Testujeme Škodu Enyaq iV Sportline: Jen o vzhledu to není. Máme silnou čtyřkolku

37 komentářů

Kuk Vykuk
3. června • 17:09

V Norsku je to 2. nejprodávanější elektrika za Fordem Mach-e. :-P:-DB-]

WRC Fabia R2 Twincharger
3. června • 11:46

Být hodně bohatý machr ..tak si to schválně koupím z elektro-zvědavosti. Však ono je to lákavá technologie a pěkné, velké auto. Takhle budu rád když donaškudlím na tu krásně machrovsky zelenkavou edici, benzínové O 4 RS.B-]

Jan Taraba
3. června • 13:04

No jako auto je to pěkný, akorát tak nějak nevím, proč bych za skoro stejné peníze jako Enyaq80x neměl chtít raději e-tron

stealth01
5. června • 7:45

Třeba proto, že jediným soupeřem Enyaqu je Q4 e-tron. Audi E-tron je úplně jiná kategorie.

jogurt
7. června • 20:03

jiná kategorie za stejné peníze :-D

Chytrak
3. června • 15:48

Protože audi e-tron startuje na 1,8 mil Kč.

jogurt
3. června • 17:48

minus 15-20% za slušné pozdravení ve dveřích autosalonu a jsme na stejných 1,5M u holobytu e-tron jako 80x

Rembaz
3. června • 18:11

Nebuďte smiešni. Naozaj si myslite, že koncern predáva skodovku za cenu VW prémie? Chlapci, chlapci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
3. června • 19:37

no podle ceníku ji prodává dokonce dráž

stealth01
3. června • 21:47

Škoda Enyaq v této verzi max 1,6?
Audi Q4 e-tron 50 s max vybavou 2,3

Jedna Bedna
4. června • 6:38

Základní cena 80x 1,49, e tron 1,8
Dosažitelná sleva 80x nic, e-tron 20%
Nasazení půl milionu dodatečné výbavy jde do obou

stealth01
5. června • 7:44

Psal jsem Q4 e-tron. Proč jsem mícháš e-tron, který je úplně jiná kategorie?

jogurt
7. června • 20:02

No protože já od počátku psal o e-tronu, Q4 jsi do toho zamíchal ty.
A ona je to pravda, e-tron 50 quattro má v sérii vzduchový podvozek i tepelné čerpadlo, je větší než Enyaq, je výkonnější než Enyaq a má jen o něco menší baterii. A přitom jeho reálná (= skutečná prodejní cena) je prakticky stejná jako Enyaq 80x.
Já mám e-tron 55 quattro S-line s velmi rozsáhlou výbavou a po slevách mě přišel na necelých 1,8M + DPH, za Enyaq bych ho rozhodně nevyměnil.

Rembaz
4. června • 7:05

Zdroj? 80 sportline ma v kofiguratore “Cena od1 282 900 Kč”https://cc.skoda-auto.com/cze/cs-CZ/trimline-scenic...

Info
4. června • 7:36

Zdroj je tajný, na to nemáš prověrku

Rembaz
4. června • 9:21

No vidim, ze tu nema zmysel nieco pisat.

Info
3. června • 19:47

Jogurte, pořád se divím, že máš s těmi hlupáky tolik trpělivosti.
Někteří snad ani nemají mozek

Rembaz
3. června • 20:29

Vy dvaja ste sa našli.

Info
3. června • 20:54

Ale to vůbec né, já BEV nesnáším, já jsem fanda FCEV

Zelí
3. června • 9:50

Jestli má tahle krabice od tvarůžků cx 0,26 tak sním svůj klobouk.

stealth01
3. června • 11:58

S tím koeficentem odporu vzduchu je to někdy složité. Moje krabice SQ7 má menší Cx, než placka R8.

Zelí
3. června • 13:50

Pokud tomu věříš, tak jo. Podívej se na Teslu S, která má stejné cx .... Zakrytý podvozek, elektrické žaluzie v chladiči a podobné "aero vymoženosti" má i Dacia Duster.

Chytrak
3. června • 15:46

No kdybys věděl co je Cx, tak bys nepsal takové blbosti. To že je to velký, nemá vliv na Cx.

Jan Taraba
3. června • 13:05

Njn, Cx je jedna věc a součin Cx krát čelní plocha věc druhá :-D

Info
3. června • 10:14

Hodně dělá skoro dokonalé zakrytí podvozku.
Takže má cx.26, dobrou chuť.
Pošli link, jak pojidáš svůj hlavokryt.
Hezký den

Zelí
3. června • 13:55

Je to prostě bedna od tvarůžků a tomu jejich čísílku nevěřím. Oni dobře ví, že toto nikdo nebude ověřovat. Ale tak jako u všech těch taycanů a e-tronů je nakonec ta reálná spotřeba usvědčí, kterou nakonec každý uživatel zjistí.

Babiš
3. června • 13:59

Jako sorry zbabělče a tlučhubo

Zelí
3. června • 21:09

Nejsem fanda jižních kimovců, ale prohlédni si jejich elektrickou Konu a pokud nejsi zcela slepý a tupý tak vidíš jak vypadá auto které má cx 0,26. To ta škodovácká kysna od tvarůžků nemá ani náhodou a je to zřejmé na první pohled. Tahle bedna od kvarglů se hodí jen na courání po městě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Info
3. června • 22:22

Maximální dojezd nového vozu ŠKODA ENYAQ iV činí více než 520 km*, přičemž SUV těží z vynikající aerodynamiky. Díky svému aerodynamickému tvaru karoserie dosahuje první čistě elektrický model značky ŠKODA, postaveným na modulární elektrifikované platformě (MEB) koncernu Volkswagen, vynikající hodnoty součinitele odporu vzduchu cx od 0,257. Kromě karoserie, která byla v kompletně aerodynamicky optimalizována, přispívá k této výborné hodnotě také řada chytrých prvků: speciální aerodynamická kola, aktivní rolo chlazení v centrálním přívodu vzduchu na přídi vozu a rovněž speciálně tvarovaná vnější zpětná zrcátka, která nejsou umístěna v okenním trojúhelníku A-sloupku, ale na přední části dveří.

Info
3. června • 22:17

Buď chlap a sežer ten klòbrc

BEV
3. června • 8:55

Odborářský časopis Škody pěkně strhali výrobu BEV . Nepřipravená výroba, velká improvizace přímo během výrobního procesu . Je z toho docela humbuk, chytli se toho i zahraniční noviny

Jan Taraba
3. června • 13:02

odboráři.... ehm..:-/

Info
3. června • 20:52

Týdeník Škodovácký odborář přiznává, že pro firmu je aktuálně nejdůležitější výroba nové generace modelu Octavia, který je pro firmu stěžejní. "Má to však jeden, respektive dva háčky. Stále přetrvává nedostatek příslušné motorizace, a navíc se k tomu přidaly velké problémy se softwarem," píše se v odborovém informačním plátku."Zaměstnanci jsou rozhořčení a zklamaní, chtějí přesně vědět, kdo způsobil tento problém a zároveň jak bude napraven. Většinou se totiž viníka ani sankci nedozvíme, zato když například někdo neúmyslně způsobí menší či větší závadu při montáži vozu, je výrazněji a někdy i exemplárně potrestán, včetně finančního postihu," dodávají autoři Škodováckého odboráře.Problém údajně souvisí se softwarem a hardwarem vozů, a to jak u modelu Octavia, tak také zcela nového elektromobilu na platformě MEB Enyaq. Podle zaměstnanců auta nebyla do výroby dostatečně připravená, a tak se problémy řeší až "za pochodu" přímo na výrobní lince

Strejda.eM
4. června • 17:39

To je nesmysl už z principu :-D Proč by měli být zaměstnanci "rozhořčení a zklamaní" z toho jaká se prodává motorizace a jak je na tom software??? :-D Z toho může být nasratý maximálně zákazník, pokud je ten soft na ho... ehm nic :-P.

_Info_
5. června • 8:06

Nižší prodeje znamenají nižší bonusy. Jde jen o peníze

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jan Taraba
8. června • 11:19

Škoda má "nižší prodeje"?? Ehmmm, jako od kdy?

_Info_
8. června • 20:32

A to se opravdu ptáš važně?

Doporučujeme

Články odjinud