TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

21 komentářů

petr r. (petrumr)
12. září • 7:13

s těma řemeslníkama trochu psát v čase minulém, ano měli vw ale né soudobé a ted raději kupují citroeny, ty kulaté které mají levnější provoz a najedou bez závad více jak dražší VW. Už ani ten tranzit netáhne.

ffsd
26. října • 12:04

Citroen Jumpy od 540 tisíc bez DPH https://konfigurator-business.citroen.cz/jumpy/...
VW Transporter cena od 595 tisíc bez DPH https://www.vw-uzitkove.cz/transporter-61-kombi... Tak že cenově to velký rozdíl není. Dodávku bude mít deset let a "řemeslník" většinou moc nenajede - obě auta udělají stejnou službu. Nedovedu posoudit kolik najednou bez závad, a cenu provozu, ale nevěřím, že to bude velký rozdíl.Tak že bych to viděl na osobní preference a Češi mají prostě ke Škodě a VW blíž než k Citroenu.

Chytrak
12. září • 17:05

A proč je teda transportér nejprodávanější? Kdo ho teda kupuje?

ffsd
25. října • 20:55

Já sám sháním auto ve kterém bych odvezl víc lidí, občas něco přestěhoval, občas v tom přespal a mohl s tím jezdit i jako osobákem (i když mám osobní auto) - nenašel jsem jinou dodávku která by byla tak univerzální

petr r. (petrumr)
12. září • 20:26

kouzlení s číslem? Podívej se na nějaký menší velkosklad, kde jezdí řemeslníci, né nějaký velký mezinárodní firmy.

Allamarein
13. září • 13:45

Aha, takže řemeslníci se počítají a velké firmy ne? Ty máš vážně pokřivené myšlení.

Nojono
13. září • 16:19

Ono to funguje tak, že řemeslník začínal s Loganem MCV nebo olítaným Berlingem, když se zavedl, přesedl do Ducata nebo Boxeru a těšil se, že až vydělá, koupí Transporter, Crafter nebo Sprinter. A buď vydělal a koupil, nebo ne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
14. září • 13:54

Jo, tak nějak to vidám taky. Jen místo Transporterů volí spíš Mercedesy. :-)

JoKo
13. září • 21:52

ja som vydelal ale do VW v užitkových autách by som nesiel a ani nepojdem.

ffsd
26. října • 8:15

Dík za info z východu.

10w60
11. září • 17:57

Ten, koho označujete již přeneseným slovem "hypík" má většinou trochu jiné vozy. :-D Kategorie 50-300k, většinou uvnitř nějak upraveny. Obávám se, že moc "hypíků" tovární verze a s cenou nad mega nemá.;-)

Anežka Jechová
11. září • 17:40

Tyhlencty šmajhlovací autíčka bez koupelny jsou pěkný fujtajbl!

ffsd
25. října • 20:50

Je to lepší než stan, v kempu to stojí třetinu než chatka, a pětinu než hotel. Zastavíš s tím na parkovišti pro osobáky, což s karavanem není možné. Občas přespíš v přírodě nebo na nějakém zajímavém místě ... za mě ok. nečetl jsem článek protože odmítám kapitoly, ale vysloveně jako "šmajhlovací autíčko" to asi moc lidí za ten milion? nekupuje.

Zlobr
11. září • 17:04

Z tý fotogalerie bych za chvíli dostal epileptickej záchvat! Fakt je nutný za každou cenu namrdat co nejvíc impresí a separátně ke každé fotce? Máte někdo zkušenost s (dlouhodobě) funkčním AdBlockem? Tohle se fakt nedá.

ffsd
26. října • 8:13

Pochybuji, že někdo prohlíží 100 fotek toho samého proloženého tak 50ti reklamami.

Dobr
12. září • 17:55

Na MS Edge je dobrý AdGuard. Zareklamováno a těch pokusů o sběr dat.

Allamarein
11. září • 18:33

Používám AdblockPlus, další spolehlivý je uBlock. Můžeš si povolit různou míru reklamy.

RR
11. září • 15:22

Až na tu cenu OK ;-)

Nojono
12. září • 20:19

May be, ale v článku je zjevná nepravda. Nemáte bezproblémové parkování v podzemních garážích. Některé bohužel postavili na nesmyslnou průjezdnou výšku 1,8m..... Například Nový Smíchov. A ve Francii skoro všechny. Jinde zas nevjedete kvůli rozvoru, auto se v rondelech nevejde mezi obrubníky. Například Palladium spodní patro nebo XXXLutz Černý Most.

pppqqq
14. září • 17:54

Já relativně častěji vídám 1,9 než 1,8. Např. v Nice jsem parkoval (Proace, 1899 mm dle TP) v podzemí se značkou 1,9 m. Jinak testované auto má 2030 mm, což bezproblémové do podzemních garáží rozhodně není.

ffsd
25. října • 20:44

A absolutně to znamená, že nevíš co znamená slovo "relativně".:-P

Doporučujeme

Články odjinud