Test Volvo XC70 D5: terénní mise

23 komentářů

Raff
3. července • 23:55

Je mi dost divna ta udajne vysoka spotreba s automatem: bud slo o motor v zabehu a pak by to autor mel v testu zminit a nebo s tim neumi. Mam XC70 v D5 s automatem a prumerna spotreba je 7,0l, coz mi na dvoutunovou ctyrkolku v automatu prijde super. I kdyz cele dny jezdim po meste, nejak to nestoupa. Predchozi majitel mel ale spotrebu 8,7, takze asi to bude opravdu lidsky faktor ...

textron
10. února • 22:15

Souhlas....spotreba v clanku je fakt ustrelena....ve stejny motorizaci a stejnym gearboxem jsem ve meste maximalne na 9,2l a mimo kolem 8,3-8,5l...na druhou stranu za 7,0l jsem s tim nikdy nejel....ale jinak XC70 je super volba

truba
30. března • 11:40

suhals s textronom.. mam rovnake hodnoty spotreby.. v clanku prestrelene a 7.0 podla mojho nazoru realne akurat na prazdnej ceste mimo mesta

PeTr7650
29. února • 21:50

Chci se autora zeptatm kde nasel takovy pekny tankodrom? :-)

Vana666
29. února • 7:30

citace: ...Dvoutunový kolos se superrychlým Haldexem poslední generace...tedy už Haldex 4 ?

SkylineGT-R
28. února • 17:20

V teste V70 ste pisali ze kvoli tazkemu zadku je zadok trochu nestabilny, teraz zas tazky zadok auto stabilizoval. Tak sa rozhodnite. Vpredu ze je tazky dieslovy motor. Tak co je vlastne tazke predok alebo zadok? V teste V70 ste zistili ze na asfalte je nekludna zadna cast, na sotoline kvoli tazkemu predku je V70 neodotacave. Bravo, ste genius. Nehovoriac o tej volovine ze na sotoline sa lepsie prejavi vyvazenie auta a vobec testovat V70 na sotoline. A nepiste uz ze zadne kolesa vedu v zatackach rovnaku stopu ako predne, chapem co tymchcete povedat ale potom to plati aj pre nedotacavy smyk a keby sme boli presny tak z principu aj pri cistej stope maju zadne kolesa inu trajektoriu ako predne. Sorry ale tie vase blaboly su hrozne. Aspon hodnotenie jazdnych vlastnosti nechajte na niekoho kto tomu rozumie, alebo nezachadzajte do detailov, lebo v tom mate sam gulas.

Skyline
29. února • 14:09

Co se divis, pan Vasicek autum nerozumi a vice-mene pise z toho, co kde pochytil, ze by to melo delat. Staci si vzpomenout na pamatny test Civiku 4D, jehoz jizdni vlastnosti v testu staly za hovwno kvuli torzni pricce, ale po zjisteni ex-post, ze je v aute dvojity lichobeznik zacalo auto jezdit zcela ukazkove (clanek byl prepsan a slusna cast diskuse byla umazana). Nevim, proc bych si mel myslet, ze za tech par mesicu pan Vasicek dokazal autum porozumet a "precist", cim je jake chovani zpusobeno. Spis si myslim, ze zase pise jen to, co si mysli, ze by tak ctenari chteli cist a sem-tam mu to ujede a misto naucene formulky napise blabol.

SkylineGT-R
29. února • 15:38

No dik uz som myslel ze som jediny kto si to vsimol. :-)

Robert Vašíček
29. února • 2:47

Dobré jitro,pracujeme i po ránu:-) No jestli to nebude tím, že V70 je předokolka a XC70 je čtyřkolka? Takže záď se chová u čtyřkolky jinak než u předokolky? ;-)Robert Vašíček

Step
29. února • 11:56

Místo titulku ,,Záď čtyřkolku stabilizovala" ,by bylo asi přesnější ,, Čtyřkolka stabilizovala záď " .

-
28. února • 12:27

Porad dokolecka testujete Volvo, je to tim, ze mate znameho z Volva? Zajimave, ze v pomeru kolik se proda napr. VW je testu VW mene!

mates
28. února • 12:40

co se divis, je to vetsi zabava vozit se jeden den v tomhle nez v nejaky prtce maly, bohuzel bezny clovek ktery se zaobira auty typu Logan v sedanu, Getz apod. cili auta ktery parti k velmi vyrazeji prodavanym nez zde recenzovane modely pro par lidi v republice se musi obratit na konkurencni weby kde je jim dan odpovidajici prostor, asi nova politika www.autorevue.cz v poslednich letech...

marek
28. února • 22:01

Loganem a Getzem se nezaobira bezny clovek ale dementni clovek !

rs
29. února • 10:05

...a co ta tva vyvazenost ? bylo by to bez techto aut vyvazene ?...;-)takze z tvych prispevku mi tak nejak vypliva, ze vyvazenost recenzi se ridi podle toho, ktera auta by si rad videl v recenzich ty. nerikam , ze zrovna uvedena auta patri k mym favoritum, ale musim respektovat to, ze se prodavaji a to i pomerne hodne...a nakonec vzyt tu recenzi cist nemusim, nikdo me nenuti...

tomx76
28. února • 22:31

inteligente

Radek Ondrášík
28. února • 14:03

Když napíšeme recenzi VW, jsme označeni za to, že nám VW platí, abychom testovali jenom VW, když otestujeme Volvo, je to kvůli známým z automobilky apod.

mates
28. února • 14:39

ale to neni o tom co se recenzuje, ale o vyvazeni recenzi, schvalne se podivejme na recenze za posledni rok, kolik preocent z toho jsou auta nad 600-700 tisic? vetsina.... kolik procent prodeju a cili svym zpusobem i ctenaru ma realny zajem o tyto auta? recenzujte co chcete, ale co testovat by se melo odvijet i od tabulek cisel prodeju bez ohledu na kategorii, ano, pravda, nova Fabia je tu vlastne testovana uz asi trikrat... :-D a eni to o tom ze by lidi neopravnene kritizovali, ale o tom, ze cim dal min lidi tu najde neco co je pro ne zajimave a kam dosahnou...

Eksen
28. února • 14:52

Vyvazeni recenzi ? Delas si srandu ? Bud rad, ze se tu taky testujou zajimava auta...
To maj podle tebe odmitat recenze drazsich aut ?
Modelova situace (ikdyz trochu prehnana)
Zavola dealer: Pane Vasicek, mame tu predvadeci volvo C70, nechcete ho na test ?
Pan Vasicek: Omlouvam se, ale ted ne, protoze bychom pak nemeli vyvazene recenze, ale kdybyste mel nejakou 10 let vycvachtanou S80, tak to jo ....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mates
28. února • 15:26

ocividne jsi nepochopil o co tu jde, ale to neva, kazdopadne si nemyslim ze by byli recenzenti natolik 24 hodin denne 7 dni v tydnu zaneprazdneni ze by museli odmitnout pujceni auta protoze tam maj v ten samej termin puceny jeste jedno jiny... neni treba to dal pitvat, proste recenze mercedesu a volv za dva miliony jsou jiste zajimavy, ale odhaduju tak pro 10 procent ctenaru kteri je otevrou jen ze zvedavosti, kdezto recenze malych aut ktere chteji kupovat studuji peclive.... sportu zdar

Radek Ondrášík
28. února • 19:28

Jinak k tomu, že testujeme "drahé vozy" Když se podívám na přehled testů, seřadím dle data, pak:XC70
Fabia 1,4
Jaguar X-type
Fabia kombi
Outback
V70
Santa Fe
Defender
I30
Fiat Linea
Impreza
Megane a P308
135i Coupe
Focus CC
lacetti
i30
Impreza
Fiat 500
VW Tiguan
Jazz- Nepřipadá mi, že bychom testovali jenom drahá auta. Je to poměrně dobře vyvážené a lze tam najít malá auta, větší auta, drahá auta, zábavná auta. Hatche, kombi, SUV, kupé, mini, kabrio...

Radek Ondrášík
28. února • 19:04

Já chápu o co vám jde a svým způsobem s vámi souhlasím. Předtím byly roky recenze běžných vozů nyní jsou tyto. Pracovní sily jsou omezené, takže je možná nějaká série dražších vozů, ale budete se divit, čtenářů, kteří vlastní dražší vozy (+700 tis.) je tu velké množství.

rs
28. února • 14:12

...ze se na ty kecy nevykvajznete...at otestujete cokoliv, vzdycky se najde nekdo kdo v tom najde nejakej komplot...takze si nevyberete...;-)

romik
28. února • 7:09

http://cz.iq-test.eu/?d=8744

Doporučujeme

Články odjinud