Test: Volvo V40 D2 - i vítr ze severu umí zahřát

7 komentářů

Martin
12. listopadu • 19:26

Někde jsem četl, že Volvo do V40 dává svůj systém, díky kterému lze auto ovládat (ne řídit B-]) přes chytré telefony....setkal se autor také u tohoto modelu anebo je to od vyšších modelů? Byla by možnost více tento systém přiblížit o nějaké informace?

martin
12. listopadu • 11:20

Mimochodom, Ford ma vlastnu dieselovu 1,6tku? Mam pocit, ze ich brali od Peugeotu...

bob
14. listopadu • 10:28

s touhle 1,6d ve volvu jezdím a psa je dokonce napsaná i v techničáku v údajích o motoru, tak to asi berou rovnou od frantíků..

martin
12. listopadu • 14:49

ano aj nie, voladeky to bol spolocny vyvoj, neskor sa uplne rozdelili
napr PSA ma 8ventil, toto je 16, tiez su pouzite ine DPF atd. ....
posledne verzie motorov su uplne rozdielne

Bartik
12. října • 9:42

Uplnej nesmysl! vsechny 1.6 jsou PSA. 8 i 16 ventilu. Casto se uvadi, ze slo o spolecny vyvoj PSA a Fordu coz take neni pravda. Motory jsou plnne vyvinuty PSA, Ford prisypal trochu penez na upravy DPF - prechod z mokreho na suchy u 2.0 HDI/TDCI DW10 a u silnejsi verze ~120kW jedno turbo misto dvou. Vsechny TDCI motory pro FORD, Mazdu, Volvo atd. jsou vyrobeny v motorarne ve Fracii.

T.sro
9. listopadu • 9:54

Nevím jak si budou milovníci "manuálního řazení" připlácet za "automaty".
Jinak velmi zajímavé auto

Jiří  Duchoň
9. listopadu • 10:52 • redaktor AutoRevue.cz

Ano, to by bylo poněkud zvláštní;-) Děkuji Vám, opraveno.

Doporučujeme

Články odjinud