TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

Mechanik  |  19. 04. 2018 19:53

1.2 mega za dvoulitra

Odpovědět  |   | 
Matej  |  19. 04. 2018 20:51

Tak v 3er jeste poslední trilitr je. Ale ne za 1,2 a holatko proti tomu.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  19. 04. 2018 21:29

To je jeste celkem na dnesni pomery dobra cena, takove Volvo vam nabidne dvoulitr i za vice nez tri miliony. Tedy cenikovych, realne je samozrejme daji vyrazne levneji, protoze by jim to jinak nikdo nekupoval.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 04. 2018 00:01

Tak to se tedy s námi schválně podělte, kolikže Vám to u toho Volva slevili....
Nic co? Taková je totiž opravdová realita.

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  20. 04. 2018 10:02

7% na XC 90.
Kazdy normalni clovek co si chce koupit volvo si ho koupi ve Svedsku, kde jsou ceny zhruba o tretinu levnejsi, nez tady v CR.
XC 90 cena tady 1 629 000,-Kc, ve Svedsku 1 250 000,-Kc.
V 90 cena tady 1 269 000,-Kc, cena ve Svedsku 945 000,-Kc.
Navic ceny ve Svedsku jsou uvedeny s DPH 25%, tak jeste ze svedske ceny 4% dolu pro platce DPH.
A slevu vam ve svedskem autosalonu urcite daji take.Neverim, ze by byla 0%.
Tady v CR je volvo predrazene popelnice. Kupovat volva za svedske ceny dava rozum.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  19. 04. 2018 22:10

To je vtip? Vlajková krabice? To v žádné automobilce nikdy není "vlajkové", ale u VAG už se ničemu nedivím. To by měli okopčit u MB. Místo "S klasse" udělat vlajkové GLK nebo v BMW vlajkovou X5 místo řady 7.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  19. 04. 2018 22:28

Arteon jedinečné auto...haha

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 04. 2018 09:22

Je to jedinecne auto zejmena na Litomericku...

Odpovědět  |   | 
bob  |  19. 04. 2018 23:38

z venku vypadá arteon jako pěkné auto. I když nechápu, proč musí mít sportovní model imitaci koncovek výfuků? ale dělá to i MB, tak je to asi normální.. Nejvíc mně ale vadí palubovka, to je fakt otřesný, tam se zastavil čas tak před pěti lety. Trochu to zachránil virtual kokpit, ale třeba volič převodovky, to je jak z pravěku. Celá ta středová část je vyloženě hnusná. Kufr obyčejná vana, kde je dvojitý dno, síťky, nějaká inovace? Čalounění kufru jako z dachny. Proč nejsou u nejvyššího modelu zadní sedačky rozdělené, aby se dala sklopit např. jen prostřední. Na co je akustické šidítko, proč nenabídnou pořádný laďák. Na tomhle autě se šetřilo, a to dost.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 04. 2018 00:12

Zadní sedačky rozdělené jsou, to je na fotce dobře vidět. Dvojitá podlaha je u tohohle typu auta nesmysl, už takhle ten kufr není nijak moc hlubokej tak k čemu by bylo ho ještě dál snižovat?
K čalounění kufru taky nemám výhrady, ale je pravda, že nějskej systém pro upevnění nákladu bx tam být měl

Odpovědět  |   | 
Tias  |  20. 04. 2018 01:42

Tak buď si hrajeme na sportovní prémii, nebo na síťky v kufru a podobný blbiny patřící do MPV...

Odpovědět  |   | 
bob  |  20. 04. 2018 10:55

navoněná bída versus poctivé řešení
http://www.auto.cz/test-audi-a5-sportback-2-... ...

Odpovědět  |   | 
Jiří Podhorský  |  17. 09. 2018 12:22

Síťku v kufru mám, a pod kufrem mám plnohodnotnou rezervu se zesilovačem a subwooferem. Drťivá většina negativních argumentů co se tady píšou vůbec není pravda. Seděli jste v tom autě někdy?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 04. 2018 07:36

Imitace protoze designeri jsou kopyta bez fantazie a symetrie ueber alles.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  20. 04. 2018 06:59

Pozoruhodné je to, že existuje nějaká automobilka, která věnuje úsilí tomu, aby vytvořila novou produkční řadu, která je protikladem všeobecného módního trendu SUV.
Je pravděpodobně stále hodně zákazníků, hlavně v německu, kteří po dálnici jedou rychle raději v autě, které se blíží víc k nízkému sporťáku a je s ním radost jezdit, než v hnusné suv kysně s aerodynamikou skříně na šaty.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 04. 2018 07:39

...a nebo SUV jednoduse nepotrebuji, nechteji a neciti potrebu jit s davem (potazmo slevovat z naroku).

Odpovědět  |   | 
GR8  |  21. 04. 2018 06:34

Tak urcite. Pozoruhodna automobilka je jen VW. Takovy Stinger od mainstreamove automobilky hodny pozoru urcite neni. Co na tom ze prisel drive a jako novy model. Co na tom ze toto je pouze predrazeny Passat. VAG UBWR ALLES...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 04. 2018 18:10

Stinger je pouze typicky kimovská marketingová sračka na podepření sebevědomí zbloudilých zákazníků lovících na mainstreamovém dně. A to funguje dokonale.. jak vidno.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  21. 04. 2018 22:42

Něco takového může napsat akorát debil... a Zelí. Pokud by sis Zelí vyzkoušel Stingera, tak by tě něco takového napsat ani ve snu nenapadlo. To, že toho málo víš a s novými auty nemáš žádné zkušenosti, to jsme už spolu probrali dříve. Každý ví, že současná korejská produkce je kvalitativně na výši a že v posledních letech udělali ohromný pokrok. Pouze kategorie jedinců typu Zelí a Zlatoustá Kvičala díky svojí debilitě není schopna vnímat realitu a posuzovat objektivní skutečnosti.
Pro někoho, kdo sem náhodou v diskusu zabloudí, dávam odkaz na zajímavé informace, které mají rozhodně větší vypovídací hodnotu, než "odborné" výroky "pobloudilého" Zelí a jemu podobných exotů. Opakuji též doporučení auta si pořádně vyzkoušet, vybírat a nebát se výběru různých značek. A koupit to auto, co se bude nejvíce libít a vyhovovat (sedne do ruky a na tělo a splní požadavky a představy). Každý, kdo se projede novými korejskými auty a pořádně si je prohlédne včetně technických detailů, tak kvalitu pozná. Samozřejmě se nemusí líbit (každý má jiný vkus), ale to neznamená, že se jedná o podřadné zboží.

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nejkvalitnejs... ...
http://www.auto.cz/ktere-automobilky-maji-ne... ...

Odpovědět  |   | 
GR8  |  22. 04. 2018 06:51

Tak urcite Zeli. Hlavne kdyz tve ego podpori vyrobky od VAG. Vse je v poradku. Tento predelany Passat a Stinger k sobe samozrejme maji tak daleko jak to jen jde. A to je moc dobre. Radeji si koupit Passat nez predelany Passat Passate. Passat podpori sebevedomi kazdeho motoristy protoze Passat ma techniku ktera se v podobe Passatu moc neprodavala tak marketingovi magove vymysleli Passat aby se technika vyvinuta pro Passat opet zacala prodavat v novem voze Passat. Passat za cenu 1,5 ceny Passata je kauf Zeli.A takove prodeje si predelany Passat z Passata urcite zaslouzi. Gratuluji predelanemu Pasaatu protoze tim podporuje prodeje Passatu.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 04. 2018 18:02

Pustit se do výroby auta, které konstrukčně spadá do poloviny minulého století a dokonce i výrobci, kteří na tom postavili svůj image od toho v poslední době upustili, nemá v reálu žádný jiný než marketingový důvod. Důvodem je to, co jsem napsal nahoře. To, že se to někoho dotkne je nasnadě a je to přesně ta marketingová, kimovská cílová skupina. Ti začnou ječet jako trefené podsvinče.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  20. 04. 2018 07:56

VW za 1,3 mega je nesmysl. A přitom to ještě nemá ani odpovídající motor. S 6 válcem ještě, ale s foukaným 2 litrem...vždyť za 850 lze z USA v pohodě přivézt Mondeo (Fusion) 2,7 V6 4x4 ecoboost v automatu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 04. 2018 09:53

A dovezu si k tomu Mondeu i záruku a servis bez problémů po celé ČR?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 04. 2018 10:03

To ne. Dostanes poradnej motor, nulovou zaruku a tristni kvalitu interieru

Odpovědět  |   | 
foji  |  20. 04. 2018 12:02

Dovézeš si horší auto a ještě tě pak to TSI na rovince spráská. To se vyplatí.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 04. 2018 14:49

Presbe tak :) Ale to nekteri nepochopi. A pohodlny ten Fusion oproti Passatu neni, takze bavit se o komfortu neni na miste. Mj ty hnusne lacine sedacku ve Fusionu - to jako optavdu neni konkurence pro priplatkove sesle v Arteonu.

Odpovědět  |   | 
SUMI  |  23. 04. 2018 10:53

Auto je to moc pěkné...
Cena je šílená...
Prodeje tedy malé..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A