Testujeme Volkswagen Polo GTI. Ptejte se, co vás zajímá!

Polo GTI bylo letos na jaře představeno společně s běžnou verzí. Nový ostrý hatchback testujeme na Mallorce.

Jak jezdí nový Volkswagen Polo v běžném provedení s litrovým tříválcem TSI, už díky našemu dnešnímu redakčnímu testu víte. Nyní ale přišla řada na něco ostřejšího - nové Polo GTI.

Právě dnes jej testujeme na Mallorce, a to nejen na okreskách, ale také závodním okruhu, a vy máte jedinečnou příležitost se "zapojit" do testování. Pište nám do diskuse pod tento článek, co vás o autě zajímá, a my se vám budeme snažit odpovědět v prvních jízdních dojmech.

VW odhalil Polo GTI R5, konkurenta Fabie R5. Závodit začne za rok

VW odhalil Polo GTI R5, konkurenta Fabie R5. Závodit začne za rok

Jednou z hlavních oblastí našeho zájmu bude jistojistě podvozek, který je u standardního provedení pro sportovní jízdu až příliš komfortní a izoluje řidiče od dění pod koly. Čekáme na vaše dotazy, a pokud stále tápete, třeba vám napoví následující video přímo z míst testování.

Pod kapotou nového Pola GTI najdeme dvoulitrový turbomotor s výkonem 147 kW. Oproti minulé generaci je to změna, v té pracovala osmnáctistovka TSI se 141 kW. Z 0 na 100 km/h vůz zrychlí za 6,6 sekundy, o desetinu rychleji než předchůdce. Jenom pro srovnání: Polo I GT z roku 1979 mělo pod kapotou jedna-trojku se 44 kilowatty a na stovku zrychlilo za 15 sekud...

Nové Polo už dorazilo do Česka. Víme, kdy bude GTI s manuálem

Nové Polo už dorazilo do Česka. Víme, kdy bude GTI s manuálem

GTI je vkusné a vypadá dravě, na druhou stranu však nikomu nevnucuje, s kým má tu čest. Zvláště pak v červené i modré barvě, které můžete spatřit ve fotogalerii z testování, mu to nesmírně sluší! Vůz už má i českou cenu, startuje na 569.900 Kč, zatím je však dostupný pouze s převodovkou DSG. Verze s manuálem se totiž začnou vyrábět až příští rok.

Prohlédněte si první snímky z testování:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

dnes | Miro Mihálik | 38 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků