Test VW T6 Multivan 2.0 BiTDI 4Motion: Dodávka za všechny prachy

72 komentářů

Peter
30. ledna • 21:16

Zdravím nemá niekto problém na T6 110kw emulziu nalievacom hrdle motora mam 20000km rok 2019

Jano
6. prosince • 1:53

Nevie niekto poradit, ci FULL LED svetla u T6 maju DLA? DLA sa zda byt brutalna technologia a nevedel mi odpovedat ani predajca, tak som to tam radsej dal. Nasiel som, ze LED s DLA vyraba HELLA , pouzite su v AUDI A8, MB S a BMW sa zacina chytat, ale ci DLA je pouzite vo vsetkych LED svetlach som sa nedocital. Skor by malo byt, lebo svetelny luc z LED je silnejsi ako v predchodcoch ako su xenony a H7-H4, ale to by muselo byt aj v SEAT LEON s LED svetlami, ci?
Je to proste len marketing....?
Pre nieco si musi Superb este vystacit so XENONAMI? Vlasne ano, Skodovka sa predava podstatne lepsie ako SEAT.
Ospravedlnujem sa, ze celu tuto diskusiu najkor nedocital. Z dovodu, ze porovnavat nieco s DACIOU, ktora je krok spat, tak by neexistovali veci ako ABS, ASR, DSC, ACC, mirror link, ale aj upne samozrejme veci ako posilovac riadenia, klimatizacia, kvalitne pneu... a nedalo by sa bavit ani o bezpecnosti automobilov. Ten kto to tam napisal mohol ako priklad pouzit radsej inu Francuzsku znacku za podobne peniaze, lebo v Dacia je odbytyste pre stare motory, toxicke neergonomicke plasty s nulovou bezpecnostou.

Pavel F.
16. prosince • 9:02

Nevím co je DLA, ale na to se zeptejte prodejce. Z mé subjektivní zkušenosti jsou LED světla v T6 silnější než bixenony v Sharanu.
A proč si Superb musí vystačit s bixenony? No protože musí být níž než Passat. Superb oproti Passatu nemá LED světla, displej místo budíků, asistenta pro couvání s přívěsem, atd.

Moik
17. listopadu • 12:14

Sám mám Multivan T5 (z druhé ruky) a musím říct, že je to průšvih s obrovskou výbavou za nehorázný prachy. Ať už je to testování převodovek na lidech nebo motorů 2,5TDI (4vál) nebo poslední test 2.0BiTDI, který je totální propadák do určitého roku, kdy testeři nahlásili tolikrát stejnou závadu,že ji VW opravilo...Jezdí se s ním perfektně (na dodávku), stárne pomalu, ale na provoz je neuvěřitelně drahé. Jakmile někdo udělá náhradu, jdu do ní - např. Custom nebo nějakou lacinější verzi V classe

Driver
17. listopadu • 20:22

Ford Custom má vzadu nápravu z trubky a je to krám, utáhne to co Sharan a kdyby stál o 200.000 méně tak by byl snad i OK.

Pavel F.
18. listopadu • 10:16

Tak otázkou je, zda rozdíl 300 kg na tažném mezi Sharanem a Multivanem (2200 vs 2500) bude trápit většinu řidičů, co bude kdy na kouli něco tahat. Většina přívěsů/karavanů má do 2 tun a pokud budu chtít tahat 2 koně, tak to už je lepší auto typu X5, co utáhne na kouli 3500 kg...

Driver
18. listopadu • 12:57

Jedna věc je pořizovačka, havarijko a spotřeba, to cílovka X5 neřeší, protože X5 je téměř nejlepší SUV pro evropana. Má to háček. Za stejné peníze, (za stejné peníze na 1 km) provozovat 4Sharany, za tytéž peníze 2 Multivany a za tytéž peníze jednu X5. Potom po otázce finanční je tu otázka, proč koně, tak choulostivou investici, týrat ve vleku, když mohou jezdit na vzduchovém podvozku v nástavbě pitomého Renaultu Traffic, které koupíš také 2ks za cenu X5 a provoz těch dvou bude stát také to, co jedna X5. Ale hlavně nemusíš s těmi koňmi do zahraničí jezdit v noci 80/100 ale můžeš legálně, když bude ideální situace, 130, nebo dejme tomu když jedeš pro koně, né s koňmi.
Jednoduše nemusíš z každého kopečka brzdit a netlačí tě kamiony, není třeba jezdit jako blázen, ale jedeš v klidu.

Marek Zrak
18. listopadu • 14:50

S těma koňma naprosto souhlasím, navíc je tam bonus možnosti klimatizování nákladového prostoru.
Ovšem ten pitomý Trafic s nástavbou taky nebude úplně za hubičku, ale je to dobrá varianta, pro koně rozhodně :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel F.
18. listopadu • 15:23

Tak máte určitě pravdu, že Traffic s nástavbou bude levnější než velké SUV a přepravník k tomu.
Ale realita je jinde. Ne každý si kupuje to nejlevnější řešení (a tady to je většina). Protože většina těch lidí jezdí přes týden v SUV s rodinou a na víkend zapřáhnou přepravník. S Trafficem by museli řešit dvě auta, páč by děti asi s Trafficem do školy nevozili... :-)

Marek Zrak
18. listopadu • 20:53

V Autotipu vyšel docela objektivní srovnávací testík, MB těsně vyhrál, ale dle mého názoru je to plichta, záleží na prioritách.
Problémem VW je i o 100tkč vyšší cena.

Pavel F.
18. listopadu • 14:49

Tak nevím, kolik koňáků jsi viděl ty, ale ve vedlejší vesnici, kde jsou větší stáje, tak tam vidím tahat koně především s X5, Jeepem, případně GL. Traffica si ani nevzpomínám, že bych tam někdy zahlédl. Vlastnit a chovat koně si může dovolit člověk, který si už většinou koupí i lepší auto a takto nepřemýšlí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
R
20. listopadu • 15:31

Jsou lidi co tahají dva koně i za octavkou...ne každý konak je milionář...

Pavel F.
16. prosince • 10:07

Netvrdím že každý... proto tam píšu většinou...

Marek Zrak
18. listopadu • 14:52

Trafic nebyl myšlený na tahání, ale jako nástavba, což je pro zvířata mnohem komfortnější.

Pavel F.
18. listopadu • 15:19

To je jedno, zda Traffic na tahání nebo jako nástavba. Neřeším to z pohledu komfortu koní, ale že Traffica s koňma si ani nevpozmínám, že bych tam viděl. Za to tam vidím auta, co jsem uvedl...

Driver
14. listopadu • 0:25

1) Recenzent je neschopný. Na 18" asi nebude takový komfort jako na 17" Multivan a V mají jediní v segmentu nezávislé zavěšení všech kol... Neumí si nastavit podvozek ani vypnout Intercom, recenzi hlasem ovládaného infotaimentu nebo vzduchového Webasta nezazněla, jen pořád opakuje něco o koncernu a o dodávce? Moje žena, co s Multivanem najela přes 200.000km by napsala lepší recenzi! 2) Diskuse je pod úroveň žáka základní školy. Už moje děti co žena vozí do školky by Vám vysvětlily, jaký horor je nastupovat do třetí řady v Q7 a jak je to snadné u Multivanu!3) Až bude T6 Business za cenu baráku (3 mega) tak se z toho pose..... :-D4) Neberte si to osobně, my jezdíme Multivanem už od T2 co měl děda, a dneska u T6 číst kecy o dodávce je podobné jako když Superb je limuzína a že Fabie má dostatek prostoru. Prostě sranda... :-D

Pavel F.
14. listopadu • 12:30

Ad 1) Tak pokud průměrný řidič si neumí nastavit podvozek, tak je spíše problém v autě. ne? :-D Ale vážně, máte pravdu, že autor to fakt neuměl napsat. Už jen tím, že neustále Multivana srovnává s SUV. To už to může srovnávat s Fábií, vyjde to nastejno.Ad 2) Souhlas, Multivan i Véčko si naše děti zamilovaly právě kvůli pohodlí při nástupu a pro ten prostor okolo sebe. Nejvíce se tomu přibližuje GL nebo Sharan.Ad 3) T6 Business nebude. Ale hrozně bych si rád přečetl tu diskuzi pod ním, jak by někteří dostali infarkt z té cenovky. :-DAd 4) Multivan je stále dodávka. Nejen podle vzhledu, ale i komfortu. Interiér z Passata to sice zlepší, ale hlavní vlastnosti nezmění. Ale tím netvrdím, že je to špatně. Jen si člověk musí sundat růžové brýle a netvrdit si něco jiného.

milanekjablonecak
13. listopadu • 21:17

Mě se ta "dodávka" líbí, udělali něco navíc, no a co? Že to je drahý? Když na to máš a chceš to, tak si to koupíš a je to. Že to je foukanej dvoulitr? No a co, motoráři jsou teď už jinde než před deseti rokama a na co tam cpát něco objemnějšího. Vona nakonec ta pětistovka od Fiatu taky nejni žádná láce za tak prťavý auto (to pro toho filozofa z Brna). Kdo chce a líbí koupí, kdo nechce a drahý, jde dál a je v klidu, jen nekteří jedinci si musej dupnout a nechápu proč, nejsou v žádným případě cílový zákazníci. Jo a samozřejmě, mám všude vokolo sebe dojčland auta a sám jezdím aspoň čtyřma a vlastním celou prodejní síť koncernu nejen na světě, ale i v přilehlém blízkém nedohlednu (to zase pro filozofa).

mpolan
13. listopadu • 17:33

Hm, hezké. Ale jen kdyby to nebyl takový kostitřas.
Nejhorší na všech testech je naprosté ignorování zadních sedadel a jízdního komfortu na nich. Věřím, že řidič Multivanu se má dobře, ale posádka třetí řady trpí. Neznám jiné auto, které se dokáže při rychlostech nad 120 km/h tak strašně vzadu rozvibrovat, jako právě Multivan a vůbec odrůdy Transporteru...

gigi
13. listopadu • 17:56

Nesouhlasim. Ja v tom jezdil, je to tvrdší, a da se to, ale tohle asi neni dodávka do města, spis na dálnice, takže ten argument neni úplně důležitý,,,

mpolan
13. listopadu • 18:30

Jenže právě na té dálnici s ní bylo nejvíce problémů. Na nově opraveném úseku se T5 třese jak stará babka...

Marek Zrak
13. listopadu • 19:21

Nic podobného jsem nikdy neregistroval.

Pavel F.
13. listopadu • 18:10

Bohužel i z té dálnice musíte někdy sjet do města.
Všichni, které znám a mají Multivan/Viano/V Klasse, tak to auto mají pro sebe jako jediné, takže s ním jezdí v týdnu hlavně po městě (domov, škola, kroužky) a teprve o víkendu jedou mimo, takže velmi záleží, jak se v tom jede po městské dlažbě.
Za mně osobně to bylo velké zklamání, když jsem si půjčil předváděčku (i s DCC) a vyrazil jsem do města.

Driver
14. listopadu • 1:06

T5 i T6 mají mnoho nedostatků, ale kromě V třídy nemají ŽÁDNOU konkurenci. A jestli chcete jezdit pohodlně po kostkách, kupte si GLK na vzduchu a napište nám, jaké zklamání jste zažil se spotřebou. Vy jste jak ženská. Furt bečíte a nevíte co chcete. Maxi MPV na 18" je stavěno na německé neomezené dálnice a né na tu díru zvanou Praha. Tam se musí jezdit s offroadem... Ale jsou i jiná města kde nejsou silnice samá díra.

mpolan
14. listopadu • 15:13

Nemají? Ale notak... V práci můžu porovnávat Multivan T5 s Expertem Tepee. Možná, že top Multivan T6 dá Tepeečku na frak výbavou, ale to je asi tak to poslední. Jízdní komfort a pohodlí posádky (a celé!) je jiná liga a vždycky závidím kolegům, kteří mají Experta...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek Zrak
14. listopadu • 16:42

Kapku menší auto, ne?

mpolan
14. listopadu • 17:52

Ani bych neřekl, devět míst je devět míst.

Driver
18. listopadu • 12:50

:-D Napiš mi, jak to auto jezdí po 500.000km ať se zasmějeme

R
20. listopadu • 15:27

Ve bitdi nebude jezdit ani po 120tkm...zjištěno

Pavel F.
14. listopadu • 12:20

Mýlíte se pane. Zkuste právě V Klasse a zjistíte, že Multivan mu (bohužel) nesahá ani po kotníky. Jediná výhoda Multivanu je v kousek lepší ceně a pokud nechcete provokovat sousedy hvězdou na kapotě.
V roce 2011 jsem chtěl koupit MPV. Chtěl jsem automat v 4x4. Zkoušel jsem tehdy Viano a Multivan (+Sharan - ten ale nemá automat a 4x4). Tehdy jasně zvítězil Multivan nad Vianem. Viano mělo velkou nevýhodu, že 4x4 znamenalo zvýšení podvozku o 6 cm a auto vypadalo jak terénní koza. Jízdní vlastnosti byly +- stejné jako u Multivanu. Nicméně jsem skončil u Sharana (i když nemělo 4x4), protože to mělo dostatečný vnitřní prostor a hlavně jste měl pocit, že jedete v osobáku. Nic nevrzalo, nic se nekroutilo, jízdní vlastnosti to mělo velmi podobné normálnímu autu. Tenkrát rozhodly i finance, kdy Multivan ve stejné výbavě byl o cca 400 tisíc sražší než Sharan. Ale pořád jsem tajně pošilhával po Multivanu.
Před měsícem jsme se rozhodli, že Sharan půjde do světa a já automaticky zamířil za prodejcem, že si jdu pro Multivana. Prodejce udělal tu "chybu", že mi nabídl půjčit na půlden plně vybaveného Multivana (nejsilnější diesel, DSG, 4x4, DCC) a jezdil jsem s ním po městě (ne Praha, jak se domníváte) jako obvykle. Jak jsem byl "zaslepený", tak jsem nedostatky moc nevnímal (na kostkách to skákalo, volant se cukal do stran, naprosto nesladěné DSG s motorem - buď jsem se rozjížděl jako řidič slečny Daisy nebo s kvílením gum, atd. - prostě jsem to omlouval tím, že to není Sharan, ale něco víc a hlavně jsem to auto strašně chtěl). Až teprve poté co jsem Multivan vrátil a tu samou trasu jsem si projel stávajícím Sharanem (který se chová na kostkách jako normální auto, DSG pracuje s motorem naprosto špičkově), tak jsem pochopil, že si Multivana nekoupím, že bych opravdu šel "o patro níž". Že radši si nechám Sharana a počkám si, zda VW napadne dělat Sharana s 4x4 a automatem.
No a pak mě napadlo si jít vyzkoušet Véčko. A byl jsem nadšen. Uvnitř Skový interiér, automat pracuje s motorem výborně, zadní sklápěcí dveře na elektriku (manželka nebyl skoro schopna zavřít zadní dveře u Multivanu), na kostkách se to chovalo stejně jako Sharan, prostě vůbec jsem neměl pocit, že jedu v dodávce, kam akorát vrazili interiér z osobáku.
Zjednodušeně řečeno, Véčko je sice ve stejné kategorii jako Multivan, ale Véčko je o "patro výš" než Multivan. Pokud nebudete u Véčka objednávat věci, které u Multivana nejsou (sedačky 2+3+3, elektricky sklápěcí dveře, parkovací kamera 360°, kožené čalounění palubky, atd.), tak jsou ceny +- pár tisíc stejné, ale Véčko je o level výš, jak hýčkat posádku.
Multivan má problém a i prodejce Véčka mi potvrdil, že měli dvě vlny objednávek. První vlna byla po uvedení Véčka (zákazníci, co to chtěli od začátku) a druhá vlna přišla po uvedení nového Multivanu, kdy za nima chodili zákazníci, co čekali na nového Multivana a skončili nakonec u Véčka.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Driver
17. listopadu • 20:20

:-D V roce 2003 jsem měl v T5 Multivanu elektricky ovládané dveře na dálku integrovanou v klíči a kožené tzn měkké pohodlné sedačky. Látkové jsou jak dřevěná lavice. Sharan3 je sice měkší, ale také je uvnitř maličký, je jen pro 4dospělé, Multivan pro 6. Neuvádím max kapacitu ale kapacitu pro pohodlné cestování. Jinak současné V je také jen větší Facelift starého krámu co reznul jako blázen a všude. Mercedes už od roku 95 tvrdí že už jeho auta nereznou a jak mi rezla Masařka, no uvidíme V za 5let.... Já měl na T5 po 500.000km korozi jen u klik a pod aku, opravitelné za pár tisíc. Mi Multivan 128kW EURO3 jezdil se sedmi k moři za 7litrů při rychlosti 50/90/130. Litr na osobu... Dneska dej do těch turbovysavačů 7 lidí a uvidíš. Jezdíš za 9. To je ekologie... Mě osobně vadí na T5 i 6 že je pro 7lidí malý kufr. Chybí střední rozvor ve verzi Multivan. Long Catavelle je zase do Města velká. Sharan3 je na tom s malým kufrem stejně a to je dokonce delší než T5/6 a to málo kdo ví... ;-) Ale Sharan3 má zadní sedačky nouzové nebo pro děti, tam ten kufr je jinak při 5ti sedačkách obrovský. Jinak 150kW v T6 už je konečně OK. Divím se, že pomlouváš DSG7Q a pochvaluješ si DSG6Q, asi jezdíš málo dálnice. Vrcholný Luxus je doménou hvězdy, ale kdo jezdí celý život v saku? Podívejte se na parametry na tažném, množství servisů nebo dostupnost ojetých dílů a vítězí VW. Priority má každý jiné ale když jsi tak zaměřen na luxus, Divím se, že nejezdíš v GLK nebo ML či aspoň R-klasse. Takto prostě nevěřím tvým argumentům. Kážeš hvězdu a pomlouváš VW a VW jezdíš. Jak nekonzistentní.

Pavel F.
17. listopadu • 21:48

Pěkný text, vezmu to postupně:
1) Neměl jsem na mysli boční šoupačky, ale zadní výklopné dveře od kufru. To si nelze připlatit ani dnes u nové T6. Nebo Vy je tam máte?
2) Sharan je samozřejmě menší než Multivan, ale zase výrazně prostornější klasická kombi.
3) Nemáte pravdu, že V je facelift Viana/Vita. Je to kompletně nové auto, na novém podvozku, nové zavěšení kol, jiný pohon 4x4. Se starým Vianem to nemá nic společného. Stačí se podívat na autosalonu na nové Vito a Véčko, že spolu nemají nic společného. Jak to bude s reznutím, to netuším. Ale starý Sharan byl také na chvostu spolehlivosti a nový Sharan 2011 je úplně někde jinde - u mě naprostá spokojenost. Takže pokud rezlo Viano (nemám zkušenosti), tak to u V nemusí platit.
4) S tím motorem nevím, kam míříte. U obou jsou malé turbomotory, doba V6 atd. je u těchto aut už passé (bohužel).
4) V Multivanu můžete mít dlouhou verzi v Comfortlinu (v Highlinu ne). Nemáte pravdu, že Sharan je delší než Multivan. Není.
5) U Sharana sedačky v 3. řadě jsou samozřejmě menší než u velkého MPV, ale nouzovka to tak úplně není. Když jedeme do Alp, v pohodě se tam svezou lidé do 175 cm. Samozřejmě kufr to má pak jak u Fabie, takže to musíme řešit velkou rakví na střeše. Většinou je to u nás tak, že buď nás jede 4-5, pak máme velký kuft k dispozici a když nás jede víc, tak to jsou jen jednodenní nebo krátké výlety (např. popojížďky kolem kempu, kde druhé auto zůstává v kempu), takže velký kufr nepotřebujeme.
6) Nepomlouvám DSG7. Tvrdím, že u T6 u 150 kW TDI je převodovka naprosto nesladěná s motorem (za to nemůže převodovka). Je to jen a jen problém softwaru. DSG6 s 125 kW mi u Sharana funguje naprosto špičkově, tam prakticky nemohu nic vytknout. Proto jsem byl tak zklamán, čekal jsem stejné chování.
7) Nevím jak souvisí "sako" s Véčkem. Véčko můžete mít jako holoverzi i jako nadupané za dvojnásobnou cenu. Stejně jako Multivan. A za podobnou cenu.
7) U Véčka je tažné 2500 kg. O kolik méně je to než u T6?
8) Množství servisů (autorizovaných) je podobný. Neuatorizovaných bude mít více asi VW, ale hlavní je, zda kam jezdíš na běžný servis a máš k nim důvěru, zvládnou tvoji značku. Pokud ano, je jedno, kolik dalších servisů existuje.
9) Nejezdím v GLK, ML ani v R Klasse. Nefandím žádné značce. Mám rád VW a Audi, protože tady v Plzni v Porsche se k nám roky chovají dobře, máme s nima dobrý vztahy (stačí přijít a půjčí nám jakékoliv auto na den/víkend na vyzkoušení proti podpisu), dávají nám dobré ceny, ale nejsem zaslepený. Zároveň s velkým MPV jsem vybírali SUV a mezi GLE, Q7, XC90 a Jeep Grand Cherokee vyhrála nová Q7. Takže máte pravdu, že jsem nekonzistentní. Jdu jen (z našeho subjektivního pohledu) za tím nejlepším. A je mi jedno, zda je na kapotě hvězda, šíp, čtyři kruhy nebo dámské přirození...

Driver
18. listopadu • 13:33

1) zadní výklopné dveře BUDOU OD 2016
2) Sharan je menší než Multivan, ale NENÍ VÝRAZNĚ PROSTORNĚJŠÍ. Když sednu do Eklasse, tak je ve všem ohledně prostoru lepší než SharanPĚTIMÍSTNÝ.Sedmimístný je lepší než E, ale stejně má uprostřed lepší sezení E.
3) facelift Viana/Vita JE.
Jak to bude s reznutím, UVIDÍME
Ale starý Sharan na chvostu spolehlivosti a nový Sharan 2011 je úplně někde jinde
Jestli nový dá 500.000km bez oprav (mimo spotřebák) jako starý, to nevím, ale už mám 230.000 na 7N a zatím OK.
4) S tím motorem nevím, kam míříte. OBJEM
4) V Multivanu můžete mít dlouhou verzi v Comfortlinu. MULTIVAN BEZ HIGHLINE NENÍ MULTIVAN.
5) U Sharana sedačky v 3. řadě jsou samozřejmě menší než u velkého MPV, ANO VÍM SOUHLASÍM, rakev na střeše, nebo dvě a třetí na pátých dveřích... Jak cigáni. Omlouvám se, to neberte osobně, beru to zpět, ale je to prostě auto pro 4 na pohodlí, víc lidí je kompromis.
6) Nepomlouvám DSG7. Soft se neustále vyvíjí ale nejhorší je, že někdo ho pak dostane grátis a někomu ho naúčtují přímo nebo nepřímo. Měli by férově dát v ceně záruky aktualizace jednotek. VW má nyní i problémy s novou generací NAVI, respektive CZ Continental jako dodavatel. A přitom je to jen o aktualizacích. Škoda. Servisy kazí jméno automobilky bohužel, a to platí napříč značkami. Necháte u nich 2mega a oni Vám naučtují na rok starém voze roztrženou manžetu poloosy. Chce to komentář? Hovoří to za vše, a to jsem se dohadoval s Importérem, né s vedoucím pobočky a stejně nic.
7) Nevím jak souvisí "sako" s Véčkem. TAM BYLA REAKCE NA KOŽENOU PALUBOVKU A DALŠÍ NEJVYŠŠÍ VÝBAVU CO T6 nemá.
7) U Véčka je tažné 2500 kg. O kolik méně je to než u T6? TO JSEM NEPOSTŘEHL, TAK KONEČNĚ, TRVALO JIM TO 11LET, teď už to je skvělé. Ale zase teď chybí "6cylinder" CDI, ach jo.
8) Množství servisů (autorizovaných) je podobný.Podobný není shodný ale OK. Ovšem jak kde.
9) Nefandím žádné značce. JÁ TAKÉ NE, VŠECHNY MĚ ŠTVOU.

Pavel F.
18. listopadu • 15:13

1) No aspoň to. Ale jinak mě to nezajímá, protože auto kupuji teď, ne za rok.
2) Sharan je menší než Multivan a vnitřně je samozřejmě menší. Ale vnitřní prostor je výrazně větší než klasické seday/kombíci. I než E Klasse. Mám 202 cm, takže opravdu poznám, který interiér je pro mě "vzdušný" a nepřipadám si tam jako obklíčený interiérem. Nevím, zda jste si toho všiml, ale Sharan má vzadu tři samostatné sedačky vedle sebe, které jsou rozměrově shodné a mohou tam cestovat tři dospělí bez problémů. V E Klasse (a i jiných autech typu seda/kombi) je prostřední sedačka jen nouzová lavice, která je za trest pro toho, kdo na ní bude sedět.
3) V Klasse není facelift Viana, páč to není ani na stejném podvozku, má to nezávislé zavěšení kol, atd. Zkuste se projet Vianem a Véčkem, pokud odmyslíte jiný interiér, tak zjistíte, že jízdní vlastnosti jsou naprosto odlišné.
Jestli Sharan 2011 vydrží 500 tisíc km? Nevím, ale nezajímé mě to. Aut se zbavujeme při nájezdu do 150 tisíc km a to ať už si řeší další majitel. Neřeším věci, které nemohu ovlivnit a které jdou mimo mě.
4) Nevím, co máte s tím objemem. Multivan i V mají prakticky stejný obsah (2 a 2,1), tam žádné plus pro Multivan nevidím.
Multivan má dvě výbavové řady. Comfortline a Highline. Ne každý si chce připlácet za Alcantaru či elektrický šoupačky. Comfortline je to stále Multivan.
5) Samozřejmě že pro 5 lidí a více je to kompromis. Otázkou je, jak často to to je. Ale to je to samé i u Multivanu a V Klasse. Pokud víte, že budete jezdite často s partou a bagáží na výlety, tak si pořídíte long verzi.
6) S tím s Vámi souhlasím. Na druhou stranu, když jsem Porsche požádal (zlobilo mi rádio RCD 510 v Sharanu), tak mi zdarma zaktualizovali firmware. Průšvih je, že ty chyby tam jsou pořád a mám pocit, že na to dlabe hlavně VW.
7) Ale jak jsem psal. Nemusíte tam ji mít. když ale chcete, tak ta možnost tam je. Taky jsem to nepsal jako extra výhodu, ale že když si nebudete do Véčka dávat věci typu kožená palubka či sedačky 2+3+3, které do Multivanu nejdou, tak cenově si budou hodně nastejno. Pointa mého argumentu byla v ceně, ne v kožené palubce, kterou jsem uváděl jako příklad.
S tím tažným, jsem rád, že jsem Vám udělal radost. :-) Nevím, proč ale vyčítáte Véčku, že nemá 6 válec, když Multivan ho také nemá. Bavíme se přece o rozdílech, ne co autům chybí obecně.
8) Jak jsem psal. Nejdůležitější je to, zda Váš servis dělá vaši značku. My celou firemní flotilu servisujeme v jednom servisu a pokud nedělá vybranou značku, je to pro firmu komplikace a je jedno, že v okolí je dalších tisíc servisů, které onu značku dělají.
9) Já už přešel na systém "vybírám nejmenší zlo" a pak jsem s výběrem spokojen. Protože jinak bych se zbláznil a byl naštvanej celý svůj život. :-)

Driver
19. listopadu • 0:32

2) Jenže vy berete v prostřední řadě ty tři sedačky jako výhodu a já ne. Protože stejně tam tři dospělí mají málo místa a ve dvou sedí zbytečně nalepení na oknech. V E je to pro tři horší ale pro dva lepší. Sharan má díky klima a kolejím od dveří střechu sníženou od druhé řady dolů.
Sedněte si ve dvou do E dozadu a do Sharana do prostřední řady. Lepší je to v E, to musíte uznat s 202cm, v E máte dveře 30cm daleko od hlavy a ramen, V Sharanu tak 10cm...
4) Proč SL má 12 Cillinder a V nemůže mít ani 6? Oni hrají habaďuru. Dělají z V nadauto ale tím bylo R. Kdo jel někdy v R 230 po dálnici v šesti, tak tak tiché a pohodlné a rychlé MPV už není a nebude. Hot je doba SUV.
7) T6 samozřejmě od roku 2010 také vyčítám ten chybějící pětiválec. ..
9) Nejmenší zlo, to jsme dopadli.
Oni se u Mercedesu a VW budou hodně divit, když ta auta přestanou kupovat i cílové skupiny a fanoušci, ze zřejmých důvodů. Hotely a Taxi automobilku neživí. Všichni moji kolegové ty T5 a Viana mají jen proto, že nic lepšího není a potřebují je. Ale někteří už přešli jinam. Tak, jak byly tyhle kategorie okolo roku 2000 2004 na špici, a ty auta kupoval i ten, kdo měl dvě děti, tak teď ty prodeje budou hodně malé!

Pavel F.
19. listopadu • 9:51

2) Tak buď nechápu Vaši logiku uvažování nebo si ze mě děláte prdel... :-D To už můžete argumentovat, že 4-místná A8L je lepší než Sharan, protože dva lidi se tam mají královsky a ten třetí může levitovat uprostřed řady... Sazmořejmě, že pro dva lidi je sezení v E (dosaďte si Passat, Superba, BMW 5, atd.) lepší než v Sharanu (ale i ti dva lidi v Sharanu se svezou pohodlně). Ale když budete chtít do těchto aut posadit 3 lidi vedle, tak lépe se jim bude sedět v Sharanu nebo když budete chtít dát vedle sebe 3 dětské sedačky, tak je tam ani nedáte... Letos jsem vzadu vezl 5 dětí v dětských sedačkách, jak je narvu do výše uvedených aut? Proto si přece pořizujete Sharana... Pokud vzadu budete vozit 2 lidi, tak proč byste si pořizoval Sharana? Nechápu proto, jak můžete Sharana srovnávat s klasickým autem... Sharan (a jiná MPV) má vlastnosti, které klasická auta nemají...
4) Stále nechápu, co vyčítáte Véčku? Porovnáváme ROZDÍLY mezi V Klasse a Multivanem. Má snad Multivan možnost zástavby R6? Jinak co se týče Rka, tak to skončilo pro nezájem zákazníků, to nerozhodl Mercedes... Vy jste si ho snad koupil, abyste podpořil zájem výrobce ho udržet ve výrobě?
9) Sice krásná myšlenka, že by zákazníci přestali kupovat V či Multivan, ale! Kam byste chtěl přejít? Tvrdíte, že někteří už přešli jinam. Kam? Neznám tady v Evropě konkurenci, která by tyto dvě auta ohrožovala...
Nevím, jestli prodeje budou malé, ale pochybuji... Sám mám dvě děti a ať bych si vybral Multivan nebo V, tak bych byl nakonec s výběrem spokojen... A když koukám na statistiky prodeje (a délky čekacích dob u obou aut), tak Vaše predikce malých prodejů si myslím nevyjde. Ono ani není kam utíkat...

Jan
16. prosince • 8:36

Ctu si se zajmem vase prispevky na tema T6 vs V. Rozhoduji se mezi totalne plnymi verzemi obou aut,ale u V mi cena vychazi klidne i 600 tis vic. Jen na el. sedackach dela rodil 40 tis a 4x4 je u V priplatek 96 tis. Navigace je sice asi o neco efektnejsi nez u T6 ale drazsi o 50 tis. Elektricke bovni dvere T6 nema,ale HL ma serva,ktera jsou nekdy i lepsi a urcite staci v zakladu. U V mate bud mechaniku anebo elektriku za 80 tis. V navic nema stavitelny podvozek,uzaverku diferencialu ci asistent sjizdeni z kopce. Nicmene ja bych ho zvazoval i za tuto cenu,ale kdyz jsem honil V po dalnici tak ten 2.2 diesel byl o dost linejsi nez biTDI v T6. Ten rozdil byl obrovsky a to V jsme zkouseli jen predokolku,takze by mela byt akcnejsi. V 150 se to auto chovalo hodne divne. T6 tohle nepredvedla ani v 180. Tam jsem ses V ani neodvazil. A u V jsem mel i dalsi problem a to nemoznost tocit sedackama a nutnost jejich vyndani v 2.rade :-) Na T6 se mi fakt nelibilo chovani na nerovnostech,ale mel jsem na testovani stejny kus jako je tady a podle me tam je tenDCC sport. U T6 s normalnim podvozkem jsem to nezaznamenal. Na druhou stranu ani u V to nebylo nic extra.

Pavel F.
16. prosince • 9:57

Zdravím,
vezmu to postupně.
1) Něco děláte špatně s cenou, Véčko nemůže vyjít o 600 tisíc víc (ceníkově). U obou prodejců dostanete poměrně výraznou slevu, ale musíte u VW v konfiguráku vycházet z normální ceny, ne z té akční. Tam už Vám prodejce prakticky nesleví. Když to vezmu podle sebe, ceníkově mi moje V (140 kW, 4x4, Avantgarde, téměř plná výbava) vychází na 2,223. Když vezmu T6 ve stejné výbavě, tak jsem ceníkově na 2,114. A to T6 nemá (resp. nemůže mít) oproti mému V parkovací kameru 360°, zadní výklopné okno, elektrické zadní výklopné dveře, automaticky sklopná zrcátka. Pokud bych odečetl tyto prvky výbavy, tak jsem téměř na stejné ceně.
2) T6 HL má elektricky posuvné dveře v sériové výbavě. U V Avantgarde stojí elektrické boční dveře 53 tisíc. Ale zase máte u V v základu LED s Light Assistentem, takže se to s T6 téměř vyrovná.
3) V má stavitelný podvozek v sériové výbavě u aut. převodovky, která je zase v sérii u 4x4 pohonu. Ale zase nemá uzávěrku diferenciálu (nepotřebuji, pokud nebudu jezdit v čerstvé oranici, jak mi tvrdil prodejce) či asistent sjíždění z kopce (nechci, mám to v X5 a nikdy jsem to (ani na horách) nevyužil).
4) Moje zkušenost s V na dálnici je v pohodě. Jezdím 140 km/h a to mi ten motor dá bez problému. Ten BiTDI u T6 má neskutečně špatně sladěnou spolupráci s DSG a ještě k tomu "kope" do zad jak můj starý Passat s PD (problém turbodíry). Buď jsem se rozjížděl moc pomalu nebo s kvílením gum (při rozjezdu mačkáte plyn, skoro to nejede, najednou rána do zad a protáčíte gumy - nic příjemného). Přitom v Sharanu 125 kw 2.0 TDI mi DSG pracuje luxusně.
5) V je zadokolka.
6) Tak 180 km/h jsem s tím nejel. To je fakt. :-D
7) Točení sedaček jsem zavrhl stejně jako stolek. Blbosti na předvádění na autosalonu, ale prakticky to oželím. Stejně jako např. světlé sedačky (to snad mají všude v autosalonech MB) - pro rodinu naprosto nepraktické. Zase u V je možnost konfigurace 2+3+3, což u T6 nejde (ale to také nepotřebuji)
8) S každým normálním autem T6 ani V nebude nic extra, co se týče podvozku . Ale T6 mi na mém "testovacím" úseku (ulice s kostkami kolem plzeňského náměstí) skákala jak koza, V má nezávislé zavěšení všech kol, takže se mi to chovalo lépe.

Driver
19. listopadu • 14:13

2) Diskuse byla o tom, že jsou i tak velké kombíky, které umí 5ti místné MPV nahradit, a poukazoval jsem na to, že když jezdí 4, tak se v E lépe sedí. V jiných aspektech je Sharan lepší, ale né vždy jedete plně obsazen. Netřeba to rozebírat.4) V bych rozhodně zvažoval, ale né se 4válcem za takový balík. Nedávno byly Passaty W8 a teď nejsou ani VR6 ano V6 ani R6... Nejsou. Ale Passat není auto co váží obsazené 3tuny..9) To není pouze myšlenka. Vy jste šel do Sharanu, já jsem šel do Sharanu a někteří kolegové dokonce do Galaxy chudáci :-D No a teď, co mnoho mých kolegů měnilo v záruce během prvního a druhého roku celý motor BiTDI 132kW a ještě jim záruku neuznali, akorát dostali slevu na nový motor a práci, tak nejen, že neví, zda je to za da roky nečeká znova, ale navíc je ta pachuť toho, že to museli hradit, byť "levně".
o už někteří nevydrželi a buď řeší z důvodu 6válce motoru Q7 nebo pokud nejsou peníze tak i GrandSantaFe, nebo GLK (se teď jmenuje už jinak) atd atd, je z čeho vybírat, prostě když

gigi
13. listopadu • 22:42

No jo, když v tom člověk jede sám - to je snad každý auto tvrdý...ja jezdil vždy min v 5 lidech

space
13. listopadu • 16:50

VW vyvinul nový typ světlometu a tak ho má nový Passat, Golf, Caddy a Multivan. Mě po*er.
Já teda ty korejský a francouzský kudrlinky nemusím, ale tohle je zvenku (podle fotek naživo jsem se s tím nesetkal...) bedna bez invence.

Driver
14. listopadu • 0:57

Caddy má 4x laser projektory s integrovaným odvětráváním s 7mi řídicími jednotkami řízené kamerou s funkcí Dynamic Light Assist? Od kdy VW vlastní Continental a Hella? Neviděl jsi to, nejel jsi v tom, nic nevíš a děláš tu že sebe debila. Příště běž radit trenérům jak se hraje fotbal chytráku. Určitě se v tom vyznáš.

Lord Owl
13. listopadu • 12:01

Zrovna dneska v poledne stejný kousek jako na fotografii parkoval v Olomouci u Tržnice.

Pavel F.
13. listopadu • 9:03

Musím konstatovat, že autor je v některých ohledech docela mimo. Zrovna před 2 týdny jsme objkednávali 2 auta, jedno z nich mělo být velké MPV (Multivan nebo V Klasse) a druhé SUV (GLE, GL, XC90 nebo Q7).
Co se týče prostoru pro víc jak 5 lidí, žádné SUV se nevyrovná autům kategorie Multivan či V Klasse. Argumentovat, že za tu cenu si mohu koupit SUV a mít také 7 míst je trochu mimo, pokud opravdu chci velký prostor. SUV s 3. řadou sedaček je nouzovka (u aut typu Q7 je to opravdu z nouze nejvyšší) a pokud je to pro mě moc peněz, tak to už spíš jít do MPV typu Sharan/Alhambra/Galaxy, kde je to vcelku i použitelné (i oproti výše uvedeným SUV).
Co se týče ceny, porovnávat nadupaný Multivan s holoverzí SUV je argument puberťáka, který na nabídku nadupané Octavie řekne, že že za těch 900 tisíc může mít Passata. Jenže zapomene dodat, že podobně nadupaný Passat bude stát 1,3 mil.
Když tedy porovnáváme ceny, tak vypíšu, kolik stojí podobně vybavené vozy, které jsem nechal poptat (slevy zde neřeším, max. rozptyl slev je stejně kolem 5 %):
VW Multivan 4x4 Highline 150 kW - 1.951.000,- Kč
MB V Klasse 4x4 Avangarde 140 kW - 2.089.000,- Kč
Audi Q7 200 kW - 2.429.000,- Kč
MB GLE 190 kW - 2.249.000,- Kč
MB GL 190 kW - 2.650.000,- KčPokud u Q7 zahodím prvky výbavy, které GLE nemá (infrakamera, virtual kokpit, natáčecí zadní náprava, Matrix LED), tak se asi dostaneme na cenu GLE. Jinak výbava u těchto SUV je stejná (až na nějaké detaily) jako u Multivanu a V Klasse.
Takže tvrdit, že za cenu Multivanu mohu mít 7-místné SUV, je jednoduše nesmysl. GLE 3. řadu sedaček nemá, v Q7 je 3. řada malá i pro děti a jediné SUV, které se s 3. řadou dokáže jakžtakž rozumně poprat je GL, ale to je o půl mega výše než Multivan.

lojza
15. listopadu • 9:25

rozptyl slev je samozrejme dle typu auta nebo automobilky. Mel jsem nabidky i na 30% slevu bmw v jakykoliv konfiguraci, ale jen nektere typy modelu bmw. Audi ti daji krome uplnych novinek 10 az12 % uplne vsude. To same vw.Fletovym zakaznikum dava VW 20% slevu bezne.

wolff
13. listopadu • 9:52

Tak vidím, že lidi a firmy co neví co s penězi (a nebo dělají VIP rozvoz), to nemají fakt jednoduché. Jsou to těžká rozhodování... Tak jen ať si ty trable a chmury užijí... 2 mil za dodávku je zhovadilost.:-D:-D:-D

Shimi
13. listopadu • 10:05

wolff: Naprostý souhlas, ale ve zdegenerované konzumní západní společnosti je to naprosto normální myšlení, bohužel. Ale ono se to planetárně-zdrojové ucho jednou utrhne a všem těmto zhovadilostem bude konec.

wolff
13. listopadu • 10:10

souhlas. (některé věci už jsou prostě přes čáru a podobně koncipované auto vnímám jako jednu z nich).

DDT
13. listopadu • 10:59

wolfe, existence debila jako jsi ty je taktéž podivuhodná věc, ovšem drtivé většině to žíly netrhá, tak se hoď do klidu.možná bys udělal lépe, kdybys místo toho věčného internetovýho rozumování, víc na sobě zapracoval, přinejmenším se naučil psanou čestinu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
wolff
13. listopadu • 11:04

Začátek věty začíná velkým písmenem, nepíše se internetovýho, ale internetového a ve slově češtinu, když už píšeš diakritikou, správně píšeme nad s háček.
Měl by si se řídit svými radami.

Driver
14. listopadu • 0:48

Nové Tipo za 280 s 1,4 to bude hit co? :-D
Hele Brno mám rád, ale někteří Brňáci se domnívají, že jsou cílová skupina všeho.
Ne.
Nejsou. :-D

omg...
13. listopadu • 15:10

Píše člověk, co je schopen za trojtečku dát čárku. Když už si chceš hrát na "grammar nazi", nechovej se jako trapnej židáček... B-]

Lacomme
13. listopadu • 10:20

..a existovat klon Multivanu u FCA, tak tady aplaudujes mezi prvnimi :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
wolff
13. listopadu • 10:33

No nevím, že bych tady kdykoliv aplaudoval nad nějakou nesmyslností..., to spíš v poslední době sedí na tebe..., Ale budiž.
Ale je na druhou stranu pravda, pokud by to auto vyšlo na milion, tak třeba i jo. Já neříkám, že tato auta nedávajíc smysl (naopak), jen prostě ta cena neodpovídá tomu co reálně člověk za to dostane... (furt je to dodávka se spoustou zbytečností k tomu) Pokud by FCA a nebo kdokoliv postavil něco takového za polovic, tak by mne to už asi tak nevadilo.

gigi
13. listopadu • 17:49

Jak muzes chtít, aby taková kráva od VW stala stejně, jako stojí poloviční passat? Dyt to auto je obrovské...

Pavel F.
13. listopadu • 10:42

A co Vám může vadit na tom, co si kdo utratí za své peníze?
Když si za ty peníze koupím lehce vybavené A6, tak by Vám to nevadilo? Vždyť Superb či Octávka Vás z místa A do místa B odveze taky...
Já pár lidí znám, co mají Multivany, Viana a vzhledem k jejich potřebám jim rozumím. Potřebují větší prostor, které jim jiné kategorie vozů nenabídnou a pokud mají peníze, tak si rádi připlatí za to, že nebudou sedět v "nákladní" dodávce, ale mají tam trochu toho komfortu, co se nabízí i v klasické kategorii...
Z Vás spíše mluví typická závist, že někdo si může dovolit utratit 2 mega (Vy ne) a ještě za něco, co Vám nevyhovuje (co není dobré pro mě, pro ostatní také ne).
Tohle je rozhodně věcí trhu a jen trh rozhodne, zda se to chytne nebo ne.

wolff
13. listopadu • 10:58

Mně je to jedno...
Já nejsem komunista. Ať si každý kupuje co chce... Bohužel... zjišťuji, že tady ty přemrštěné zbytné peníze skutečně jsou v poslední (nejen) době tvořeny na úkor jiných a co hůř, po nás následujících generací (vyžíráme naše děti a jejich děti). Každý se chová jako by byl jediný na světě...s jediným cílem a to je maximalizace zisku... A bohužel, aniž bych to rozváděl, koupě dodávky za dva miliony (která obsahuje v sobě tolik zbytečností, které ani nefungují (dtto všechna ta mastodontní SUVéčka kde se skutečně ani 7 lidí nevejde), na které byly použity zdraví škodlivé s...y - viz lakovaná palubka v dodávce?????????? WTF) a splní totéž co dodávka za milion bez zbytečných s...k je ZHOVADILOST. Tečka. Jinak kupuj si co chceš, klidně A6 a nebo Mercedes Pullmann, já si svůj názor ponechám... Stejně z toho bude za 15 let stejný šrot s nulovou hodnotou, jako z "Dacie" za 180 tis. (tim nesrovnávám, jen naznačuji, jak nehodnotné a trvanlivé takové auto vlastně je a jak výhodná investice to je - navzdory tomu co autor píše v článku).

Jaro
17. října • 23:41

Opravdu stupidní komentáře.
Jak muze nekdo posuzovat potreby jinych lidí podle svých predstav a svých rozpočtových omezení, to fkr nechápu.
Ostatně já taky nedovedu pochopit jak může někdo vyhodit 300 tisíc za Felicii, když skutr za pohých 30 tisíc mě taky dopraví kam chci. To jsou přece vyhozený prochy a zhovadilost.
Že ne? přectěte si po sobě svoje stupid komentáře

Pavel F.
13. listopadu • 11:18

"zjišťuji, že tady ty přemrštěné zbytné peníze skutečně jsou v poslední (nejen) době tvořeny na úkor jiných a co hůř, po nás následujících generací (vyžíráme naše děti a jejich děti)."
**** Můžete mi prozradit, jak něčí peníze utracené za auto jsou utracené na úkor mě nebo Vás? Jak koupí auta (kterým i vozím děti za vzděláním, sportem, atd.) vyžírám moje a ostatní děti?
"Každý se chová jako by byl jediný na světě...s jediným cílem a to je maximalizace zisku..."
**** To je ale snad přirozené, že každý maximalizuje svůj zisk. Vy snad pracujete zadarmo? Nebo po výplatě si řeknete, že k přežití do dalšího měsíce potřebujete jen čtvrtinu mzdy a zbytek zašlete do Afriky?
"koupě dodávky za dva miliony (která obsahuje v sobě tolik zbytečností, které ani nefungují"
**** Můžete být konkrétní, které "zbytečnosti" tam nefungují?
"(dtto všechna ta mastodontní SUVéčka kde se skutečně ani 7 lidí nevejde)"
**** Za a) mnohá SUV jsou půdorysně (hlavně na délku) menší než klasické větší sedany a nikdo proti Passatů, A6 či MB-E neprotestuje. Proč? a za b) ty 3. řady tam jsou často jako nouzové, tj. jednou za čas odvezu sousedovy děti na kroužek, ale není to na každodenní používání.
"zdraví škodlivé s...y - viz lakovaná palubka v dodávce?????????? WTF)"
**** To je zajímavé.... když by to auto stálo polovinu, tak to by už Vám to nevadilo...
"a splní totéž co dodávka za milion bez zbytečných s...k je ZHOVADILOST."
**** Nechápu. Proč by si lidé nemohli připlatit za komfort. To už můžeme zrušit celý trh aut a ponechat jen Dacie za 250 tisíc, páč z Prahy do Brna mě odveze stejně jako S-ko či X5.
"Stejně z toho bude za 15 let stejný šrot s nulovou hodnotou, jako z "Dacie" za 180 tis."
**** Tak v tom se shodneme. Nicméně ten "příplatek" je především za komfort a užitnou hodnotu. Za cenu Octávky máte min. dva Logany a stejně Octávka má nenulové prodeje.
"je a jak výhodná investice to je"
**** Život není jen o investicích (Vy neutrácíte svou mzdu? Nechodíte na pivo, do kina, dovolenou? Nemáte mobil? Hadry kupujete jen v sekáčích?), ale i o radosti a komfortu.

wolff
13. listopadu • 12:50

Ze se ti to chtelo tvorit...

Pavel F.
13. listopadu • 12:58

Jsem kapitalista, vykořisťuji sám sebe a dneska je ještě pátek 13., tak mám takovou malou sobotu. :-D

wolff
13. listopadu • 15:57

Jo to já taky, jen trochu rozlítanou...

Marek Zrak
13. listopadu • 9:49

Jako bývalý majitel T5 musím souhlasit, pokud jde někdo po prostoru, neexistuje jiná, resp. lepší varianta, než tyhle předělané dodávky.
Prostorné SUV v Evropě ještě nikdo nevyrobil.

Antiautomat
13. listopadu • 8:03

Dva melony za prefuknuty dvojliter, to uz je z oboru psychiatrie....

lojza
15. listopadu • 9:21

dat 2 miliony za dodavku je na diagnozu souhlas. Mne se libi Toyota Alphard sice neni 4 kolka a nafta. Skoda ze k nam toyota auto nedovazi. Ale cena mi prijde zajimava.Hlavne pohodli sezeni v sedackach a luxus je o necem jinem nez pohodli sedacek v multivanu. 3.5 litr benal s automatem nejlevneji v Malajsii na Langkawi v bezcelni zone za micudu-).Trochu daleko.

Michal
27. června • 6:24

Vy jste fakt lojza....

řidič
13. listopadu • 12:54

Zda to nebude tím, co to auto osádce dává, a závodní okruh to asi nebude, co myslíte??

Pavel F.
13. listopadu • 13:03

XC90 jsem zkoušel a porovnával s jinými 6 válci Q7, GLE, Jeep.
No, nějak to jede, ale žádný zázrak to není, ať už ve hluku, zvuku či dynamice. Je to opravdu krok zpátky, těmto autům opravdu více sluší 6 válců a více. Zvláště u dieselu.
Auto to není špatný, ale i manželka ho odmítla (ač se jí jinak líbí), že si nechce pohoršit jízdní dynamiku, takže vypadlo z výběru jen kvůli motoru.

řidič
13. listopadu • 14:09

A já si myslel, že článek je o multivanu:-D:-D, máte ale dymaickou manželku, ta by nemohla přesednout ani do F1, kde jsou povolené jen 1,6 l, to by pro ni byla nuda, co?
To bylo pro ilustraci :-D

Pavel F.
13. listopadu • 15:23

Pardon, spletl jsem se, domníval jsem se, že reagujete na příspěvek o 4 válci v XC90.
Jinak argumentovat F1 je trošku mimo, přece jenom u normálních aut sledujeme trochu jiné parametry, jako je životnost motoru více než 1500 km. :-D

Pavel F.
13. listopadu • 9:04

A co říkáte 4 válcové XC90 za 2,5 mega když se slušně)? :-D
A stejně se to prodává...

Antiautomat
13. listopadu • 12:46

To iste co som uz uviedol, diagnoza jasna :-D

Doporučujeme

Články odjinud