Těžkej Pokondr jezdí vozy Audi A6 allroad quattro

Úspěšní moderátoři a členové populární hudební formace Těžkej Pokondr, zakladatelé ranní show na rádiu Evropa 2, mající v současnosti svou netradiční „rundfunkshow“ WOW ! na  pražském Expresradiu a moderátoři letošních Český slavíků Mattoni 2006 Roman Ondráček a Miloš Pokorný rozšířili řady majitelů vozů značky Audi. Z rukou vedoucího Divize Audi Petra Neústupného převzali klíčky od dvou Audi A6 allroad quattro ve stříbrné a béžové metalíze.

Přestože se jedná o jejich první zkušenost se značkou Audi, při rozhodování o volbě nových vozů se dlouho nerozmýšleli. „Design, spolehlivost, bezpečnost, výborné jízdní vlastnosti a také image čtyř kruhů značky Audi byly pro nás podstatnými kritérii, díky kterým jsem se rozhodli pro nové allroady,“ svorně konstatují Roman Ondráček a Miloš Pokorný.

„S novými allroady se již nyní těšíme na hory, kam jezdíme rádi a velmi často. Jízdní vlastnosti čtyřkolek Audi s pohonem quattro nás přesvědčily, že na jízdu po horách je to ta nejlepší volba“ doplňují Ondráček i Pokorný.

Přestože dříve nebyli zastánci dieselových motorů, v posledních letech je upřednostňují: „Výhody dieselu nás oba přesvědčily a není to jen uklidňujícím klapáním dieselového motoru,“ dodávají s úsměvem. „Řízení je pro nás oba radostí, zábavou a někdy nám dodává i potřebný adrenalin. Každopádně si to s novými audinami hezky užíváme,“ prozrazuje nerozlučná dvojice.

Když byla v roce 2000 uvedena první generace modelu Audi A6 allroad quattro vytvořeného na bázi modelu A6 Avant, stal se tento elegantní a suverénně působící vůz ihned velkým hitem. V letošním roce pak přišel na náš trh jeho následovník, který je ještě prostornější, luxusnější, stylově vyhraněnější a flexibilnější.

Unikátní model Audi A6 allroad quattro jen těžko hledá konkurenta. Protože vychází z reprezentativního Audi A6 Avant, nabízí výjimečný jízdní komfort a na silnici překvapuje sportovními výkony. Díky pokročilé koncepci podvozku s pohonem všech kol quattro a adaptivnímu pneumatickému pérování se však stejně skvěle vypořádá i s jízdou mimo zpevněné cesty. Podobně jako allroad první generace nabízí vyvážený poměr dynamického výkonu, komfortní pětimístné karoserie s mimořádně velkým zavazadlovým prostorem a výrazných off‑road prvků.

To, že se A6 allroad quattro nové generace stává stejným bestsellerem, jako jeho předchůdce potvrzují i prodejní čísla: Zákazníci si od zveřejnění cen na jaře letošního roku objednali již 196 vozů.

Základní se vznětovým motorem 2.7 TDI o výkonu 132 kW (180 k) a s automatickou převodovkou tiptronic se prodává za 1 511 200 Kč (všechny ceny včetně DPH). Verze s motorem 3.0 TDI, výkonem 171 kW (233 k) a automatickou převodovkou tiptronic přijde na 1 587 600 Kč. Nejvýkonnější model se zážehovým motorem 4.2 FSI o výkonu 257 kW (350 k) je dodáván za 2 128 200 Kč a cena modelu s motorem 3.2 FSI a výkonem 188 kW (255 k) začíná na 1 575 700 Kč.

Díky možnosti odpočtu DPH pak základní cena perfektně vybaveného Audi A6 allroad quattro N1 poháněného vznětovým šestiválcem o objemu 2,7 l o výkonu 133 kW/180 k, přijde jen na 1 284 816 Kč – to představuje úsporu více než 226 tisíc korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků