Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

50 komentářů

Honza
11. února • 14:36

To přirovnání vývoje baterií s kapacitou pamětí pokulhává. BOHUŽEL kapacita baterií se nezvyšuje v exponeciálně, jako je to v podstatě u pamětí. A naráží se tu více než jinde na fyzikální limity. Obávám se, že pokud nepřijde nějaký zásadní objev Nového Velkého Převratného principu, tak si na opravdu použitelné (z hlediska ceny A kapacity A rychlého nabíjení) baterie ještě chvíli počkáme.

Xixao
7. února • 22:55

Jinak s tou elektromobilitou... neni to jeste ani mesic, co rakousko melo nakroceno k blackoutu. Ted to same zaziva svedsko. A tak me povezte, z ceho budou ty elektromobily papat, az nemecko odstavi vse “neekologicke”? A odstavi jako vazne. Ne, ze se pri blizicim se pruseru roztopi kotle uhelnych, plynovych ci naftovych elektraren.

Xixao
7. února • 22:52

“Zakaznici to vyzaduji”... tak za me hlasim, ze ja v aute smatlatka misto tlacitek NECHCI!

Pepe
1. prosince • 19:57

Trivalec a Elektro či hybrid bude všude asi tak nějak takže zbohem 4valce a více konečně papa bude čisto na silnicích.

Ram
1. prosince • 19:31

Ten pán si myslí, že když několikrát zopakuje, že Škoda má skvělý poměr cena-výkon a že je cenově výhodná, tak že tomu začneme věřit? To nás má za blbce?

Joe Doe
2. prosince • 21:51

Ano :)
A predaje tomu nasvedcuju.
Az kym nevezmes do uvahy, ze Skodovka v CR/SR stoji a pada na fleetoch a teda cennikovu cennu plati len tych par realnych blbcov, ktori sa pre Skodu rozhodnu sami a kupia ju za vlastne.

Yarda
2. prosince • 11:03

Vtip "O zlatou mříž":
Když byla uváděna na trh Škod a Favorit, naši nejvyšší rokovali, jakou cenu mají nasadit. Nemohli se dohodnout, tak pozvali experta ze západu. Přijel, obhlédl auto, svezl se a pak rozhodl: "Na vás slušné auto, žádný zázrak, ale poslouží. Tak tři měsíční platy."
Takže naši nejvyšší tehdy odsouhlasili maloobchodní cenu devadesát tisíc Kčs.
:-D:-(

Joe Doe
1. prosince • 13:15

"Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody"Ako sa hovori v hororovych rozpravkach... bol to netvor, akeho mohla milovat len jeho matka...

Yarda
1. prosince • 16:26

„Nepochválím-li se sám, nikdo to za mne neudělá.“
Jára Cimrman
:-D

Yarda
1. prosince • 11:32

...kolikrát do roka potřebujeme ujet na jeden zátah řekněme 500 km...
Tak třeba já mám syna co se ze středních Čech oženil na jižní Moravu a cesta tam a zpátky na otočku mne asi ještě před vánoci čeká. S naším autem (Renault Thalia 16V, bude něco podobného za podobnou cenu vyrábět a v ČR prodávat škodovka?) to na jednu nádrž ujedu. Ale elektromobil jako druhé auto do rodiny na objíždění hyperqelbů, kde je co v akci a na dušičky se jet poveselit na hroby předků by se mi hodil. Tak pilně sázím sportku a až vyhraju jackpot, tak si jeden koupím.
:-D:-(

Juraj K.
2. prosince • 18:53

A potom na pumpe zažijem chlapíka na novom čiernom BMW X5, čo si kupuje umývací program za 4 €! :(

Tomáš Konečný
1. prosince • 2:30

Zase to bude nevzhledné a úzké auto s příšerným sedadlem řidiče?

Pilsner
30. listopadu • 20:09

Co mate porad proti levnejsim vozum? Je to spravna uvaha, Skoda by mela doplnit i levnejsi vozy. Pokud dnes stoji slusne vybaveba Octavia 4 gen treba 900.000 kc tak jasne. Nikdo nechce socky a Felicii kombi. Ale vetsi vyber vozu v hodnote treba 350 - 450 - 499k by byl fajn. Ze to Rapid nebo Scala tolik nevykryvaji je opravdu chyba.

Skrew77
30. listopadu • 11:31

A co ma jako sef Skodovky rict jineho? Takovehle chvalozpevy na krasne auto jsme slyseli i u te soucasne Fabie a jaka je to nudna seda mys.

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 20:01

šef škody má dát výpověd, šéfoval by šef VW, je vtom koncerně moc šéfů a mají v tom zmatek.

Ivo
30. listopadu • 12:21

Líbivost karoserie hraje tak cca 30% výběru typu. Spolehlivost a výkony 50% a úspornost 20%. Můj názor.

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 20:02

a cena?

iPace
30. listopadu • 10:31

"Těžké tipování, ale řeknu rok 2025. A jsem optimista, neboť všichni se teď koncentrují na zdokonalování baterií. Podívejme se na takové disky USB. Před deseti lety měly kapacitu 256 MB a stály majlant, dnes za stejné peníze pořídíte 256 GB. A stejné to bude s bateriemi. Elektromobily rozhodně nebudou nedosažitelné zboží."to by bylo zajimave

Ernie
30. listopadu • 10:37

Dost zle prirovnanie. Kapacita baterii sa nikdy nezvysovala takym tempom ako sa zmensovali polovodicove obvody...

Ivo
30. listopadu • 12:18

Dovolím si nesouhlasit, je už několik typů nových baterií, které můžou zvýšit dojezd až k 1000 km. Problém vidím jinde. Zdroje: vyrábět více elektřiny z uhlí mi nedává smysl. Ani v Číně, USA,Rusku, ani u nás. Rozvoj z obnovitelných zdrojů je hlavní podmínka. Za druhé: infrastruktura dálnic je u nás pořád zoufalá. Staví se strašně pomalu. A za třetí: zmiňovaná síť dobijecích stanic. Při množství vandalů v ČR to bude katastrofa...

homer
30. listopadu • 13:48

a proto jsme po 125 letech motorismusu zavisly na olovenejch bazmekach...

Allamarein
30. listopadu • 13:35

Hm, kolik že už ti vandalové zničili benzínek nebo dobíjecích míst?

Karel Kolmas
30. listopadu • 6:36

Tak nam ji, prosim, ukazte :-) ale jo tesime se :-)

Kaa
30. listopadu • 7:26

Opravdu se těšíte na tříválec a elektriku?

10w60
30. listopadu • 15:14

Vladstím několik starších vozů od R6 po V8. Shodou okolností mám krátkou zkušenost s asi půl roku starou Fábií. Z venku celkem hezké, uvnitř kupodivu docela taky, prostor však pro 1 drobnější ženu na vůz, sedadla mizivá. Ale motoricky 1.0tsi jel mimořádně lehce, dálniční stoupání 130-140 úplně krásně, plný nebylo třeba. Víc jsem si netroufal, neboť jsem se v tom bál, ale motoricky by jela. Do Octavie nebo Karoqa bych 1.0 tsi nechtěl, ale ve Fabii jel fakt výborně. Vůbec nemám problém!!! Elektřina mě netěší, nerozumím ji, pořád váhám zda se poloelektické hybridy dobíjí nebo ne, rozdíl mezi střídavým a stejnosměrným taky nefakto nepoznám. Vím jen, že poloelektrické poslední Clio celkem funguje a žere o litr míň, to je vše. Ale obávám se, že zde AZNP nemá moc na výběr a něco elektrické nebo spíš poloelektrické být musí. Sranda to bude pro 2-3 majitele, což samozřejmě výrobce záměrně nezajímá. Ale na příchod nového modelu se těšíme určitě, zda to bude hodnotný "těžký dárek" nebo jen "měkkýš", to se samozřejmě uvidí.

Driver
1. prosince • 17:38

Souhlas, akorát že těch 1.0 tsi je více, měl jsi napsat aspoň výkon ale chápu že jsi chtěl uvést, že tam není dynamika zoufalá ale obstojná.
Ale hlavně ty komentuješ dynamiku, a většině lidí vadí předpokládaná nižší životnost a tříválcový efekt (zvuk, rozjezdy atd)

Axel Toronto (xax41)
30. listopadu • 8:02

On by si do Fabie jeji typickej kupec tezko objednal sestivalcovej ingot. No a mezi ctyrvalcem a trivalcem taky az takovej rozdil neni, oba jsou zebraci pro holoty.

XiXao
5. prosince • 9:14

Další povýšenec, nadčlověk a duševní ubožák. Bez té opovrhované holoty by sis ani neměl čím utřít prdel, protože by ti ten hajzlpapír neměl kdo vyrobit.

Juraj K.
2. prosince • 18:50

Asi tak!
Kvôli HTP urobia nadštvorcový motor a ten potom vibruje ako nevyvážená práčka!!!

Jakub
30. listopadu • 13:21

Ta takzvaná holota je dnes v ČR významnější kupní síla, než kdykoli před tím. Už téměř každý, kdo pracuje, si může auto za 300 až 400 litrů dovolit. A opravdu u této tekzvané holoty, ke které také patřím a hrdě se k ní hlásím, převládá názor, že 4 válce jsou mnohem lepší než 3 válce. Kdyby byla Fabia se 4 válci jako i20, radši bych si koupil Škodovku. Takhle ale u mě vyhrál Hyundai.

Samko
30. listopadu • 15:20

Hijůndaj je pro neřidiče, duševně slabší a lidi podporující darebáctví, falešné sliby a Potěmkinovy vesnice. Ale vaše věc, trh je dnes naštěstí širší než dřív. :-P To už raději zvedající se Daciu nebo tak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jakub
30. listopadu • 17:10

Abyste se ještě nedivil, až Hyundai začne válcovat Škodu i Dacii dohromady. Dacia byla hezky rozjetá, ale také místo docela dobrých motorů namontovali do svých aut šunky.

Allamarein
30. listopadu • 13:35

A proto se prodá více tříválců, než čtyřválců... Jo jo, ale všichni chtějí ty čtyřválce. :-D :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jakub
30. listopadu • 17:04

No tak teď jste předložil jasný důkaz, že tříválec je lepší :-)) . Celou dobu, co se auta v minulosti vyráběla, si toho nikdo nevšiml a hlupáci vyráběli pořád čtyřválce. A i teď na to, jak jsou tříkelímky skvělé, přišli pouze v Evropě, kde k tomu výrobce částečně dotlačily nesmyslné předpisy EU. Tříválec je nesmysl a pokud se jich prodává vícnež čtyřválců, což si ani nejsem moc jistý, tak jenom proto, že jsou levnější a že se jich více vyrábí. Ale mě by spíš zajímaly počty prodaných čtyřválcových malých aut ve své době a tříválců nyní (v procentech). Jestli někomu tříválec vyhovuje, ať si ho koupí. Já si koupím čtyřválec, a pokud by se žádný nevyráběl, radši bych opravil své staré auto, nebo koupil starší střední třídu v bazaru, ale tříkelímek nikdy.

Yarda
1. prosince • 10:42

Když otec dovezl z mototechny první auto do rodiny, tak jsem marně hledal, kde má ten wartburg čtvrtý válec. A taky nám to víc než třicet let docela dobře sloužilo. Tak co furt všichni máto proti tříválcům?
:-D:-D:-D

Jakub
2. prosince • 20:16

Varťasa jsem bohužel měl. Dobře startoval a na svou dobu měl jakž takž maximálku 140 km/h. Ale jinak hrozné. Žral 13l. S vozíkem do kopce jsem musel řadit 1. I Trabant byl lepší.

LOL
30. listopadu • 16:58

když nic jiného není (anebo cenová penalizace za 4 hrnky je extrémní), tak se nediv, že se kupují haťapky a podobné nemotory.Je třeba si přiznat, že Fobiji si dnes koupí jen cenově orientovaný zákazník - neřidič (takových je většina). Pravý řidič nakonec koupí jinde, anebo si aspoň u šáde připlatí za 4. hrnek.

Allamarein
30. listopadu • 18:57

To jsou jen kecy. Kdybyste vy šašci opravdu o ty čtyřválce tak stáli, pak vykoupíte zásoby u Hyundaie a Kie, kde ještě v základu čtyřválec je. A leda kulové, pořád je nejprodávanější Fabia, pak Clio, Yaris, Sandero.. hups, samé tříhrnky. :-D
Jo, mám rád ty Pravé řidiče... :-D

Jakub
2. prosince • 20:24

Počkejte si na statistiky prodeje za příští rok. Sázím na nový i20 se čtyřkelímkem, že vymete trh. Nabízí opravdu dost muziky za skvělé prachy. Raději bych toto psal p Škodě, protože jí jakožto naší značce fandím, ale patriotizmus není vše. 4 je víc než 3. O opaku mě nikdo nepřesvědčí.

Driver
1. prosince • 17:34

Ta poloha diskuse není fér. Jednak je stávající Fabia3 miniauto pro 2 lidi, protože dozadu dospělý nevleze!, takže si kupci spíš zváží třeba Rapida, Scalu, nebo Polo, Ibizu. Všechny ty auta jsou MNOHEM MNOHEM větší a dozadu dva dospělí královsky! vlezou. A kdo už koupí stávající Fabii3 jako miniauto, tak počítá, že s tím bude skákat jako se Smartem se studeným motorem jen po městě a na velmi krátké trasy a tam je i ten tříválec akceptovatelný. Nová Fabia bude jako Polo a Arosa dá se říct obrovské malé auto pro 4 velké dospělé osoby. Tam prostě tříválec patří jako startovací nabídka, ale né jako maximum a bez čtyřválce to nikdo masvně nebude kupovat. Podle mě to bude zásadní důvod k koupi konkurence, která 4válec nabídne i pro Ty patrioty, co by jinak nic jiného než Fabii nechtěli (A to je pěkně velké procento zájemců)

.
1. prosince • 23:59

Právě, že tříválec se více hodí na dálnici. Dostaneš ho do optimálních otáček, kde jsou nejmenší vibrace a je to fajn. U některých tříválců ve středním pásmu otáček nemáš šanci 3 válce poznat. A po městě to je děs běs.

Petr
1. prosince • 13:40

80 procent lidi jsou naprosti tupci, kteri o autech vedi kulovy. Vcetne tebe.

silentman
14. února • 7:02

Jaký je poměr prodaných škodovek fleet vs. soukromá osoba? Mám dojem, že až se fleet v ČR přestane (tupě) orientovat na tu jedinou a správnou značku, tak i ty čísla budou vypadat jinak.

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 19:56

a ještě u yarisa je výprodej. Asi nejel tříválcovou 1,5.

joe
30. listopadu • 10:18

to určitě, jakýkoli čtyřválec je proti sekačce s třema hrnečkama bentley...B-]

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 19:51

Lamborghini taky má tříválec jako tatík VW a nikdo mu to nevyčítá. Vozil jsem je do česka ještě za marky. Jsi technicky zaostalí a nevýš co je dobrý.

kari
30. listopadu • 10:46

Hele, dobrý je, že to nebude nějaký dvoutakt. Takové řeči tu vedl ještě nedávno starý rádža, který mi teď ve stínu džungle dává už několik dní tvrdou lekci Átmavičáry:-/(sebedotazování se)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ram
1. prosince • 19:18

Hele, Indie je dobrá země a na jihu Indie žijou pohodový a celkem i chytrý lidi, ale přestaň už sem laskavě cpát ty svoje dementní žvásty, tady jsi na motoristickým webu, ty si spíš najdi stránky pacientů psychiatrických ambulancí:-/

kari
2. prosince • 22:30

Když už nedáváš almužnu, aspoň neodvazuj psa. स्वामी प्रभुपाद भक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपाद

Pikus
30. listopadu • 8:48

Asi tak, fabka bude rada kvuli cene za 1l turbo s více výkony a v 1.0l není čtyřválec žádná výhra.Na 1.5tsi bych si už nevsadil.

Doporučujeme

Články odjinud