Testujeme Volkswagen Polo GTI. Ptejte se, co vás zajímá!

Polo GTI bylo letos na jaře představeno společně s běžnou verzí. Nový ostrý hatchback testujeme na Mallorce.

Jak jezdí nový Volkswagen Polo v běžném provedení s litrovým tříválcem TSI, už díky našemu dnešnímu redakčnímu testu víte. Nyní ale přišla řada na něco ostřejšího - nové Polo GTI.

Právě dnes jej testujeme na Mallorce, a to nejen na okreskách, ale také závodním okruhu, a vy máte jedinečnou příležitost se "zapojit" do testování. Pište nám do diskuse pod tento článek, co vás o autě zajímá, a my se vám budeme snažit odpovědět v prvních jízdních dojmech.

VW odhalil Polo GTI R5, konkurenta Fabie R5. Závodit začne za rok

VW odhalil Polo GTI R5, konkurenta Fabie R5. Závodit začne za rok

Jednou z hlavních oblastí našeho zájmu bude jistojistě podvozek, který je u standardního provedení pro sportovní jízdu až příliš komfortní a izoluje řidiče od dění pod koly. Čekáme na vaše dotazy, a pokud stále tápete, třeba vám napoví následující video přímo z míst testování.

Pod kapotou nového Pola GTI najdeme dvoulitrový turbomotor s výkonem 147 kW. Oproti minulé generaci je to změna, v té pracovala osmnáctistovka TSI se 141 kW. Z 0 na 100 km/h vůz zrychlí za 6,6 sekundy, o desetinu rychleji než předchůdce. Jenom pro srovnání: Polo I GT z roku 1979 mělo pod kapotou jedna-trojku se 44 kilowatty a na stovku zrychlilo za 15 sekud...

Nové Polo už dorazilo do Česka. Víme, kdy bude GTI s manuálem

Nové Polo už dorazilo do Česka. Víme, kdy bude GTI s manuálem

GTI je vkusné a vypadá dravě, na druhou stranu však nikomu nevnucuje, s kým má tu čest. Zvláště pak v červené i modré barvě, které můžete spatřit ve fotogalerii z testování, mu to nesmírně sluší! Vůz už má i českou cenu, startuje na 569.900 Kč, zatím je však dostupný pouze s převodovkou DSG. Verze s manuálem se totiž začnou vyrábět až příští rok.

Prohlédněte si první snímky z testování:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků