Dobrý den,nemohu sehnat manuál na Volvo V70 2.4D r.v 2004- pokud by jste mi pomohli tak napíšte na email vilvil@seznam.cz -moc děkuji (možna i za odměnu)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda nemáte někdo zkušenosti s volvem V70 2,4D5 combi rok 2002. Mám problém se startováním rano auto nenatočím. Auto jsem měla ve volvu, kde mi řekli, že se jedná o relí žhavicí, palivové čerpadlo a alternator. Vše se na autě opravilo a bohužel auto má stále stejný problém beze změn. Peněz už to stalo ani nemluvím a nikdo si neví rady. Jelikož jsem to neměla opravene ve volvu nemám narok na vrácení peněz ikdyž mi tyto zavady nahlasili když příčiny zjištovali. Auto bylo i na počítači ve volvu a po jejich nahlašených závadach, ktere uvedli a ja to nechala opravit v servisu žádna změna. Děkuji za odpověd
Zkuste se podivat, případně vyměnit oříšek ve spínací skříňce. Časem se vyhřeje plast ve spínací skříňce a není tam kontakt.
je to váha vzduchu
Dobry den, Jano.Napiste mi, prosim, na mail nejake podrobnosti a kontakt na Vas. Mozna Vam dokazi pomoct. scarlaxx zavinac seznam tecka cz
Dobrý den, děkuji, že jste reagoval na můj příspěvek. Auto bohužel stále stejný problém a proto bych vás chtěla požádat, zda by jste mi na muj email neposlal na vás telefoní kontakt zavolali bychom Vám ze servisu přímo technik, protože auto maji stále na dílně a nevědí si už rady. Dopodrobna by Vám vysvětlil co vše na autě zkoušeli, ale bohužel bezúspěšně. Ještě jednou moc děkuji. Nebo můžete na muj tel 608462555 poslat zprávu s vaším číslem. S pozdravem Šancová
Dobrý večer, zkuste kontaktovat pana Patočku : +420 777 204 990
Mirek mám V70 r.v.2002 2.4D5 120kw najeto 272580 km manuál a nemám žádný problém až na dvd mech. v kufru měl jsem mazdu hondu a už nechci jiný
Škoda, že slušných kusů, které někdo dá do autosalonů na protiúčet je tak málo. Hold to je auto co jezdí až do konce..
auto z Talianska a nemá servisnú knižku,od toho by som dal ruky preč a hlavne nejazdil do západnej Europy.Tiež by ma zaujímalo,ako predajca vie,koľko to má najazdené-pretočiť tacho je veľmi jednoduché.A tá garancia ma pobavila:-D
Mě spíš zaráží cena, stejné auto lze koupit na mobile.de i za 5000 eur, tj. nějakých 130 000 Kč, což mi pro auto se skoro dvěma stovkama na tachometru přijde adekvátnější, 170 je teda silně natažená cena. Těch 150 dejme tomu.
Než jsem utratil za podobnou V70 před rokem 7000EUR tak jsem viděl i pár aut pod 6000EUR a bál bych se o ně opřít kolo. Miluju lidi co si otevřeou mobile.de a auta z první stránky výpisu řazeného dle ceny bertou jako tržní hodnotu slušného auta. Sundejte si růžové brýle, protože až si pár aut z první strany výpisu v Německu objedete tak zjistíte, že je to stejná ztráta času jako vybírat na prvních místech na CZ tipcars. Ono je už celkem kumšt najít 6 letou D5 která má skutečně méně jak 200tkm, průměr je spíše 250tkm a víc. Tyto auta se nekupují na nedělní nákupy do Lidl markety. Cenovou politiku AAA nechci komentovat, ale garance km ma jeden háček. Pokud auto přivezu, ihned stočím a pak zajedu na přihlašovací STK tak v tom slavným Cebia systému, který si bere údaje km z návštěv STK můžu garantovat leda první stav v ČR. Lepší je zajet přímo do Volvo servisu a podle VIN Vám řeknou klidně všechny svolávací akce na kterých auto bylo a kolik mělo na tacho. Auto na které není alespoň jedna svolávačka kvůli nějaké prkotině todiž prakticky neexistuje. Speciálně u dovozů z Itálie je běžné, že kilometry upravuje prodávající autosalon v Itálii podle potřeby, protože se cíleně od prodeje nevyplňuje serviska aby z toho 1.majitel při protiúčtu vytěžil co nejvíc. Spokojený je autosalon který auto stejně prodá na východ, spokojený je prodávající a samozřejmě i kupující v ČR který má svých vysněných 120tkm na tacho
kotevními body IsoFix umožňujícími vůbec poprvé instalaci dětskésedačky situované proti směru jízdy To si neumim predstavit --bud to ma kotevni uchyty i vpredu na sedacce nebo je potreba spesl protismerna ISOFIX autosedacka :-)
Uvažuji o bazarovém Volvu XC70, ale zajímalo by mě, jestli stojí za ten rozdíl 50k Kč a více mezi XC70 a V70. Uvažuji o vyšším autě z několika důvodů - stav našich úžasných cest a hlavně pohodlnější nastupování starších spolucestujících. Četl jsem, že V70 má o něco lepší jízdní vlastnosti (naklápění v zatáčkách u XC70), ale to zase nehraje takovou roli, spíš by mě štvala podstatně vyšší spotřeba.
Ahoj, mám V70 2,4D 120kw r.v.2009 manuál, 240000km naprosto spolehlivé auto. Super sedi na silnici a v zimě na sněhu je naprosto famózni i když je to jen předokolka. Pokud chceš vyšši auto tak už raději xc60 . Myslím že mezi V70 a XC70 ve výšce není až takový rozdíl. Co se týká spotřeby, mám i XC60 2,4 158kW r.v 2015. A věř tomu nebo ne ten rozdíl ve spotřebé není nijak velký 7-8,5 l u obou. Pokud chceš jezdit volvevem musí s vyšši spotřebou počítat. I když já myslím že při váze obou aut ta spotřeba není nijak hrozná
Záleží, kolik chcete dát peněz, ale pokud nelpíte na Volvu, doporučoval bych omrknout i Outbacky od Subaru. Spolehlivost je někde jinde, stejně jako jízdní vlastnosti. A jejich naftový boxer je lahůdka, která dokáže se stálým pohonem všech kol (žádný haldex) v reálu jezdit kolem 7 litrů nafty.
Mam uz ctvrte volvo ale do ctyrkolky od Volva bych rozhodne nesel, staci si precist par prispevku v technicke poradne na volvoforu. Silne Volvo motory v kombinaci s uhlovou prevodovkou ktera musi tocivy moment obratit o 90% kvuli pricne zastavbe motoru znamenaji zivotnost pohonu kolem 200tkm maximalne coz maji vetsinou vsechna nabizena ojeta XCecka. Oprava, resp. vymena uhlove prevodovky je kolem 40tKč. Doporucuji radeji Outback nebo Audi quattro nebo zustat u klasicke predokolky V70. Volvo nabizi krome XC70 i civilni verzi 4x4 s oznacenim AWD kde jizdni vlastnosti nezaostavaji za klasikou ale pohon 4x4 je resen stejne blbe.
Díky za reakci. Takže doporučuješ spíš zůstat u klasického V70? Jak je to s XC90, má podobné problémy? XC90 je sice mimo moje finanční možnosti, ale člověk nikdy neví ;-)
XC90 moc lidi na foru nema neb je mimo jejich financni moznosti, ale technika je prakticky stejna (motor napric, Haldex). V70 D5 jsem mel a nedam na to auto dopustit, motor 1*, interier 1*, akorat podvozek je za 3 (pan Duchon to trosku prechvalil pokud jde o drzeni stopy) a rejd za 5. Skoda ze vetsina aut ma ve skutecnosti 300 a vic tisic km, na druhou stranu na aute krome vule v predni naprave to vetsinou neni videt.
A jak je na tom turbo při těch 200tis km? Nepouští olej?
takhle vypadaj sedacky co maj 400k km
Sedacky jsou svetle a i podle dalsich fotek to vypada, ze predchozi majitel si zrovna na poradek a nejakou udrzbu interieru v aute nepotrpel. Takze bych docela veril, ze v takovemhle stavu po dvoustech tisicich i muzou byt.
Máme C70 cabrio z It. a těmhle sedačkám a inter. bych těch 200 klidně věřil, clej interiér vypadá poměrně zachovale a když to porvnám s tím naším ve stejné specifikaci interiéru, tak nechci vidět kolik má nalítano3-[
AAA garance - :-P
Sedačky jsem nezkoumal, ale i kdyby zde napsali, že motor má garantovaných 400 tisíc, vy nebo jiný odborník by napsal, že má nejmíň 700 tisíc.Kolik jste měl aut a kolik jste s každým najel, že dokážete tak bezpečně odhalit nájezd podle opotřebení sedaček?V práci máme auto, které má najeto 16 tisíc a je to nepojízdný střep, co vypadá, jako by najel 500 tisíc a ještě někde v terénu.
Po 16 tisících může být auťák otlučenej a zaprasenej ale naprosto vylučuju vyleštenej volant, řadičku a kliky, odřený čalounění a ošlapaný pedály. To na nás nezkoušej.
Ta řadicí páka se mi na to, že je to automat a má mít 200 tisíc, zdá dost ošoupaná.
Myslím si, že informace o počtu airbagů není sparávná. Volvo dělalo a vlastně dělá i nyní pouze šest airbagů (2xčelní, 2x přední boční, 2x okenní arbag pro přední a zadní krajní pozice).
Neoznacuji nekteri vyrobci/novinari ty bocni airbagy jako 2 kusy misto 1 kusu?? To by odpovidalo..
s tím souhlasím
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.