Choosing the Right Bed Frame in NigeriaOne of the most important decisions you can make when furnishing your bedroom is the purchase of a bed frame. After all, the bed is the centerpiece of any bedroom and should be comfortable and durable. When it comes to buying a bed frame in Nigeria, there are several factors to consider. This article will help you choose the best bed frame for your needs and budget.1. Size and ShapeThe size and shape of the bed frame are important factors when choosing a bed frame in Nigeria. There are several sizes and shapes available, so it’s important to measure the space you have available in your bedroom and select a bed frame that fits comfortably. If you’re looking for a king-sized bed, the Jiji.ng 20 Bed Frames collection offers a variety of options that will ensure your bedroom is not overcrowded.2. StyleStyle is another important factor when choosing a bed frame in Nigeria. There are many styles to choose from, including classic, modern, and contemporary. Consider the overall look and feel of your bedroom and select a bed frame that complements the decor. The Jiji.ng 20 Bed Frames collection offers a range of styles to suit any taste.3. MaterialThe material of the bed frame is also an important factor when selecting a bed frame. The most popular materials used in Nigeria are wood, metal, and plastic. Each material has its own advantages and disadvantages, so it’s important to select a material that is both durable and comfortable. The Jiji.ng 20 Bed Frames collection offers a range of materials to suit any preference.4. PricePrice is always an important factor when buying a bed frame. Fortunately, the Jiji.ng 20 Bed Frames collection offers a range of options at various price points. Whether you’re looking for an affordable option or a more luxurious bed frame, you’ll find something to suit your budget.ConclusionChoosing the right bed frame in Nigeria requires careful consideration of several factors, including size, shape, style, material, and price. The Jiji.ng 20 Bed Frames collection offers a range of options that are sure to meet your needs and budget. With so many options available, you’re sure to find the perfect bed frame for your bedroom. https://jiji.ng/20-bed-frames...
Mne by zajimalo, jakou to ma ofiko pohotovostni hmotnost a jakou realnou
Me by krome jizdnich vlastnosti a prakticnosti zajimala spotreba i kdyz vim ze to vetsina majitelu resit nebude. Ale tak zajima me jak na tom je mildhybridni technika a kolik realne dokaze usporit.
Kdo z těchto lidí spotřebu řešit chce, ten má možnost objednat SQ8 či SQ7 v sérii nebo ABT či MTM. O trošku méně zábavy, o něco méně peněz ale o polovinu menší spotřeba, což pro ně ani není o nákladech, ale o dojezdu.
Má to větší vodpich než Tesla? :-D:-D:-D
Jak muže někdo srovnávat elektrickou plechovku s normálním autem greto ?
Zajímalo by mě, jestli aspoň u této verze udělali něco s prodlevou na sešlápnutí plynu. U V6 TSI to sice zdaleka není taková bída, jako u V6 TDI, ale je to tam taky. Prodleva než se nafouká turbo a hlavně pak naprostá neochota přidat plyn v zatáčce...
Vypadá parádně, dokonce lépe než Urus.https://file.naijauto.com/2019/11/22/jxIDw0uA/2020-... ...
Bylo by fajn (ne-li zadouci), aby si na miste mohli zucastneni projet stejnou trat v Q bestii i ostrem HH nebo sportacku (TT?).
Na co by to bylo? TT bude pomalejší. Teď jsem dokoukal test X3M. Na slovakia ringu překonalo časem všechno, co kluci z Topspeedu kdy testovali.Jinak příbuzný Urus byl na Hockenheimu rychlejší, než například tato auta:Porsche Cayman GT4 (981) unknown 1:57.40 385 / 1340 Porsche 911 GT3 RS (997) unknown 1:57.44 415 / 1375 Porsche 718 Boxster GTS Uwe Sener 1:57.70 365 / 1416 Chevrolet Corvette Z06 (C6) unknown 1:57.90 512 / 1437 Aston Martin Vantage Uwe Sener 1:57.90 510 / 1695 BMW M2 Competition (F87) Uwe Sener 1:57.90 410 / 1609 Mercedes-Benz C 63 AMG S Coupe Uwe Sener 1:58.20 510 / 1814
No Urus ma oproti všem v tom seznamu docela dost koni navíc. A 997 Porsche... to bude docela starý údaj. A tam to vidím hlavně v gumach. Někde se řešilo, ze dneska dá Enzo kdejaké slabší. Bo gumy. Jako Ok. Pojedete suprově. Velký výkon. Když to neposerou brzdy. Asi hustý pocit. Ale raději Mazdu MX5 apod. Člověk si to užije tak, jak to bylo v autech kdysi v plánu. Almara na kolech ne.
Ale to není o MX5 ani o Urusu. Žádný z majitelů Urusu z toho nebude dělat all-in-one řešení. Tvoje uvažování je “to” nebo “to”. Ale majitel Urusu bude řešit víkend v Alpách ve své almare a další den si vybere ve své garáži 911 GT3 RS a půjde se projet. Znám majitele SQ7. Několik jich znám. Každý z nich včetně mě má doma ještě supersport. A nikdo z nich včetně mě neřeší, jestli jejich almaru dá MX5 na zatackovite okresce. MX5 je vhodná jen na jeden jediný účel, Urus můžeš použit pro mnoho účelů a ještě budeš drtivě rychlý - nerovná se ovšem zábavný a sportovní. I když ... včera jsem zkoušel Amarok a ten fun faktor je hodně podobný M4 CS.
Souhlas, pickupy a zvláště ty full-size z USA lákají i mě. Maj něco do sebe a svezení s nimi uklidňuje... jo a ta tiše bublající V8.
Casy na okruhu jdou pro inzenyry, zavodniky a onanisty ;-) Jako zakaznikovi je mi uplne jedno, kdo a kdy to komu nandal (to je pouze zajimavy fakt, navic ty stroje ridi BORCI). Zajimalo by mne pocitove srovnani ze zajimave civilni silnice pri predpisovych a rozumne nepredpisovych rychlostech.
ve španělsku je max na dálnici 120 a mimo obec 90 a chci se zeptat na co je ten brutální výkon? Abyste tu zpáteční letenku využili.:-))
Na zábavu petříku na zábavu
honzíku a vlastníš něco na zábavu?
Na co je brutální výkon? Na zážitky a na pocity přetížení, na pocit lehkosti a luxusu. Obecně na vysokou aktivní bezpečnost nebo třeba i na honění ega. Prostě je to fantastický pocit cítit zátah toho motoru, ovládat nejmodernější techniku a myslet třeba i na tradici a sportovní kořeny Audi.
Otázkou je, kolik řidičů je schopno ten zátah ukočírovat.
to za tebe ukočíruje elektronika, ale když se vypne, tak z vlastní zkušenosti mizí vzorek pneu dost rychle, ale jak se dívám na tu krabici, tak by se v první řadě převrátila a taková auta jsou určena jen na školní taxi.
Mrkni na Topspeed a X3M a pak se můžem bavit o převrácení...
já mám rád praxi, nikdy jsem nebyl teoretik, zatáčku můžeš projet jakkoliv nebo ve voze bmw :-D. Proč asi mají vozy znak na volantu?:-D
Dobre vies, ze to bude sluzit na demonstrovanie sily pri opustani krizovatky.
Malé procento. Ještě jsem neviděl majitele moderního (2018 s novější) silného auta toto dělat. Spíše to dělají jedinci s olitanymi auty, kteří si mysli, ze je na ne někdo zvědavý.
A jezdíš někdy i v ČR??? :-D
Ty jsi někdy viděl třeba Urus, ze zběsile vyrazí z křižovatky? Na to ten majitel s prominutím sere. On moc dobre ví, ze na nej nikdo nemá a nemusí si nic dokazovat.
Vlastně by mě zajímalo, proč si lidi do tak drahejch aut nepřistoupí nějaký to udělátko, aby nemuseli jezdit s telefonem na uchu, to je snad druhé poznávací znamení těchto kokotů.
Jistě, majitelé Dacii nikdy nejezdí s telefonem na uchu a vždy blikají. Bože to jsou předsudky. Holt závist je pěkná sviňa.
Ale kdeže závist 😄 já telefon brát do ruky nemusim. To je obyčejný pozorovací talent (a stačí zcela podprůměrný) tak si přestaň lhat do kapsy a klidně se srabíku normálně podepiš
Brát telefon do ruky si nemusí ani ti majitelé těch nejlevnějších Dacií, BT má dnes každé auto nota bene drahá auta, ta to mají už dávno.Jaký je rozdíl mezi podpisem "." a "ACE"?
Jistě že nemusí, ale u těch pochopím když musí. Ale co je za tím u aut, co jsou vybavená, tupost, arogance či jen neschopnost? A rozdíl v podpisu je ten, že já se podepíší vždy, ty jen když chceš působit solidně 😉
Já nemám pochopení ani pro řidiče Dacie ani pro řidiče RS Q8 když za jízdy drží mobil u ucha místo aby použili HF, nevidím v tom žádný rozdíl. A na silnicích to dělají řidiči Dacii i všech ostatních značek, jen závistiví troubové to přičítají řidičům jenom té či oné značky.ACE není žádný podpis, to jsou prostě tři vymyšlená písmenka stejně jako tečka.
Naprosto přesné. Se značkou a cenovkou nemají značky ani cenovky modelů nic společného. Například dneska na D1 vůbec neblikal Peugeot 206 a u Prahy byl taky problém s pruhy u několika mainstream aut. Záleží vždy na konkrétním člověku, značka nehraje absolutně žádnou roli.
Svatá pravda, je to v lidech, jen poměry jsou různé. Jako u lidí, je jedna minoritní část obyvatel, co je proslulá svou nechutí pracovat a podílet se na zločinnosti řekněme ve zvýšené míře, to ale jistě neznamená že se majoritní části tyto jevy nevyskytují. A s těmi auty je to podobně 😀😀😀
Zajimave nicmene je, ze na vyhrazenych parkovistich u obchodu vidavam vesmes fajnovejsi znacky/modely (bez patricneho oznaceni). Ale i to je jen o lidech, protoze spousta dalsich fajnovejsich parkuje slusne. Jen to nahrava rychlym usudkum.
To je dobře, to seš šikula že nemáš pro přestupce pochopeni. Ale to nic nemění na tom, že co jsem psal výše je doslova legendární a tak známé že je to námětem mnoha vtipů. A jinak máš taky pravdu, podpis je jen pár písmenek, ale zase nejsi tak hloupej, abys nepochopil rozdíl když někdo používá stále to samé a když někdo nechce ztratit tvář a tak svůj obv. n. na něco nepoužije. Ale chápu, teď už to jako výraznej egoista přiznat nemůžeš. Tak snad pro příště víc odvahy, je to jen pár písmenek 😉
Amen ;-)
oni to neumí zapnout, udělátko tam je.
😉
Ne konkrétně Ursus ne, ten jsem neviděl v provozu vůbec. Ale prasárny aut této cenové kategorie běžně. Možná je to tim že serou na všechny a nedělají u nich ani blinkry.
jestli máš garážová vrata kružík, tak asi znáš majitele, co taky už jezdí po městě jak beránek a už nepoužívá antiradar co mu dvakrát nepomohl a ještě ho policajti školili, že už nemají mikrovlnku. Body jsou svinstvo
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.