Testování autonomních vozů povolí také New York, potvrdil guvernér

Testování autonomních vozů povolí také New York, potvrdil guvernér

Newyorský guvernér Andrew Cuomo potvrdil, že stát umožní testování autonomních vozidel na veřejných komunikacích. V současné době se hledají firmy, které by zde své autopiloty chtěly otestovat.

Hřiště pro autonomní vozy. Jižní Korea otevře testovací areál

Hřiště pro autonomní vozy. Jižní Korea otevře testovací areál

Na veškeré testovací jízdy v New Yorku bude dohlížet policie. Autonomní vozy budou muset dodržovat předem definované trasy, které stát schválí. Zcela jistě se auta vyhnou stavebním zónám a místům v okolí škol.

V roce 2030 má být 95 % aut v USA elektrických a sdílených

V roce 2030 má být 95 % aut v USA elektrických a sdílených

„Pečlivě přistupujeme k začlenění autonomních vozidel do běžného silničního provozu. Testováním takových aut chceme minimalizovat nebezpečné řidičské návyky, snížit počet nehod a zejména zachraňovat životy na newyorských vozovkách,“ uvedl v prohlášení Cuomo.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 181 361 km
Cena: 150 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 97 288 km
Cena: 230 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků