Test zimních pneu 2017: Na trhu jsou i ty, které jsou na sněhu horší než letní!

14 komentářů

Jakub
29. srpna • 8:51

Zdravím, děkuji za článek. Právě vybírám zimní pneumatiky a zaujaly mě tyhle: https://www.pneu-kvalitne.cz/nokian-wr-d4... - co myslíte? Máte s nimi zkušenosti? Děkuji!

jirka
11. října • 14:43

Zajímavé 100 % v hodnocení to je asi zase jako každý rok stále dokola kdo si zaplatí vyhrává test.
Kapříci jsou tu - no což si dát pánové tu práci a vzít nezávisle třeba naše důchodce na testování pneu na jejich vozech ? nebo test za přítomnosti veřejnosti to se budete vymlouvat na co ?

jean
14. října • 8:07

Chce to citat text, conti bola referencna a ostatne sa voci nej porovnavali. Logicky referencia musi mat 100 a ostatne potom mozu mat kludne viac ako 100 alebo menej. Ak by pouzili ako referenciu cinsky maxxis, tak vsetko ostatne by malo viac ako 100.

Johny
10. října • 1:25

Celoroční pneumatiky jsou vhodné jen pro vozidla s menšími nájezdy a hlavně provozovaná spíše v mírných podmínkách, městští a víkendoví jezdci, sem tam výlet, rozhodně ne pro toho, kdo v létě hodně cestuje, nedejbože štreky do Chorvatska a v zimě jezdí na hory, též nejsou vhodné pro agresivnější jezdce a výkonné vozy. Jsou to kompromisní pneu, nikdy nebudou plnohodnotné letní ani zimní a tak je k nim nutno přistupovat.

Antiautomat
11. října • 9:26

...pre tu prvu kategoriu stacia v pohode letne, pokial su v nalezitom stave, auto je jednoduche (ziadny automat a kopec elektroniky) a nemate obe ruky lave. Inak, zimne som mal na starom aute len raz a aj tak som sa nevyhol retazi pri ceste na chatu. Je tam tiahle jemne stupanie (postupne sa to priostruje, uplne krasna uzka nevinna asfaltka), ale je to pod lesom, z ktoreho po nej steka vlhky vzduch. Inverzia k tomu a mate vysledok: niekolkocentimetrova vrstva hladkeho ladu, ako sklo. Tam Vam zimne pomozu akurat tak h.vno, nemaju sa coho chytit. Kazdy rok sa tam niekto vysype a je to jedno ake auto to je - tam je retaz nutna. Cestou hore to nie je taka tragedia, v najhorsom sa zastavite v polovici a budete potit krv ked sa Vam to zacne suchat dolu, aby ste to udrzali na tej ceste. Ti duchapritomnejsi tam za tmy hodia reverz aby im svietila aspon spiatocka, nech vidia kam sa to auto pospiatky klze - potom uz len kludne, chladne a s rozvahou, aby sa to prilis dozadu nerozbehlo a aby ste nezleteli z cesty dolu do malin. Stalo sa mi to ked som tam siel prvykrat, tych nejakych 50-60m bolo asi najdlhsich, ktore som v aute zazil a spomenute maliny som nenavstivil. Ale v opacnom garde (ked idete z kopca) je to uz doslova nebezpecne, je pod tym klesanim zakruta. Zatocite volantom a poletite rovno von, zimne-nezimne, dvojkolka, stvorkolka, SUV, dodavka, je to uplne jedno, bez retaze a pokial je tam ten lad a pojdete len o trosku rychlejsie, ste zarucene po dotycnici obluka v priamke vonku. Cize zimne-letne, je to uplne jedno : v prvom rade rozhoduje to, co je medzi sedackou a volantom a treba sa v prvom rade prisposobit tomu, co mate pod autom (moderne auta precpane elektronikou a uplne odizolovane od toho Vam toho vela nepovedia), tu su vo vyhode jednoduche 'mechanickejsie' auta. Schopny vodic zajazdi aj na slicku, zatial co ten opacny pripad je beznadejny a radsej nech ostane v teple a v klude pri xboxe doma. Odporucam si v zime najst nejaky volny zamrznuty plac a auto si vyskusat, hrat sa s nim, uviest to do smyku a vybrat to (inak super zabava), ta lekcia je v pripadnej krizovke na nezaplatenie, nestoji Vas to nic a taka skusenost sa moze velmi a velmi hodit. A ten biznis so zimnymi naozaj podporovat nemienim a konam tak dosledne cele dekady a bez nehody.

homer
11. října • 11:15

Souhlasim sikmej led je neresitelnej bez retezu ale nebrat zimace na snih? Brzdna draha je o parnik a nejakej jouda bude nad prejetym mudrovat ze statisticky se zimni kola nevyplati , uf

Tano
9. října • 22:14

Tohle je test? Chacha

Joe Doe
9. října • 17:19

Michelin Cross Climate nie je celorocna pneumatika.Je to letna pneu s certifikaciou na zimnu prevadzku, a to je dost zasadny rozdiel. Predovsetkym v tom, ze v lete sa ta pneumatika sprava ako letna pneumatika, nie ako celorocna guma.

homer
10. října • 12:28

už jsi viděl letní gumu s příčnejma zářezama? michCC je celoročka a na žádnou letní se s brzdnou dráhou nechytne

Martin
9. října • 11:36

nejak v ty galerii nevidim porobny vysledky, jen nejaky nic nerikaji fotky.. a ten hrebik je v jiny gume nez rikate...

Martin
10. října • 12:11

koukam, ze jsou vysledky v galerii doplneny...

pet
9. října • 11:26

clanek plny zvastu bez fakt a vysledku, kam ty vase stranky speji?

Fana
9. října • 18:56

To už je za tři dny třetí test. Pokaždý jsou výsledky úplně jiný. Asi podle toho kdo je zaplatí a nebo od koho je testér placen.

Pavel
10. října • 12:00

Podstatné je kdo test organizuje a jaké výrobce a pneumatiky zařazuje. Chápu, že třeba Němci těžko budou testovat Barum i když je součástí Continental. Nicméně pro retail, který jezdí levnými auty do cca 1200 kg hmotnosti je srdečně jedno co nazuje, pokud to není absolutní šmejd.

Doporučujeme

Články odjinud