TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

22 komentářů

Vose
11. října • 14:14

A právě od PSA pocházely diesely v předchozí generaci V60. Dvoulitr, který žije dodnes, je společným dílem s dříve mateřským Fordem
- to je dobrý nesmysl, 1,6 je z PSA/Ford, ale nevím o tom, že by 2,0 D3 či D4 s 5-ti válci byla z díly PSA/Ford. To je překopaná stará dobrá 2,4!!!

Zelí
6. února • 17:52

Starý dobrý pětiválec z konstrukční kanceláře Ferdinanda Piecha.

Aladin
9. října • 17:15

Ve Švédsku začíná tato verze na 770tis. Proč tam jsou Volva tak levná?

Permon
10. října • 18:34

770 s DPH?

Lojza
11. října • 23:37

a jeste maji DPH 25%, tedy dalsi 4% dolu. Tady z nas volvo dela pitomce.Nesrovnaval jsem vybavu, ale pochybuji ze ve Svedsku bude vybava horsi nez tady u nas.-)

Lojza
11. října • 22:30

a jeste maji DPH 25%, tedy dalsi 4% dolu. Tady z nas volvo dela pitomce.Nesrovnaval jsem vybavu, ale pochybuji ze ve Svedsku bude vybava horsi nez tady u nas.-)

Aladin
10. října • 21:11

Vypadá to, že ano. volvocars.com/se

R
9. října • 17:58

Protože jsou čínská :-D

JohnST
9. října • 16:37

V technickych udajoch na konci je zle tocivy moment. Ma byt 440NmB-]

vana
9. října • 20:55

Chybný je i udaný rozsah max.momentu do 4200 ot. min. Tak vysoko maximum rozhodně nevydrží

Wejcenman
9. října • 16:22

Ze by V60 zehlila silnice lepe nez napr. Rapid nebo Citigo??? Zhola nemozne!

Stan
9. října • 14:35

Ta středová konzole vypadá jak retro magic s displejem.

.
9. října • 14:14

Nekasalo se Volvo jak zaplaví trh elektroauty? Místo toho furt chrlí tuctové diesely.

bzzz
9. října • 16:19

No v Evrope nabizi minimalne 4 twin/engine modely (XC90/60, S90, V90; plug-in hybridy). A nebojte se, uz brzo bude jeste lip ;-)

Jirka
9. října • 13:16

Opravdu V60 vyžehlí děravé okresky? Protože S90 toho moc nevyžehlí a dost drncá. A teda divil bych se, kdyby menší model fungoval lépe...

Permon
10. října • 18:33

V90 mám. Na bežných pérech 20" kolech. Upřímně, jízdní komfort byl na začátku na krátkých příčných nerovnostech ve městě špatný. Čekal jsem plavnější jízdu. Jak auto získá rychlost, tak bylo pohodlné bez výtek.
Po roce mám najeto 29tis....nevím, co si "sedlo", zda tlumiče, nebo péra, ale auto "zpohodlnělo" a kolikrát vyloženě žasnu, jak je na 20" pohodlné. Rozhodně to auto nedrncá. Pokud někdo nevěří, svezu jej.

osvicene vejce
9. října • 13:23

To vypada, jako byste veril, ze se snad do V60 a S90 montuji stejne tlumici jednotky. Svata prostato ...:-D

Kankunen
9. října • 18:08

Tak samozřejmě se do vlajkové lodi dává to horší než do středních modelů, že.

sojova ryze
9. října • 19:47

A ted nam tady zapejte o tom, jak 3. rada BMW jezdi hur nez ta 5. rada, nebo dokonce 7. rada. Je prece logicke, ze vrcholny model prece musi jezdit nejlip. :-DA kdyz uz budete v tom zpevu, rad si poslechnu i tu odrhovacku o tom, jak 2 zeny musi prece porodit dite za 4.5 mesice, kdyz jedna zena porodi dite za 9 mesicu. Je to prece logicke, tak to tak musi byt! :-D :-D :-D :-D :-D

osvicene vejce
10. října • 9:45

Zda se, ze tu mame alespon 6 manageru. :-D Nikdo jiny totiz nemuze verit, ze to s temi detmi skutecne tak funguje. :-D :-D :-D

Wejcenman
9. října • 12:42

Švédská Fabia combi!

mpolan
9. října • 20:33

Chcípni.

Doporučujeme

Články odjinud