TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Max  |  17. 07. 2018 18:26

Auto je super, perfektní pro svou cílovou skupinu, ale cenově mi to příjde trochu dražší - "relativně" nadostřel už je V90 CC Pro, které má většinu příplatků již v ceně. Zkrátka mi ten rozdíl mezi tímhle a o dvě třídý vyšším autem příjde příliš malý - ale třeba si dělají prostor pro zajímavé nabídky operáků.
Tu spotřebu nechápu, skoro bych typoval problém konkrétního auta - já sám uvažuju o T5 a pokud by měla brát přes deset, tak ji nechci - a takhle to skoro vypadá, že tomu tak bude.

Odpovědět  |   | 
maxi  |  18. 07. 2018 15:45

Rovněž jsem uvažoval o T5,ale spotřeba je běžně 10 - 14 L je to testech,ale u D4 rovněž tvrdí 5 a je to 8 tak si to porovnej / vždy uváděná spotřeba +3 L nahoru

Odpovědět  |   | 
Max  |  18. 07. 2018 19:18

Na T5 jsem zatím žádnou pořádnou recenzi nenašel, takže fakt nevím - asi bude nejlepší půjčit a vyzkoušet. Každopádně spotřeba tohodle testovanýho auta je divná, D5 ve větším volvu umí spolehlivě míň (vlastní zkušenost, oproti recenzi ostřejší jízda). Otázka je, jestli je třeba převodovka ta samá, jako ve vyšších řadách...

Odpovědět  |   | 
May  |  31. 07. 2018 09:57

Dnes 220km vlastní testrive s T5 AWD R-Design .. průměr spotřeba 9,2l

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  17. 07. 2018 18:45

na to, aby Ste neriesili parkovanie na obrubniku, su tu auta s tretinovou cenou. No ale Jej deti su Ine ako ostatne, hoci cely den stravili s rovestnikmi. Ona musi ukazat ze na to ma.

Onej Tejto by som do ruky nedal ani rychlovarnu konvicu.

Odpovědět  |   | 
Pravda Boli  |  18. 07. 2018 08:16

Tohle by napsal jedine zapkslej komous.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  18. 07. 2018 18:37

rozved, zaujima ma ten logicky pochod.

Odpovědět  |   | 
Pravda Boli  |  18. 07. 2018 18:48

Uz nemusim rozvadet, nize ses usvedcil.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  18. 07. 2018 19:02

ok tak budme konretni. Chcem vediet, preco som, podla Teba, 'komous'.
Ale daj si pozor na jazyk tentokrat.

Odpovědět  |   | 
Pravda Boli  |  18. 07. 2018 19:25

Nechtěl bych tím ztrácet moc času, tak jen tři důvody:
1) ve svých příspěvcích prosazuješ rovnostářský přístup (tohle auto je špatně, protože si ho většina nemůže dovolit) - komouši jsou rovnostáři s přesvědčením, že v rámci třídního boje musí ostatním třídám zakazovat
2) vyhrožuješ
3) mluvíš o věcech, kterým nerozumíš - viz IP adresa - hele jestli myslíš to číslo vedle příspěvku, tak to je datum a čas

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  18. 07. 2018 19:41

to je sice pekne, ale ja som sa stale nedozvedel to, preco som na zaklade mojho pripsevku zrazu 'komous'. Co ja nie som, nikdy som nebol a ani nebudem.

Drzme sa prosim temy.
Este raz, ja komous nie som. Je mi vnucovany iny nazor, a to VAMI, a ja snim nesuhlasim.

A druhykrat varujem, dajte si pozor na jazyk.


Odpovědět  |   | 
Pravda Boli  |  18. 07. 2018 19:45

Pozor na jazyk nebo co? Lůza výjde do ulic a s lidma jako já si to vyřídí?

Odpovědět  |   | 
Pravda Boli  |  18. 07. 2018 19:48

A můžu já mít jiný názor? Konkrétně, že se vyjadřujete jako komouš? Protože jestli nemůžu, tak se obávám, že to by byl další argument pro to, nazvat Vás komoušem. Hele já fakt nechci prudit, ale mám pocit, že tady kachna začíná kejhat jako kachna...ale znovu říkám, je to jenom můj názor.

Odpovědět  |   | 
Pravda Boli  |  18. 07. 2018 20:00

Tak já si skoro myslel, že jsem se Vás dotknul. Pogooglil jsem a vyskočili na mne další příspěvky tady v diskusích a čistě mezi náma: já si fakt myslím, že jste komouš. Jako ne socialista, ale tvrdej komouš co prosazuje třídní boj a sám jim vyhrožuje. Jako fakt si to myslím.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  18. 07. 2018 08:34

Nechápu, proč by si někdo měl kupovat auto za třetinu ceny tohoto Volva, když na to Volvo má a líbí se mu, nebo jí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 07. 2018 10:56

AMEN

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  18. 07. 2018 18:38

Pretoze drviva vacsina naroda na to nema. Zvlastne, ze.

Odpovědět  |   | 
Pravda Boli  |  18. 07. 2018 18:46

No a ted ses usvedcil, ze ses zapkslej komous.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  18. 07. 2018 19:11

IP adresu mas, kde byvam, to tiez, prid ku mne a mozeme podebatovat, prejdeme si to. Nic Ti v tom nebrani. Demokraticky a otvorene. PS: komous nie som.

Odpovědět  |   | 
Pravda Boli  |  18. 07. 2018 19:41

Prosím, to s tou IP adresou fakt rozveď, mne to hrozně zajímá - jako kde ji zjišťuješ a tak.

Odpovědět  |   | 
Pravda Boli  |  18. 07. 2018 20:51

Fakt mne mrzí, že musím naléhat. Mohl byste rozvést tu IP adresu? Já myslím, že jsem se trefil: Vy jste myslel, že datum a čas vedle jména u příspěvku znamenají IP adresu. Že jo! Takže vzhledem k tomu, že jsme přispívali ve stejnej den, tak jste prostě myslel, že jsme skoro sousedi...se stane
Nic, musím běžet trollit další komouše (jsem nasazenej). Ještě dneska dva a tímhle tempem bude na XC40 pro manželku příští měsíc.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  19. 07. 2018 11:09

To by mě taky zajímalo, jak si přišel na tu IP adresu.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  19. 07. 2018 11:04

To ano, drtivá většina národa na to auto nemá. No a co? Já se ptal na něco jiného. Ptal jsem se, že proč by si někdo, KDO NA TO AUTO MÁ, měl kupovat něco za třetinovou cenu. To byla moje otázka.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 07. 2018 12:29

Aby nevycnival z davu a prumeru

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  19. 07. 2018 14:08

Ano, to je rozumná odpověď

Odpovědět  |   | 
Ef  |  18. 07. 2018 12:14

nechápu jak může taková značka pustit na trh nedotažený produkt a pak to až na základě kritiky napravují, viz podvozek u XC90..Copak v továrně nemají testovací řidiče??Je to ostuda..

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  18. 07. 2018 23:30

我们的沃尔沃没有任何缺点

Odpovědět  |   | 
R  |  18. 07. 2018 17:02

Asi tak: za tyto peníze bych to nekoupil ani tchýni ...🙂

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  18. 07. 2018 18:41

SUV ma svoje vyhody, ale jedine vtedy ak sa uplatnia prakticke vlastnosti vs cena. A toto auto je predrazene co strach. Skor by som rozmyslal o inom type auta, napriklad o pickup-e. Spravi tu istu sluzbu, vydrzi dlhsie a je lacnejsi. No a na mestske poskakovanie su tu ine auta, ktore mozete kupit hned tri za cenu tohoto nezmyslu.

Odpovědět  |   | 
Pravda Boli  |  18. 07. 2018 18:50

Blby je, ze clovek jako Ty si nekoupi ani tohle, ani toho pickupa.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  18. 07. 2018 19:05

Takze pan je nasadeny.

Moja IP je verna a autenticka. Zvlastne, ze.

Odpovědět  |   | 
Pravda Boli  |  18. 07. 2018 19:26

prosím rozveď tu IP adresu, já se v IT moc nevyznám

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 07. 2018 19:46

Jeziskunakrizku znova to prepocitavani cena/vykon/prinos Predpokaldam, ze vlastnite i puvodni prevodni/prepocitavaci tabulky schvalene ustrednim vyborem

Odpovědět  |   | 
Pravda Boli  |  18. 07. 2018 19:55

Naznačujete snad, že je komouš?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  19. 07. 2018 11:08

Zkus definovat předražené. Znamená to, že je drahé a nemůžeš si to dovolit? Nebo že je tak drahé, že si ho většina lidí nemůže dovolit? A nebo jak to myslíš to "předražené". Cenu určuje trh.

A ano, to auto je drahé, ty si ho nemůžeš dovolit, já také ne. Ale jsou lidi, kterým se lídí, dovolit si ho můžou a koupí si ho, třeba do města, na poskakování, to je jedno. A takový člověk by si v životě nekoupil pick up

Odpovědět  |   | 
xxxxx  |  08. 01. 2019 21:52

Většina v tom autě nikdy nejela a už pičujete jak je to na hovno.. do prdele projeďte se v tom a pak piště názory...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro