Testujeme Volkswagen Polo GTI. Ptejte se, co vás zajímá!

Polo GTI bylo letos na jaře představeno společně s běžnou verzí. Nový ostrý hatchback testujeme na Mallorce.

Jak jezdí nový Volkswagen Polo v běžném provedení s litrovým tříválcem TSI, už díky našemu dnešnímu redakčnímu testu víte. Nyní ale přišla řada na něco ostřejšího - nové Polo GTI.

Právě dnes jej testujeme na Mallorce, a to nejen na okreskách, ale také závodním okruhu, a vy máte jedinečnou příležitost se "zapojit" do testování. Pište nám do diskuse pod tento článek, co vás o autě zajímá, a my se vám budeme snažit odpovědět v prvních jízdních dojmech.

VW odhalil Polo GTI R5, konkurenta Fabie R5. Závodit začne za rok

VW odhalil Polo GTI R5, konkurenta Fabie R5. Závodit začne za rok

Jednou z hlavních oblastí našeho zájmu bude jistojistě podvozek, který je u standardního provedení pro sportovní jízdu až příliš komfortní a izoluje řidiče od dění pod koly. Čekáme na vaše dotazy, a pokud stále tápete, třeba vám napoví následující video přímo z míst testování.

Pod kapotou nového Pola GTI najdeme dvoulitrový turbomotor s výkonem 147 kW. Oproti minulé generaci je to změna, v té pracovala osmnáctistovka TSI se 141 kW. Z 0 na 100 km/h vůz zrychlí za 6,6 sekundy, o desetinu rychleji než předchůdce. Jenom pro srovnání: Polo I GT z roku 1979 mělo pod kapotou jedna-trojku se 44 kilowatty a na stovku zrychlilo za 15 sekud...

Nové Polo už dorazilo do Česka. Víme, kdy bude GTI s manuálem

Nové Polo už dorazilo do Česka. Víme, kdy bude GTI s manuálem

GTI je vkusné a vypadá dravě, na druhou stranu však nikomu nevnucuje, s kým má tu čest. Zvláště pak v červené i modré barvě, které můžete spatřit ve fotogalerii z testování, mu to nesmírně sluší! Vůz už má i českou cenu, startuje na 569.900 Kč, zatím je však dostupný pouze s převodovkou DSG. Verze s manuálem se totiž začnou vyrábět až příští rok.

Prohlédněte si první snímky z testování:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků