LOL prej premiovy segment a ma smysl otaceni paprsku kol ma na druhe strane obracene to je amaterismus, autak za takovy penize a neudelaj dve formy na kola OMG priserny
Nevím, co si švédští soudruzi představují pod tou individualitou, ale já z toho mám pocit přesně opačný. Stará Volva byla hodně svérázná, nepodbízivá, rozhodně před nimi nikdo nepadal na zadek při prvním pohledu a ti, co si je kupovali, věděli moc dobře proč. Experimenty a neotřelá řešení byly vyhrazeny jedné řadě (např. P/S 1800, později V480, ještě později C70).Někdy od konce výroby V70 classic se Volvo začíná podbízet frikulínům - hlavně aby vše skvěle vypadalo, vymýšlejí a zavádějí se zbytečné ptákoviny, katují se kosty. Výsledkem je to, že i u údajně luxusního a velkého XC90 mám pocit, že si to auto na sebe oblékám a jediným Volvem, ze kterého je rozumně vidět ven bude za chvíli malá C30.
Pěkný test ;-)
Skratka hnus, totalny des, to auto vyzera otrasne z kazdeho uhla.
Stavím sa že jazdíš na Fabke HTP ;)
cinske volvo? ee, dakujem.
A že třeba mercedes patří arabům ti nevadí? myslím, že akcionářská struktura není podstatná, důležitý je produkt, nehledě na to, že vovo j stále švédská značka. když patřila fordu, tak nikdo netvrdil , že je to americká značk. jen do těch čínanů se lidi nějak rádi naváží..:-(
joo, kup si Fiata, s Italskou žhavou krví!
volačo zo Slovenska? Škoda slov ...
Chtěl jsem se zaptat. už pár měsíců zpět, jsem četl recenzi na R verzi auta, kde se psalo, že podvozek je podobně naladěn jako v Audi A5. v A5 sem neseděl, můžete to potvrdit?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.