TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Wejcenman  |  09. 10. 2018 12:42

Švédská Fabia combi!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 10. 2018 20:33

Chcípni.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  09. 10. 2018 13:16

Opravdu V60 vyžehlí děravé okresky? Protože S90 toho moc nevyžehlí a dost drncá. A teda divil bych se, kdyby menší model fungoval lépe...

Odpovědět  |   | 
osvicene vejce  |  09. 10. 2018 13:23

To vypada, jako byste veril, ze se snad do V60 a S90 montuji stejne tlumici jednotky. Svata prostato ...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  09. 10. 2018 18:08

Tak samozřejmě se do vlajkové lodi dává to horší než do středních modelů, že.

Odpovědět  |   | 
sojova ryze  |  09. 10. 2018 19:47

A ted nam tady zapejte o tom, jak 3. rada BMW jezdi hur nez ta 5. rada, nebo dokonce 7. rada. Je prece logicke, ze vrcholny model prece musi jezdit nejlip.

A kdyz uz budete v tom zpevu, rad si poslechnu i tu odrhovacku o tom, jak 2 zeny musi prece porodit dite za 4.5 mesice, kdyz jedna zena porodi dite za 9 mesicu. Je to prece logicke, tak to tak musi byt!

Odpovědět  |   | 
osvicene vejce  |  10. 10. 2018 09:45

Zda se, ze tu mame alespon 6 manageru. Nikdo jiny totiz nemuze verit, ze to s temi detmi skutecne tak funguje.

Odpovědět  |   | 
Permon  |  10. 10. 2018 18:33

V90 mám. Na bežných pérech 20" kolech. Upřímně, jízdní komfort byl na začátku na krátkých příčných nerovnostech ve městě špatný. Čekal jsem plavnější jízdu. Jak auto získá rychlost, tak bylo pohodlné bez výtek.
Po roce mám najeto 29tis....nevím, co si "sedlo", zda tlumiče, nebo péra, ale auto "zpohodlnělo" a kolikrát vyloženě žasnu, jak je na 20" pohodlné. Rozhodně to auto nedrncá. Pokud někdo nevěří, svezu jej.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 10. 2018 14:14

Nekasalo se Volvo jak zaplaví trh elektroauty? Místo toho furt chrlí tuctové diesely.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 10. 2018 16:19

No v Evrope nabizi minimalne 4 twin/engine modely (XC90/60, S90, V90; plug-in hybridy). A nebojte se, uz brzo bude jeste lip

Odpovědět  |   | 
Stan  |  09. 10. 2018 14:35

Ta středová konzole vypadá jak retro magic s displejem.

Odpovědět  |   | 
Wejcenman  |  09. 10. 2018 16:22

Ze by V60 zehlila silnice lepe nez napr. Rapid nebo Citigo??? Zhola nemozne!

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  09. 10. 2018 16:37

V technickych udajoch na konci je zle tocivy moment. Ma byt 440Nm

Odpovědět  |   | 
vana  |  09. 10. 2018 20:55

Chybný je i udaný rozsah max.momentu do 4200 ot. min. Tak vysoko maximum rozhodně nevydrží

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 10. 2018 17:15

Ve Švédsku začíná tato verze na 770tis. Proč tam jsou Volva tak levná?

Odpovědět  |   | 
R  |  09. 10. 2018 17:58

Protože jsou čínská

Odpovědět  |   | 
Permon  |  10. 10. 2018 18:34

770 s DPH?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  10. 10. 2018 21:11

Vypadá to, že ano. volvocars.com/se

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  11. 10. 2018 22:30

a jeste maji DPH 25%, tedy dalsi 4% dolu. Tady z nas volvo dela pitomce.Nesrovnaval jsem vybavu, ale pochybuji ze ve Svedsku bude vybava horsi nez tady u nas.-)

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  11. 10. 2018 23:37

a jeste maji DPH 25%, tedy dalsi 4% dolu. Tady z nas volvo dela pitomce.Nesrovnaval jsem vybavu, ale pochybuji ze ve Svedsku bude vybava horsi nez tady u nas.-)

Odpovědět  |   | 
Vose  |  11. 10. 2018 14:14

A právě od PSA pocházely diesely v předchozí generaci V60. Dvoulitr, který žije dodnes, je společným dílem s dříve mateřským Fordem
- to je dobrý nesmysl, 1,6 je z PSA/Ford, ale nevím o tom, že by 2,0 D3 či D4 s 5-ti válci byla z díly PSA/Ford. To je překopaná stará dobrá 2,4!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

10.  12.  2018 | | 335 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 51 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 72 N/A