Michal
16. října 2022 • 10:35

Je to zajímavé, ale v zahraničních testech v celoročních pneu je většinou na prvním místě Nexen N´Blue 4 Season. U nás na posledním.

Josef
7. října 2022 • 0:30

Goodyear vector 4climate na Scale od Loudy 2000km nové auto a v létě na suchu při 20C rychlost cca 50kmh na pribrzdeni před semforem výstražná světla, klouzání gum zásah ABS a normálně jsem se musel smát!!! Co by to asi udělalo za mokra.. asi to samé. Možná je trochu zvlněná silnice, ale jezdím tam každý den a nikdy jsem za 10 let nemel problem. To se mi nikdy nestalo a to jsem ani nespěchal...spíš to bylo citlivosti bzd v autě které neznam..., ale tohle by to dělat nemuselo- jet několik metrů s pocitem, že ovládá auto jen elektronikaA proto si celoročky NIKDY nekoupím. Nevidím v tom zas tak velkou úsporu, abych jednou náhodou při standartni situaci nedobrzdil.

RD
26. března 2023 • 9:31

Na 80 % uzemi CR jsou nejlepsi zimaky celorocni pneu. Za celou zimu snezi stezi 10 dni a vetsinu casu je leda tak mokra silnice. Do tyhle kombinace nejlip zapadaji celorocni.Měl jsem Continentalky, TS860, 2 roky starý - stačilo trochu vlhka silnice a hrabaly. Hrabaly porad. Pri rozjezdo do kopce na mokru si clovek pripadal za ma 400 koni a ne 200. Brzdeni na mokru taky ubohy. Pekelny gumy.
Na snehu mozna dobry, ale ten videly dvakrat do roka. Na krajnici.Ted mam jako zimaky CrossClimate 2. Oproti "zimakum" od conti vubec neklouzou.

homer
9. října 2022 • 8:58

Tak na suchu při 50km/h je to blbost - stojíš na fleku. Byla tam mastnota a ty děláš hysterický závěry.

Josef
6. října 2022 • 23:59

Dunloap Wintersport mám na autě a hodnocení Excelentní bych na ledu a sněhu při pomale jízde na 2.rychlostni stupeň rozhodně nedal! (Ale Vydrží 3 sezony- myslím že meli 10mm vzor při koupi, to konkurence nema), ale jsou dost draheContinentalky byly mnohem jistější(mozna nejuniverzalnejsi guma na dálnici i zamokra) jen vydrželi 2sezony cca 40tisicVracím se ke Goodyear Ultragpip na sněhu nemají konkurenci a zbytek sice není excelentní, ale když člověk nejede jak Pražák, tak i na mokru jsou ok, dalnice je hlucnejsi a vydrží 3 sezóny cca 50-60tisic a dobrá cena.

JAC
6. října 2022 • 10:15

V Německu a Francii se ještě vyrábí pneumatiky ? to jako vážně ?

Zdenek
6. října 2022 • 17:12

Ja som si chcel kúpiť konečne letné barumky, na boku bolo made in Romania. Na novom aute mám zimné barumky made in Germany. Dnes už nikto nič negarantuje. Kde zoženiem české barumky ?

David
5. října 2022 • 21:19

Že někde sídlí firma vlastnící některou značku vůbec neznamená, že se pneumatika vyrábí ve stejné zemi. Pneu značky Continental se vyrábí mj. třeba v Otrokovicích. A barumky taky v Jihoafrické republice!

Hulmi Ukolen
7. října 2022 • 12:20

Já měl 18 Barum a výroba byl závod Made in France.

Hulmi Ukolen
7. října 2022 • 12:19

Já měl 18 Barum a výroba byl závod Made in France.

Romo
5. října 2022 • 18:48

Bude i test na pneu pro jiná auta?

Pikus
5. října 2022 • 19:23

Jako jina nez cervena ci zlutozelena? Blazne!

petr r. (petrumr)
5. října 2022 • 19:08

a proč? Copak máš koncern aby jsi kupoval každý rok pneu co vyhraje?

Tom
6. října 2022 • 10:56

Nechapu? Na jina nez koncernova auta se pneu nekupuji? Aha,pak chapu, proc vzdy na prelomu podzimu a zimy vyjizdime nejvice k zasahum u kterych figuruje znacka BMW a Subaru.

Denis
5. října 2022 • 18:35

Na Volvu XC70 jsem měl 18ky zimní značky Rotalla . Výroba Asie.
Naprosto parádní kola. Drážky na vodu, lamelky, jako Michelin Alpine. Nehlučné paráda spokojenost. Používal jsem je celoročně. Pouze na zimu snižuji tlak.
Za naprosto famózní cenu👍👍👍

JAC
6. října 2022 • 10:22

Vážně by mě zajímalo, když u celoroček na podzim zjistíš, že máš na nich 4mm. koupíš nové a na jaře dáš ty staré a v létě dojezdíš ?
Asi záleží kolik toho najezdíš ale máš to nějak spočítané jak to celkově finančně vychází ?

Denis
7. října 2022 • 12:17

Nájezd mám cca 20 tis rok. Druhé disky nekupuji. Úspora cca 10- 30 tis Kč podle vozu
Další úspora za celoroční pneu je, že za 4 roky 2x léto a 2x zima je 6000 Kč, které nenechám v pneuservisu. Pneu poslední léto vždy dojedu pak kupují nové pneu.
Rotalla jsem byl mile překvapen.

JAC
7. října 2022 • 21:12

Dík za odpověď.

homer
6. října 2022 • 1:11

Ta nízká cena a neidentifikovatelna značka mi ve vyhledávači neviproč modročerveně bliká

Denis
5. října 2022 • 18:29

Letní vyhazování peněz za přezouvání. Zimní jedině m+s celý rok. Už to tak dělám 10 let.
Vždy levné. Guma, jako guma. Ropa a kaučuk je jen jedna. To ostatní jsou jen marketingové lži, uplacení novináři a nepodložené klamání.Hlavní je mít zimní co mají vysoký a hrubý vzorek, novou pneumatiku max 3 až 4 starou. Jestli je to Sava, Kleber nebo Nankang je u auta pro běžné použití do 130 km /h a při zimách, jaké jsou úplně jedno. Vyhazovat za stejný rozměr o 2000 Kč víc jen proto, že je to Pirelli je hloupost oveček.

!
5. října 2022 • 18:45

Tady nám někdo spinkal o hodinách chemie nebo vůbec nedokončil ani základku. Co?

Kankunen
6. října 2022 • 8:51

No a hlavně je to za volantem kopyto, když to nepozná.

Michal 2
6. října 2022 • 18:47

Mezi zimní a letní pneumatikou je sakra rozdíl no hlavně v létě když je teplo nebo se musíš prudce něčemu vyhnout(třeba srnce). Že to ostatní neví a radši zpravují auto je jejich problém a pak to mají dražší 😄

Roleta
6. října 2022 • 22:20

Doporucil bych shlednout kanal 77km nebo jak se to jmenuje. Vetsina novych aut (nejspis diky vaze), vyhybaci manevry vubec nezvlada.

petr r. (petrumr)
5. října 2022 • 19:05

Podívej se na to jinak, my řidiču kteří dělali autoškolu v té době a začínali na IFA, protože 105 byla kaput, když pojem zimní pneu bylo neznámé jak slovo abs a ještě v obci byla 90, tak máme jiné výběry a nemůžeš srovnávat octávii která má zabijícké jízdní vlastnosti při 20 stC.

WP
6. října 2022 • 4:41

Stáří není zásluha a u tebe to platí dvojnásobek. Ty dvoupromilový octaviofobiku ;-)

JAC
6. října 2022 • 10:10

Jo, ale stáří je zkušenost, ty nedonošené auto-kuře :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
6. října 2022 • 10:54

Neplati vzdy. Treba srovnani 105 a IFA.

JAC
6. října 2022 • 11:27

Proč ne ?

Michal 2
5. října 2022 • 16:53

Michelin 6 v tom rozměru 225/45r17 94v mám ale příště už něco jiného.Nové byli hlučné(hlavně 1rok)ale na druhou stranu spotřeba jak na letních .Výdrž mají-se snad nesjíždí-příští rok prodám a vyměním 2 a ty budou mít vzorek tak 6mm ještě 🙃

Petrpan
5. října 2022 • 15:21

Zajimave ze vysledky Auto bildu v trochu jinem rozmeru 215/55 R17 dopadly pro Continental hure:
1. Michelin Alpin 6 - excelentní
1. Pirelli Cinturato Winter 2 - excelentní
3. Goodyear UltraGrip Performance+ - excelentní
4. Dunlop Winter Sport 5 - excelentní
5. Cooper Discoverer Winter - excelentní
6. Bridgestone Blizzak LM005 - dobré
7. Hankook Winter i*cept RS 3 - dobré
8. Contínental WinterContact TS 870P - dobré
9. BF Goodrich G-Force Winter2 - dobré
9. Semperit Speed-Grip 5 - dobré
11. Kleber Krisalp HP3 - dobré
12. Vredestein Wintrac Pro - dobré
13. Falken Eurowinter HS01 - dobré
14. Nexen Winguard Sport 2 - dobré
15. Maxxis Primetra Snow WP6 - dobré
16. Firestone Winterhawk 4 - uspokojivé
17. Kumho Wintercraft WP52 - uspokojivé
18. Nokian WR Snowproof P - uspokojivé
19. Fulda Kristall Control HP 2 - uspokojivé
19. Uniroyal Winter Expert - uspokojivéhttps://www.autoforum.cz/zivot-ridice/prvni-velky-... ...

Ocashontas
6. října 2022 • 22:17

Protoze rozmer muze s chovanim stejne typove pneu vyrazne zamavat. Co oznaci za nejlepsi pneu muze v jinem rozmeru byt tragedie.

Honimir
5. října 2022 • 15:17

Michelin,Bridgestone, Nokian... vše stojí v tom rozmeru kolem 3.5k na kolo. Vydrží tak 4 sezony a 40-50k km úplně v pohodě. Fakt má smysl uvažovat o něčem levnějším a pak ještě si to zkoušet kvůli úspoře měnit sám?Víc by takový kolenovrti ušetřili, pokud by jezdili MHD.

HRD
5. října 2022 • 22:32

Asi jsi hloupý, nebo vaříš z vody. Nokian rozhodně nestojí stejně jako Michelin, ba ani přibližně. A při tisícovce za výměnu kol ušetříš hlavně tehdy, když si sám přemontuješ kola na dvou (já dokonce na třech) autech dvakrát ročně. Si to spočítej. pokud ti nerostou prachy na stromě, tak si tady jenom honíš triko a víš prd. Tvůj Hrd.

Kankunen
5. října 2022 • 13:19

Made in Germany, ano ty gumy vždy byly prvotřídní, jak Savy nebo i Barumky, taky Micheliny Germany vydržely dlouho.

homer
5. října 2022 • 15:05

Pro normální jízdu tě zajímá cena, výdrž a hlučnost, trakce je úměrná hloubce dezénu. Kterém magor bude v zimě zkoušet limity pneumatik?

emkejx
5. října 2022 • 13:07

nevidim tam nikde Matador MP93 Nordicca, ktore chvalilo vela majitelov anie embeciek.

./.
5. října 2022 • 14:37

Matator je přímo ukázkový šmejd šmejdů. Většinou to chválí lidé, protoze to je levné. Levné = automaticky dobré. Stejný super šmejd, který je docela oblíben, Barum. Těm se určitě vyhněte.Vynikající guma za přiměřený peníz je Nokian.

emkejx
5. října 2022 • 22:10

neviem ale na ytb vo videach o autach hlboka diskusia slovakov a cechov kde vela ludi aj s premiami obuva v zime 2 ci 3 sezony matador a spokojnost. a su tam uzivatelia ktorych dlho vidim v komentaroch cize asi nevymyslaju a potom svk auto yutberi sami uznavaju. preto tazko mi je samemu robit zavery, za to ze je to matador...ja mam na leto napr fuldu, pocitovo drzi na mokru, zazil som snim aj sklznutie zadku pri rychlom prejazde zakrut a tiez jeden aquaplaning na dialnici kde fakt stala voda, pneu maju 3. sezonu, buduci rok a pojdu do kosa, teda ak o 3 tyzdne v servise nepovedia ze zahodit. Zimaky som mal Bridgestone a Hankook, hlukovo mi to pride na rovnako.

Zlej pán
6. října 2022 • 6:48

Jo, najde se i takovej blb, co si koupí prémiovku za poslední prachy, a pak nemá na pořádný gumy.

emkejx
6. října 2022 • 10:01

a teda potom klame v diskusiach a zavadza ludi ze mu tie pneu vyhovuju a dobre sa snimi jazdi?mne by stacilo aby spravili na zimakoch testy:1. brzdenie z 50 kmh na 0k mh na mokru
2. brzdenie zo 90 kmh na 0 kmh na mokru
3. brzdenie z 50 kmh na 0k mh na snehu
4. brzdenie zo 90 kmh na 0 kmh na snehu
5. vyjazd do kopca po zasnezenej ceste pre vsetky pneu rovnake nastavenie
6. prejazdy zakrutami za mokra pri 50-90 kmh
7. prejazdy zakrutami na snehu pri 50-90 kmhnedavat rebricky ATP, ale videa staci z drona s telemetriou v rohu obrazovky a obraz si spravi kazdy sam. Vobec netreba prehanat auto medzi mantinelmi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JanK
6. října 2022 • 13:30

Imho ano. Ludia vacsinou prave to robia, ze maju celkom problem uznat, ze kupili nezmysel a snazia si to obhajit za kazdu cenu. Cim zaroven nevtrdim, ze Matador su skvele gumy ako kazde ine, ale s ohladom na cenu asi cajk. Moj oco jazdi na Matadoroch, Barumoch a teraz Nexenoch cely zivot a nema na konte jedinu nehodu. Ano, jazdi v podstate predpisovo, ale za to ho asi nikto kritizovat nebude.

emkejx
6. října 2022 • 13:39

tak to je skvele. len tak dalej. ja som matadory nikdy nemal :-D ale potom ked tu nikto nechce kvazi domacke matadori, barum, preco potom chcu svetove cinske pneu za rovnaky peniaz ci nizsi, ci kvoli tomu ze ma vzor z 200e pneumatiky?

.
6. října 2022 • 8:00

Nemusíš na sebe vše prozrazovat.

Kankunen
5. října 2022 • 13:14

Tak si přidej dva krát poslední místo a 2x nejlevnější pneu. Pamatuj nový Matador je na sněhu vždy lepší než 2 roky ojetý vítěz testu.

emkejx
5. října 2022 • 13:21

cize jazdene matadory vobec nekupovat... :-D

wolff
5. října 2022 • 13:12

Jsou výborné na sněhu a ledu, na suchu a vodě je o horší (dle testů). Za mne cajk

Já vím,
5. října 2022 • 11:12

počkat - oni to testovali na Octavii? Ja vidím Golfa. Jasně, jsou to stejné rozměry. Ale vlezpr... redakce je hrozné

Q
5. října 2022 • 21:40

Právě že už nejsou. Octavia přešla na jiné rozměry, než má Golf nebo Leon. 205/55 R16 ani 225/45 R17 už na novou Oktávku dát nejde.

Doporučujeme

Články odjinud