Test zimních pneu 2017: Na trhu jsou i ty, které jsou na sněhu horší než letní!

pet  |  09. 10. 2017 11:26

clanek plny zvastu bez fakt a vysledku, kam ty vase stranky speji?

Odpovědět  |   | 
Fana  |  09. 10. 2017 18:56

To už je za tři dny třetí test. Pokaždý jsou výsledky úplně jiný. Asi podle toho kdo je zaplatí a nebo od koho je testér placen.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  10. 10. 2017 12:00

Podstatné je kdo test organizuje a jaké výrobce a pneumatiky zařazuje. Chápu, že třeba Němci těžko budou testovat Barum i když je součástí Continental. Nicméně pro retail, který jezdí levnými auty do cca 1200 kg hmotnosti je srdečně jedno co nazuje, pokud to není absolutní šmejd.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  09. 10. 2017 11:36

nejak v ty galerii nevidim porobny vysledky, jen nejaky nic nerikaji fotky.. a ten hrebik je v jiny gume nez rikate...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  10. 10. 2017 12:11

koukam, ze jsou vysledky v galerii doplneny...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 10. 2017 17:19

Michelin Cross Climate nie je celorocna pneumatika.

Je to letna pneu s certifikaciou na zimnu prevadzku, a to je dost zasadny rozdiel. Predovsetkym v tom, ze v lete sa ta pneumatika sprava ako letna pneumatika, nie ako celorocna guma.

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 10. 2017 12:28

už jsi viděl letní gumu s příčnejma zářezama? michCC je celoročka a na žádnou letní se s brzdnou dráhou nechytne

Odpovědět  |   | 
Tano  |  09. 10. 2017 22:14

Tohle je test? Chacha

Odpovědět  |   | 
Johny  |  10. 10. 2017 01:25

Celoroční pneumatiky jsou vhodné jen pro vozidla s menšími nájezdy a hlavně provozovaná spíše v mírných podmínkách, městští a víkendoví jezdci, sem tam výlet, rozhodně ne pro toho, kdo v létě hodně cestuje, nedejbože štreky do Chorvatska a v zimě jezdí na hory, též nejsou vhodné pro agresivnější jezdce a výkonné vozy. Jsou to kompromisní pneu, nikdy nebudou plnohodnotné letní ani zimní a tak je k nim nutno přistupovat.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 10. 2017 09:26

...pre tu prvu kategoriu stacia v pohode letne, pokial su v nalezitom stave, auto je jednoduche (ziadny automat a kopec elektroniky) a nemate obe ruky lave. Inak, zimne som mal na starom aute len raz a aj tak som sa nevyhol retazi pri ceste na chatu. Je tam tiahle jemne stupanie (postupne sa to priostruje, uplne krasna uzka nevinna asfaltka), ale je to pod lesom, z ktoreho po nej steka vlhky vzduch. Inverzia k tomu a mate vysledok: niekolkocentimetrova vrstva hladkeho ladu, ako sklo. Tam Vam zimne pomozu akurat tak h.vno, nemaju sa coho chytit. Kazdy rok sa tam niekto vysype a je to jedno ake auto to je - tam je retaz nutna. Cestou hore to nie je taka tragedia, v najhorsom sa zastavite v polovici a budete potit krv ked sa Vam to zacne suchat dolu, aby ste to udrzali na tej ceste. Ti duchapritomnejsi tam za tmy hodia reverz aby im svietila aspon spiatocka, nech vidia kam sa to auto pospiatky klze - potom uz len kludne, chladne a s rozvahou, aby sa to prilis dozadu nerozbehlo a aby ste nezleteli z cesty dolu do malin. Stalo sa mi to ked som tam siel prvykrat, tych nejakych 50-60m bolo asi najdlhsich, ktore som v aute zazil a spomenute maliny som nenavstivil.

Ale v opacnom garde (ked idete z kopca) je to uz doslova nebezpecne, je pod tym klesanim zakruta. Zatocite volantom a poletite rovno von, zimne-nezimne, dvojkolka, stvorkolka, SUV, dodavka, je to uplne jedno, bez retaze a pokial je tam ten lad a pojdete len o trosku rychlejsie, ste zarucene po dotycnici obluka v priamke vonku.

Cize zimne-letne, je to uplne jedno : v prvom rade rozhoduje to, co je medzi sedackou a volantom a treba sa v prvom rade prisposobit tomu, co mate pod autom (moderne auta precpane elektronikou a uplne odizolovane od toho Vam toho vela nepovedia), tu su vo vyhode jednoduche 'mechanickejsie' auta. Schopny vodic zajazdi aj na slicku, zatial co ten opacny pripad je beznadejny a radsej nech ostane v teple a v klude pri xboxe doma. Odporucam si v zime najst nejaky volny zamrznuty plac a auto si vyskusat, hrat sa s nim, uviest to do smyku a vybrat to (inak super zabava), ta lekcia je v pripadnej krizovke na nezaplatenie, nestoji Vas to nic a taka skusenost sa moze velmi a velmi hodit.

A ten biznis so zimnymi naozaj podporovat nemienim a konam tak dosledne cele dekady a bez nehody.

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 10. 2017 11:15

Souhlasim sikmej led je neresitelnej bez retezu ale nebrat zimace na snih? Brzdna draha je o parnik a nejakej jouda bude nad prejetym mudrovat ze statisticky se zimni kola nevyplati , uf

Odpovědět  |   | 
jirka  |  11. 10. 2017 14:43

Zajímavé 100 % v hodnocení to je asi zase jako každý rok stále dokola kdo si zaplatí vyhrává test.
Kapříci jsou tu - no což si dát pánové tu práci a vzít nezávisle třeba naše důchodce na testování pneu na jejich vozech ? nebo test za přítomnosti veřejnosti to se budete vymlouvat na co ?

Odpovědět  |   | 
jean  |  14. 10. 2017 08:07

Chce to citat text, conti bola referencna a ostatne sa voci nej porovnavali. Logicky referencia musi mat 100 a ostatne potom mozu mat kludne viac ako 100 alebo menej. Ak by pouzili ako referenciu cinsky maxxis, tak vsetko ostatne by malo viac ako 100.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  29. 08. 2019 08:51

Zdravím, děkuji za článek. Právě vybírám zimní pneumatiky a zaujaly mě tyhle: https://www.pneu-kvalitne.cz/nokian-wr-d4... - co myslíte? Máte s nimi zkušenosti? Děkuji!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A