Těžkej Pokondr jezdí vozy Audi A6 allroad quattro

Těžkej Pokondr jezdí vozy Audi A6 allroad quattro

Úspěšní moderátoři a členové populární hudební formace Těžkej Pokondr, zakladatelé ranní show na rádiu Evropa 2, mající v současnosti svou netradiční „rundfunkshow“ WOW ! na  pražském Expresradiu a moderátoři letošních Český slavíků Mattoni 2006 Roman Ondráček a Miloš Pokorný rozšířili řady majitelů vozů značky Audi. Z rukou vedoucího Divize Audi Petra Neústupného převzali klíčky od dvou Audi A6 allroad quattro ve stříbrné a béžové metalíze.

Přestože se jedná o jejich první zkušenost se značkou Audi, při rozhodování o volbě nových vozů se dlouho nerozmýšleli. „Design, spolehlivost, bezpečnost, výborné jízdní vlastnosti a také image čtyř kruhů značky Audi byly pro nás podstatnými kritérii, díky kterým jsem se rozhodli pro nové allroady,“ svorně konstatují Roman Ondráček a Miloš Pokorný.

„S novými allroady se již nyní těšíme na hory, kam jezdíme rádi a velmi často. Jízdní vlastnosti čtyřkolek Audi s pohonem quattro nás přesvědčily, že na jízdu po horách je to ta nejlepší volba“ doplňují Ondráček i Pokorný.

Přestože dříve nebyli zastánci dieselových motorů, v posledních letech je upřednostňují: „Výhody dieselu nás oba přesvědčily a není to jen uklidňujícím klapáním dieselového motoru,“ dodávají s úsměvem. „Řízení je pro nás oba radostí, zábavou a někdy nám dodává i potřebný adrenalin. Každopádně si to s novými audinami hezky užíváme,“ prozrazuje nerozlučná dvojice.

Když byla v roce 2000 uvedena první generace modelu Audi A6 allroad quattro vytvořeného na bázi modelu A6 Avant, stal se tento elegantní a suverénně působící vůz ihned velkým hitem. V letošním roce pak přišel na náš trh jeho následovník, který je ještě prostornější, luxusnější, stylově vyhraněnější a flexibilnější.

Unikátní model Audi A6 allroad quattro jen těžko hledá konkurenta. Protože vychází z reprezentativního Audi A6 Avant, nabízí výjimečný jízdní komfort a na silnici překvapuje sportovními výkony. Díky pokročilé koncepci podvozku s pohonem všech kol quattro a adaptivnímu pneumatickému pérování se však stejně skvěle vypořádá i s jízdou mimo zpevněné cesty. Podobně jako allroad první generace nabízí vyvážený poměr dynamického výkonu, komfortní pětimístné karoserie s mimořádně velkým zavazadlovým prostorem a výrazných off‑road prvků.

To, že se A6 allroad quattro nové generace stává stejným bestsellerem, jako jeho předchůdce potvrzují i prodejní čísla: Zákazníci si od zveřejnění cen na jaře letošního roku objednali již 196 vozů.

Základní se vznětovým motorem 2.7 TDI o výkonu 132 kW (180 k) a s automatickou převodovkou tiptronic se prodává za 1 511 200 Kč (všechny ceny včetně DPH). Verze s motorem 3.0 TDI, výkonem 171 kW (233 k) a automatickou převodovkou tiptronic přijde na 1 587 600 Kč. Nejvýkonnější model se zážehovým motorem 4.2 FSI o výkonu 257 kW (350 k) je dodáván za 2 128 200 Kč a cena modelu s motorem 3.2 FSI a výkonem 188 kW (255 k) začíná na 1 575 700 Kč.

Díky možnosti odpočtu DPH pak základní cena perfektně vybaveného Audi A6 allroad quattro N1 poháněného vznětovým šestiválcem o objemu 2,7 l o výkonu 133 kW/180 k, přijde jen na 1 284 816 Kč – to představuje úsporu více než 226 tisíc korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi TT 2
Rok výroby: 2009
Stav: 44 816 km
Cena: 350 000 Kč
Audi S4 3
Rok výroby: 2011
Stav: 42 108 km
Cena: 680 000 Kč
Audi A5 3
Rok výroby: 2007
Stav: 167 158 km
Cena: 300 000 Kč
Audi A3 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 130 774 km
Cena: 134 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků