Těžkej Pokondr jezdí vozy Audi A6 allroad quattro

Úspěšní moderátoři a členové populární hudební formace Těžkej Pokondr, zakladatelé ranní show na rádiu Evropa 2, mající v současnosti svou netradiční „rundfunkshow“ WOW ! na  pražském Expresradiu a moderátoři letošních Český slavíků Mattoni 2006 Roman Ondráček a Miloš Pokorný rozšířili řady majitelů vozů značky Audi. Z rukou vedoucího Divize Audi Petra Neústupného převzali klíčky od dvou Audi A6 allroad quattro ve stříbrné a béžové metalíze.

Přestože se jedná o jejich první zkušenost se značkou Audi, při rozhodování o volbě nových vozů se dlouho nerozmýšleli. „Design, spolehlivost, bezpečnost, výborné jízdní vlastnosti a také image čtyř kruhů značky Audi byly pro nás podstatnými kritérii, díky kterým jsem se rozhodli pro nové allroady,“ svorně konstatují Roman Ondráček a Miloš Pokorný.

„S novými allroady se již nyní těšíme na hory, kam jezdíme rádi a velmi často. Jízdní vlastnosti čtyřkolek Audi s pohonem quattro nás přesvědčily, že na jízdu po horách je to ta nejlepší volba“ doplňují Ondráček i Pokorný.

Přestože dříve nebyli zastánci dieselových motorů, v posledních letech je upřednostňují: „Výhody dieselu nás oba přesvědčily a není to jen uklidňujícím klapáním dieselového motoru,“ dodávají s úsměvem. „Řízení je pro nás oba radostí, zábavou a někdy nám dodává i potřebný adrenalin. Každopádně si to s novými audinami hezky užíváme,“ prozrazuje nerozlučná dvojice.

Když byla v roce 2000 uvedena první generace modelu Audi A6 allroad quattro vytvořeného na bázi modelu A6 Avant, stal se tento elegantní a suverénně působící vůz ihned velkým hitem. V letošním roce pak přišel na náš trh jeho následovník, který je ještě prostornější, luxusnější, stylově vyhraněnější a flexibilnější.

Unikátní model Audi A6 allroad quattro jen těžko hledá konkurenta. Protože vychází z reprezentativního Audi A6 Avant, nabízí výjimečný jízdní komfort a na silnici překvapuje sportovními výkony. Díky pokročilé koncepci podvozku s pohonem všech kol quattro a adaptivnímu pneumatickému pérování se však stejně skvěle vypořádá i s jízdou mimo zpevněné cesty. Podobně jako allroad první generace nabízí vyvážený poměr dynamického výkonu, komfortní pětimístné karoserie s mimořádně velkým zavazadlovým prostorem a výrazných off‑road prvků.

To, že se A6 allroad quattro nové generace stává stejným bestsellerem, jako jeho předchůdce potvrzují i prodejní čísla: Zákazníci si od zveřejnění cen na jaře letošního roku objednali již 196 vozů.

Základní se vznětovým motorem 2.7 TDI o výkonu 132 kW (180 k) a s automatickou převodovkou tiptronic se prodává za 1 511 200 Kč (všechny ceny včetně DPH). Verze s motorem 3.0 TDI, výkonem 171 kW (233 k) a automatickou převodovkou tiptronic přijde na 1 587 600 Kč. Nejvýkonnější model se zážehovým motorem 4.2 FSI o výkonu 257 kW (350 k) je dodáván za 2 128 200 Kč a cena modelu s motorem 3.2 FSI a výkonem 188 kW (255 k) začíná na 1 575 700 Kč.

Díky možnosti odpočtu DPH pak základní cena perfektně vybaveného Audi A6 allroad quattro N1 poháněného vznětovým šestiválcem o objemu 2,7 l o výkonu 133 kW/180 k, přijde jen na 1 284 816 Kč – to představuje úsporu více než 226 tisíc korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 7 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků