Testujeme novou Škodu Superb! Ptejte se, co vás zajímá (nové fotky a video)

Sir CHerokee  |  03. 07. 2019 11:36

Dostane konečně ve vrcholném provedení třídě odpovídající víceválcový motor, nebo bude pořád končit u 4 hrnku?

Něco mi ale říká, že sotva. To spíše elektrické těžítko, aby "byla ještě obratnější".

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 07. 2019 12:19

V roce 2019 je odpovídající víceválcový motor ve střední třídě mainstreemového (resp. mírně lowcostového) segmentu čtyřválec.

Odpovědět  |   | 
serpentina wostra  |  03. 07. 2019 13:38

To sice asi mate pravdu, ale je to vazne skoda.

Za mne by to v podstate nemusel byt ani nejaky trhac asfaltu. Uplne by mi stacil nejaky prosty sestivalec bez turb a filtru pevnych castic. Ale to uz je dnes asi jen nostalgie...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 07. 2019 21:21

Pozri, zamatovy V6 z Maximy to mat nebude.
Nebude to mat ani zamatovy nepreplnovany R4....
A nebude to mat ani trhac asfaltu ;)

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  04. 07. 2019 11:51

Mnohem úspěšnější konkurent ze světového trhu, Toyota Camry, ten 6 válec má. Mazda teď připravuje taky R6 motor. Tak proč jej nevrátí do vrcholného provedení Superba.

Odpovědět  |   | 
Martim  |  03. 07. 2019 14:19

Ani Passat nemá V6, tak ji nemůže mít Superb, V6 začíná až u Audi. V této třídě(Mondeo, Insignia, Mazda 6)ji nemá nikdo.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 07. 2019 17:58

2.0 TSI v Supu je s náskokem nejlepší motor ve střední mainstreamové třídě, konkurence se plácá na nižších objemech i výkonech. Blouznit o více válcích je v Evropě posedlé emisemi CO2 mimo mísu.

Odpovědět  |   | 
//  |  03. 07. 2019 11:50

Nic..

Odpovědět  |   | 
topka  |  03. 07. 2019 11:55

Mě by zajímalo, zda nový vrcholný TSI 2.0 bude stejně jako ten starý žrát chladící kapalinu a zda taky jako řešení dostanu láhev G13. Díky moc.

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  03. 07. 2019 14:29

Motor z kraje výroby?

Odpovědět  |   | 
topka  |  04. 07. 2019 07:21

Leden 2018

Odpovědět  |   | 
cuco  |  04. 07. 2019 10:24

Novy TSI zacne zrat aj olej a bude trhat asfalt aj s rozvdomi .

Odpovědět  |   | 
ANO bude ještě nejlíp  |  03. 07. 2019 18:22

No to je toho zpovykaný topkaři. Moje Sierra s prasklou hlavou taky žere chladící kapalinu a nedělám z toho vědu, prostě doliju a jedu dál.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 07. 2019 19:47

topce to žere přes ventil co zapíná vypínání podtlakem pumpu, stačí vyměnit tu manžetu.

Odpovědět  |   | 
driver  |  03. 07. 2019 12:09

Zajímalo by mne zda k verzi Scout budou k dispozici i větrané sedačky. Konfigurátor tuto výbavu umožňuje pouze k verzi Laurin a Klement....pokud to lze ověřit u ŠA budu rád za odpověď.

Odpovědět  |   | 
Q  |  03. 07. 2019 12:09

1) Bude rozměr pneumatik u verze Scoutu shodný s běžným provedením Superbu?
2) Má některá z výbav reálnou koncovku výfuku?
3) Jak se ovládá MaxiDot u základní výbavy Ambition bez multifunkčního volantu?
4) Bude Škodovka u Superbu publikovat spotřebu dle měřícího cyklu WLTP včetně jednotlivých fází (Low, High atd)?
5) Přípojky USB jsou B, nebo C?

Odpovědět  |   | 
instinktt  |  03. 07. 2019 13:11

2) souhlas
4) souhlas
5) záleží jaký máte kabel, USB má univerzální koncovku výstupu nehledě na typ koncovky vstupu zařízení

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 07. 2019 19:49

5) ujel ti vlak.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  04. 07. 2019 10:05

Kdepak, USB B je konektor klasický, jak ho již léta známe. USB C je konektor malý, který mají na sobě např. novější mobilní telefony, ale už se vyskytuje i v počítačích, noteboocích.
Ono se pořád používá béčko s tím, že kabel končí buď microUSB neb USB C..

Prakticky je ale důležitější, jakou verzi USB má, zda 2.0, 3.0 nebo 3.1? Ty trojkové budou totiž nabíjet rychleji (mají i rychlejší přenos dat, ale to je v autě irelevantní).

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  05. 07. 2019 15:46

Vidím, že jsem to špatně napsal, diskutující pode mnou (děkuji) správně napsali, že USB B je do tiskáren, takže jedná se o USB A

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 07. 2019 20:51

2) Ne
3) Kolibkou a tlacitkem na prave podvolantove pacce (spolecne se steracem stejne, jako doposud).
4) USB B

Odpovědět  |   | 
Q  |  04. 07. 2019 22:21

3) Ptal jsem se proto, že některá koncernová auta už tu kolíbku a tlačítka na pravé páčce nemají.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 07. 2019 11:27

Opravdu USB typu B? Doufám, že je to napsané z neznalosti, protože typ "B" se používá u tiskáren. V počítačích je typ A.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  04. 07. 2019 11:50

Je to z neznalosti. Proste klasicke usb, jake ma kazdy v pocitaci

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 07. 2019 08:02

nebyl tady článek, že škodovka zavádí u všech typ C.

Odpovědět  |   | 
Q  |  04. 07. 2019 22:16

Omlouvám se, samozřejmě A.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  03. 07. 2019 12:41

Bude u Superbu digitální klíč přes NFC a anebo je možné odemykat a zamykat kromě bezklíče přes Škoda Connect ?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  04. 07. 2019 11:52

Ano, letosni S3 (nemusi byt ani FL) je mozne odemykat a zamykat (nikoliv startovat) telefonem. Je to ale tak tezkopadne az nepouzitelne.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 07. 2019 08:03

a to se na tom telefonu musí něco mačkat nebo to stačí mět v kapsi jak ten ovladač?

Odpovědět  |   | 
...  |  03. 07. 2019 12:48

Je to nový model, nebo facelift? Dle nadpisu nový, pak se v článku píše něco o faceliftu. Tak jsem zmaten.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 07. 2019 12:51

PR.. chtěj jen vzbudit dojem, že se jedná o nový model.. malá domů :D

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  03. 07. 2019 13:21

Ani jedno, ani druhé, ale třetí. Je nový, né z bazáru. Tedy zkouší co ještě z marketingového oblbování funguje a co si tedu můžou dovolit.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 07. 2019 12:48

Není nová, ale pouze faceliftovaná pro Vaši informaci

Odpovědět  |   | 
instinktt  |  03. 07. 2019 13:10

Je zrychlení benzínové verze tak brutální jak udávají tabulky? Dá se srovnat s Octavia RS 180 kW?

Jaký je subjektivně posez ve Scoutu oproti běžného Supa? Je vyšší?
Má parkovací kamery nebo jen senzory?

Zapamatuje si řídící jednotka nastavení View u digitálního štítu i po vypnutí a opětovném zapnutí motoru, nebo opět zobrazí ten defaultní?

Díky.
Mám už jej objednán na podzim, tak se moc těším.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  03. 07. 2019 16:19

Naměřené hodnoty jsou kolem 5,3 - 5,5 sec. S Octavií se srovnat nedá, Sup je o level rychlejší.
http://www.zeperfs.com/en/duel6528-7130.htm...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 07. 2019 17:24

Karle to je tím že Rso nemá 4*4 a do asi 70 schází trakce.Od 100výš by sup nejspíš prohrál

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 07. 2019 18:01

80-180 kde trakce nehraje žádnou roli má sup za 12,9, Octa za 14,0. Takže octa prohraje úplně všude.

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  03. 07. 2019 13:12

1) Jde si připlatit za HUD přímo na čelní sklo, jak už se stalo u většiny konkurence samozřejmostí?

2) Lze objednat čelní světla LED s funkcí LED Matrix?

Díky.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 07. 2019 20:52

1) Ne
2) Ano, L&K, ale plnohodnotny matrix ala Audi to neni. Pouze zjednodusena verze jako v VW.

Odpovědět  |   | 
serpentina wostra  |  03. 07. 2019 13:33

Slysel jsem, ze "kdo si koupi Supa, je nadosmrti dupa". Sam v tom vubec nemam jasno. Tak by mne zajimalo, zda by to rekadce mohla pri testu potvrdit ci vyvratit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 07. 2019 13:36

Redakce, nelžete nám. Netestujete novou Škodu Superb, žádná taková není, testujete facelift.
Zajímavé, že tohle nenapíšete u jiných značek mimo lživých Škody a VW...

Odpovědět  |   | 
serpentina wostra  |  03. 07. 2019 13:41

Pred par dny se tu nekdo rozciloval, ze Skodu krive obvinuji Skodu. Tady je dukaz, ze to krive obvineni neni.

Skoda, ze se Skoda a.s. snazi z potencialnich zakazniku delat blbce. Jejich auta mi nejsou zcela proti srsti, ale kvuli tomuto ohlupovani jsou pro mne naprosto neprijatelna.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  03. 07. 2019 13:54

Mě by zajímalo, jestli u FL zapracovali na těchto oblastech:

1. Odhlučnění kabiny (stávající Superb je strašně hlučný, aerodynamický hluk je opravdu nepříjemně hlasitý a valivý hluk od kol je přímo děsný).

2. Podvozek (na příčných nerovnostech nepohodlný a uskákaný i na 17" kolech. Ke všemu mlátí a zvyšuje akustický nekomfort).

3. Kvalita interiéru (po 40 tisíci km hodně plastů vrže, dokonce vržou i sklápějící se zpětná zrcátka).

Odpovědět  |   | 
...  |  03. 07. 2019 14:15

Je to unter Auto, ma velký kufr a hodně místa před koleny vzadu, tudíž nemůže mít všechno super, takže odhlučnění bude pořád bídné, stejně jako Octavia versus Golf.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 07. 2019 21:21

Jsou auta s lepsim jmenem a snad i kvalitou zpracovani, ale ve stejne tride a se srovnatelnou vybavou jsou rozhodne drazsi a vetsinou maji mene prostoru (BMW, Mercedes, Audi, ...). Pak jsou auta s horsim jmenem se srovnatelnym nebo horsim zpracovanim ale maji za stejnou cenu vice prapodivne ovladatelne vybavy (francouzi) pripadne nemaji rozumne motory (Hyundai, ...) nebo jsou proste male (Mazda, ...).
Skoda ma na trhu sve misto jasne dane a prodeje svedci, ze vedi, co delaji.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  03. 07. 2019 14:09

Už to mám ! Není vypraná v Perwollu a proto je nová sto vykřičníků

Odpovědět  |   | 
DEJV 01  |  03. 07. 2019 15:21

Zdravím,

zajímalo by mne, jestli dostane Super ve vyšších specifikacích systém kamer Area Wiew? Zatím jsem to viděl pouze u Plugin hybridní varianty u ostatních např. L a K a Sportline nikoliv. Díky za info.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 07. 2019 21:06

Pokud myslite pohled okolo auta, tak ano. Pujde nakonfigurovat.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 07. 2019 15:24

dotaz
-při otevřených dveří jde odbrzdit ručku?
-při použití stěraču přepnou se světla na potkávačky?
-ukazatel paliva je přímo z nádrže nebo je to propočet z řídící jednotky?
-mají verze bez tažnýho jinou homologaci?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 07. 2019 21:10

1) Elektronika je stejna jako S3 bez FL, ale nezkousel jsem.
2) viz 1
3) Z RJ to nedava smysl. To by se napr po vymene baterie nebo reseru RJ ztratil objem paliva v nadrzi.
4) Ano a nejen homologaci. U spoustu komponent.

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  03. 07. 2019 16:20

Jak, "Nová"?
Facelift to je ...

Odpovědět  |   | 
David  |  03. 07. 2019 16:38

Jak funguje ovládání infotainmentu gesty. Jaké gesta a jak je použít?

Odpovědět  |   | 
Marek  |  03. 07. 2019 19:19

Silnější diesel nepustili , ani o tom neuvažují ? Děkuji Marek

Odpovědět  |   | 
nikdo  |  03. 07. 2019 23:33

taky by mne zajimalo zda nebude bitd, kdyz uz ho zapracovali do kodiaqu

Odpovědět  |   | 
Martin  |  03. 07. 2019 21:52

Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, jestli má i faceliftovaný Superb tak nesmyslně vysoký posed, jaký byl v dosavadní verzi? Mám 196 a prakticky koukám posledními cca 3mi centimetry předního okna, o slepém úhlu v úrovni zpětného zrcátka ani nemluvím a téměř dřu hlavou o strop. Děkuji.

Odpovědět  |   | 
Look  |  04. 07. 2019 10:47

Nie je to nahodou len predlzena verzia Scala? XL edition?

Odpovědět  |   | 
Driver  |  04. 07. 2019 11:23

Pro ty, co skuhrají nad V6 TDI u Supa3, realita je taková, že všichni shánějí celou dobu, a ojeté dodnes a ještě dlouho budou tohle: 110kW bez AdBlue 140kW se všichni bojí protože jsou pomatení... 176kW tam není, ale je v Pašíku, kde ten motor je z hlediska toho, co Passat podvozkově zvládá ideální a dokonalý a přesto se prodává málo, každý nechce připlatit takovou kasu navíc, i když v ceně má DQ500, nejlepší DSG všech dob, taky je v ceně 4Motion atd... Takže REÁLNĚ, Sup s V6 by si koupilo doslova jen pár lidí, nemá smysl jej nabízet, cena by byla velmi vysoko a každý by řekl, že za ty prachy je Audi.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  04. 07. 2019 11:56

Vzhledem k poctu 206KW TSI, ktere vidam na silnicich, si nejsem jist, jestli mas pravdu.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  04. 07. 2019 12:15

Me by prosim zajimalo, jak to peruje? Mam na mysli kratke, stredne velke nerovnosti ... Jak je to s trvalym vypojenim stop-startu? Dekuji

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 39 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A