Testované autonomní vozy Uber pořád vyžadují časté zásahy člověka

Uber už několik měsíců testuje Volva XC90 vybavená technologií pro autonomní jízdu. Zatím ale výsledky nejsou příliš uspokojivé. Řidič musí často zasahovat.

Už několik měsíců testuje známá společnost Uber vozy Volvo XC90 upravená pro autonomní jízdu. Testování v ulicích států Kalifornia a Arizona ale zatím nejde úplně podle představ.

Zásahy testovacích řidičů jsou nezbytné, a hlavně dost časté. Už chvíli po startu testování se objevily zprávy o jízdě vozů na červenou. Teď naleznete na internetu uniklé informace z interního dokumentu, ve kterých se dozvíte další zajímavé skutečnosti. 

Autonomní Volva projela ve službách Uberu minimálně šest červených

Autonomní Volva projela ve službách Uberu minimálně šest červených

Nejzajímavější jsou informace o ujetých kilometrech bez potřebného zásahu řidiče. V lednu se toto číslo pohybovalo na hodnotě 0,9 mil, tedy přibližně 1,45 km. V únoru to bylo ale ještě horší. Zásah řidiče byl za potřebí už každých 0,71 mil (přibližně 1,12 kilometru). Ne všechny tyto případy ale jsou posuzované jako kritické. Ve skutečnosti je podle posledních měření zásah v kritické situaci nutný v průměru každých 315 kilometrů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Volvo XC60 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 193 679 km
Cena: 280 000 Kč
Volvo S40 2
Rok výroby: 2007
Stav: 150 985 km
Cena: 140 000 Kč
Volvo V50 2
Rok výroby: 2007
Stav: 189 517 km
Cena: 120 000 Kč
Volvo XC60 2,4
Rok výroby: 2010
Stav: 57 819 km
Cena: 530 000 Kč
Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2011
Stav: 118 759 km
Cena: 540 000 Kč
Volvo S80 2,4
Rok výroby: 2012
Stav: 117 530 km
Cena: 370 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků