Test Volvo XC90 Sport: hadr na býka

Novák  |  23. 07. 2007 08:29

...zhruba 30 km za ním svoboda bez buzerace a možnost jezdit neomezenou rychlostí...

Nemůžu si pomoct, ale takhle se nevyjadřuje seriozní redaktor, nýbrž obyčejné vylízané pako či 13 letý pubreťák..

PS: Račte se taky poradit s právníkem, jak to s tou neomezenou rychlostí po dálnici v SRN (zemi svobody a nebuzerace- haha) vlastně je. A pokud zabijete jen sám sebe, tak je to přírodní výběr.

Odpovědět  |   | 
TNX  |  23. 07. 2007 08:53

Kazdy chlap je v podstate dite a necha se rychle unest novou hrackou. Asi ten zazitek z Nemecke dalnice byl natolik silny, ze to vyvolalo podobny emocni vylev. No hlavne, ze si to uzili.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  23. 07. 2007 09:31

Naprostý souhlas.

Odpovědět  |   | 
Rado1  |  23. 07. 2007 10:47

Preco by napriklad pri prijemnej cestovnej rychlosti 150km/h mal niekto niekoho zabijat?

Odpovědět  |   | 
kaa  |  23. 07. 2007 11:38

co se vám na tom nezdá? v ČR velká část policejní činnosti v dopravě je buzerace řidičů... (až na světlé vyjímky) vždy měří jen tam, kde se dá jet trochu rychleji a nikoho neohrozit... zase je ale nutno přiznat, že za nepohodu na českých silnicích nemohou jen policisté, ale i někteří (asi ne uplně inteligentní) řidiči...

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  23. 07. 2007 12:53

asi jezdím v jiném česku,ale od roku 1974 mne ani jednou žádný polda nebuzeroval a choval se slušně,3 pokuty byly oprávněné celkem 100+300+1tis.Kč,je fakt,že je do prd€l€ neposílám, je fakt,že lidé je posílají dost často a je fakt,že jezdím pouze denně, bez auta to mohu profesně zabalit,tak nechápu,co má kdo s nimi za problém- 3x jsem nesvítil,tak zastavili a sdělili,že tam mám vypínač,ať to zkusím a pokaždé se přiznali,že se jim to stane též...
S druhou částí souhlasím,jaký národ,tací řidiči,odpovídá to...

Odpovědět  |   | 
D.a.l.i  |  23. 07. 2007 15:59

Kdo chce psa bit, hul si vzdy najde. Kdyz v testu autor nezminil, ze byl na dalnicni testy v Nemecku, tak se naslo par lidi, kteri na to hlasite poukazali. Kdyz autor toto napise (byt s ironickou poznamkou), hned je pasovan do role 13-leteho pubertaka...

Odpovědět  |   | 
ABC  |  23. 07. 2007 21:33

Nejde o sdělení nýbrž o způsob tohoto..

Odpovědět  |   | 
Amudarja  |  23. 07. 2007 21:33

Souhlas.. + ty vecne keci o nemezene rychlosti na precpanych nem. dalnicich, ktere ted stejne porad opravuji je stejne k nicemu :D
A uz vidim pokud by tu uvadenou ,, buzeraci ,, povolili u nas.. vysledek staci uz ted:
,, Od pondělí do neděle zemřelo na českých silnicích celkem 32 lidí.. ,,

Odpovědět  |   | 
kierke  |  23. 07. 2007 22:24

Ahoj kluci , jazdim po nemeckej dialnici kazdy druhy den trvalo 200Km/h okrem usekov kde je len 130 dovolena( 2 prudove useky). Neponahlam sa, jazdim bezpecne v lavom pruhu, nikdo mi neskace 50M pod kolesa ako takzvany profesionalni vodici (kamiony, autobusy)na ceskom tankodrome, na nikoho neblikam, netrubim.
Pravda je ze ale v spicke to nejde. Ziadneho pravnika sa nepytaj, ale davaj pozor na seba a ostatnych.
Ked bol v meste konzerta Grünemayera (nemecka obdoba Nohavicu alebo Raza) tak uz z dialky blikalo po prijazde do mesta policajne auto, aby vsetci spomalili a v netradicnej narazovej zacpe pred koncertom sa neporanili.

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  23. 07. 2007 13:19

"Švédský pětiválec je výsledkem vývoje někdejšího licenčního pětiválce V5 2,5 TDi od Volkswagenu."

Pane Vašíčku jste vedle jak ta jedle.

D5244T je absolutně nově zkonstruovaný motor, který nemá s původně montovaným pětiválcem Audi (Volvo označení D5252T) s litinovým blokem nic společného (krom pěti válců a podobného zdvihového objemu ). Tento motor (D5) konstrukčně vychází z benzínových pětiválců nové generace, uvedených na počátku 90. let v 850.

A promiňte, pod pojmem "Legendární" si také představuji něco jiného. Legendární (spolehlivý, výkonný, úspěšný, vyráběný dlouhou dobu) motor je třeba 1.9 (T)D(I) od VW, XUD9 od Peugeotu, nebo (C)20(XE) od Opelu, ale ne čerstvé maso ze Švédska.

Odpovědět  |   | 

Omlouvám se, některé legendy mi přežívají v paměti navzdory realitě takže je to tak, jak to píšete, D5 nemá s TDi nic společného Už jsem to opravil a omlouvám se.

Robert Vašíček

Robert Vašíček

Odpovědět  |   | 
Milan  |  23. 07. 2007 15:50

tak nam tu neval kecy do hlavy.....

Odpovědět  |   | 
Milan  |  23. 07. 2007 15:51

Pekne kamo.....Je videt ze nejses zadnej trouba v oblasti motorismu.....kdyby to slo mel bys ode me bod.....jen tak dal...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  23. 07. 2007 17:17

Nechcem sa hadat, ale nova D5 je prekopana stara D5
D5244T = 163 hp / 340 Nm
D5244T4 = 185 hp / 400 Nm
Navyse sa este robi verzia so snizenym vykonom 180 hp / 350 Nm pre modely C30, S40, V50 a C70.
Predpokladam, ze testovane XC90 bolo osadene verziou D5244T4, rovnako ako sa tento motor predava aj v S60, V70, XC70 a S80.
- - - -
Kedze prve verzie boli od VW a novsie verzie su zvacsa pokracovanim starsich verzii - aj ke dniekedy poriadne prekopane - veta, ze je vysledkem vyvoje sa da chapat aj obrazne. Rovnako ako veta "clovek vznikol z opice" je znacne zjednodusena - treba v rovnakom zmysle pochopit aj vetu o vyvoji z V5 2.5 TDi. Pochybujem, ze tam nedoslo k zuroceniu skusenosti s tymto motorom a generacnym posunom ku common-rail 2. generacie.

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  24. 07. 2007 16:58

Však já také o nové zdokonalené D5 nepíšu ani řádku. Jak si račte přečíst, reaguji na neexistující souvislost mezi motorem D5 a původním VW TDI pětiválcem řady 827, majícím základ v komůrkových dieselech Audi ze 70. let.

Pokud si "zurocenie skusenosti s tymto motorom a generacny posun ku common-rail 2. generacie" představujete tak, že že u Audi v Ingolstadtu vyrobili motor a poslali ho Volvu do Gentu nebo Gothenburgu, kde jej zamontovali do karosérie 850, tak to potom ano...

Odpovědět  |   | 
roti  |  23. 07. 2007 17:18

Škoda že nemají v nabídce silnější naftu.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  29. 07. 2007 21:41

A větší nádrž. 70 litrů je fajn pro Mondeo nebo Passat s dvoulitrovým dieselem a spotřebou někde kolem 6,5, ale setsakra málo pro SUV, i když má slabý motor. Řekl bych, že to jsou jediné dva velké handicapy XC90.

Odpovědět  |   | 
return  |  23. 07. 2007 17:22

To asi smrděla spojka (u spousty čtyřkolek běžný problém), Haldex je hermeticky uzavřen, lamely jsou v oleji, sám si hlídá teplotu oleje a přenese cca 2000Nm. Popsaná situace je častá, ovšem vyvozené závěry nejsou správné.

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  31. 07. 2007 09:35

To asi ne. Automatická převodovka má hydraulický měnič momentu. Je to rovněž uzavřené zařízení a pro přenos momentu používá hydraulický olej. Popsaná situace je častá, ovšem vyvozené závěry nejsou správné.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  23. 07. 2007 17:28

Mame tu D5, mame tu V8...

Tomuto SUV chyba dieselovy V6 /idealny by bol trojliter, nieco podobne ako ma LC/ + manualny gearbox

Odpovědět  |   | 
Dan  |  23. 07. 2007 20:13

Proc by si nekdo koupil tohle a ne X5? Pro me naprosta zahada.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  23. 07. 2007 21:00

Proc by si nekdo koupil X5 a ne FX? Pro me naprosta zahada.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  23. 07. 2007 21:01

Jizdni vlastnosti, kvalita interieru a lepsi motory.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  24. 07. 2007 09:44

Je videt, ze jsi s obema auty nejel.

Jizdni vlastnosti - X5 je lod na mori, houpava potvora. FX podvozek z 350Z nezapre.

Kvalita interieru - tady si nejspis delas srandu, protoze temer centimetrove mezery v X5 (mezi dekory, ktere navic vypadaji jak z cirkusu) byly to prvni, ceho jsem si vsiml. Palubka v FX je o tridu lepsi.

Lepsi motory - jestli "lepsi" znamena "je v nabidce ropak", pak mozna. Prime srovnani stejnych motoru jsem nemel (znam FX35 a X5 4.4i), ale nejak jsem nemel dojem, ze by ten osmivalec v BMW mel nejak vyznamne navrch (nakonec, ani FX45 neni nijak drasticky rychlejsi, nez 35). Opet motor z 350Z pusobi suverenne, X5 je takova lina velka krabice. Samozrejme jede rychle, ale od V8 jsem cekal neco extra a ono to neprislo.

Odpovědět  |   | 
roti  |  24. 07. 2007 10:38

A pak ses probudil s rukou v nočníku.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  24. 07. 2007 13:12

Ze se ti to stava casto neznamena, ze jsou na tom stejne spatne i jini

Odpovědět  |   | 
Marek  |  23. 07. 2007 23:17

Uplne iny image automobilky Volvo ako BMW. Proste,volva si kupuju uplne ini ludia ako bavoraki... starsi,vyzretejsi,pouzivajuci v spolocnosti istu vaznost, vyssia stredna vrstva...to je ich cielova skupina.

Odpovědět  |   | 
Hagrid  |  23. 07. 2007 23:31

Zkus nasednout do libovolného současného BMW a do libovolného současného Volva. Pokud Ti jde čistě o jízdní vlastnosti, výkon a rychlost, kterou dle zákona v životě nevyužiješ, koupíš BMW. Pokud chceš za své peníze cosi, co vevnitř nevypadá jako Daewoo Kalos, ba dokonce je to pěkné a z kvalitních plastů + to má špičkové sedačky a navíc je to levnější než BMW a skoro se to nekrade koupíš si Volvo...

Odpovědět  |   | 
nekdo  |  24. 07. 2007 19:38

Palubka rozhodne neni stejna s modely S60/V70/XC70... Maximalne tak budiky...

Odpovědět  |   | 
simson  |  26. 07. 2007 08:47

Srovnávat zrovna Volvo a BMW opravdu nejde, Volvo je zaměřeno na úplně jinou cílovou skupinu zákazníků, na ty, kterým v dobrém slova smyslu slogan "Freude am Fahren" nic neříká, kteří chtějí od auta naprosto něco jiného - jsou to jiná auta, pozor tím nemyslím špatná auta! Aspoň takový pocit jsem měl já minulý týden když jsem měl půjčené Volvo V70 D5, auto, které donutí člověka nespěchat.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 94 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 83 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala