TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

RR  |  11. 09. 2020 15:22

Až na tu cenu OK

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  12. 09. 2020 20:19

May be, ale v článku je zjevná nepravda. Nemáte bezproblémové parkování v podzemních garážích. Některé bohužel postavili na nesmyslnou průjezdnou výšku 1,8m..... Například Nový Smíchov. A ve Francii skoro všechny. Jinde zas nevjedete kvůli rozvoru, auto se v rondelech nevejde mezi obrubníky. Například Palladium spodní patro nebo XXXLutz Černý Most.

Odpovědět  |   | 
pppqqq  |  14. 09. 2020 17:54

Já relativně častěji vídám 1,9 než 1,8. Např. v Nice jsem parkoval (Proace, 1899 mm dle TP) v podzemí se značkou 1,9 m. Jinak testované auto má 2030 mm, což bezproblémové do podzemních garáží rozhodně není.

Odpovědět  |   | 
Zlobr  |  11. 09. 2020 17:04

Z tý fotogalerie bych za chvíli dostal epileptickej záchvat! Fakt je nutný za každou cenu namrdat co nejvíc impresí a separátně ke každé fotce? Máte někdo zkušenost s (dlouhodobě) funkčním AdBlockem? Tohle se fakt nedá.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 09. 2020 18:33

Používám AdblockPlus, další spolehlivý je uBlock. Můžeš si povolit různou míru reklamy.

Odpovědět  |   | 
Dobr  |  12. 09. 2020 17:55

Na MS Edge je dobrý AdGuard. Zareklamováno a těch pokusů o sběr dat.

Odpovědět  |   | 
Anežka Jechová  |  11. 09. 2020 17:40

Tyhlencty šmajhlovací autíčka bez koupelny jsou pěkný fujtajbl!

Odpovědět  |   | 
10w60  |  11. 09. 2020 17:57

Ten, koho označujete již přeneseným slovem "hypík" má většinou trochu jiné vozy. Kategorie 50-300k, většinou uvnitř nějak upraveny. Obávám se, že moc "hypíků" tovární verze a s cenou nad mega nemá.

Odpovědět  |   | 

s těma řemeslníkama trochu psát v čase minulém, ano měli vw ale né soudobé a ted raději kupují citroeny, ty kulaté které mají levnější provoz a najedou bez závad více jak dražší VW. Už ani ten tranzit netáhne.

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  12. 09. 2020 17:05

A proč je teda transportér nejprodávanější? Kdo ho teda kupuje?

Odpovědět  |   | 

kouzlení s číslem? Podívej se na nějaký menší velkosklad, kde jezdí řemeslníci, né nějaký velký mezinárodní firmy.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  13. 09. 2020 13:45

Aha, takže řemeslníci se počítají a velké firmy ne? Ty máš vážně pokřivené myšlení.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  13. 09. 2020 16:19

Ono to funguje tak, že řemeslník začínal s Loganem MCV nebo olítaným Berlingem, když se zavedl, přesedl do Ducata nebo Boxeru a těšil se, že až vydělá, koupí Transporter, Crafter nebo Sprinter. A buď vydělal a koupil, nebo ne.

Odpovědět  |   | 
JoKo  |  13. 09. 2020 21:52

ja som vydelal ale do VW v užitkových autách by som nesiel a ani nepojdem.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  14. 09. 2020 13:54

Jo, tak nějak to vidám taky. Jen místo Transporterů volí spíš Mercedesy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro