Testujeme Volkswagen Polo GTI. Ptejte se, co vás zajímá!

Polo GTI bylo letos na jaře představeno společně s běžnou verzí. Nový ostrý hatchback testujeme na Mallorce.

Jak jezdí nový Volkswagen Polo v běžném provedení s litrovým tříválcem TSI, už díky našemu dnešnímu redakčnímu testu víte. Nyní ale přišla řada na něco ostřejšího - nové Polo GTI.

Právě dnes jej testujeme na Mallorce, a to nejen na okreskách, ale také závodním okruhu, a vy máte jedinečnou příležitost se "zapojit" do testování. Pište nám do diskuse pod tento článek, co vás o autě zajímá, a my se vám budeme snažit odpovědět v prvních jízdních dojmech.

VW odhalil Polo GTI R5, konkurenta Fabie R5. Závodit začne za rok

VW odhalil Polo GTI R5, konkurenta Fabie R5. Závodit začne za rok

Jednou z hlavních oblastí našeho zájmu bude jistojistě podvozek, který je u standardního provedení pro sportovní jízdu až příliš komfortní a izoluje řidiče od dění pod koly. Čekáme na vaše dotazy, a pokud stále tápete, třeba vám napoví následující video přímo z míst testování.

Pod kapotou nového Pola GTI najdeme dvoulitrový turbomotor s výkonem 147 kW. Oproti minulé generaci je to změna, v té pracovala osmnáctistovka TSI se 141 kW. Z 0 na 100 km/h vůz zrychlí za 6,6 sekundy, o desetinu rychleji než předchůdce. Jenom pro srovnání: Polo I GT z roku 1979 mělo pod kapotou jedna-trojku se 44 kilowatty a na stovku zrychlilo za 15 sekud...

Nové Polo už dorazilo do Česka. Víme, kdy bude GTI s manuálem

Nové Polo už dorazilo do Česka. Víme, kdy bude GTI s manuálem

GTI je vkusné a vypadá dravě, na druhou stranu však nikomu nevnucuje, s kým má tu čest. Zvláště pak v červené i modré barvě, které můžete spatřit ve fotogalerii z testování, mu to nesmírně sluší! Vůz už má i českou cenu, startuje na 569.900 Kč, zatím je však dostupný pouze s převodovkou DSG. Verze s manuálem se totiž začnou vyrábět až příští rok.

Prohlédněte si první snímky z testování:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků