Dodatečná zadní náprava vlastně funguje jako „range extender“ s další baterií.
Elektrické pick-upy jsou kategorií, která především v USA zažívá pořádný boom. Do segmentu modelů na baterky s korbou míří nejen velké značky jako Ford, GMC nebo Tesla, ale rovněž nováčci jako Rivian, Bollinger nebo Alpha. Úplnou neznámou je však nyní vize pick-upu Thundertruck od společnosti Wolfgang z Los Angeles.
Představa budoucnosti pick-upů ale v tomto případě nepochází od nadějné začínající automobilky, ale překvapivě od marketingové kreativní agentury, u které během lockdownu vznikla nová divize IP pro tvorbu inovativních produktů a designů. Futuristický pick-up tak funguje spíše jako designové a marketingové cvičení pro stále rostoucí automobilový segment.
Thundertruck vypadá jako z posledního sci-fi bijáku, na druhou stranu se ale představuje hned v několika praktických variantách a s řadou nejrůznějšího příslušenství. Kormě klasické čtyřkolové specifikace se ukazuje na povedených renderech i šestikolová verze s prodlouženým dojezdem – zadní náprava je zde s další baterií a dodatečnou korbou vlastně připojitelným modulem.
Dále nechybí vize obytné verze nebo výbava ve formě rozkládacího solárního panelu či průzkumného dronu na střeše pick-upu. Interiér Thundertrucku působí taky pořádně hi-tech, především díky holografickým ovládacím prvkům a dotykovým plochám. Tradiční fyzická tlačítka jsou už kompletně minulostí.
Přestože je sériová produkce elektrického pick-upu velkou neznámou, Wolfgang nakonec přidává ke kompletní vizi i technické údaje. V šestikolové verzi má Thundertruck ujet přes 900 km díky kombinaci 180- a 120kWh baterií, zatímco výkon dvojice elektromotorů zajistí maximální výkon 940 koní (691 kW) a točivý moment 1627 N.m.