Testujeme novou Škodu Superb! Ptejte se, co vás zajímá (nové fotky a video)

60 komentářů

petr1
31. října • 10:11

Chtěl jsem se zeptat jestli jdou zadní světlomety vyměnit za ty dynamické.Jedná se o superb 3 facelift,děkuji za odpověď.

Rokyta ex Acz
4. července • 12:15

Me by prosim zajimalo, jak to peruje? Mam na mysli kratke, stredne velke nerovnosti ... Jak je to s trvalym vypojenim stop-startu? Dekuji

Driver
4. července • 11:23

Pro ty, co skuhrají nad V6 TDI u Supa3, realita je taková, že všichni shánějí celou dobu, a ojeté dodnes a ještě dlouho budou tohle: 110kW bez AdBlue :-D:-D:-D:-D 140kW se všichni bojí protože jsou pomatení... 176kW tam není, ale je v Pašíku, kde ten motor je z hlediska toho, co Passat podvozkově zvládá ideální a dokonalý a přesto se prodává málo, každý nechce připlatit takovou kasu navíc, i když v ceně má DQ500, nejlepší DSG všech dob, taky je v ceně 4Motion atd... Takže REÁLNĚ, Sup s V6 by si koupilo doslova jen pár lidí, nemá smysl jej nabízet, cena by byla velmi vysoko a každý by řekl, že za ty prachy je Audi.:-P

Petr
4. července • 11:56

Vzhledem k poctu 206KW TSI, ktere vidam na silnicich, si nejsem jist, jestli mas pravdu.

Look
4. července • 10:47

Nie je to nahodou len predlzena verzia Scala? XL edition?

Martin
3. července • 21:52

Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, jestli má i faceliftovaný Superb tak nesmyslně vysoký posed, jaký byl v dosavadní verzi? Mám 196 a prakticky koukám posledními cca 3mi centimetry předního okna, o slepém úhlu v úrovni zpětného zrcátka ani nemluvím a téměř dřu hlavou o strop. Děkuji.

Marek
3. července • 19:19

Silnější diesel nepustili , ani o tom neuvažují ? Děkuji Marek

nikdo
3. července • 23:33

taky by mne zajimalo zda nebude bitd, kdyz uz ho zapracovali do kodiaqu

David
3. července • 16:38

Jak funguje ovládání infotainmentu gesty. Jaké gesta a jak je použít?

Rišo
3. července • 16:20

Jak, "Nová"?
Facelift to je ...

petr r. (petrumr)
3. července • 15:24

dotaz
-při otevřených dveří jde odbrzdit ručku?
-při použití stěraču přepnou se světla na potkávačky?
-ukazatel paliva je přímo z nádrže nebo je to propočet z řídící jednotky?
-mají verze bez tažnýho jinou homologaci?

Petr
3. července • 21:10

1) Elektronika je stejna jako S3 bez FL, ale nezkousel jsem.
2) viz 1
3) Z RJ to nedava smysl. To by se napr po vymene baterie nebo reseru RJ ztratil objem paliva v nadrzi.
4) Ano a nejen homologaci. U spoustu komponent.

DEJV 01
3. července • 15:21

Zdravím,zajímalo by mne, jestli dostane Super ve vyšších specifikacích systém kamer Area Wiew? Zatím jsem to viděl pouze u Plugin hybridní varianty u ostatních např. L a K a Sportline nikoliv. Díky za info.

Petr
3. července • 21:06

Pokud myslite pohled okolo auta, tak ano. Pujde nakonfigurovat.

neodborník
3. července • 14:09

Už to mám ! Není vypraná v Perwollu a proto je nová sto vykřičníků

Krabat
3. července • 13:54

Mě by zajímalo, jestli u FL zapracovali na těchto oblastech:1. Odhlučnění kabiny (stávající Superb je strašně hlučný, aerodynamický hluk je opravdu nepříjemně hlasitý a valivý hluk od kol je přímo děsný).2. Podvozek (na příčných nerovnostech nepohodlný a uskákaný i na 17" kolech. Ke všemu mlátí a zvyšuje akustický nekomfort).3. Kvalita interiéru (po 40 tisíci km hodně plastů vrže, dokonce vržou i sklápějící se zpětná zrcátka).

Petr
3. července • 21:21

Jsou auta s lepsim jmenem a snad i kvalitou zpracovani, ale ve stejne tride a se srovnatelnou vybavou jsou rozhodne drazsi a vetsinou maji mene prostoru (BMW, Mercedes, Audi, ...). Pak jsou auta s horsim jmenem se srovnatelnym nebo horsim zpracovanim ale maji za stejnou cenu vice prapodivne ovladatelne vybavy (francouzi) pripadne nemaji rozumne motory (Hyundai, ...) nebo jsou proste male (Mazda, ...).
Skoda ma na trhu sve misto jasne dane a prodeje svedci, ze vedi, co delaji.

...
3. července • 14:15

Je to unter Auto, ma velký kufr a hodně místa před koleny vzadu, tudíž nemůže mít všechno super, takže odhlučnění bude pořád bídné, stejně jako Octavia versus Golf.

mpolan
3. července • 13:36

Redakce, nelžete nám. Netestujete novou Škodu Superb, žádná taková není, testujete facelift.
Zajímavé, že tohle nenapíšete u jiných značek mimo lživých Škody a VW...

serpentina wostra
3. července • 13:41

Pred par dny se tu nekdo rozciloval, ze Skodu krive obvinuji Skodu. Tady je dukaz, ze to krive obvineni neni. :-/Skoda, ze se Skoda a.s. snazi z potencialnich zakazniku delat blbce. Jejich auta mi nejsou zcela proti srsti, ale kvuli tomuto ohlupovani jsou pro mne naprosto neprijatelna. :-P

serpentina wostra
3. července • 13:33

Slysel jsem, ze "kdo si koupi Supa, je nadosmrti dupa". Sam v tom vubec nemam jasno. Tak by mne zajimalo, zda by to rekadce mohla pri testu potvrdit ci vyvratit. :-D :-D :-D

Jerry
3. července • 13:12

1) Jde si připlatit za HUD přímo na čelní sklo, jak už se stalo u většiny konkurence samozřejmostí?2) Lze objednat čelní světla LED s funkcí LED Matrix?Díky.

Petr
3. července • 20:52

1) Ne
2) Ano, L&K, ale plnohodnotny matrix ala Audi to neni. Pouze zjednodusena verze jako v VW.

instinktt
3. července • 13:10

Je zrychlení benzínové verze tak brutální jak udávají tabulky? Dá se srovnat s Octavia RS 180 kW?Jaký je subjektivně posez ve Scoutu oproti běžného Supa? Je vyšší?
Má parkovací kamery nebo jen senzory?Zapamatuje si řídící jednotka nastavení View u digitálního štítu i po vypnutí a opětovném zapnutí motoru, nebo opět zobrazí ten defaultní?Díky.
Mám už jej objednán na podzim, tak se moc těším.

Karel.
3. července • 16:19

Naměřené hodnoty jsou kolem 5,3 - 5,5 sec. S Octavií se srovnat nedá, Sup je o level rychlejší.
http://www.zeperfs.com/en/duel6528-7130.htm...

Michal
3. července • 17:24

Karle to je tím že Rso nemá 4*4 a do asi 70 schází trakce.Od 100výš by sup nejspíš prohrál

.
3. července • 18:01

80-180 kde trakce nehraje žádnou roli má sup za 12,9, Octa za 14,0. Takže octa prohraje úplně všude.

Petr
3. července • 12:48

Není nová, ale pouze faceliftovaná pro Vaši informaci ;-)

...
3. července • 12:48

Je to nový model, nebo facelift? Dle nadpisu nový, pak se v článku píše něco o faceliftu. Tak jsem zmaten.

neodborník
3. července • 13:21

Ani jedno, ani druhé, ale třetí. Je nový, né z bazáru. Tedy zkouší co ještě z marketingového oblbování funguje a co si tedu můžou dovolit.

Petr
3. července • 12:51

PR.. chtěj jen vzbudit dojem, že se jedná o nový model.. malá domů :D

Dix_
3. července • 12:41

Bude u Superbu digitální klíč přes NFC a anebo je možné odemykat a zamykat kromě bezklíče přes Škoda Connect ?

Petr
4. července • 11:52

Ano, letosni S3 (nemusi byt ani FL) je mozne odemykat a zamykat (nikoliv startovat) telefonem. Je to ale tak tezkopadne az nepouzitelne.

petr r. (petrumr)
5. července • 8:03

a to se na tom telefonu musí něco mačkat nebo to stačí mět v kapsi jak ten ovladač?

Q
3. července • 12:09

1) Bude rozměr pneumatik u verze Scoutu shodný s běžným provedením Superbu?
2) Má některá z výbav reálnou koncovku výfuku?
3) Jak se ovládá MaxiDot u základní výbavy Ambition bez multifunkčního volantu?
4) Bude Škodovka u Superbu publikovat spotřebu dle měřícího cyklu WLTP včetně jednotlivých fází (Low, High atd)?
5) Přípojky USB jsou B, nebo C?

mpolan
4. července • 11:27

Opravdu USB typu B? Doufám, že je to napsané z neznalosti, protože typ "B" se používá u tiskáren. V počítačích je typ A.

Q
4. července • 22:16

Omlouvám se, samozřejmě A.

Petr
4. července • 11:50

Je to z neznalosti. Proste klasicke usb, jake ma kazdy v pocitaci :-D

petr r. (petrumr)
5. července • 8:02

nebyl tady článek, že škodovka zavádí u všech typ C.

Petr
3. července • 20:51

2) Ne
3) Kolibkou a tlacitkem na prave podvolantove pacce (spolecne se steracem stejne, jako doposud).
4) USB B

Q
4. července • 22:21

3) Ptal jsem se proto, že některá koncernová auta už tu kolíbku a tlačítka na pravé páčce nemají.

instinktt
3. července • 13:11

2) souhlas
4) souhlas
5) záleží jaký máte kabel, USB má univerzální koncovku výstupu nehledě na typ koncovky vstupu zařízení

Adamantium
4. července • 10:05

Kdepak, USB B je konektor klasický, jak ho již léta známe. USB C je konektor malý, který mají na sobě např. novější mobilní telefony, ale už se vyskytuje i v počítačích, noteboocích.
Ono se pořád používá béčko s tím, že kabel končí buď microUSB neb USB C..Prakticky je ale důležitější, jakou verzi USB má, zda 2.0, 3.0 nebo 3.1? Ty trojkové budou totiž nabíjet rychleji (mají i rychlejší přenos dat, ale to je v autě irelevantní).

Adamantium
5. července • 15:46

Vidím, že jsem to špatně napsal, diskutující pode mnou (děkuji) správně napsali, že USB B je do tiskáren, takže jedná se o USB A :-)

petr r. (petrumr)
3. července • 19:49

5) ujel ti vlak.

driver
3. července • 12:09

Zajímalo by mne zda k verzi Scout budou k dispozici i větrané sedačky. Konfigurátor tuto výbavu umožňuje pouze k verzi Laurin a Klement....pokud to lze ověřit u ŠA budu rád za odpověď.:-)

topka
3. července • 11:55

Mě by zajímalo, zda nový vrcholný TSI 2.0 bude stejně jako ten starý žrát chladící kapalinu a zda taky jako řešení dostanu láhev G13. Díky moc.

ANO bude ještě nejlíp
3. července • 18:22

No to je toho zpovykaný topkaři. Moje Sierra s prasklou hlavou taky žere chladící kapalinu a nedělám z toho vědu, prostě doliju a jedu dál.

petr r. (petrumr)
3. července • 19:47

topce to žere přes ventil co zapíná vypínání podtlakem pumpu, stačí vyměnit tu manžetu.

Jumbo
3. července • 14:29

Motor z kraje výroby?

topka
4. července • 7:21

Leden 2018

cuco
4. července • 10:24

Novy TSI zacne zrat aj olej a bude trhat asfalt aj s rozvdomi .;-)

//
3. července • 11:50

Nic..

Sir CHerokee
3. července • 11:36

Dostane konečně ve vrcholném provedení třídě odpovídající víceválcový motor, nebo bude pořád končit u 4 hrnku? Něco mi ale říká, že sotva. To spíše elektrické těžítko, aby "byla ještě obratnější".

.
3. července • 17:58

2.0 TSI v Supu je s náskokem nejlepší motor ve střední mainstreamové třídě, konkurence se plácá na nižších objemech i výkonech. Blouznit o více válcích je v Evropě posedlé emisemi CO2 mimo mísu.

Martim
3. července • 14:19

Ani Passat nemá V6, tak ji nemůže mít Superb, V6 začíná až u Audi. V této třídě(Mondeo, Insignia, Mazda 6)ji nemá nikdo.

E15
3. července • 12:19

V roce 2019 je odpovídající víceválcový motor ve střední třídě mainstreemového (resp. mírně lowcostového) segmentu čtyřválec. ;-)

Sir CHerokee
4. července • 11:51

Mnohem úspěšnější konkurent ze světového trhu, Toyota Camry, ten 6 válec má. Mazda teď připravuje taky R6 motor. Tak proč jej nevrátí do vrcholného provedení Superba.

serpentina wostra
3. července • 13:38

To sice asi mate pravdu, ale je to vazne skoda.Za mne by to v podstate nemusel byt ani nejaky trhac asfaltu. Uplne by mi stacil nejaky prosty sestivalec bez turb a filtru pevnych castic. Ale to uz je dnes asi jen nostalgie...

Joe Doe
3. července • 21:21

Pozri, zamatovy V6 z Maximy to mat nebude.
Nebude to mat ani zamatovy nepreplnovany R4....
A nebude to mat ani trhac asfaltu ;)

Doporučujeme

Články odjinud