The Grand Tour nekončí! Dočká se čtvrté řady a velké změny formátu

Po dřívějších spekulacích o ukončení přichází oficiální zpráva, že motoristická show The Grand Tour bude prodloužena pro další řadu.

Ex-moderátoři Top Gearu Jeremy Clarkson, James May a Richard Hammond se do důchodu ještě nechystají. Společnost Amazon stojící za produkcí jejich show The Grand Tour nyní vyvrátila původní spekulace o ukončení a oznámila, že pořadu byla nyní schválena čtvrtá řada na streamovací službě Prime Video. Opět se však dočkáme jistých změn ve formátu.

„S nadšením oznamujeme, že The Grand Tour prodlužujeme o čtvrtou řadu a Prime Video bude i v následujících letech domovem pro Jeremyho, Richarda a Jamese. Pro čtvrtou řadu pánové opustí svůj stan a vydají se na velké dobrodružné cesty, které mají diváci nejvíce v oblibě,“ oznámil Amazon na svém Twitteru.

Jeremy Clarkson otevřeně: Co si myslí o elektroautech? A co řekl o natáčení?

Jeremy Clarkson otevřeně: Co si myslí o elektroautech? A co řekl o natáčení?

Původnímu stanu s publikem, ve kterém trojka uváděla jednotlivé segmenty, řešila zprávy z motoristického světa a prováděla rozhovory s celebritami, tedy odzvoní a moderátoři se zřejmě už výhradně pustí do cestování po světě v ještě větším měřítku. Podle deníku The Sun bychom přitom v The Grand Tour již neviděli ani klasické testy nových aut na domovské trati Eboladrome.

Britské noviny rovněž uvádí, že čtvrtá řada bude nejspíše rozdělena na minimálně čtyři speciální a pravděpodobně vícehodinové díly ročně. Nejbližší třetí řada začínající v lednu však ještě zůstane u starého formátu, tedy i stanu s diváky a klasickými testy. Jak ovšem ukázala nejnovější upoutávka, cestování do odlehlých částí světa se dočkáme také.

The Grand Tour láká na třetí řadu. Clarkson, Hammond a May se vrátí v lednu

The Grand Tour láká na třetí řadu. Clarkson, Hammond a May se vrátí v lednu

„Je to vážně smutný den. Naše klábosení a žertování mezi sebou a s publikem mi bude chybět,“ sdělil novinám Clarkson. Rovněž ovšem potvrdil, že změna byla nutná. „Tímto stylem už pracujeme vlastně 17 let – posedáváme ve studiu, koukáme na auta jezdící po trati,“ dodal. Nakonec Clarkson zavtipkoval, že ve věku 58 let už je příliš starý, aby lezl na pódium.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

dnes | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků