TEST VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDI 4Motion: Ve vlastní dokonalé pasti

soudce Bordonaro  |  02. 08. 2018 11:21

Dneska teprv 4. koncernovej clanek,deje se neco???

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 08. 2018 11:47

Vis o necem lepsim/zajimavejsim? Sem s tim

Odpovědět  |   | 
soudce Bordonaro  |  02. 08. 2018 13:05

Jasne,treba se obsahle povenovat tomu,jak koncern podvadel...Coz se zde preslo taktnim mlcenim.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  02. 08. 2018 13:56

Jak hodně musí být člověk hloupý, aby uvěřil, že ostatní nepodváděli ?

Odpovědět  |   | 
...  |  02. 08. 2018 16:51

Nic proti tvému tvrzení a tomuto článku, ale koho dalšího načapali při podvádění? Takhle se přece nejde bránit, že ostatní....

Odpovědět  |   | 
Sumo  |  02. 08. 2018 21:08

Koho načapali při podvádění? Stačí trochu googlit a jenom namátkou:
Hyundai při falšování spotřeby v USA
Nissan s motory Renault v Jižní Koreji za stejný prohřešek jako VW, tedy cheating SW u dieselů 1.6
Fiat v USA za stejný prohřešek jako VW, tedy cheating SW u dieselů
Mercedes v Německu, za stejný prohřešek jako VW, tedy cheating SW u dieselů
Renault, Volvo, Caterpillar a další výrobci trucků v USA za stejný prohřešek jako VW tedy cheating SW u dieselových motorů
Ford v USA za stejný prohřešek jako VW, tedy cheating SW u benzínových motorů (před x roky) i naftových motorů (letos), Honda dtto u benzínů
http://jalopnik.com/how-the-epa-won-1-billion... ...
http://money.cnn.com/2018/01/10/news/companies... ...
http://www.nytimes.com/2017/05/19/business/energ... ...
http://www.abc.net.au/news/2016-05-17/nissan-fa... ...
http://www.caradvice.com.au/652329/mercedes-benz-c-cl... ...
http://www.nbcnews.com/business/autos/hyundai-ki... ...
http://www.nytimes.com/2015/09/24/business/inter... ...
http://www.nytimes.com/2015/09/24/business/inter... ...
http://www.cbsnews.com/news/vw-just-the-latest-i... ...

Odpovědět  |   | 
David  |  03. 08. 2018 11:03

To ovšem uvádíš jenom podvody a machinace s emisemi, v této oblasti je to zcela běžné a v podstatě je veřejné tajemství, že třeba v Evropě je to s posvěcením jednotlivých vlád i Bruselu. Jinak se podvádí úplně ve všem, viz třeba podvody Toyoty s plynovými pedály nebo podvody GM se spínacími skříňkami.
https://www.forbes.com/sites/joannmuller/2014/03... ...
https://www.washingtonpost.com/news/business/wp/2015/09/... ...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 08. 2018 17:38

Velice typické bude takové to mlčení, žádná omluva nebo něco podobného. Prostě pokřivená povaha zapšklého jedince.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 08. 2018 09:31

Mohu jen doplnit komentářem, že zajímavé články o honďáckém nafťáku a staronovém CRV zůstaly téměř bez povšimnutí. Takže je zcela přirozené, že se více píše o produktech koncernu VW, na kter reaguje daleko více "čtenářů". Těm "magorům" kategorie "měněných jmen" opakovaně zviditelňované "zlatoústé kvíčaly" to ale nikdy nedojde. A tak, jako se "předvádí" tito "znalci" v článcích o koncernu, tak to podobně opakují i v případě korejského Hyundai a KIA.
Možná to lze i vysvětlit tím, že by si rádi koupili nové auto právě od těchto výrobců, ale nemají peníze, a proto jsou zapšklí. A tak jen "plivají" své trapné bezobsažné komentáře a "zajímají" se o výšku 190 cm redaktorá Míčky a o to, kde byl na dovolené a kdo mu ji údajně zaplatil...
Zkrátka dokonalý reprezentativní vzorek typického závistivého "čecháčka", který jen kritizuje, pomlouvá a je stále s něčím nespokojen. Přeji Ti stealthe volné silnice a hezké povožení se o víkendu.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  03. 08. 2018 10:19

Ještě mne stealthe přimělo doplnit komentář k obsahům a vnímání různých "testů" (včetně zdejšího "testu" Toguana). Po přečtení "testu" redaktora Machaly, ve kterém srovnává MB a Superba, jsem se musel poněkud pousmát v jeho "bodování". Třeba zrovna vnější vzhled ocenil třemi body ve prospěch Superbu. Přitom zrovna ten vzhled je vyloženě subjektivní parametr a každý to může hodnotit naprosto odlišně. Pochopil bych rozdíl 1 bod, ale těmi třemi body dal pan redaktor vyloženě najevo, jak se snaží aby výsledné bodové hodnocení dopadlo podle jeho představ (nebo že by podle zadání "šéfa"?)
Podobně tomu je i v případě hodnocení kufru a "variability" - u obojího významné 3 body ve prospěch Superbu. Když si ale člověk přečte rozměry kufru v vztahu k tomu, co má uživateli poskytovat, tak to rozhodně nevypadá na rozdíl 3 bodů. Zrovna třeba "pověstný" 190 cm redaktor pan Míčka by rozhodně ocenil výšku pod otevřeným víkem 1980 mm u MB Benz a naopak by proklínal výšku 1880 mm pod víkem Superbu... A co šířka v nejužžím místě 1110 mm versus1000 mm nebo výška spodní hrany sice jen 10 mm ve prospěch MB, ale i to se přece počítá. A ta "variabilita"? Jako by pan redaktor nevěděl, že se MB nekupuje jako stěhovák a nikdo MB E nepoužívá jako užitkový vůz. Už jsem měl strach, že bude pan redaktor pokračovat podobně i v hodnocení motoru a jízdních vlastností a v komfortu a v kvalitě sedadel. Naštěstí si v tomto případě zachoval soudnost (asi díky tomu, že "bodový zisk" ze vnějšího vzhledu a velikosti a variability kufru mu už postačoval...).
A výsledek ceny? Jestli dát 1,3 milionu za Superba nebo 1,7 milionu za MB E je samozřejmě na uvážení každého zájemce. Já bych ale rozhodně dal přednost tomu MB, protože i pouhých 1,3 milionu je takový balík peněz, který by mi byli líto doslova "vyhodit" za něco, co mi nevyhovuje a co je podstatně-znateně z hledska komfortu, jízních vlastností a celkové radosti z jízdy horší. Auto nekupuji na jeden rok. Když koupím takové pořádné auto, tak ho užívám řadu let a ten rozdíl ceny mi bohatě vynahradí tu radost a zážitky za volantem.
Nekdo to může vnímat jinak, a proto se samozřejmě může rozhodnou jinak. V žádném případě bych ale tyto 2 auta nesrovával - je to rozdílná kategorie a zaměření na odlišné zákazníky. A pro toho, koho řízení auta nezajímá a používá auto pouze k přesunu z místa A na místo B, tak si nekupuje ani toho Superba a když už, tak v nějaké základní motorizaci a v základní výbavě a o MB ho ani nenapadné uvažovat, protože pro takového jedince to jsou jen vyhozené peníze.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 08. 2018 12:49

Vyborne/vecne postrehy. V Cesku se vetsina lidi neumi oprostit od schematickeho uvazovani pomer cena/'vykon' a je jedno, jestli se jedna o auta, politiku nebo gastronomii. A nejsledovanejsi media tento nesvar/trend spise podporuji/krmi.

Odpovědět  |   | 
mtb_  |  02. 08. 2018 15:55

Koľký článok je tu o Tiguane?
To si pozri - tak nechápem prečo by o ňom nemali "konečne" napísať?

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  02. 08. 2018 11:43

To je komedie fakt tady...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 08. 2018 17:38

Copak? Máte tam fronty?

Odpovědět  |   | 
E15  |  02. 08. 2018 13:57

četl jsem jen závěr, ale ten se zdá být docela rozumný. Základní cena OK, ale cena testovaného kusu přesahující cenu Touaregu poněkud mimo...

Odpovědět  |   | 
homer  |  02. 08. 2018 18:14

Naftu jsme si kupovali kvuli turbu a spotrebe, ted ma turbo kazdy benzin a bere jenom o trochu vic. Tak proc ten kraval a vibrace brat?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  02. 08. 2018 20:24

Já beru benzín jako příplatkovou výbavu. Někdo si připlatí za velká kola, jiný zase za zakázkový lak. Já si připlatím v rámci vyšší spotřeby za ticho a oproti naftě celkově velmi příjemný zvuk.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  02. 08. 2018 23:29

Hezky řečeno

Odpovědět  |   | 
jakop  |  02. 08. 2018 22:49

Za me mimo az tak ne - v motorizaci BiTDI a stupni vybavy (u vrchol motoru logicky vysokem) ten argument celkem dava smysl.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  02. 08. 2018 16:52

To srovnani s Touaregem je ponekud mimo. Pokud tu vybavu nepotrebujete, tak koupite Tiguana za polovicni cenu a pokud ji potrebujete, tak pote co dolozite toho Touarega, tak ten se vysplha snadno pres dva miliony a zase bude mit cenovy odstup.

Odpovědět  |   | 
jakop  |  03. 08. 2018 10:12

to sice ano, ale na BiTDI ten argument plati. To za polovinu fakt nekoupite.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  02. 08. 2018 19:24

Nie som zrovna ten, ktoremu by sladke veci boli proti chuti, ale toto mi uz pripomina tu rozpravku SolNadZlato, konkretne tu hostinu, ked sa solilo cukrom.

Neberte to prosim ako hejt (hate ak by nebolo jasne).

Odpovědět  |   | 
Tomáš Konečný  |  02. 08. 2018 21:40

Mexiko nebrat!

Odpovědět  |   | 
anonym  |  02. 08. 2018 21:49

Na Tiguanu je krásně vidět rozdíl mezi americkým a evropským trhem. Model, který může být v Evropě naprostý bestseller a etalon, může být v Americe s bídou průměr jak prodejně, tak reputací. Když jsem předloni vybíral suv, tak jsem koukal na žebříčky doporučovaných aut a Tiguan byl úplně dole. Já jsem nad ním neuvažoval, ale třeba 15. místo mi přišlo až nefér. Prostě byl podle novinářů zastaralý a moc malý. Teď má celkem masivní kampaň, tak jsem se schválně díval na nějaké testy a je to zase nic moc. Podle Motortrendu je příšerně těžký a špatně jede. Car and Driver došel k podobnému závěru. Pro zajímavost, Car and Driver uvádí pružné zrychlení z 30 na 50 mil za 5.1 sekundy. Podle jejich měření má Mazda CX-5 3.9. Jistě, Mazda je lehčí, ale stejně bych čekal trochu lepší výsledek od dvoulitrového turba. Předpokládají, že se bude prodávat trochu lépe, než minulá generace, ale žádné nadšení z těch testů nečiší. A ani prodejně to není nic moc. 55 tisíc aut během prvních 6 měsíců. Mnohem lepší, než předchozí model, ale stále daleko od vrcholu. A ztrácí i desítky tisíc i na modely menších výrobců, např. Forester nebo CX-5. A to má VW hodně agresivní marketing, hodně aut VW určitě prodá přes operační leasing, několikrát do roka mají akce, kdy není třeba žádná akontace. U jiných značek přitom potřebujete 2 až 3 tisíce dolarů. Pro zajímavost, nejlépe prodávaným malým/kompaktním suv je v Americe Nissan Roque (X-Trail), kterého se prodalo 215 tisíc. Což osobně nechápu, měl jsem ho párkrát v půjčovně a působí jako úplně průměrné auto ve všech ohledech.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 08. 2018 13:32

X trail je přesně důkaz, že někdy není třeba mít dokonalý produkt, ale stačí oblíbený a zbouráš trh. Oblibu lze získat jinak než nejlepší nabídkou. Je to mix něčeho, co zaujme nejvíce zájemců. Někdy už ani cena není nejpodstatnější

Odpovědět  |   | 
Martin  |  04. 08. 2018 11:40

vskutku "dokonalé" auto... https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  04. 08. 2018 12:10

Jo perfektní, v 79km/h dalo losí test hodně málo aut.

Odpovědět  |   | 
Marek Botl  |  21. 08. 2018 15:43

Zajímalo by mě jak je možné, že se všude na koncernové vozy píše jenom chvála. Proč se nepíše například o tom jak Tiguan a Touran hoří? Viz. tento článek https://www.investicniweb.cz/news-volkswagen-stahuje-k... ... Hold jde vidět, že se PR škodovky a VW hodně snaží :)

Odpovědět  |   | 
Jindra Poláček  |  22. 08. 2018 15:57

Jako VW tak i Škodovka nedokáží přijít s něčímmpořádným a hlavně novým. Furt stejně ohrané vozy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

dnes | Petr Schnagl | 5 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 48 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 116 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A