Tak já v prvé řadě po městě nejezdím s osmivalcem. Mám to přesně jako vy, 40 kilometrů čistě elektricky. Na toto máme v rodině auto, které jsem testoval před několika měsíci - BMW 330e, stačí se mrknout na můj kanál Akcelerace videoblogy. Nechci zatěžovat město svým TDI (ja pořad říkám svým, ale ještě několik let bude patřit bance).
Zadruhé netušil jsem, ze T8 nemá ve všech verzích ty chromované lišty. Je to totiž jeden z velmi zajímavých designových prvků a třeba paradoxně s bílou mu to sluší.
Zatřetí, to co jsem psal bylo mě provokativní já. XC90 je povedené auto a pochopitelně T8 je výkonná motorizace, jen od stovky nahoru už ten malý motůrek má práci akcelerovat.
SQ7 mě oslovila ještě poctivým quattrem, aktivní i pasivní bezpečností, interiérem a tichem v kabině. Trochu mě zklamal 23 repro systém s D-class zesilovačem od B&O. Dánové obecně umí HiFi (Dynaudio a další firmy jsou výborné), ale tady je problém hlavně s podáním vokálů. Jsou nevýrazné a zastřené.
A poslední věc. Já vyznávám klidný a defenzivní způsob jízdy. Po dálnici jedu vždy cca 110-115 nebo kompatibilně s provozem (abych nikoho nezdrzoval). Jenže tehdy na cestě z Karlových Varů jsem skutečně zuřil, protože ten člověk za volantem XC90 mě skutečně ohrožoval. Většinou vidím prasit právě majitele Audi a to mě štve asi nejvíce, protože ta značka je fantastická, se stosedmi letku tradicí, doslova vydřeným místem na slunci a kazí ji takoví “řidiči”.
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví