Testované autonomní vozy Uber pořád vyžadují časté zásahy člověka

Uber už několik měsíců testuje Volva XC90 vybavená technologií pro autonomní jízdu. Zatím ale výsledky nejsou příliš uspokojivé. Řidič musí často zasahovat.

Už několik měsíců testuje známá společnost Uber vozy Volvo XC90 upravená pro autonomní jízdu. Testování v ulicích států Kalifornia a Arizona ale zatím nejde úplně podle představ.

Zásahy testovacích řidičů jsou nezbytné, a hlavně dost časté. Už chvíli po startu testování se objevily zprávy o jízdě vozů na červenou. Teď naleznete na internetu uniklé informace z interního dokumentu, ve kterých se dozvíte další zajímavé skutečnosti. 

Autonomní Volva projela ve službách Uberu minimálně šest červených

Autonomní Volva projela ve službách Uberu minimálně šest červených

Nejzajímavější jsou informace o ujetých kilometrech bez potřebného zásahu řidiče. V lednu se toto číslo pohybovalo na hodnotě 0,9 mil, tedy přibližně 1,45 km. V únoru to bylo ale ještě horší. Zásah řidiče byl za potřebí už každých 0,71 mil (přibližně 1,12 kilometru). Ne všechny tyto případy ale jsou posuzované jako kritické. Ve skutečnosti je podle posledních měření zásah v kritické situaci nutný v průměru každých 315 kilometrů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků