Testujeme ostré Audi RS Q8 s výkonem 600 koní. Ptejte se, co vás zajímá!

ve španělsku je max na dálnici 120 a mimo obec 90 a chci se zeptat na co je ten brutální výkon? Abyste tu zpáteční letenku využili.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 12. 2019 18:19

Na co je brutální výkon? Na zážitky a na pocity přetížení, na pocit lehkosti a luxusu.
Obecně na vysokou aktivní bezpečnost nebo třeba i na honění ega. Prostě je to fantastický pocit cítit zátah toho motoru, ovládat nejmodernější techniku a myslet třeba i na tradici a sportovní kořeny Audi.

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 12. 2019 20:18

Otázkou je, kolik řidičů je schopno ten zátah ukočírovat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 12. 2019 20:36

Dobre vies, ze to bude sluzit na demonstrovanie sily pri opustani krizovatky.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 12. 2019 22:15

Malé procento. Ještě jsem neviděl majitele moderního (2018 s novější) silného auta toto dělat. Spíše to dělají jedinci s olitanymi auty, kteří si mysli, ze je na ne někdo zvědavý.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 12. 2019 05:46

A jezdíš někdy i v ČR???

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 12. 2019 06:46

Ty jsi někdy viděl třeba Urus, ze zběsile vyrazí z křižovatky? Na to ten majitel s prominutím sere. On moc dobre ví, ze na nej nikdo nemá a nemusí si nic dokazovat.

Odpovědět  |   | 

jestli máš garážová vrata kružík, tak asi znáš majitele, co taky už jezdí po městě jak beránek a už nepoužívá antiradar co mu dvakrát nepomohl a ještě ho policajti školili, že už nemají mikrovlnku. Body jsou svinstvo

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 12. 2019 09:00

Ne konkrétně Ursus ne, ten jsem neviděl v provozu vůbec. Ale prasárny aut této cenové kategorie běžně. Možná je to tim že serou na všechny a nedělají u nich ani blinkry.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 12. 2019 09:07

Vlastně by mě zajímalo, proč si lidi do tak drahejch aut nepřistoupí nějaký to udělátko, aby nemuseli jezdit s telefonem na uchu, to je snad druhé poznávací znamení těchto kokotů.

Odpovědět  |   | 

oni to neumí zapnout, udělátko tam je.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 12. 2019 09:30

😉

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 12. 2019 11:04

Jistě, majitelé Dacii nikdy nejezdí s telefonem na uchu a vždy blikají. Bože to jsou předsudky. Holt závist je pěkná sviňa.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 12. 2019 11:36

Ale kdeže závist 😄 já telefon brát do ruky nemusim. To je obyčejný pozorovací talent (a stačí zcela podprůměrný) tak si přestaň lhat do kapsy a klidně se srabíku normálně podepiš

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 12. 2019 11:56

Brát telefon do ruky si nemusí ani ti majitelé těch nejlevnějších Dacií, BT má dnes každé auto nota bene drahá auta, ta to mají už dávno.
Jaký je rozdíl mezi podpisem "." a "ACE"?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 12. 2019 12:26

Jistě že nemusí, ale u těch pochopím když musí. Ale co je za tím u aut, co jsou vybavená, tupost, arogance či jen neschopnost? A rozdíl v podpisu je ten, že já se podepíší vždy, ty jen když chceš působit solidně 😉

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 12. 2019 12:48

Já nemám pochopení ani pro řidiče Dacie ani pro řidiče RS Q8 když za jízdy drží mobil u ucha místo aby použili HF, nevidím v tom žádný rozdíl. A na silnicích to dělají řidiči Dacii i všech ostatních značek, jen závistiví troubové to přičítají řidičům jenom té či oné značky.
ACE není žádný podpis, to jsou prostě tři vymyšlená písmenka stejně jako tečka.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 12. 2019 12:55

Amen

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 12. 2019 13:24

To je dobře, to seš šikula že nemáš pro přestupce pochopeni. Ale to nic nemění na tom, že co jsem psal výše je doslova legendární a tak známé že je to námětem mnoha vtipů. A jinak máš taky pravdu, podpis je jen pár písmenek, ale zase nejsi tak hloupej, abys nepochopil rozdíl když někdo používá stále to samé a když někdo nechce ztratit tvář a tak svůj obv. n. na něco nepoužije. Ale chápu, teď už to jako výraznej egoista přiznat nemůžeš. Tak snad pro příště víc odvahy, je to jen pár písmenek 😉

Odpovědět  |   | 
Stealth01  |  07. 12. 2019 22:04

Naprosto přesné. Se značkou a cenovkou nemají značky ani cenovky modelů nic společného. Například dneska na D1 vůbec neblikal Peugeot 206 a u Prahy byl taky problém s pruhy u několika mainstream aut. Záleží vždy na konkrétním člověku, značka nehraje absolutně žádnou roli.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 12. 2019 22:27

Svatá pravda, je to v lidech, jen poměry jsou různé. Jako u lidí, je jedna minoritní část obyvatel, co je proslulá svou nechutí pracovat a podílet se na zločinnosti řekněme ve zvýšené míře, to ale jistě neznamená že se majoritní části tyto jevy nevyskytují. A s těmi auty je to podobně 😀😀😀

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 12. 2019 08:26

Zajimave nicmene je, ze na vyhrazenych parkovistich u obchodu vidavam vesmes fajnovejsi znacky/modely (bez patricneho oznaceni). Ale i to je jen o lidech, protoze spousta dalsich fajnovejsich parkuje slusne. Jen to nahrava rychlym usudkum.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

to za tebe ukočíruje elektronika, ale když se vypne, tak z vlastní zkušenosti mizí vzorek pneu dost rychle, ale jak se dívám na tu krabici, tak by se v první řadě převrátila a taková auta jsou určena jen na školní taxi.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 12. 2019 12:13

Mrkni na Topspeed a X3M a pak se můžem bavit o převrácení...

Odpovědět  |   | 

já mám rád praxi, nikdy jsem nebyl teoretik, zatáčku můžeš projet jakkoliv nebo ve voze bmw . Proč asi mají vozy znak na volantu?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  07. 12. 2019 19:07

Na zábavu petříku na zábavu

Odpovědět  |   | 

honzíku a vlastníš něco na zábavu?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 12. 2019 15:45

Bylo by fajn (ne-li zadouci), aby si na miste mohli zucastneni projet stejnou trat v Q bestii i ostrem HH nebo sportacku (TT?).

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 12. 2019 18:24

Na co by to bylo? TT bude pomalejší. Teď jsem dokoukal test X3M. Na slovakia ringu překonalo časem všechno, co kluci z Topspeedu kdy testovali.

Jinak příbuzný Urus byl na Hockenheimu rychlejší, než například tato auta:

Porsche Cayman GT4 (981) unknown 1:57.40 385 / 1340
Porsche 911 GT3 RS (997) unknown 1:57.44 415 / 1375
Porsche 718 Boxster GTS Uwe Sener 1:57.70 365 / 1416
Chevrolet Corvette Z06 (C6) unknown 1:57.90 512 / 1437
Aston Martin Vantage Uwe Sener 1:57.90 510 / 1695
BMW M2 Competition (F87) Uwe Sener 1:57.90 410 / 1609
Mercedes-Benz C 63 AMG S Coupe Uwe Sener 1:58.20 510 / 1814

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 12. 2019 19:41

Casy na okruhu jdou pro inzenyry, zavodniky a onanisty Jako zakaznikovi je mi uplne jedno, kdo a kdy to komu nandal (to je pouze zajimavy fakt, navic ty stroje ridi BORCI). Zajimalo by mne pocitove srovnani ze zajimave civilni silnice pri predpisovych a rozumne nepredpisovych rychlostech.

Odpovědět  |   | 
Matej  |  07. 12. 2019 00:42

No Urus ma oproti všem v tom seznamu docela dost koni navíc. A 997 Porsche... to bude docela starý údaj. A tam to vidím hlavně v gumach. Někde se řešilo, ze dneska dá Enzo kdejaké slabší. Bo gumy.

Jako Ok. Pojedete suprově. Velký výkon. Když to neposerou brzdy. Asi hustý pocit. Ale raději Mazdu MX5 apod. Člověk si to užije tak, jak to bylo v autech kdysi v plánu. Almara na kolech ne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  07. 12. 2019 06:45

Ale to není o MX5 ani o Urusu. Žádný z majitelů Urusu z toho nebude dělat all-in-one řešení.
Tvoje uvažování je “to” nebo “to”. Ale majitel Urusu bude řešit víkend v Alpách ve své almare a další den si vybere ve své garáži 911 GT3 RS a půjde se projet.
Znám majitele SQ7. Několik jich znám. Každý z nich včetně mě má doma ještě supersport.
A nikdo z nich včetně mě neřeší, jestli jejich almaru dá MX5 na zatackovite okresce.
MX5 je vhodná jen na jeden jediný účel, Urus můžeš použit pro mnoho účelů a ještě budeš drtivě rychlý - nerovná se ovšem zábavný a sportovní.
I když ... včera jsem zkoušel Amarok a ten fun faktor je hodně podobný M4 CS.

Odpovědět  |   | 
Ondráš  |  07. 12. 2019 07:46

Souhlas, pickupy a zvláště ty full-size z USA lákají i mě. Maj něco do sebe a svezení s nimi uklidňuje... jo a ta tiše bublající V8.

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 12. 2019 19:22

Vypadá parádně, dokonce lépe než Urus.
https://file.naijauto.com/2019/11/22/jxIDw0uA/2020-... ...

Odpovědět  |   | 
kesu  |  06. 12. 2019 19:30

Zajímalo by mě, jestli aspoň u této verze udělali něco s prodlevou na sešlápnutí plynu. U V6 TSI to sice zdaleka není taková bída, jako u V6 TDI, ale je to tam taky. Prodleva než se nafouká turbo a hlavně pak naprostá neochota přidat plyn v zatáčce...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 12. 2019 01:23

Má to větší vodpich než Tesla?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  07. 12. 2019 19:06

Jak muže někdo srovnávat elektrickou plechovku s normálním autem greto ?

Odpovědět  |   | 
Terencehill  |  07. 12. 2019 09:03

Me by krome jizdnich vlastnosti a prakticnosti zajimala spotreba i kdyz vim ze to vetsina majitelu resit nebude. Ale tak zajima me jak na tom je mildhybridni technika a kolik realne dokaze usporit.

Odpovědět  |   | 
Tomas Fuk  |  08. 12. 2019 10:48

Kdo z těchto lidí spotřebu řešit chce, ten má možnost objednat SQ8 či SQ7 v sérii nebo ABT či MTM. O trošku méně zábavy, o něco méně peněz ale o polovinu menší spotřeba, což pro ně ani není o nákladech, ale o dojezdu.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  08. 12. 2019 22:57

Mne by zajimalo, jakou to ma ofiko pohotovostni hmotnost a jakou realnou

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A