Slavný britský moderátor byl vyhozen ze svého pořadu. Tohle už tady jednou bylo

Britský televizní pořad Fifth Gear je pro českého diváka možná trochu ve stínu celosvětové popularity Top Gearu. V Británii jde ale o úspěšnou show, jejíž tým je složený ze zkušených moderátorů i závodníků.

Jednou z tváří britského pořadu Fifth Gear byl i Tiff Needell. Charismatický 67letý bývalý automobilový závodník show opouští po sedmnácti letech. Podle jeho slov se prý někdo z kanálu Discovery, na kterém se pořad vysílá, rozhodl, že show bude lepší bez něj. Tiff tak musel zažít deja vu, protože za podobných okolností musel odejít i z původní verze pořadu Top Gear.

Jeremy Clarkson vysvětluje, proč už do The Grand Tour nezve hosty

Jeremy Clarkson vysvětluje, proč už do The Grand Tour nezve hosty

Do moderátorského důchodu však neodchází. Needell se bude věnovat svému projektu LoveCars, který má na Youtube k dnešnímu dni 123.000 odběratelů. Na tomto kanále najdete i půl hodinové video, které pojednává o odchodu moderátora. Smutné je, že byl Tiff v pořadu Fifth Gear od jeho první epizody, která měla premiéru 8. dubna 2002, tehdy ještě na stanici Channel 5. Pomáhal tak formovat jeho podobu, stejně jako to udělal Jeremy Clarkson s Top Gearem.

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Tiff získal titul stavebního inženýra a poté našel práci jako konstruktér ve společnosti George Wimpey. Již od mládí jej přitahovaly závody, a tak se přes řidičské školy postupně vypracoval až do stáje Ensign Racing ve Formuli 1. Mimo to se také angažoval v rallycrossu a dokonce i v Le Mans.

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek