s těma řemeslníkama trochu psát v čase minulém, ano měli vw ale né soudobé a ted raději kupují citroeny, ty kulaté které mají levnější provoz a najedou bez závad více jak dražší VW. Už ani ten tranzit netáhne.
Citroen Jumpy od 540 tisíc bez DPH https://konfigurator-business.citroen.cz/jumpy/... VW Transporter cena od 595 tisíc bez DPH https://www.vw-uzitkove.cz/transporter-61-kombi... Tak že cenově to velký rozdíl není. Dodávku bude mít deset let a "řemeslník" většinou moc nenajede - obě auta udělají stejnou službu. Nedovedu posoudit kolik najednou bez závad, a cenu provozu, ale nevěřím, že to bude velký rozdíl.Tak že bych to viděl na osobní preference a Češi mají prostě ke Škodě a VW blíž než k Citroenu.
A proč je teda transportér nejprodávanější? Kdo ho teda kupuje?
Já sám sháním auto ve kterém bych odvezl víc lidí, občas něco přestěhoval, občas v tom přespal a mohl s tím jezdit i jako osobákem (i když mám osobní auto) - nenašel jsem jinou dodávku která by byla tak univerzální
kouzlení s číslem? Podívej se na nějaký menší velkosklad, kde jezdí řemeslníci, né nějaký velký mezinárodní firmy.
Aha, takže řemeslníci se počítají a velké firmy ne? Ty máš vážně pokřivené myšlení.
Ono to funguje tak, že řemeslník začínal s Loganem MCV nebo olítaným Berlingem, když se zavedl, přesedl do Ducata nebo Boxeru a těšil se, že až vydělá, koupí Transporter, Crafter nebo Sprinter. A buď vydělal a koupil, nebo ne.
Jo, tak nějak to vidám taky. Jen místo Transporterů volí spíš Mercedesy. :-)
ja som vydelal ale do VW v užitkových autách by som nesiel a ani nepojdem.
Dík za info z východu.
Ten, koho označujete již přeneseným slovem "hypík" má většinou trochu jiné vozy. :-D Kategorie 50-300k, většinou uvnitř nějak upraveny. Obávám se, že moc "hypíků" tovární verze a s cenou nad mega nemá.;-)
Tyhlencty šmajhlovací autíčka bez koupelny jsou pěkný fujtajbl!
Je to lepší než stan, v kempu to stojí třetinu než chatka, a pětinu než hotel. Zastavíš s tím na parkovišti pro osobáky, což s karavanem není možné. Občas přespíš v přírodě nebo na nějakém zajímavém místě ... za mě ok. nečetl jsem článek protože odmítám kapitoly, ale vysloveně jako "šmajhlovací autíčko" to asi moc lidí za ten milion? nekupuje.
Z tý fotogalerie bych za chvíli dostal epileptickej záchvat! Fakt je nutný za každou cenu namrdat co nejvíc impresí a separátně ke každé fotce? Máte někdo zkušenost s (dlouhodobě) funkčním AdBlockem? Tohle se fakt nedá.
Pochybuji, že někdo prohlíží 100 fotek toho samého proloženého tak 50ti reklamami.
Na MS Edge je dobrý AdGuard. Zareklamováno a těch pokusů o sběr dat.
Používám AdblockPlus, další spolehlivý je uBlock. Můžeš si povolit různou míru reklamy.
Až na tu cenu OK ;-)
May be, ale v článku je zjevná nepravda. Nemáte bezproblémové parkování v podzemních garážích. Některé bohužel postavili na nesmyslnou průjezdnou výšku 1,8m..... Například Nový Smíchov. A ve Francii skoro všechny. Jinde zas nevjedete kvůli rozvoru, auto se v rondelech nevejde mezi obrubníky. Například Palladium spodní patro nebo XXXLutz Černý Most.
Já relativně častěji vídám 1,9 než 1,8. Např. v Nice jsem parkoval (Proace, 1899 mm dle TP) v podzemí se značkou 1,9 m. Jinak testované auto má 2030 mm, což bezproblémové do podzemních garáží rozhodně není.
A absolutně to znamená, že nevíš co znamená slovo "relativně".:-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.