Vůz s názvem Mercedes-AMG PureSpeed využívá jako technický základ kabriolet SL, inspiraci si bere ze slavné závodní historie značky i jejích současných aktivit v motorsportu. Zdroj: Mercedes-AMG

Vůz s názvem Mercedes-AMG PureSpeed využívá jako technický základ kabriolet SL, inspiraci si bere ze slavné závodní historie značky i jejích současných aktivit v motorsportu. | Zdroj: Mercedes-AMG

Vpředu má proto ochranný rám Halo po vzoru moderních monopostů F1, konstrukce za dvoučlennou posádkou pak odkazuje na 300 SLR. Zdroj: Mercedes-AMG

Vpředu má proto ochranný rám Halo po vzoru moderních monopostů F1, konstrukce za dvoučlennou posádkou pak odkazuje na 300 SLR. | Zdroj: Mercedes-AMG

Výrobce nyní hlásí, že probíhá poslední kolo testování na severu Itálie, odkud prototypy zamíří na rychlostní ovál Nardo. Zdroj: Mercedes-AMG

Výrobce nyní hlásí, že probíhá poslední kolo testování na severu Itálie, odkud prototypy zamíří na rychlostní ovál Nardo. | Zdroj: Mercedes-AMG

Technické specifikace si Mercedes-AMG zatím nechává pro sebe, dá se ale čekat, že použije čtyřlitrový přeplňovaný osmiválec, naladěný na více než 430 kW – tolik má totiž v SL AMG 63. Zdroj: Mercedes-AMG

Technické specifikace si Mercedes-AMG zatím nechává pro sebe, dá se ale čekat, že použije čtyřlitrový přeplňovaný osmiválec, naladěný na více než 430 kW – tolik má totiž v SL AMG 63. | Zdroj: Mercedes-AMG

Dvoumístné roadstery v rámci testovacího programu ujedou více než 3000 kilometrů. Zdroj: Mercedes-AMG

Dvoumístné roadstery v rámci testovacího programu ujedou více než 3000 kilometrů. | Zdroj: Mercedes-AMG

Mercedes-AMG PureSpeed Zdroj: Mercedes-AMG

Mercedes-AMG PureSpeed | Zdroj: Mercedes-AMG

Mercedes-AMG PureSpeed Zdroj: Mercedes-AMG

Mercedes-AMG PureSpeed | Zdroj: Mercedes-AMG

Mercedes-AMG PureSpeed Zdroj: Mercedes-AMG

Mercedes-AMG PureSpeed | Zdroj: Mercedes-AMG

Vpředu má proto ochranný rám Halo po vzoru moderních monopostů F1, konstrukce za dvoučlennou posádkou pak odkazuje na 300 SLR. Zdroj: Mercedes-AMG
Výrobce nyní hlásí, že probíhá poslední kolo testování na severu Itálie, odkud prototypy zamíří na rychlostní ovál Nardo. Zdroj: Mercedes-AMG
Technické specifikace si Mercedes-AMG zatím nechává pro sebe, dá se ale čekat, že použije čtyřlitrový přeplňovaný osmiválec, naladěný na více než 430 kW – tolik má totiž v SL AMG 63. Zdroj: Mercedes-AMG
Dvoumístné roadstery v rámci testovacího programu ujedou více než 3000 kilometrů. Zdroj: Mercedes-AMG
8
Fotogalerie

Testování Mercedesu-AMG PureSpeed jde do finále. V kamufláži se chlubí technikou z Formule 1

Jako koncept se představil letos v Monaku, nyní piluje techniku před premiérou. Dostane ho jen 250 nadšenců a sběratelů.

Mercedes svým nejváženějším klientům nabízí speciály z řady Mythos – omezené série velmi specifických modelů si konec konců oblíbily i další značky typu Aston Martinu nebo Bentley. Vůz s názvem Mercedes-AMG PureSpeed využívá jako technický základ kabriolet SL, inspiraci si bere ze slavné závodní historie značky i jejích současných aktivit v motorsportu. Vpředu má proto ochranný rám Halo po vzoru moderních monopostů F1, konstrukce za dvoučlennou posádkou pak odkazuje na 300 SLR.

Výrobce nyní hlásí, že probíhá poslední kolo testování na severu Itálie, odkud prototypy zamíří na rychlostní ovál Nardo. Zkoušek se účastní také lidé ze studia Pininfarina, kteří se na projektu podílejí. Technické specifikace si Mercedes-AMG zatím nechává pro sebe, dá se ale čekat, že použije čtyřlitrový přeplňovaný osmiválec, naladěný na více než 430 kW – tolik má totiž v SL AMG 63.

Na fotografiích si můžete všimnout jedné zajímavosti – jezdci mají ochranné helmy se speciálním tvarem, které byly optimalizovány z hlediska aerodynamiky celého vozu. Budoucí majitelé je dostanou k vozu, nepochybně se svým vlastním unikátním designem. Dvoumístné roadstery v rámci testovacího programu ujedou více než 3000 kilometrů.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud