Test Volva XC60: Ctí tradiční hodnoty, obhájí ale kráska svou cenovku?

Nn  |  25. 10. 2017 08:37

Čínskej šmejd na skládku a sešrotovat, ten interiér je z roku 5? Hnus pro socky

Odpovědět  |   | 
Maty  |  25. 10. 2017 09:40

..a proto ho mít nikdy nebudete ... Nikdy jste s ním nejel a možná ho ani neviděl, ale z principu hatuju .. a že je Vám hned líp ? Btw vyrábí se ve švédské Torslandě a co vím, nestíhají vyrábět .. ale to je pro "socku" stejně zbytečné a bezpředmětné. Tak hezký sluníčkový den vinšuji !

Odpovědět  |   | 
RozzaR  |  25. 10. 2017 09:52

Ten kdo má Range třeba nebude nikdy kupovat takovej levnej odpad, jdi tahat kačera nebo zalez mámě pod sukni. Je to shit

Odpovědět  |   | 
Maty  |  25. 10. 2017 13:41

Další vysněný model na Vašem nočním stolku ? :D

Odpovědět  |   | 
Yy  |  25. 10. 2017 10:14

Máte pravdu určitě si takovou lacinou herku nekoupim, pod V6 nekupuju, běž si honit perénko někam jinam, seš mimo. Blázen ten kdo dá skoro 2 mil. Za spocenou V4. Kapesník?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 10. 2017 10:28

Blazen (velmi ohleduplne receno) ten kdo kadruje lidi podle auta/penez.

Odpovědět  |   | 
Maty  |  25. 10. 2017 13:43

Snít je zdravé ;) !!! Mooc Vám to přeju

Odpovědět  |   | 
Tom  |  25. 10. 2017 21:26

A o cem snis ty, kdyz jezdis v civicu a mas potrebu se takto vyjadrovat? To taky neni zrovna premie.

Odpovědět  |   | 
Maty  |  26. 10. 2017 09:53

Jezdím v CIVICU příteli ? My se známe ? Už 30 tkm v XC90 T8 .. a s novou XC60 mám také jistou zkušenost, protože se o mne dealer VOLVO dobře stará a zásobuje novinkami :) .. ještě nějaké dotazy ?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2017 10:04

Dost slabé auto. Teď mi byl doslova přilepený za zadek (kdoví, jestli jste to nebyl vy), tak jsem mu prostě ujel. Ale když někomu vyhovuje projev čtyřválce, tak proč ne. Jen si nesmí o svém autě myslet, ze je to kdovíjak silný stroj.

Odpovědět  |   | 
Maty  |  26. 10. 2017 10:15

pecka !!!! Vy jste teda tak dobrej .. a hned je zase hezčí den, že ju ? Zase jste to dokázal

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2017 10:19

Ja jezdím podle předpisů. Ten debil na me agresivně najížděl. Nemusím nic dokazovat. Jsem ohleduplný a velmi disciplinovany řidič. Ale když vás někdo ohrožuje a hraje si s vámi v nějakém jakoby silném autě, tak mu ukazete, ze pro hnusne chování si vybral špatného soupeře. Nebo vy byste šel k lvovi do klece a myslel si, ze ho můžete provokovat?

Několikrát jsem mu uhybal na stranu, pak uz me začal srát to přiznám. bTW takhle se chovají všichni majitele slabých aut od Volva?

Odpovědět  |   | 
Maty  |  26. 10. 2017 10:23

Ale tak určitě

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2017 10:30

Hezký. Končím diskuzi. Užívejte projevu čtyřválce. T8 je super auto, jen špatné z hlediska aktivní bezpečnosti.

Odpovědět  |   | 
Maty  |  26. 10. 2017 10:43

No TVL Vy máte fakt dost .. proč mám zas dejavu .. Vám to minule nestačilo ? Vždyť jste se stáhl jak spráskanej pes a xkrát se ještě omlouval .. Vaše ego - viz Vaše "příspěvky" výše i níže - je neskutečné a fakt Vám nesahám ani po kotníky. Vše dobré a zase někdy

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2017 11:36

Ja jsem tehdy řekl, ze jste skutečně zlý člověk. Taky hezký den ego.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2017 12:08

Mimochodem pokud se někdo omluví, tam u normálních lidí se to bere jako velmi hodnotné a ukazuje to na charakter jedince, který dokáže uznat chybu. Vy berete omluvu jako prohru a pokud jsem pro vás spráskaný pes, ukazuje to spíše na poruchu na vašem přijímači.
Ostatně školení o egu od někoho, kdo si mysli, ze na internetových diskuzích se vyká a zakládá si na tom, je přinejmenším divné. Stejně jako ty emotikony.

Odpovědět  |   | 
Maty  |  26. 10. 2017 12:14

A zase ty hlasy a emotikony .. pardon , su stará škola a maminka mne tak vychovala. Btw když jsme u té omluvy - takže chyba uznána OK, beru.. ale pak nechápu ten výkřik do tmy výše ? " ... T8 je super auto, jen špatné z hlediska aktivní bezpečnosti." WTF ?!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2017 12:19

Proste ze nemůžete řešit třeba dokončení předjíždění tak, jako v SQ7. Chybí tam ta dynamika. Tomu se říká aktivní bezpečnost. Nehledě na osmipistkove brzdy z R8, které funguji velice dobře. To je cele. Zároveň říkám, ze když vidím T8 (dá se poznat z boku díky jiným listam ve sloupcích), tak ji dam palec nahoru, protože to auto je fakt super.
Ty výkřiky s tím dealerem Audi a ze to auto nevlastním jsou zase vaše doména.
Mimochodem nevlastním, dal jsem do toho jen 20 procent, zbytek banka.

Odpovědět  |   | 
Maty  |  26. 10. 2017 13:50

Nee, nedá se poznat z boku podle sloupků, jedině podle nápisu vzadu na kufru T8 Twin Engine a hlavně otvoru pro dobíjení na LP blatníku ;) , ty stříbrné sloupky má snad jen ten Four-Seater Excellence a toho, teda co mi kdo říkal, snad zatím prodali jen 3 ks v ČR .. A ještě k tomu výkonu - hele už jsem se s tím Vaším krasavcem svezl a je to impozantní technologie. Baví mne ten vzduchový podvozek a zadní aktivní náprava. Elektrický kompresor a 2 turba jsou fakt mazec a mám k tomu respekt stejně jako zvuk motoru, nicméně mne opravdu více bere ticho, zvuk B&W a když že jezdím starou Prahu bez čmoudíků a fakt s tím těch cca 40km dám elektricky. Jsme holt každej z inšího těsta. No a na můj silně defenzivní styl jízdy mi věřte nebo ne - těch 420k/660Nm bohatě stačí .. Kromě Německa se tady nemám skoro šanci svézt a Superb za zadkem už mi taky jednou stačil .. užívejte!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  26. 10. 2017 18:57

Inak nic v zlom, ale silnejsi motor znamena bezpecnejsie auto. Su situacie, z ktorych Vas vytiahne len a len motor. Netvrdim ze to musi byt nejaky extremem, ale konicky naviac, v rukach rozumneho a skuseneho vodica su jednoznacne prispevkom aktivnej bezpecnosti.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
stealth01  |  27. 10. 2017 08:44

Tak já v prvé řadě po městě nejezdím s osmivalcem. Mám to přesně jako vy, 40 kilometrů čistě elektricky. Na toto máme v rodině auto, které jsem testoval před několika měsíci - BMW 330e, stačí se mrknout na můj kanál Akcelerace videoblogy. Nechci zatěžovat město svým TDI (ja pořad říkám svým, ale ještě několik let bude patřit bance).
Zadruhé netušil jsem, ze T8 nemá ve všech verzích ty chromované lišty. Je to totiž jeden z velmi zajímavých designových prvků a třeba paradoxně s bílou mu to sluší.
Zatřetí, to co jsem psal bylo mě provokativní já. XC90 je povedené auto a pochopitelně T8 je výkonná motorizace, jen od stovky nahoru už ten malý motůrek má práci akcelerovat.
SQ7 mě oslovila ještě poctivým quattrem, aktivní i pasivní bezpečností, interiérem a tichem v kabině. Trochu mě zklamal 23 repro systém s D-class zesilovačem od B&O. Dánové obecně umí HiFi (Dynaudio a další firmy jsou výborné), ale tady je problém hlavně s podáním vokálů. Jsou nevýrazné a zastřené.
A poslední věc. Já vyznávám klidný a defenzivní způsob jízdy. Po dálnici jedu vždy cca 110-115 nebo kompatibilně s provozem (abych nikoho nezdrzoval). Jenže tehdy na cestě z Karlových Varů jsem skutečně zuřil, protože ten člověk za volantem XC90 mě skutečně ohrožoval. Většinou vidím prasit právě majitele Audi a to mě štve asi nejvíce, protože ta značka je fantastická, se stosedmi letku tradicí, doslova vydřeným místem na slunci a kazí ji takoví “řidiči”.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Maty  |  27. 10. 2017 16:37

Amen , na ten profil juknu rád ;) a práci akcelerovat v Poweru vážně nemá ;) 5,5s na 2,5t auto snad stačí - tedy mně jo, ale já to stejně používám vážně jen na bezpečné předjetí ... mám už úplně jiné priority ... HOWGH

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2017 10:12

Teď jsem se díval na zrychlení 0-200 na T8. Normálně jsem dostal záchvat smíchu. Moje SUV to dělá cca za 18 sekund a ten sráč, který na mě tehdy tak agresivně dorážel měl asi fakt pocit, ze mu neujedu. Tak když vím, ze mam v těžkém autě čtyřválec tak se nepouštím do provokací s V8.

https://youtu.be/burkXp-SzDw...

Odpovědět  |   | 
Maty  |  26. 10. 2017 10:18

Jak si to jen mohl dovolit pane velkomožný velmi se Vám za všechny majitele značky Volvo omlouvám a slibuji minimálně za sebe, že se to již nikdy nebude opakovat ! Ne vážně ! Respekt a úcta

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2017 10:22

Kdyby se choval slušně, dal bych mu palec nahoru za pěkné auto. To ja proste dělám. Ale tento nadčlovek si proste myslel, ze je na silnici král a každy mu musí uhnout. Obecně, přece se nebudu pouštět do závodění na veřejné silnici třeba s Lambem. Vždyť je to proti logice. Pokud se ale takhle chovají všichni majitele Volvo, tak potěš koště.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2017 10:25

A žádnou úctu a respekt nepotřebuji. Snažím se byt co nejvíce nenápadný a odjet si svou trasu v klidu a pohodě. Jen me vytocil tento magor. Tak hezké auto, technicky vyspělé auto a debil za volantem.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2017 10:41

Tady je ma zkouška zrychlení. Souhlasím s tim, ze jsou i jiné parametry auta, ale aktivní bezpečnost by mohla řešit i taková automobilka jako je Volvo.

Spotřeba je u mého auta stejná ne-li lepší.

https://youtu.be/lCcXxW-9ivg...

Odpovědět  |   | 
peter  |  25. 10. 2017 22:20

A hele, aj vy mate sve kotleby...

Odpovědět  |   | 
look  |  25. 10. 2017 08:42

Odpovědět  |   | 
RozzaR  |  25. 10. 2017 09:00

Po s80 další nepovedenec, laciná naleštěná bída. IQ jabko

Odpovědět  |   | 
Smx  |  25. 10. 2017 09:33

A mě se to líbí, tak jděte do....

Odpovědět  |   | 
Bob  |  25. 10. 2017 09:33

Překvapuje mě hodnocení 8/10. Podle mě je pohodlí, spolehlivost, motor, spojka a s tím související spotřeba to hlavní snad pro každého spotřebitele. Dle testu tohle Volvo splňuje pouze bod 1 a 2... Pobavil mě argument, že si na špatnou spojku zvyknete :) Člověk si zvykne i na smrt...

Odpovědět  |   | 
Maty  |  25. 10. 2017 09:48

Spojku? Tím myslíte co ? Ten vůz má 8st automat od Aisinu a musím uznat,že v T6 mi to SW Polestar dělal také. Občas to zamkne měnič příliš prudce a působí to jako takové kopnutí aby hned zatáhl.. ale zatáhne pak vzorně .. Za mne je to o zvyku ;)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 10. 2017 07:24

Hádal bych, že tohle nastavení je především kvůli spotřebě a emisím, aby měnič zbytečně neprokluzoval. Pořád se to chová líp, než cukavé dvouspojky.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  25. 10. 2017 20:50

spojka
pán bude znalec

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 10. 2017 09:59

Nic v zlom ale v tejto cenovej hladine ocakavam sestvalec. Ano, R4 moze stacit, ale ked uz som tak marnotratny ze si viem dovolit vyhodit megaapol+, potom podobnu marnotratnost ocakavam aj pod deklom. R4, nech je akokolvek dobry, objemnejsi sestvalec nenahradi svojimi vlastnostami nikdy, pretoze skratka nemoze.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 10. 2017 18:46

Minuskar, za 1.6M mas trebars X3 30d luxury line, dalsie diskusie?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  25. 10. 2017 20:53

a co jako?
mě se třeba xc60 lbí výrazně víc a o interieru ani nemluvím.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  25. 10. 2017 20:54

a co jako?
mě se třeba xc60 lbí výrazně víc a o interieru ani nemluvím.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 10. 2017 18:48

doplnujem o.i. ze v tej cene mas aj poriadny trojliter a ZF8 vo verzii dimenzovanej na tolko pary, ktora by to nebohe Volvo rozomlela na suciastky.

Odpovědět  |   | 
Hajzlík  |  25. 10. 2017 10:27

Jak může "ctít tradiční hodnoty", když pošlapal to základní a sice tradiční pětiválce?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 10. 2017 13:33

...myslia sa tym cinske hodnoty samozrejme...pozn.prekl.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 10. 2017 07:28

Tak tradiční, že se používal pouhých patnáct let v devadesátileté historii značky... No fakt tradice jak hrom.
Směju se vám, blázni. Tradiční hodnoty Volva jsou úplně jinde, než v nějakém motoru...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 10. 2017 14:15

Jak se tak dívám,tak tohle bude další web, který opustím. Je to tady sám odborník. Jak na dizajn tak na techniiku, ekonomiku a já nevím co ještě. Diskuse hodna zednického učiliště, a to ty zedníky ještě urážím. Co se nevyrábí v Německu ev. u souseda v Boleslavi stojí automaticky za h...o. zajímalo by mne, v čem ti ubožáci doma jezdí.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 10. 2017 19:25

Ja sa nehadam, ale mohol by si nam predviest Tvoj 'nad-nazor'. Vsetci to ocenime. Ved nas!

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 10. 2017 20:50

Ale vždyť já se taky s nikým nehádám, dokonce konkrétně s tebou častokrát souhlasím. Ale když se tady objevují reakce některých ( častokrát nových nebo přejmenovaných) diskutujících tak mám po chuti cokoli dál číst. Jak jsem napsal - podle některých, když to není VW,BMW,M-B,AUDI nebo Škoda, to vše nejlépe v 6-8 V v dieselu tak je to cituji : sračka, vhodné do šrotu, vhodné pro socky atd. Už jenom styl vyjadřování , arogance a neochota přijmout jiný názor svědčí o povaze pisatele. Já si kupuji co já chci ( nové Jap.) , nikomu to nevnucuju, ale taky nic nehaním. Když se mi něco nelíbí,tak se o to prostě nezajímám.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  25. 10. 2017 21:29

Je zvlastni, ze ty se takto dost casto vyjadrujes k vozum Skoda / VW. Takze patris take mezi sedlaky / zedniky a nebo jen prijimas nazor kdyz s tebou vsichni souhlasi?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  26. 10. 2017 08:40

Trochu to upravím. Řeknu, že se mi to nelíbí, případně ocením ( nebo neocením) některé technické řešení. Ale nikdy jsem o žádném vozidle nenapsal, že je to sračka! Představ si, že jsem před lety dokonce uvažoval jo Dusteru- základ je přece japonský. Abych to ukončil, většinou nemám problém s auty jako takovými, ale s jejich majiteli.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 10. 2017 21:05

PS: co se týče vlastníků jednotlivých značek, stačí si to najít na netu. Většinový vlastník akcií Daimleru AG- 7% Kuvajt; VW - 16% Katar, 20% Dolní Sasko,52% Porsche Holding ( rodiny Porsche a Piëch). A ten super Land Rover - Range Rover vlastní Ind Ratan Tata. Takže bude asi jedno odkud tam ty peníze tečou, hlavně,že tečou a produkují zisk.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2017 10:15

A když někdo vysloví názor, tak je důležité v čem jezdí? Proste dostatek zkušeností. Ja bych kvůli absenci vicevalcovych motorů do prodejny Volva nikdy nezasel. Nejde o dynamiku, ale o kultivovanost.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  25. 10. 2017 14:38

Volvo je mrtve.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  25. 10. 2017 14:48

Já jsem se na nové Volvo XC60 hodně těšil. Zvažujeme nákup nového SUV jako další auto do rodiny, ale ta cena je prostě pekelná. V lepší výbavě snadno 1,6M a to není zdaleka maximum. Jenže v téhle ceně se už můžu dívat fakt jinde a hlavně na jiné motory. Volvo si fandí a asi mají proč. Jejich design je jedinečný, ale v této cenové hladině si už můžu opravdu pořídit třeba A6 Allroad nebo GLC Coupé. A to jsou auta, kterým dám před Volvem přednost.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  25. 10. 2017 19:01

Kolik že milionů se prodalo předchozí generace? to je snad překlep ne? Jinak volvo je super auto, ale je potřeba si ho koupit ve švédsku, tam jsou ceny úplně jinde..

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  25. 10. 2017 19:39

Není potřeba ho kupovat ve Švédsku. Stačí si tady splašit nějakého toho "expata", koupit auto na něj, cena popadá o různé DPH a kdo ví co všechno. Jen musíte půl roku vydržet jezdit se švédskou červenobílou značkou. Po půl roce se to dá převést a je klid...

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  26. 10. 2017 09:38

Ta cena je opravdu hodne mimo misu. Fakticky je to drazsi nez BMW X3 v obdobne vybave a s lepsim motorem a zaroven to uz skoro odpovida prodejnim cenam sveho vetsiho bratricka XC90 (kde doslo k poklesu realnych prodejnich cen rovnez z duvodu prepaleneho ceniku).
Volvo nemuze konkurovat jako rovny s rovnym s nemeckou konkurenci, protoze jednak nema jejich status, neni to premiovka, ale bezne rodinne auto a jednak nema motory. Nejde jenom o ty vicevalce, ktere jsou do nekonecna diskutovane, ale i o to, ze nema vykon zejmena v dieselovych motorech. Nabizet v dnesni dobe za skoro dva miliony auto co ma trapnych 200 PS v dieselu je uz hodne mimo misu.
Takze nad cenikem jsme se zasmali a ted si pockame pujde cena o mozna az 500.000 Kc nize, stejne jako u XC90, kde se kousky s katalogovou cenou 2.1 mio bezne prodavaji jako funglovky za 1.600.000 Kc

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2017 10:07

Hm, ale to není chyba auta, XC60 se fakt povedla, ale nedostatku sebereflexe managementu.

Odpovědět  |   | 
Maty  |  26. 10. 2017 10:11

Nesouhlasím, tu analýzu jsem si udělal před koupí několikrát. Nebavme se o transakční ceně, kdy Vám narvou pevně specifikovanou a půl roku již přihlášenou skladovku na značkách... Bavme se o reálně vybaveném autě na přání zadávaném nové do výroby (když za tom dám 3m tak už). Strávil jsem dost času nad konfigurátorem Volva, BMW i AUDi a také díky kamarádovi mám přístup k JATO pricing analýze a když to zkrátím, vyšlo mi, že za kW vs kW mají cenu +/- stejnou , ale z hlediska obsahu std výbavy jsou na tom o 3-5% lépe! Můžete jít klidně položku po položce - má dáti / dal a přesvědčíte se sám. Jenže to je už na věčné internetové diskutéry bez praxe moc náročné, že? Btw ty 6ti válce pak skákali až o 200k jinam!.Takže když to sečtu a podtrhnu a uznávám, že tohle je už opravdu jen subjektivní rovina = zcela "neuniformní" design exteriéru a interiéru, pro mne mou rodinu neodiskutovatelná bezpečnost - jukněte na IIHS pro XC90 i XC60 teď nově... a za mne osobně i výkon T8 v Polestaru (ale jen pro fandy technologie PHEV! jinak T6 :) .. a aktuálně 30tkm projezd bez jediné chybky kromě pár SW upgradů k lepšímu (dotykáč a tak) .. Volvo udělalo velký kus práce a má právo se hlásit k premiovce A teď do mne

Odpovědět  |   | 
MV.  |  26. 10. 2017 11:30

Vhodnejsi pomer cena vykon je u stare xc60 jako rocni vuz bych to bral. Od nove generace nevim co cekat ohledně spolehlivosti...

Odpovědět  |   | 
Maty  |  26. 10. 2017 12:05

To chápu, mohu vycházet jen z mé osobní zkušenosti a ta je zatím (ťukám ;) dobrá, teda až na pár SW upgradů ... Technicky si to logicky myslím nerisknou, když se v tom chtějí profilovat ad PHEV a elektrifikace (což mne moc baví). Pokud vím, tak na tento směr vývoje vsadili svou pověst a hlavně asi 11mld $ investic, které bude chtít investor taky někdy zpátky. Jinak stejnou otázku jsem položil dealerovi a on mi poslal statistiku DEKRY, kde ty jejich motory už 3 roky vedou spolehlivost při projezdech 50-100 a 100-150tkm. A co jsem si našel, tak tam Volvo prodá až 40tis. aut ročně. Stejně JD Power je ocenil za nejlepší servisní služby a to můžu jen potvrdit. Baví mne ten jejich osobní technik/mechanik. U jiných mi nedovolili do dílny ani nahlédnout .. Ještě k té spolehlivosti - já šel až do nového modelového roku a když vidím jaký kus práce tam odvedli na podvozku i komunikaci proti prvním vozům.. navíc je to všechno jedna platforma, takže XC60 by měla být vrcholem v tomto ohledu. Už jim na tom stojí cca 2 roky všechny 90ky..

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2017 11:47

Tak jsme se dozvěděli o tom, kolik jste dal za auto. Cítíte se lépe?
kW a cena. Neskutečné. A či takhle zvukový projev? Jak se vám s tím žije?
Mě by k Volvu nedostali ani heverem.
SQ7 u mě vyhrála hlavně z hlediska excelentní bezpečnosti, spolehlivosti (23 tisíc km a nic) a zvuku (který je vám si ukradeny).
Ja mít rozpočet na auto 3M tak jdu samozřejmě do SQ7. Jiná volba by mohla být Range Rover. X5 se s V6 nechyta.
Hezky den.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2017 12:03

Pardon R6

Odpovědět  |   | 
Maty  |  26. 10. 2017 12:08

A já myslel, že jsem se už rozloučili to ego.. mrška , nedá pokoj a nedá pokoj

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  26. 10. 2017 13:16

No pánové, Volvo XC60 je designově krásné auto, ale nemá pořádný motor. SQ7 se mi nelíbí, pro mě je to neforemná krabice, i když s výborným motorem. Takže já půjdu do GLC Coupé. Výborné motory i skvělý design. Ještě, že si každý můžeme vybrat podle svého vkusu a možností. :)

Odpovědět  |   | 
Maty  |  26. 10. 2017 13:34

A votom to celý je každému podle zásluh.. tak ať slouží !

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 10. 2017 15:08

Podle zásluh... no, to by mnozí mohli mít tak Dustera...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 10. 2017 19:29

Nebo tepláky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 53 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat