Testujeme novou Škodu Octavia RS a Scout! Ptejte se, co vás zajímá

61 komentářů

Vojtěch K.
1. prosince • 15:55

otázky:
- zůstane navolený jízdní režim i při opětovném nastartování vozidla? u OCT 3 Scout po FL NE
- zůstane navolené zobrazení digitálního kokpitu i při opětovném nastartování vozidla? u OCT 3 Scout po FL NE
- funguje dálkové ovládání na klíčku i pro zavírání kufru?
- je možno objednat pádla pod volantem pro Scout?
- mám za to, že světlá výška u Scout se u každé generace snižuje. Prý z důvodu většího odlišení od kategorie SUV, můžete toto potvrdit příp. dovysvětlit?Předem děkuji za odpovědi

Turbofan
1. prosince • 0:15

Nic.

EL2020
30. listopadu • 21:23

Už tři generace jen 2.0 TSI s Haldexem. Kde je nějaký pokrok? Začíná to připomínat RVHP, kde se všechno vyrábělo desítky let stejné. To už bude mít konkurence teleport, než se Škoda zmůže na PHEV AWD?

Michal2
30. listopadu • 23:01

Občas skoukni testy jak tvoje už tak špatně fungující 4x4 je po pár blbnutí a přehřátí velice rychle 2wd.Jestli terén tak Subaru.

EL2020
1. prosince • 2:08

Kolik % uživatelů žádá blbnutí a terén? Mizivé procento. Naprosté většině elektrický přístrk úplně stačí.

Michal2
1. prosince • 17:04

Jako jo ale pak už to není 4x4 na kterou se můžeš spolehnout a je to vlastně dost drahý za to připlácet.Dokonce i CR-V bylo lepší v roller testu.

.
30. listopadu • 21:39

Koncernová stavebnice ve smyslu co dům dal. Pak to šikovně doladit, zabalit do fešného kabátu (karoserie), udělat masivní cílenou reklamu SIMPLY... a úspěšně prodat a k tomu mít slušny zisk. O tom to je a Škodě se to daří. Až škodovky nebude nikdo kupovat, potom se to změni. To ale vůbec ani zdaleka nehrozí (tedy zatím nehrozí).

Tom
30. listopadu • 19:26

Proč má scout stejnou světlost jako kterákoliv verze s paketem pro špatné cesty?

Andy
30. listopadu • 16:58

Chcem sa spytat na konektivitu - umoznuje uz pripojenie wireless Android Auto ?
Dik

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 19:05

jaký máš android, jakou verzi, když to jde na karoqu, tak proč by to nešlo na octávii?

10w60
30. listopadu • 16:31

Zajima mnoooo. Kdyz je to Scout, jaky to je, kdyz jedete ostrou kudlu po hodne rozbity ceste. Mysleno 150 km/h a polnacka nebo panely u kravina atd. Zda to podvozek a vuz hezky dava, nebo jen par plastu a nahore huj dole fuj. Dekuji

kokot
1. prosince • 9:07

Pro podobné akce doporučuji nevysedat z Vašeho traktoru a začít brát amfetamin..

Pavel Šimek
30. listopadu • 15:50

Předchozí O3 RS benzín s DSG uměla pěkně řachnout do výfuku, umí to i stávající?

Lukáš Vopršal
30. listopadu • 15:16

Proč pořád s těch škodovek dělají jaký to jsou super auta vždyť to co mají v škodě RS za motory to mají jiný běžně v nabídce u normální verze. Škoda je navoněná bída

Allamarein
30. listopadu • 17:05

Jo? Prosím, kdo má v mainstreamu v běžné verzi 250 koní?

kokot
30. listopadu • 20:56

Áčko 420 koní, M2 400, Audi trojka 400, Golf 310, Leon 310, Megane 300, Astra 280, i30n 275, 308 gti 270 z objemu 1,6. Ale voktávka je stejně nejlepšejší a má největší výkon ze všech, a to celých úžasných 245 koníků. A voni jsou na ni v koncernu zlí a všechno včetně toho španělského hnusu pro cikány má přes 300 koníků, ale to nevadí, protože Škoda je a vždy bude na špičce koncernu a bude udávat trendy ohledně cpaní 1500 litrového mrazáku do kufru.

23Mirek
30. listopadu • 15:09

Proč nemá Octavia scout stejně jako Superb scout progresivní řízení?

Michal2
30. listopadu • 15:25

To je k čemu dobrý?je tam volba jízdního profilu a tam si můžeš sam vybrat tuhost řízení a dalších blbostí.

0
30. listopadu • 20:42

Protože nemusíš točit volantem jak kormidelním kolem a "ztuhnutí" volantu je na dálnici velmi příjemné. Mám to již ve třetím autě a maximálně mi to vyhovuje. U aut označených jako "RS" by to měla být samozřejmost. Zajímavé je, že do Octa RS hybridu to nedávají a ani si nelze nakonfigurovat.

Michal2
30. listopadu • 22:49

Pochopil jsem to snad ale vlastně píšete že je to na houby.Na dálnici neruckuju po volantu a Škoda a sportovní.Superb je echt kladivo na serpentiny.Kde to vlastně pomůže?

23Mirek
30. listopadu • 23:05

Je to o tom, že nemusíš tolik točit volantem. Kde by si musel například v zatáčce přehmatávat, tak s prog. řízením nemusíš a zvládneš mít správně 2 ruce na volantu. Plus ti to pomáhá třeba i s parkováním. Nemusíš zase tolik točit volantem...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal2
1. prosince • 16:54

Dík.No 2 ruce na volantu to nejde.Práva pořád něco dělá.

23Mirek
30. listopadu • 15:51

Progresivní řízení je úplně něco jinýho.

....
30. listopadu • 19:11

Jednou z technických zajímavostí platformy MQB skupiny Volkswagen je takzvané progresivní řízení. Co od něj můžete očekávat?
....převod řízení je v krajních polohách výrazně menší než okolo středu a tedy řízení se s natočením volantu stává strmější. Přechod mezi převody je samozřejmě co možná nejplynulejší, přičemž se začíná měnit zhruba od šedesátistupňového natočení volantu na každou stranu. Největším oříškem při vývoji bylo vyhladit přechod mezi různě tvarovanou částí hřebenu, aby to nepůsobilo rušivě. ....
https://www.auto.cz/progresivni-rizeni-stejne... ... Sportovní jízda vozem ŠKODA SUPERB SPORTLINE
Vůz je standardně vybaven progresivním řízením, které zajišťuje lepší manévrovatelnost a agilitu vozu SUPERB SPORTLINE v zatáčkách. Progresivní řízení mění poměr v závislosti na tom, do jaké míry je volant natočen, takže nemusíte přemísťovat ruce na volantu.
https://www.skoda-auto.cz/modely/novy-superb/novy-s... ...

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 18:00

Někdy se tomu říká, že střed má jiný poměr než v rejdu, ale u posilovače, že třeba zvyšující rychlostá řízení tuhne. Třeba fiat má dva mody posilovače atd. co auto, to jiný význam a hlavně jestli se jedná o mechaniku-hřeben nebo elektroniku-elektromotor posilovače.

Myčoken
30. listopadu • 14:30

Nemám žádné specifické přání, spokojím se s holou pravdou ... ;-)

Redblock
30. listopadu • 12:36

Proč dávají DSG do terénu?

šofér
30. listopadu • 14:46

Do terénu?:-O

Pikus
30. listopadu • 20:02

Sluzebak je nejvic terénní auto! Takze proč by ne.

Redblock
30. listopadu • 15:00

Je mi jasný, že je to jen oplálastovaná Octavia, ale spousta lidí v duchu "Ty vole mám čtyřkolku!" se s tím budou pouštět do terénu a tam se mnohem víc hodí hydroměnič.

Honimir
30. listopadu • 11:49

Osobne vidim jako vetsiho konkurenta Superb (hlavne z pohledu fleetovych budgetu). Da se treba porovnat stabilita a hlucnost na dalnici? Kdyz da clovek na otocku cestu do Mnichova, je z cesty unaveny?

JhftJ
30. listopadu • 11:36

Lze nové dotykové plošky pro regulaci ventilátoru a teploty ovládat v rukavicích? Dnes ráno jsem škrabal zamrzlé auto a uvnitř to nebylo o moc lepší a představa, že budu muset sundat rukavice, když nastavuji silnější ofuk se mi nelíbila. Nemám vyhřívání volantu, takže ráno do práce prostě jedu v rukavicích.

Michal2
30. listopadu • 11:19

Moje O3rs před fl začínala od 630.Tahle má poněkud větší základní výbavu ale je dobře že aspoň benzínu ponechali manuál.Kdyby měla 330 koní jako golfR a 4x4 už by stála milión+ a to by bylo komentů.

Rokyta ex Acz
30. listopadu • 11:07

Škodovky mne nezajimají, zajimá mne pouze Hyundai. Počkám na články o něm.Předem za ně děkuji.

Allamarein
30. listopadu • 11:05

Zajimá mne, zda už tyhle dvě auta dohnala jizdně a pohodlím a hlavně cenou Hyundai I30. Děkuji.

kokot
1. prosince • 9:15

Turbo stále nestojí 70 tisíc jako u 1.4 hjundaj a přední ledkové světlo není za 40 - "dohnání" v ceně servisu se tedy ještě nekoná. Pro příznivce pocení v soláriu mám taky špatnou zprávu. Potahy sedadel ve Škodě stále na člověka nepůsobí jako špatně zpracovaný recyklát obalů od Kofoly. Tady si příznivci zpocených triček nepřijdou na své. Stranou zůstanou i čichači, kteří u hjundaj velebí obsah těkavých látek v plastech interiéru - ušetří tak nemalé peníze za toluen.

joe
30. listopadu • 10:57

asi nic, tak nic - nevidím jediný důvod si tohle koupit, i kdybych ty love měl...
Dát za kraksnu libovolné značky přes 500 litrů je nesmysl, auto je nejhorší investice...

homer
30. listopadu • 17:41

auto neni investice - kupuje se bud pro radost nebo ze ho potrebujes, investice je veteran a to jeste malokterej, vetsinou jsou to cerny diry na prachy

Moik
30. listopadu • 10:57

Podvozek. Jaký je opravdový rozdíl proti Octavii 3. Ale opravdu.
1. jak mlátí do karoserie
2. jak je vyváženo pohodlí/náklon
3. jak natřásá posádku.A pokud mají DCC, tak jestli opět jen na zadní nápravě.

Michal2
30. listopadu • 13:03

Moik vzadu mám víceprvek ale hodil by se i dopředu.Jinak ta vlecka vzadu je lehčí a prostorově míň náročná takže je velký kufr.Rs ale má víceprvek u všech generací možná mimo 1generace.Jsi netrefil diskuzi.

Moik
1. prosince • 20:06

Rozdíl v pohodlí mezi vlečnou a pěrtiprvkem u OIII je nepostřehnutelný. Mlátí furt. Měl jsem ji. A rozdíl s DCC na vlečné je taky mqlý. Žádná OIII není v pohodě.

Optimista
30. listopadu • 10:15

co je na scoutu lepší že je nový o 300k dražší než ten minulý to by mne vážně zajímalo, zlepšili alespon těsnění oken ? bo když jsem nechal trochu pootevřené okno a zavřel dveře musel jsem se podívat zda se okno nevysypalo jak to zadrnčelo :-O:-O

Shimi
30. listopadu • 11:19

Optimista: Opravdu tě nic nenapadá? Napovím ti - elektromobilita. Jednoduchá cesta jak docílit přechodu z klasiky na elektro. Prostě se ty dva cenové světy postupně potkají a potom už nebude o čem. Navíc rok 2025 a 25g limit CO2 se blíží a to je pro klasiku konečná, už prostě není cesty zpět. A hádej, kdo je hlavním hybatelem této zvrácené cesty. Ano, zvrácení Germáni, kdo jiný.

Michal2
30. listopadu • 17:02

Shimi kde jsi to hausnumero 25g/km vyštrachal?nebude to platit v Anglii náhodou.V Eu od 2025-2030 bude 81g/km.

Optimista
30. listopadu • 13:48

Shimi tak tak zvrácení germani, ale myslím že politici jsou tady mimo, klidně bych uvažoval o nové káře, ale pokud není co koupit no tak budu jezdit starším klidně o 3-4 déle, nemám potřebu měnit za horší a dražší :-D:-D:-D

kari
30. listopadu • 14:09

Shimi ale neví to, co Svámí Prabhupáda. Teď otevřel ústa a pravil další indické přísloví: Když se kára a buvol shodnou, tak na cestě nezáleží. अभय चरणारविन्द भक्तिवेदान्त स्वामी प्रभुपाद

kari
30. listopadu • 11:39

Zvrácenost pro plnění limitů CO2 Germánů, není nic proti té naší v údolí Hindu. Nepamatuješ si na chlazené opičí mozečky? Ještě teď se mi dělá špatně ze vzpomínek na Varanásí. Nedalo se tam ani dýchat.

Ram
30. listopadu • 18:52

Dýchat se tam nedá ale to troubení v Indii, to je krása. Tam vylezeš na ulici a hned žiješ život na plný koule, nikde jinde na světě ve městě není život taková zábava jako v ulicích Bombaje.:-D V Praze je ticho jak v hrobě, hrůza.:-(

kari
30. listopadu • 19:10

Jó Bombaj, ani Káhira není o moc lepší. Všichni navíc vypadají stejně. Každý Ahmed s Knírkem:-D

Ernie
30. listopadu • 10:22

JJ, teraz stoji 1,5 TSI Style tolko, ako 2,0 TSI RS minulej generacie... Asi je v tom schovana bruselska pokuta za CO2... :-O

Chytrák
30. listopadu • 10:43

To není pokuta za CO2, ale daň za to, že Škodovka neumí dodat pohonné ústrojí, které plní emise, které jsou stejné pro všechny.

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 17:49

ještě dotace na elektromobilitu.. Když lidi chcou naftu a silnější benzíny, tak asi budou platit všichni i ti co mají nejslabší motor.

Ernie
30. listopadu • 9:55

Nie su to priamo otazky na testovany kusok, ale:
1. Ci dostane RS zltu alebo zelenu farbu laku
2. Ci dostane RS aj silnejsi benzin ako 245 k
3. Ci dostane benzinova RS konecne 4x4

Rocket
30. listopadu • 9:46

Proč RS zase jen s tou zdegenerovanou převodovkou? Když už si to "hraje" na zábavu za volantem, tak proč ne se vším všudy

Pikus
30. listopadu • 11:47

Jestli chces zadokolku s automatem bez elektroniky, tak si jezdi zigulikem!

Rocket
30. listopadu • 11:56

My jsme na webu o pěstování cibulky? A já myslel, že na webu o autech. No asi i sem chodí lidi s jinými zájmy, než zájmem o auta.

kokot
30. listopadu • 14:28

Zábavo za volantentem, RS oktu může kvůli zábavě za volantem kupovat tak leda kopačka čtvrté ligy, která si na pažitu hraje na Ronalda.

Rocket
30. listopadu • 16:06

Nic to němění na tom, že u Škodovky nic lepšího neseženeš. I když HH jsou povětšinou znatelně dál, není to zase tak děsný, že by si člověk nemohl někde n aokresce v klidu zajet v rámci možností toho auta.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kokot
30. listopadu • 20:37

Tak pokud chce někdo HH a není totální ňouma, tak prostě do Škody nikdy nepůjde. Všechny generace RS neuměly konkurovat naprosto ničemu - Focus, Leon, Golf, Megané a pak i i30 byly vždy lepší - vyšší výkon, líp naladěný podvozek. Octavia RS vždy oslovovala takové ty vesnické buráky, kteří milovali zvláště naftové verze. Ona už existence naftové verze se znáčky RS říká o tom autě tak nějak vše, takže je to vlastně zbytečné řešit. Octavie mi jinak nijak nevadí, jsou to celkem schopná auta, jen ta verze RS mi přijde prostě úsměvná a všichni majitelé, které jsem kdy potkal, byli stejného ražení a snažili se na silnici někoho zabít. Zajímavé, že znám i pár lidí s podstatně dražšími vozy, které mají 400-800 koní a ti jezdí v pohodě a řádění si nechávají na okruh nebo jdou třeba na motokáry. Jen burunská verbež v RS má potřebu se neustále na silnici ukazovat, což mi přijde s tím výkonem 245 koní a metrovými převisy z obou stran velmi vtipné.

Michal2
30. listopadu • 22:39

RS znamená u Škody Rodinný Standard.HH má na háku když je lift a kombi.Jinak jsi to vcelku trefil.Když chceš auto do zatáček a okruh vezmeš Cupru,I30,Fo ST,MeganRs.Prodejema ale sfoukne všechny naráz a pak z ojetin je z čeho vybírat.

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 17:46

správně, soused koupil RS na začátku prázdnin na konci ho vyměnil za bmw 3. prostě chce to projet.

Doporučujeme

Články odjinud