TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

Mechanik  |  19. 04. 2018 19:53

1.2 mega za dvoulitra

Odpovědět  |   | 
Matej  |  19. 04. 2018 20:51

Tak v 3er jeste poslední trilitr je. Ale ne za 1,2 a holatko proti tomu.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  19. 04. 2018 21:29

To je jeste celkem na dnesni pomery dobra cena, takove Volvo vam nabidne dvoulitr i za vice nez tri miliony. Tedy cenikovych, realne je samozrejme daji vyrazne levneji, protoze by jim to jinak nikdo nekupoval.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 04. 2018 00:01

Tak to se tedy s námi schválně podělte, kolikže Vám to u toho Volva slevili....
Nic co? Taková je totiž opravdová realita.

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  20. 04. 2018 10:02

7% na XC 90.
Kazdy normalni clovek co si chce koupit volvo si ho koupi ve Svedsku, kde jsou ceny zhruba o tretinu levnejsi, nez tady v CR.
XC 90 cena tady 1 629 000,-Kc, ve Svedsku 1 250 000,-Kc.
V 90 cena tady 1 269 000,-Kc, cena ve Svedsku 945 000,-Kc.
Navic ceny ve Svedsku jsou uvedeny s DPH 25%, tak jeste ze svedske ceny 4% dolu pro platce DPH.
A slevu vam ve svedskem autosalonu urcite daji take.Neverim, ze by byla 0%.
Tady v CR je volvo predrazene popelnice. Kupovat volva za svedske ceny dava rozum.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  19. 04. 2018 22:10

To je vtip? Vlajková krabice? To v žádné automobilce nikdy není "vlajkové", ale u VAG už se ničemu nedivím. To by měli okopčit u MB. Místo "S klasse" udělat vlajkové GLK nebo v BMW vlajkovou X5 místo řady 7.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  19. 04. 2018 22:28

Arteon jedinečné auto...haha

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 04. 2018 09:22

Je to jedinecne auto zejmena na Litomericku...

Odpovědět  |   | 
bob  |  19. 04. 2018 23:38

z venku vypadá arteon jako pěkné auto. I když nechápu, proč musí mít sportovní model imitaci koncovek výfuků? ale dělá to i MB, tak je to asi normální.. Nejvíc mně ale vadí palubovka, to je fakt otřesný, tam se zastavil čas tak před pěti lety. Trochu to zachránil virtual kokpit, ale třeba volič převodovky, to je jak z pravěku. Celá ta středová část je vyloženě hnusná. Kufr obyčejná vana, kde je dvojitý dno, síťky, nějaká inovace? Čalounění kufru jako z dachny. Proč nejsou u nejvyššího modelu zadní sedačky rozdělené, aby se dala sklopit např. jen prostřední. Na co je akustické šidítko, proč nenabídnou pořádný laďák. Na tomhle autě se šetřilo, a to dost.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 04. 2018 00:12

Zadní sedačky rozdělené jsou, to je na fotce dobře vidět. Dvojitá podlaha je u tohohle typu auta nesmysl, už takhle ten kufr není nijak moc hlubokej tak k čemu by bylo ho ještě dál snižovat?
K čalounění kufru taky nemám výhrady, ale je pravda, že nějskej systém pro upevnění nákladu bx tam být měl

Odpovědět  |   | 
Tias  |  20. 04. 2018 01:42

Tak buď si hrajeme na sportovní prémii, nebo na síťky v kufru a podobný blbiny patřící do MPV...

Odpovědět  |   | 
bob  |  20. 04. 2018 10:55

navoněná bída versus poctivé řešení
http://www.auto.cz/test-audi-a5-sportback-2-... ...

Odpovědět  |   | 
Jiří Podhorský  |  17. 09. 2018 12:22

Síťku v kufru mám, a pod kufrem mám plnohodnotnou rezervu se zesilovačem a subwooferem. Drťivá většina negativních argumentů co se tady píšou vůbec není pravda. Seděli jste v tom autě někdy?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 04. 2018 07:36

Imitace protoze designeri jsou kopyta bez fantazie a symetrie ueber alles.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  20. 04. 2018 06:59

Pozoruhodné je to, že existuje nějaká automobilka, která věnuje úsilí tomu, aby vytvořila novou produkční řadu, která je protikladem všeobecného módního trendu SUV.
Je pravděpodobně stále hodně zákazníků, hlavně v německu, kteří po dálnici jedou rychle raději v autě, které se blíží víc k nízkému sporťáku a je s ním radost jezdit, než v hnusné suv kysně s aerodynamikou skříně na šaty.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 04. 2018 07:39

...a nebo SUV jednoduse nepotrebuji, nechteji a neciti potrebu jit s davem (potazmo slevovat z naroku).

Odpovědět  |   | 
GR8  |  21. 04. 2018 06:34

Tak urcite. Pozoruhodna automobilka je jen VW. Takovy Stinger od mainstreamove automobilky hodny pozoru urcite neni. Co na tom ze prisel drive a jako novy model. Co na tom ze toto je pouze predrazeny Passat. VAG UBWR ALLES...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 04. 2018 18:10

Stinger je pouze typicky kimovská marketingová sračka na podepření sebevědomí zbloudilých zákazníků lovících na mainstreamovém dně. A to funguje dokonale.. jak vidno.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  21. 04. 2018 22:42

Něco takového může napsat akorát debil... a Zelí. Pokud by sis Zelí vyzkoušel Stingera, tak by tě něco takového napsat ani ve snu nenapadlo. To, že toho málo víš a s novými auty nemáš žádné zkušenosti, to jsme už spolu probrali dříve. Každý ví, že současná korejská produkce je kvalitativně na výši a že v posledních letech udělali ohromný pokrok. Pouze kategorie jedinců typu Zelí a Zlatoustá Kvičala díky svojí debilitě není schopna vnímat realitu a posuzovat objektivní skutečnosti.
Pro někoho, kdo sem náhodou v diskusu zabloudí, dávam odkaz na zajímavé informace, které mají rozhodně větší vypovídací hodnotu, než "odborné" výroky "pobloudilého" Zelí a jemu podobných exotů. Opakuji též doporučení auta si pořádně vyzkoušet, vybírat a nebát se výběru různých značek. A koupit to auto, co se bude nejvíce libít a vyhovovat (sedne do ruky a na tělo a splní požadavky a představy). Každý, kdo se projede novými korejskými auty a pořádně si je prohlédne včetně technických detailů, tak kvalitu pozná. Samozřejmě se nemusí líbit (každý má jiný vkus), ale to neznamená, že se jedná o podřadné zboží.

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nejkvalitnejs... ...
http://www.auto.cz/ktere-automobilky-maji-ne... ...

Odpovědět  |   | 
GR8  |  22. 04. 2018 06:51

Tak urcite Zeli. Hlavne kdyz tve ego podpori vyrobky od VAG. Vse je v poradku. Tento predelany Passat a Stinger k sobe samozrejme maji tak daleko jak to jen jde. A to je moc dobre. Radeji si koupit Passat nez predelany Passat Passate. Passat podpori sebevedomi kazdeho motoristy protoze Passat ma techniku ktera se v podobe Passatu moc neprodavala tak marketingovi magove vymysleli Passat aby se technika vyvinuta pro Passat opet zacala prodavat v novem voze Passat. Passat za cenu 1,5 ceny Passata je kauf Zeli.A takove prodeje si predelany Passat z Passata urcite zaslouzi. Gratuluji predelanemu Pasaatu protoze tim podporuje prodeje Passatu.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 04. 2018 18:02

Pustit se do výroby auta, které konstrukčně spadá do poloviny minulého století a dokonce i výrobci, kteří na tom postavili svůj image od toho v poslední době upustili, nemá v reálu žádný jiný než marketingový důvod. Důvodem je to, co jsem napsal nahoře. To, že se to někoho dotkne je nasnadě a je to přesně ta marketingová, kimovská cílová skupina. Ti začnou ječet jako trefené podsvinče.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  20. 04. 2018 07:56

VW za 1,3 mega je nesmysl. A přitom to ještě nemá ani odpovídající motor. S 6 válcem ještě, ale s foukaným 2 litrem...vždyť za 850 lze z USA v pohodě přivézt Mondeo (Fusion) 2,7 V6 4x4 ecoboost v automatu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 04. 2018 09:53

A dovezu si k tomu Mondeu i záruku a servis bez problémů po celé ČR?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 04. 2018 10:03

To ne. Dostanes poradnej motor, nulovou zaruku a tristni kvalitu interieru

Odpovědět  |   | 
foji  |  20. 04. 2018 12:02

Dovézeš si horší auto a ještě tě pak to TSI na rovince spráská. To se vyplatí.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 04. 2018 14:49

Presbe tak :) Ale to nekteri nepochopi. A pohodlny ten Fusion oproti Passatu neni, takze bavit se o komfortu neni na miste. Mj ty hnusne lacine sedacku ve Fusionu - to jako optavdu neni konkurence pro priplatkove sesle v Arteonu.

Odpovědět  |   | 
SUMI  |  23. 04. 2018 10:53

Auto je to moc pěkné...
Cena je šílená...
Prodeje tedy malé..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A