The Grand Tour vyrazil do Kolumbie. Stála první část nového speciálu za to?

Nasednout do teréňáku, vzít si obří foťák a vyrazit fotit zvířata do divočiny? Tak přesně o tom je speciál třetí řady The Grand Tour. Byl ale tak dobrý, jako ty ostatní?

Minulý týden se nesl ve znamení premiéry třetí série divácky oblíbené show The Grand Tour, kterou moderují oblíbení moderátoři Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May. V prvním díle jsme viděli vzpomínku na zkrachovalý automobilový průmysl v americkém Detroitu a test supersportu McLaren Senna, který doslova smetl všechny ostatní automobily při měřeném kole na okruhu Eboladrom.

The Grand Tour je zpět! Jaký byl první díl? A na co se můžeme těšit příště?

The Grand Tour je zpět! Jaký byl první díl? A na co se můžeme těšit příště?

A co jsme viděli tento týden? Trojice dostala za úkol vyrazit do kolumbijské divočiny a fotit tam zvířata. Konkrétně kondora, medvěda brýlatého, jaguára a hrocha. Jako dopravní prostředek si zvolili tři terénní vozy. James ve Fiatu Panda 4x4, Jeremy v Jeepu Wrangler a Richard v obřím Chevroletu C3500.

Sraz se konal na pláži a mohlo se rovnou vyrazit. Jen Hammond musel nejdřív dostat auto na pevninu, připlulo mu totiž zabalené ve folii a při pokusech dostat auto na břeh zničili filmovou techniku v Jamesově Pandě. Poté museli zajet do města Cartagena koupit fotoaparáty, kterými budou zvířata fotit. Tam se Hammondův obří pickup samozřejmě necítil jako v domácím prostředí.

The Grand Tour je zpět! Jaký byl první díl? A na co se můžeme těšit příště?

The Grand Tour je zpět! Jaký byl první díl? A na co se můžeme těšit příště?

Pak už následoval přesun do džungle a lovení divoké zvěře. Speciál je bohužel rozdělený na dvě části a v té první toho zatím moc není. Uvidíme tedy, co pro nás budou mít přichystáno příště. Zatím to ale vypadá, že tu máme jeden z nejlepších speciálů, který jsme od našich oblíbených moderátorů viděli. Scény jsou nádherné a humor má dobrou kadenci.

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků