The Grand Tour je zpět! Jaký byl první díl? A na co se můžeme těšit příště?

Jedenáct dlouhých měsíců. Tak dlouho jsme čekali na návrat oblíbených moderátorů, kteří se nyní vracejí ve třetí sérii oblíbené show The Grand Tour vysílané na Amazon Prime.

Přípravy třetí sezóny The Grand Tour se obešly bez většího dramatu. První sezóna byla opravdu ostře sledovaná, protože všichni chtěli vidět, s čím se slavné trio po Top Gearu vytasí. U druhé sezóny se zase o popularitu postarala nehoda Richarda Hammonda v elektrickém supersportu Rimac.

Natáčení série naštěstí všichni přežili ve zdraví a nyní je tu máme v plné síle. Co jsme tedy viděli v prvním díle, který měl premiéru 18. ledna? V podstatě nic nového. Test supersportovního auta, pompézní roadtrip a oblíbenou Upovídanou ulici. Vysílá se ze stejného stanu a pořád jde o efektní show plnou vzrušujících záběrů. Něco je ale přece jen jinak. Zatím to totiž vypadá, že již neuvidíme rozhovory se zvanými hosty.

The Grand Tour nekončí! Dočká se čtvrté řady a velké změny formátu

The Grand Tour nekončí! Dočká se čtvrté řady a velké změny formátu

V prvním díle se hoši vydali do Detroitu zavzpomínat na staré časy automobilového průmyslu v Americe. V rukou samozřejmě drží volanty těch nejlepších amerických aut. Richard Hammond řídí Dodge Demon, James May Hennessey Exorcist, což je upravený Chevrolet Camaro, a Jeremy Clarkson Ford Mustang upravený firmou RTR.

Film z Detroitu je natočený klasickou šablonou, kterou všichni dobře známe. Je to jako sledovat tři kluky ve školce na pískovišti, jak si hrají s autíčky. A takového kluka v sobě máme přece všichni. Ať už chcete vidět sprint v ulicích města, měření hluku v divadle či závodní okruh v továrně Cadillac, tady si přijdete na své.

Jeremy Clarkson otevřeně: Co si myslí o elektroautech? A co řekl o natáčení?

Jeremy Clarkson otevřeně: Co si myslí o elektroautech? A co řekl o natáčení?

Dále uvidíte test McLarenu Senna, kterého se chopil Jeremy. Hypersport s dramatickým výkonem zajel na Eboladromu velmi zajímavý čas. První díl třetí série byl přesně takový, jaký jsem ho chtěl. Efektní odreagování s velkou porcí humoru navíc. Příští týden se můžeme těšit na speciál z Kolumbie!

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků