Test:Toyota Corolla k image golfu má ještě daleko

41 komentářů

Jirka
3. října • 20:42

Tak to nevím. Ten člověk v tom nudném okoukaném Golfu snad ani nikdy nejel Já ano. Ale spíše jde o placenou reklamu. Srovnávat Japonské auto z neuvěřitelně poruchovými VW je docela trapné.

Pavel
18. ledna • 22:51

Dobry den,
kolik je mista vzadu? A kdyz dam dite do autosedacky ma dost mista na nohy? A kdyz dam dve autosedacky, vleze se tam jeste dospely clovek?
Mate nekdo srovnani s octavii I.?
Diky

jana
12. září • 11:51

mista vzadu je dost. pohodlne na 3 lidi. se sedackou se bez problemu vejde dospelak.

fanatik
5. dubna • 22:29

golf nemoze superit s toyotou nemal by zadnu sancu

fanatik
5. dubna • 22:29

golf nemoze superit s toyotou nemal by zadnu sancu

Marián
21. ledna • 10:36

Golf je určite kvalitné auto, nemecká kvalita sa nezaprie. Pred týždňom som si kúpil Toyotu Corollu 1.4 vvti, trojdverový hatchback. Mám taký dojem, že interiér v Toyote je super, bezkonkurečný v tejto triede automobilov. Čo sa týka jazdných vlastností Corolla sedí na ceste ako pribitá aj v extrémnejších situáciach. Podľa mňa veľmi vydarené vozidlo, porovnateľné s Golfom, v niečom a j lepšie.

maj
17. května • 7:27

Pozrite si test Corroly na http://www.familycar.com/RoadTests/ToyotaCorolla/Index.htm.

Medzi autami, s ktorými ju porovnávajú mi akosi chýba Golf!(Honda Civic, Saturn SL, Mazda Protegé, Dodge Neon, Ford Focus, Nissan Sentra, Hyundai Elantra, Mitsubishi Lancer,  Daewoo Nubira and Suzuki Esteem.)Sú to autá v cene : $13,000 - $20,000 Compact Sedan.

Japonci útočia kvalitou a výbavou, a nie iba masívnou reklamou ako koncern VW!

X12345678
10. června • 18:06

Mno, jestli to není tím že Golf jaksi není sedan, že, ehm.

Jirka
15. května • 11:58

Souhlas s téměř všemi příspěvky. Ať si autor na konci článku klidně uvede svoje subjektivní hodnocení, ale jak může dát do názvu článku to co tam dal??? Prostě neuvěritelné

Saab
16. května • 7:24

S tou image je to různé, v Evropě je díky německému marketingu bestseller Golf a ve zbytku světa zase Corolla, ve zbytku světa po Golfu neštěkne ani pes, protože tam si mnohem víc cenní kvality a spolehlivosti. Golf je spolu s Octavii dneska nejhorší koupě v nižší střední třídě. Nástupci Golfa a Octavie budou ještě dražší, protože nějak se ta povinná dvouletá záruka bude muset zaplatit

Jaroslav
16. května • 10:22

Tady bych si dovolil trochu polemizovat.... Nová Octavia nebude dražší jen proto, že na ni bude 2 roky záruka, ale především proto, že bude větší a asi i modernější jak po stránce technologické, tak po stránce výbavy, designu (i když, kdo ví...?).

Jinak souhlasím, že kupovat Golfa není zrovna nějak moc rozumné (vzhledem k poměru ceny, prostoru, výbavy), nicméně je to volba na každém. Octavia má za tu cenu alespoň větší kufr, i když ho asi málokdo pravidelně využívá na 100 %.

Hassan Abdurrachman
16. května • 11:41

Cim mam v aute vetsi kufr, tim mam v kufru vetsi bordel........ Tak ho vyuzivam nekdy i na 110%

Jaroslav
16. května • 23:54

Na 110% ? To jako ten bordel nebo kufr ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hassan Abdurrachman
20. května • 14:48

Kufr na bordel

kkk
17. května • 2:42

velky kufor je dobry na to aby osm si donho dal plyn...

stavjanik
14. května • 22:38

Nerozumím tomu, co je image Golfa. Je tím myšlený dokonalý německý motor 1.4 o výkonu plných 55 kW, s velmi dobrou spotřebou 8.5 l/100 km v městském provozu a skvělým zrychlením v této kategorii 13,9 s z 0 na 100 km/h? Nebo omračující maximální rychlost, která dosahuje až 170 km/h? Nebo je to něco jiného co jsem nepostřehl?

Ace2
16. května • 12:28

Tvé zhodnocení golfa bylo naprosto přesné a trefné. Sám bych to lépe nepopsal. VW si dělá z lidí srandu a nechává si zaplatit i staré věci. Např nechápu proč je u např fabie jeden z nejstarších motoru 2.0 MPI téměř nejdražší z nabídky. U TDi bych to ještě pochopil jenom přece ta technologie tam je znát, ale motor který tu je tuším 20 let to není opodstatněné. Holt si ze zákošů dělají prdel a na to doplatí pokud se budou pořád takhle chovat...

JJ
14. května • 11:22

Porovnávat rozvor a zavazadlový prostor 5D Corolly s 3D Civicem je trošičku zcestné...

Jinak image Golfu je opravdu u nás nadnesená, tohle ubohé vozítko na konkurenci již delší dobu nestačí. 

Jaroslav
14. května • 17:44

Máš zcela pravdu, autor si plete 3D Civic a 5D Civic.

5D Civic má nejdelší rozvor ve své třídě vůbec ! (2685 mm!!!) To je naprosto bezkonkurenční ! Také objem kufru 5D je 370 l a né 315 l. Nechápu, jak může takový "redaktor" vůbec psát takové články s nepřestnostmi pro veřejnost ?! To by měli zakázat...

S tím image Golfu souhlasím, motorově Golf není špatný, ale při tak krátkém rozvoru a naopak velké ceně, bych si ho nekoupil.  Pojistka je drahá  a stejně by mi ho ukradli.... 

To např. právě 5D Civic, prostor obrovský, dobré motory, velmi slušná výbava, 3 roky záruka, nízká pojistka, a cena super...mohu jen doporučit zájemcům o auto v kategorii 400 - 450 tis. kč.

A nebo Nissan Almera 5D 1.5i, stojí 378.000,- Kč !!! a má 2 airbagy+klimu, motor 90 k, el. stahování oken, opět 3 roky záruka, nízká pojistka, spolehlivost,... No řekněte, může Vám toto Golf nabídnout ?!

 

Hassan Abdurrachman
14. května • 18:22

Japonce sem pls vubec netahej, to prece nemuzes porovnavat.......

Mik
16. května • 8:11

A kde jsi přišel na to, že Corolla je japonec? Pokud vím, tak je kompletně vyvinuta v Evropě a pro evropský trh - no a taky v Evropě vyráběná. Japonské na ní je jen to jméno TOYOTA

S tou image Golfa je to fakt super - je to stejné jako s Windows - jen silný marketing, ale kvalita jaksi někde jinde. Možná by stálo za doplnění i porovnání záruční doby a v té Corolla vede zcela jasně 3:1 oproti zbytku VW - proč asi?

Jinak souhlasím s názorem, že většina "testů" na českých automobilových portálech jsou PR články firmy VW.

Jaroslav
15. května • 11:19

A s čím to asi tak chceš porovnávat ?!    S koloběžkou ?!?! Nebo jak jsi to myslel, proč by to nešlo porovnávat s japonskýma autama ?

Vadí ti snad že jsou japonci lepší ? No tak se tady o tom nebav.

P.S. a nerozlišoval bych to tady jen na japonce a německá auta. Tak např. Opel Vectra se vyrábí v Anglii, stejně tak jako Nissan Primera...

Hassan Abdurrachman
15. května • 13:36

Prave jsem 14 dni jezdil v mazde a neco takovyho jsem uz dlouho nevidel a doufam ze uz dlouho neuvidim - jednim slovem sunt!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jaroslav
15. května • 16:13

A můžeš mě říct, co to byl za typ Mazdy a jak byla stará ?

Hassan Abdurrachman
16. května • 8:06

323F Ditd rv tusim 99 nebo 00

DD
10. června • 16:59

Hmm, 323F DiTD r.v. 2000 mame a nemyslim, ze by to byl sunt. Ma to skvely podvozek, dobry brzdy a motor? Pravda, neni to koncern, nema ten zvuk VW, ale tahne solidne a spotrebou je taky dobrej. Japonci proste diesely poradne neumi, ovsem proto nemuzu rikat, ze je zrovna DiTDcko shit, ze ...

Jaroslav
16. května • 10:25

Hm, tak to nemohu posoudit, v Mazdě 323 s diselem jsem ještě nejel. 

Co se týká Mazdy, tak bych chtěl upozornit na úplně novou generaci (jak po stránce designu, tak motory, technologie...) modelu 6 (dříve 626). Bude se prodávat od prázdnin a měla by být úplně o něčem jiném než dosavadní modely.

Hassan Abdurrachman
16. května • 11:37

Vis me jde o to ze cely to auto pusobi jako nedodelek. To auto ma cely jenom jednu lampicku pro osvetleni interieru, jeste je za hlavou ridice takze se spatne ovlada. Nejsou prosvetleny ovladaci prvky na dverich, cely interier vze a prasti jako stary favorit. A to nezminuju ze kdyz jsem ji vracel tak upozornuju chlapika ze by to chtelo nove cepy a bylo mi receno ze uz to tluce 50 tisic, jsou meneny cepy, ramena i tlumice a stale to tluce. Dalsi kapitolou samou pro sebe je treba razeni - klacek dlouhej jako u favoritu, razeni nepresny a vykloktany. Navic mi moc nesedi zpusob ovladani steracu a svetel - ale to je o zvyk. Ovladaci prvky mlhovek a intenziti osvetleni palubni desky jsou umisteny tak ze byt je sedacka nastavitelna malem i do ctvrteho rozmeru (a velice pohodlna) tak neni mozny na ne dosahnout aniz by se clovek kroutil a navic jsou tak prapodivne ukryty.... Odkladaci schranka je dalsi kapitola sama pro sebe - neco podobnyho jsem mel ve starym passatu, ale i tam byla polepena jakymsi filcem - tady to vypada hure nez u favorita. Jinak velice ocenuju treba drzacky na napoje a takovou tu malou odkladaci schranku na bryle pod ofukama. Ohen a siru dstim na chod oken - skubou, nestahuji se rovnomerne a hlucne. Dalsi co me dostalo je velikost zpetnych zrcatek a to ze nekdy ani v meznich polohach neukazujou to na co jsem zvyklej koukat. Motorove to auto neposuzuju protoze s tim nemam zas az takovy zkusenosti ale litalo to moc pekne krome toho ze dokud nenastoupilo turbo tak to bylo horsi nez ta moje lina fabia sdi....

pifpaf
16. května • 13:30

Vis, já si myslím , že to je hodně užíváním. Pokud Ti půjčili 323F DTDi jako náhradní vůz nebo jako z půjčovny, tak byl prostě dorasovaný, to je klasika, lidi u nás (v CZ) se většinou chovají k ne-vlastním autům dost špatně.

Je to prostě vymlácený auto užíváním, když s tím někdo bez přibrždění projíždí největší zmoly, tříská dveřma jak od traktoru, odírá interiér různými krámamy, rve tam kvalty jen tak - neví (není zvyklý)(jezdila s tím ženská) kde bere spojka, atp. atd.  Je pak jedno jestli jezdíš s vymláceným Golfem nebo Mazdou, vyjde to úplně nastejno. Takovému autu už nepomůže nic jiného než lis na šroťáku nebo kompletní generálka. Kdyby ses projel Mazdou, Hondou nebo Nissanem od lidí co to mají jako svá soukromá auta a strají se o ně, měl bys z toho auta úplně jiný dojem.

S heslem Japonci bijte Němčoury zdravím

Jaroslav
16. května • 23:51

Naprosto souhlasím!!

Hassan Abdurrachman
17. května • 8:41

Presne jsem cekal ze se takhle nekdo chytne - nemluvil jsem zase az tak o tom ze to auto je zrasovany uzivanim, ale dopytle prece to ze to auto vypada jak kdyby se na to japka v pulce vykvajzly sly na sushi neni zpusobeno tim, ze by s nim lidi jezdili jako prasata. I kdybych jezdil kilo po polni ceste tak to nezmensi zpetna zrcatka nebo neodstrani poradne osvetleni interieru. Sedacka taky nezacne vrzat kdyz budu radit jako prase a rozjizdeni na dvojku neodstrani druhou lampicku na osvetleni interieru ne?

JJ
15. května • 15:08

No...já jsem měl teď zase tu možnost projet se v Golfu IV 1.9TDI (96Kw) s plnou výbavou v ceně cca 750000,- a musím říct, že za ty peníze bych čekal trošičku víc. Oproti výše zmíněnému Civicu byly jízdní vlastnosti naprosto otřesné, prostoru málo, výbava taky žádná sláva Nevím kdo by mě donutil koupit tento paskvil za cenu velmi slušného auta střední třídy. Snad jen ten motor byl vcelku slušný, ale je to pořád jen dehťák.

pifpaf
15. května • 10:27

To jsi nějak mimo, ne?   Článek porovnává "němce" a "japonce" takže tahání dalších japonců do diskuse je relevantní.

Hassan Abdurrachman
15. května • 10:47

No prave

Sedan
14. května • 18:14

S ABS se to ale vyšplhá na nějakých 397 tisíc.

Emil
14. května • 7:40

Image Golfu - vytuněnej dehťák s mračítky a tunami plastu, černá skla, gumy minimálně 205 na 17 discích,  řízené hololebcem v teplákové soupravě Adihas, nebo Rembok  a s čepicí kšiltem dozadu   Děkuji takové image nechci, to snad tu Toyotu.

Carlos
14. května • 7:50

Tak to mi ctes myslenky. Mimochodem ta Corolla neni vubec spatna.

Carlos
14. května • 7:50

Tak to mi ctes myslenky. Mimochodem ta Corolla neni vubec spatna.

John
14. května • 7:25

Jo, tak to mate pravdu. K image spatneho a predrazeneho vozu ma Toyota jeste hodne daleko. Ale to je snad dobre, ne?

ma
5. června • 13:58

autor hovori o image golfu ale pre istotu do testu neuviedol ani jednu hodnotu golfu, ze ci uz motor, razvor osi kolies..... asi sa boji, ze by tam bolo vidiet ako je corolla lepsia ako golf

maj
14. května • 6:59

Čo sa kvality týka, má Golf ešte čo doháňať!Pozrite si ročenku TUV  na www.tuev-sued.de.

Sami Nemci hodnotia Corollu pozitívne!Prosil by som autorov o nestranné hodnotenie počas testu.Nie je náhodou sponzorovaná Vaša stranka koncernom VW?To isté platí aj pre www.auto.cz.

Na koncernové značky všade len samé chválospevy, ale predajnosť akosi klesá?!Čím to asi bude?

Doporučujeme

Články odjinud