V Norsku je to 2. nejprodávanější elektrika za Fordem Mach-e. :-P:-DB-]
Být hodně bohatý machr ..tak si to schválně koupím z elektro-zvědavosti. Však ono je to lákavá technologie a pěkné, velké auto. Takhle budu rád když donaškudlím na tu krásně machrovsky zelenkavou edici, benzínové O 4 RS.B-]
No jako auto je to pěkný, akorát tak nějak nevím, proč bych za skoro stejné peníze jako Enyaq80x neměl chtít raději e-tron
Třeba proto, že jediným soupeřem Enyaqu je Q4 e-tron. Audi E-tron je úplně jiná kategorie.
jiná kategorie za stejné peníze :-D
Protože audi e-tron startuje na 1,8 mil Kč.
minus 15-20% za slušné pozdravení ve dveřích autosalonu a jsme na stejných 1,5M u holobytu e-tron jako 80x
Nebuďte smiešni. Naozaj si myslite, že koncern predáva skodovku za cenu VW prémie? Chlapci, chlapci.
no podle ceníku ji prodává dokonce dráž
Škoda Enyaq v této verzi max 1,6?Audi Q4 e-tron 50 s max vybavou 2,3
Základní cena 80x 1,49, e tron 1,8Dosažitelná sleva 80x nic, e-tron 20%Nasazení půl milionu dodatečné výbavy jde do obou
Psal jsem Q4 e-tron. Proč jsem mícháš e-tron, který je úplně jiná kategorie?
No protože já od počátku psal o e-tronu, Q4 jsi do toho zamíchal ty.A ona je to pravda, e-tron 50 quattro má v sérii vzduchový podvozek i tepelné čerpadlo, je větší než Enyaq, je výkonnější než Enyaq a má jen o něco menší baterii. A přitom jeho reálná (= skutečná prodejní cena) je prakticky stejná jako Enyaq 80x.Já mám e-tron 55 quattro S-line s velmi rozsáhlou výbavou a po slevách mě přišel na necelých 1,8M + DPH, za Enyaq bych ho rozhodně nevyměnil.
Zdroj? 80 sportline ma v kofiguratore “Cena od1 282 900 Kč”https://cc.skoda-auto.com/cze/cs-CZ/trimline-scenic...
Zdroj je tajný, na to nemáš prověrku
No vidim, ze tu nema zmysel nieco pisat.
Jogurte, pořád se divím, že máš s těmi hlupáky tolik trpělivosti.Někteří snad ani nemají mozek
Vy dvaja ste sa našli.
Ale to vůbec né, já BEV nesnáším, já jsem fanda FCEV
Jestli má tahle krabice od tvarůžků cx 0,26 tak sním svůj klobouk.
S tím koeficentem odporu vzduchu je to někdy složité. Moje krabice SQ7 má menší Cx, než placka R8.
Pokud tomu věříš, tak jo. Podívej se na Teslu S, která má stejné cx .... Zakrytý podvozek, elektrické žaluzie v chladiči a podobné "aero vymoženosti" má i Dacia Duster.
No kdybys věděl co je Cx, tak bys nepsal takové blbosti. To že je to velký, nemá vliv na Cx.
Njn, Cx je jedna věc a součin Cx krát čelní plocha věc druhá :-D
Hodně dělá skoro dokonalé zakrytí podvozku.Takže má cx.26, dobrou chuť.Pošli link, jak pojidáš svůj hlavokryt.Hezký den
Je to prostě bedna od tvarůžků a tomu jejich čísílku nevěřím. Oni dobře ví, že toto nikdo nebude ověřovat. Ale tak jako u všech těch taycanů a e-tronů je nakonec ta reálná spotřeba usvědčí, kterou nakonec každý uživatel zjistí.
Jako sorry zbabělče a tlučhubo
Nejsem fanda jižních kimovců, ale prohlédni si jejich elektrickou Konu a pokud nejsi zcela slepý a tupý tak vidíš jak vypadá auto které má cx 0,26. To ta škodovácká kysna od tvarůžků nemá ani náhodou a je to zřejmé na první pohled. Tahle bedna od kvarglů se hodí jen na courání po městě.
Maximální dojezd nového vozu ŠKODA ENYAQ iV činí více než 520 km*, přičemž SUV těží z vynikající aerodynamiky. Díky svému aerodynamickému tvaru karoserie dosahuje první čistě elektrický model značky ŠKODA, postaveným na modulární elektrifikované platformě (MEB) koncernu Volkswagen, vynikající hodnoty součinitele odporu vzduchu cx od 0,257. Kromě karoserie, která byla v kompletně aerodynamicky optimalizována, přispívá k této výborné hodnotě také řada chytrých prvků: speciální aerodynamická kola, aktivní rolo chlazení v centrálním přívodu vzduchu na přídi vozu a rovněž speciálně tvarovaná vnější zpětná zrcátka, která nejsou umístěna v okenním trojúhelníku A-sloupku, ale na přední části dveří.
Buď chlap a sežer ten klòbrc
Odborářský časopis Škody pěkně strhali výrobu BEV . Nepřipravená výroba, velká improvizace přímo během výrobního procesu . Je z toho docela humbuk, chytli se toho i zahraniční noviny
odboráři.... ehm..:-/
Týdeník Škodovácký odborář přiznává, že pro firmu je aktuálně nejdůležitější výroba nové generace modelu Octavia, který je pro firmu stěžejní. "Má to však jeden, respektive dva háčky. Stále přetrvává nedostatek příslušné motorizace, a navíc se k tomu přidaly velké problémy se softwarem," píše se v odborovém informačním plátku."Zaměstnanci jsou rozhořčení a zklamaní, chtějí přesně vědět, kdo způsobil tento problém a zároveň jak bude napraven. Většinou se totiž viníka ani sankci nedozvíme, zato když například někdo neúmyslně způsobí menší či větší závadu při montáži vozu, je výrazněji a někdy i exemplárně potrestán, včetně finančního postihu," dodávají autoři Škodováckého odboráře.Problém údajně souvisí se softwarem a hardwarem vozů, a to jak u modelu Octavia, tak také zcela nového elektromobilu na platformě MEB Enyaq. Podle zaměstnanců auta nebyla do výroby dostatečně připravená, a tak se problémy řeší až "za pochodu" přímo na výrobní lince
To je nesmysl už z principu :-D Proč by měli být zaměstnanci "rozhořčení a zklamaní" z toho jaká se prodává motorizace a jak je na tom software??? :-D Z toho může být nasratý maximálně zákazník, pokud je ten soft na ho... ehm nic :-P.
Nižší prodeje znamenají nižší bonusy. Jde jen o peníze
Škoda má "nižší prodeje"?? Ehmmm, jako od kdy?
A to se opravdu ptáš važně?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.