TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Wejcenman  |  09. 10. 2018 12:42

Švédská Fabia combi!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 10. 2018 20:33

Chcípni.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  09. 10. 2018 13:16

Opravdu V60 vyžehlí děravé okresky? Protože S90 toho moc nevyžehlí a dost drncá. A teda divil bych se, kdyby menší model fungoval lépe...

Odpovědět  |   | 
osvicene vejce  |  09. 10. 2018 13:23

To vypada, jako byste veril, ze se snad do V60 a S90 montuji stejne tlumici jednotky. Svata prostato ...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  09. 10. 2018 18:08

Tak samozřejmě se do vlajkové lodi dává to horší než do středních modelů, že.

Odpovědět  |   | 
sojova ryze  |  09. 10. 2018 19:47

A ted nam tady zapejte o tom, jak 3. rada BMW jezdi hur nez ta 5. rada, nebo dokonce 7. rada. Je prece logicke, ze vrcholny model prece musi jezdit nejlip.

A kdyz uz budete v tom zpevu, rad si poslechnu i tu odrhovacku o tom, jak 2 zeny musi prece porodit dite za 4.5 mesice, kdyz jedna zena porodi dite za 9 mesicu. Je to prece logicke, tak to tak musi byt!

Odpovědět  |   | 
osvicene vejce  |  10. 10. 2018 09:45

Zda se, ze tu mame alespon 6 manageru. Nikdo jiny totiz nemuze verit, ze to s temi detmi skutecne tak funguje.

Odpovědět  |   | 
Permon  |  10. 10. 2018 18:33

V90 mám. Na bežných pérech 20" kolech. Upřímně, jízdní komfort byl na začátku na krátkých příčných nerovnostech ve městě špatný. Čekal jsem plavnější jízdu. Jak auto získá rychlost, tak bylo pohodlné bez výtek.
Po roce mám najeto 29tis....nevím, co si "sedlo", zda tlumiče, nebo péra, ale auto "zpohodlnělo" a kolikrát vyloženě žasnu, jak je na 20" pohodlné. Rozhodně to auto nedrncá. Pokud někdo nevěří, svezu jej.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 10. 2018 14:14

Nekasalo se Volvo jak zaplaví trh elektroauty? Místo toho furt chrlí tuctové diesely.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 10. 2018 16:19

No v Evrope nabizi minimalne 4 twin/engine modely (XC90/60, S90, V90; plug-in hybridy). A nebojte se, uz brzo bude jeste lip

Odpovědět  |   | 
Stan  |  09. 10. 2018 14:35

Ta středová konzole vypadá jak retro magic s displejem.

Odpovědět  |   | 
Wejcenman  |  09. 10. 2018 16:22

Ze by V60 zehlila silnice lepe nez napr. Rapid nebo Citigo??? Zhola nemozne!

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  09. 10. 2018 16:37

V technickych udajoch na konci je zle tocivy moment. Ma byt 440Nm

Odpovědět  |   | 
vana  |  09. 10. 2018 20:55

Chybný je i udaný rozsah max.momentu do 4200 ot. min. Tak vysoko maximum rozhodně nevydrží

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 10. 2018 17:15

Ve Švédsku začíná tato verze na 770tis. Proč tam jsou Volva tak levná?

Odpovědět  |   | 
R  |  09. 10. 2018 17:58

Protože jsou čínská

Odpovědět  |   | 
Permon  |  10. 10. 2018 18:34

770 s DPH?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  10. 10. 2018 21:11

Vypadá to, že ano. volvocars.com/se

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  11. 10. 2018 22:30

a jeste maji DPH 25%, tedy dalsi 4% dolu. Tady z nas volvo dela pitomce.Nesrovnaval jsem vybavu, ale pochybuji ze ve Svedsku bude vybava horsi nez tady u nas.-)

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  11. 10. 2018 23:37

a jeste maji DPH 25%, tedy dalsi 4% dolu. Tady z nas volvo dela pitomce.Nesrovnaval jsem vybavu, ale pochybuji ze ve Svedsku bude vybava horsi nez tady u nas.-)

Odpovědět  |   | 
Vose  |  11. 10. 2018 14:14

A právě od PSA pocházely diesely v předchozí generaci V60. Dvoulitr, který žije dodnes, je společným dílem s dříve mateřským Fordem
- to je dobrý nesmysl, 1,6 je z PSA/Ford, ale nevím o tom, že by 2,0 D3 či D4 s 5-ti válci byla z díly PSA/Ford. To je překopaná stará dobrá 2,4!!!

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  06. 02. 2019 17:52

Starý dobrý pětiválec z konstrukční kanceláře Ferdinanda Piecha.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A