu jste mohl videt opravdu maximalne jen odzadu. Mam tu smulu, ze mam s Fiatem i vlastni zkusenost a tak nezbyva, nez souhlasit s kolegou: Fiat je i zadarmo neskutecne draha zalezitost . PS: to je sice Porsche taky, jenze oproti Fiatu to neni lo-end spotrebni zbozi

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dall
9. května • 9:55

A víš vůbec, o čem testy TUV vypovídají, nebo jsi to jen někde četl, nevíš o tom nic a taď rozdáváš rozumy??? Tak to ttiž vypadá...

Infernits
9. května • 22:49

Jasne ze vim co znamenaji - neni to uplne objektivni, protoze tyto tabulky TUV sleduji procenta zavaznych zavad pri technicke kontrole, ale globalne to vyjde nastejno , kdyz chci spolehlivy auto, rozhodne si nekoupim takovy, ktery obecne na "STK" selze - co od takovyho krapu asi pak asi muzu cekat v beznym provozu .

Nehlede na to, az si budou lide kupovat spolehlivejsi auta, bude i na silnicich vice bezpecno - alespon trosicku a to za to rozhodne stoji predevsim

fotr
8. května • 21:51

No jo, jenže podle kritérií TUV byla naše Škoda 105 z roku 1980 za 22 let provozu 100% bezporuchovým autem. Zdůrazňuji, že podle kritérií TUV.

delph
9. května • 9:19

to bude tí mže v naší šádynce není nic co by se mohlo porouchat

Cart7110man
8. května • 18:38

100 000 hlavně nejsou vůůůůůůůůůbec žádný kiloetry

petrumr
8. května • 17:21

To je hlavně tym,kde člověk bydlí,jestli je tam geomagnetický lom země,tak se není čemu divit,ale podle statistik vede OII před fábiou v poruchovosti elektriky.

George_Couser
8. května • 10:20

U Fiatu byla elektrika vzdycky tou nejspolehlivejsi casti na celem automobilu, casto se na ni nemuselo sahat po celou dobu zivotnosti vozu. Doufam ze tomu tak bude i u teto elektroniky.

pepe
8. května • 17:01

jak jsi na tohle přišel ?? Fiat nebyl nikdy nic moc,a Italská elektronika už vůbec ne,a to trvá do dnešních dní,viz Pendolino

Karel
9. května • 9:38

Problem Pendolina v Cesku je problemem debility ceskeho naroda, nikoli italske elektroniky. Pendolina bez problemu jezdi v X zemich po svete, akorat Cesi s tim maji problem. Ale tak co taky cekat od slovanu, naroda uplacaneho z germanskych hoven

Standa
9. května • 15:29

Á železniční odborník se ozval. V různých zemích se používají různá zabezpečovací zařízení, napájeíc systémy atd. Italové věděli, co sep oužívá u nás, ale stejně s tím měli problém. Jiank s tou bezproblémovostí ostatních Pendolin to taky nebylo úplně růžové.

dall
9. května • 15:53

No, něco nám v tom víně ještě plave, že jo předsedo   a nebylo to náhodou taky tak, že se zadání zakázky několikrát měnilo, český partner odstoupil a italové opakovaně upozorňovali na nevyhovující koridor???

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Standa
9. května • 18:08

Co je myšleno nevyhovujícím koridorem?

petrumr
8. května • 19:40

pendolino nemá italskou elektriku,softver je francouzké výroby.

Standa
8. května • 22:47

No vidíš, tak Italové to neumí ani poskládat natož vyrobit.

3bit
8. května • 12:48

No bud si to myslel ironicky, alebo si zabudol do statistik zaratat Stilo a jeho notoricky zname problemy s imobilizerom, airbagmi, abs, centralom a co ja viem cim este  A skor nez ma fanaticki fiataci obvinia, ze si vymyslam, tak je to konkretny priklad od nas rodiny - svokor a jeho Stilo rocnik 2003. A podla servisu nebol s tymi problemami len sam.
Na druhej strane je pravda, ze nase stare Punto nam nestartovalo len vtedy, ked zdochla baterka a ked sa kuna pocas pobytu na chate pustila do chrumkavych kablov

petrumr
8. května • 17:25

To Stilo chce akorát dobrý servis,když se to vychytne tak není problém,na to autoelektrikář nestačí a mikroelektro nejsou všady.

petrumr
8. května • 11:50

je to pravda,škoda by se měla učit,co předvádí na OII,tak to vejde do dějin mikroelektroniky.

wolff
8. května • 1:37

Moooc pěkný, ale už te´d vím, že i k...y drahý... Mají fakt moc pěkný věci obecně, ale i obecně hezky drahý...

Marek71
9. května • 8:50

To ako u všetkých značiek, kadejaké blbosti okolo... čiapky, bundy, modelky áut, všetko je to predražené. Ale elektroniku som nevidel, v tom Fiat vedie Na druhej strane, kvalita bude +- porovnateľná s ostatnou produkciou, podľa mňa to bude nejaká azijská výroba s dizajnom a logom od Fiatu. A platí sa práve len za ten dizajn a logo.

Doporučujeme

Články odjinud