Já mohu škodě oznámit, že jsem jako bývalý individuální zákazník škody přešel k hyundai. A mohou za to ceny a slevová politika škoda. Tak si to ve škoda auto užijte a dál dávejte štědré slevy fleetu.
Ono to tak jednoduché není. Škoda je sice o dost dražší nez Hyundai, ale je to dáno i tím, že má daleko větší možnosti individualizace. Hyundai prostě má pevně dané výbavy a je to ber nebo nech bejt. To dost zlevňuje výrobu. A mezi náma, i30 prostě nemá tak kvalitní zpracování jako Octavia. Takže jestli má být Škodovka konkurenceschopnější ke Korejcům, zpracování už prostě nebude na 100%. Na druhou stranu to nesmí s šetřením moc přehnat, aby to nebylo jak Rapid. Ten měl snad horší zpracování než Fabia.
Kecy novýho kravaťáka. Škoda potřebuje jediný a to aby jí závistivej koncern neházel klacky pod nohy. To je všechno. Beztak mu dělá dojnou krávu a platí všechny jeho průsery, podvody a Dízlgejty a dotuje prodělečnej Seat, Bugatti i Bentley. A vo tom to je. B-]
Ale no tak... Skoda je B znacka VAG a vyraba presne to, co jej matersky koncern urci. Vtipne je, ako skodovacki fanbois stale nadavaju, ze nieco a niekto nedovoli Skodovke nieco vyrabat a obmedzuje ju vo vlade. Najskor komunisti/Rusi, teraz VAG...
vy nemate ve slovencine casovani? Nejde o soucasnost ale o budoucnost.
Obzrel som si novú Škodu - otvorím kapotu na súčiastkach motora znaky VW, v Technickom preukaze - výrobca motora VW AG, na všetkých oknách znak VW a nie Škody, pozriem auto zdola na hadičkách, trubičkách znaky VW. Dobre to robí ten VW že si myslíte, že máte nejaké české auto !
znacky vw na dilech aut koncernu nemuzou nikomu vadit, co by me vydesilo by byl treba napis ford, renault, fiat atp.
Ani mi nevadia, ale ide o montáž zo zahraničných dielov takisto ako na Slovensku :-) To že si niekto myslí že má České auto je len šikovný ťah VW.
celosvetove je skoda uvadena jako ceska narozdil od bastlu ze slovenska - to je to co te trapi?
má v něčím pravdu, ale ty vyjmenovaný auta nedoženou, hlavně se mě líbí,že rozumí technice a u toyotu hned napsal, že na ni nedošáhne, nenapsal nic, ale tak se vyjádřil. Až škodovka vyrobí konkurenta dustera, tak on bude v důchodě.
Proč by měla Škoda dělat podřadné auto, když má vozidla o dvě třídy lepší?
Buďme realisti. Průměrné auta za nadprůměrný peníz
má vyrábět to, co chcou lidi kteří nechcou o dvě třídy lepší auto, chcou auto jednoduché a né aby si platili dopředu servis za 91tkč. Prostě ta dacia je ethalon kupce.
No vidíš... a pak je plno lidí, kteří si koupí Octavii. Firmy, které si koupí Octavii. Proč by měla Škoda mířit na socky, když má více peněz a o dost lepší prodejní čísla od normálních lidí? Jen proto, že ty jsi socka a na tu Škodu nemáš?
Škodovka co se výčtu konkurentů je nejdále co se týče kvality výrobku a spokojenosti zákazníků.... Hyundai se jí pokouší v Evropě šlapat na paty, díky evropskému managementu, povětšinou Němci ... VW by utlumením Škodovky byl sám proti sobě, proč? Vydělává příliš mnoho peněz, aby v současné době kdy platí horentní sumy za dieselgate ji zatnula tipec znamenalo by to ohrožení samotného koncernu. Navíc ten řev vůči Škodovce nejde od managementu VW, ale od odborů z Wolfsburgu, které na Škodovku dlouhodobě žárlí. Z logiky věci by Škodovka díky své historii měla VW zastoupit a levná auta by měl vyrábět právě VW. Škodovka má 125 let historie ... to nemá žádné auto v koncernu. VW na tom může stavět a staví a ví proč, v budoucnu Škodovka půjde jen nahoru, uvidíte sami.
Škoda Auto opravdu NEMÁ 125 let historie.
další co naletěl na reklamu 125 let, chce si to trochu nastudovat histrii
aby jste se všichni z té šitky Dacie neposraly,hlavně že je levná co burani,to je hlavní kritérium.Už si ty Sandera a Dustry všichni kupte a jeďte 30cítkou do Penny na slévky ať si to nezničíte a přestaňte tady laskavě otravovat...
Ja jezdim zas skodovkou do lidlu na rumy xxl kdyz sou v akci, sou dobre
Nejsem fanoušek Dacie, ale ze Škodovky se rozhodně také neposeru.
Vostrej týpek... zkušeně...
jo dacie jezdí 30cítko do pennáča, ale taky tam jezdí stejnou rychlostí a mají ta tachecu 38 škodovky, neboť jim tachec proměřuje více aby splnil homologaci.
Hlavne argumentu na Skodovku - vsetky suvisia s udajnou nizkou cenou.- cena od- bohata priplatkova vybava (na ktoru pri cene od clovek nedosiahne)- lacne nahradne diely - mytus- lacny servis - mytusTakze ak za 60% ceny dostanes 85% kvalitu a spolahlivost a auto si kupujes za vlastne?
Škodovka za cenu Dacie? Ani náhodou! To by si management nemohl stanovovat takové platy! Kdo by pak řídil školení a přezkoušení zaměstnanců např. "Jak nebrat úplatky?" a dělal prezentace o těch "Q" a podobně záslužnou práci? Kvalitu bych sem nedával. Ta je zásluhou vzdělaností inteligentních a zkušených našich zaměstnanců. Víme, že 14 dní učili Rumuny základním hygienickým návykům a pak je vrátili zase zpět.
Skoda nezamiri proti Dacii.... Jenom aby Dacia nezamirila proti Skode!
dufajme ze nie. znamenalo by to, ze dacie budu 2-3x drahsie.
Asi tak.Dacia si moze dovolit salamovo zvysit cenu pri kazdom zvyseni kvality a spolahlivosti. Takze je otazka casu, kedy sa kvalita vyrovna a cenove noznice budu prakticky rovnako otvorene.
Mám dojem, že novým Sanderem má proti současné Fabii silně nakročeno.
Jó, to jó... proti současnej fábce jó... ale příští rok bude fábka nová... tak uvidime.
Jsem také zvědav, tedy tvrdí že uvidíme co jsme ještě neviděli.To je hláška jak z toho "Možná přijde i kouzelník"
fábia je už mrtve auto
stále je to jeden zo 4 najvýznamnejších modelov z hľadiska predajnosti pre Škodu, tak sa nemusíš obávať že by skončila
Přesně tohle mě taky napadlo po přečtení titulku.B-]
Takže stačí zlevnit a nic jinak neměnit. :-D:-D:-D:-DB-]No to ale bude nižší zisk.:-OAle pak budou nižší daně. B-]No jo, ale auta budou stejně kvalitní jak VW.:-OA za nižší peníze a tak se jich prodá víc.B-]No jo, ale to budou ve Volkswagenu řvát a daně budou vyšší. :-OTak dobře, pojďme dělat levná a horší auta něž má Volkswagen. Prodáme více, sebereme konkurenci kšeft a vyděláme měně. B-]:-D:-D
je logicky tejrat zlaty tele kdyz mam ve staji spoustu cernych ovci?
Je, zvláště pokud jsou to chorobně žárliví zabedněnci. To pak klidně ukopou i svou dojnou krávu. :-/
To nakonec neudělají, samozřejmě, že je to dilema mezi Deutsch ist super a Skoda, ale ta vydělává víc a o to jde a to nakonec rozhodne. Navíc tak pitomí, aby konkurovali rozjetému lowendu, Němci přeci jen nejsou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.