Po mnoha mediálních vychvalování jsem se nemohl dočkat osahání vozítka. Žel skutečnost mne odradila. Po několikerém nasednutí na kterékoli místo ve vozidle má přízeň zcela opadla. Má úcta ke značce vyprchala. Ani jsem nevyužil nabízené a již připravené zkušební jízdě. Čím je to způsobené? Zkušeností s Octavii II. za poloviční peníz.
Škodofili :D neverim ze ste v tom aute sedeli, inak by ste nemali duvod tuhle lahudku osocovat... Ale je pravda ze stoji teda hodne, Volvo neni pro kazdeho
Take jsem v tom sedel, pohodli nic moc, nechapu proc se redaktor nechal tak unest :-(Podle zprav se servisu dost poruchova zalezitost.A "řízení s elektrohydraulickým posilovačem" ? To by asi nebylo moc progresivni, nikdo ho jiz takrka nepouziva. Vzhledem k automat. parkovacimu systemu, to spise vypada na elektromechanicke rizeni, ktere je bezne jiz radu let - i Skoda Octavia ho ma mozna uz 8 let (cela serie O2).
Podla sprav zo servisu.... Bezne volavas do servisov a pytas sa ci su v40 poruchove ? :D
Měl jsem možnost fyzicky zakusit pobyt ve V40 kombi a má to kabinový rozměry jako fabie kombi. V žádném případě to není srovnatelné s OII, ta poskytuje ve všech směrech větší užitný prostor. To jenom pro případné zájemce o koupi.
Podélný prostor vpředu min/max:Fabia: 880/1.090 mmOctavia: 920/1.050 mmV40: 850/1.070 mmPodélný prostor vzadu min/max:Fabia: 600/850 mmOctavia: 820/910 mmV40: 590/850 mmVýška nad sedadlem vpředu/vzadu:Fabia: 1.010/970 mmOctavia: 1.030/990 mmV40: 1.000/900 mmŠířka vpředu/vzadu:Fabia: 1.380/1.383 mmOctavia: 1.440/1.430 mmV40: 1.490/1.460 mmVe všech směrech to není, na šířku je O II horší.
Takže jsem naguglil předchozí generaci :Podélný prostor vpředu min/max:Fabia: 880/1.090 mmOctavia: 920/1.050 mmV40: 840/1.100 mmPodélný prostor vzadu min/max:Fabia: 600/850 mmOctavia: 820/910 mmV40: 600/830 mmVýška nad sedadlem vpředu/vzadu:Fabia: 1.010/970 mmOctavia: 1.030/990 mmV40: 990/930 mmŠířka vpředu/vzadu:Fabia: 1.380/1.383 mmOctavia: 1.440/1.430 mmV40: 1.430/1.430 mmKufr :Fabia: 505 litrůOctavia: 580 litrůV40: 413 litrůNicméně podélný rozměr obzvláště vzadu je V40 je horší než fabie s OII není vůbec srovnatelná. Kufr je taky malý. Čili je to srovnatelné skutečně s fábií. Šířka je vcelku nezajímavá. Pro jízdu ve čtyřech je rozdíl 5 cm bezvýznamný a pro jízdu v pěti je vzadu tak jako tak málo místa ve všech autech 5 cm čili 1.6 cm na jednoho pasažéra nic neřeší. Podélná prostor vzadu 20cm ve srovnání mezi Fabií, V40 a OII je obrovský vždy a ukazuje to na to, že se jedná o auta jiné třídy. Proto jsem uvedl, že pocit uvnitř V40 je srovnatelný s fabií.
Maserat granturismo je take mensi nez octavia, ma mensi kufor a vsetko... Tohleto nemuzete porovnavat podle velikost, tam jede o dizajn, propracovanost, technologii, luxus, a tak dale...
Dobrý den, ačkoli mi přímé srovnání prostornosti a dojmu z interiéru mezi V40 CC a Fabií přijde jako poněkud nadnesené, rozhodně platí, a Vy v tom máte pravdu, že V40 CC je skutečně docela malé auto vhodné spíše pro cestování ve dvou. Oproti Octavii II je V40 CC výrazně menší, ovšem co do vzhledu, materiálů, zpracování či výbavy bych to určitě nesrovnával. Pokud bychom hodnotili V40 CC z hlediska poměru rozměrů a ceny, dopadlo by asi docela špatně, ale ne pro všechny je velikost auta "směroplatná", zvláště pokud máte aut více. Mimochodem: vážím si těch, kteří sami od sebe uznají svoji chybu. Značná část diskutujících by si měla uvědomit, že to není ostuda, naopak to něco řekne o charakteru přispěvatele.
Pardon. Jel jsem v předchozí generaci. Teď se jim to nějak přifouklo.
A prečo ste ho neprevetrali aj mimo cesty, veď o to tam hlavne išlo. V podstate ste zrobili len ctrlC a ctrlV testu bežnej V40. Žiadna jazda v snehu, či blate...
S V40 jsem měl tu čest na týden a nadšený jsem vůbec nebyl. Do německé trojky to má docela daleko k Fordu a Mazdě naopak velmi blízko. Prostě dražší auto pro ty co nechtějí naprostou masovku bez kvality BMW/Audi/Merc.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.