Test Volvo S60 D5: méně sportu, více tradice

27 komentářů

POPcorn
30. ledna • 21:00

Nechapem co proti nemu mate, mne sa velmi paci, uz ste sa v tom niekedy viezli? Moj otec ho ma vo full vybave co stalo vyse 2 miliony sk, a je to uplny comfort, v nicom lepsom som sa neviezol co sa tyka pohodlia(a to som sa uz viezol vo vela autach vela znaciek audi, bmw, jaguar, lexus, cadillac, land rover, mercedes)

bobo
13. března • 23:06

..voni tuhle obludu pořád vyrábějí, hmm, to člověk musí být asi opravdu velkej fanda, pokud utratí takovýhle prachy za tenhle krám! Jinak fakt sem si nejprve myslel, že se jedná o další test ojetiny.. :-))

cheshire
21. března • 0:38

pred pul rokem jsem ho tady (v Manchesteru) koupil, S60 D5 z roku 2004, £10,250, jen o par stovek vic, nez bych dal za stejne stareho golfa a tohle je snad prece jen lepsi auto, vypada - podle me - skvele, super 18' kola, co na tom, ze neni 'sportovni', limit ve meste je 30mph, dalnice 70mph a provoz takovy, ze mam na palubnim pocitaci prumer 21mph, bohuzel, svezeni je to famozni, predni sedadla nedostizna, proste je to auto nedocenene a jsem tomu rad, jinak bych tak lacino nekoupil :-)

Thor
13. dubna • 15:55

Tak si položte otázku, proč se tak levně prodává :-D

Objem: 1 997 ccm
12. března • 16:00

není to na D5 nějak málo? :-D

KK
11. března • 18:32

Na Volvu mi nejvíce vadí jejich naprosto nedostatečná nabídka dieslových motorů a když už nějaký mají, má poměrně nezajímavou specifikaci.

Marek
12. března • 7:55

wow .. D5 ti pride kao nezaujimavy?
skus si na nejakom zajazdit a potom porovnaj vykon a spotrebu so 4 valcami a 6 valcami.
ale kym si nezajazdis a neporovnas - tak nebudes vediet.
no a potom sa este aj pozri na cenu ... mne pridu ich 5 valce ako perfektny kompromis medzi vykonom, spotrebou a hlavne cenou.

Vavroch
12. března • 9:30

D5 - nízký litrový výkon. Motor je uložen napříč - malý rejd auta.
Mimochodem na něm (a 185 koních) Volvo dieslově končí, což je v pohledu na 2.7, 3.0 a 4.2 u Audi poněkud - komické.

Marek
12. března • 17:02

Volvo tvrdi, ze motor napric je bezpecnostna vyhoda pri nehodach.
- - -
Pocul si uz o iniciative europskej komnisie a 130 gCO2/km ... vsetko nad 150 koni je zbytocny luxus ktory sa neda nijako ekonomicky a racionalne zdovodnit - len pozitkarstvo a radost z jazdy. Zakial D5 je najpredavanejsi eurospky motor pre Volvo, ktory je to u Audi ?? 2.0 TDI???

Petr
11. března • 18:12

Mohu se zeptat co je to barokní styling? Určitě to nevychází z teorie dějin umění, že?

josh
11. března • 9:47

Tak stupidni clanek se jen tak nevidi :(

volvo
11. března • 9:19

A zase testik Volva, uz jsme ho tu tyden nemeli :-D www.volvorevue.cz

Standa
11. března • 15:10

Tak to víš Volvo tady má kdekdo, tak je o testy zájem. Zrovna dneska jsem viděl asi dvě. :-D

carnero
16. března • 0:13

Vidíš v jaké díře bydlíš. Já než dojdu z bytu na metro (asi dvěstě metrů) potkám minimálně čtyři XC90, dvě nové XC70/V70, jednu S60 a dvě nové S80. Tak čtvrtina aut na té cestě je Volvo. A jinde po Praze to nevypadá o moc jinak, Volvo potkávám velmi často a poslední dobou čím dál častěji.

Thor
13. dubna • 15:52

Opravdu? :-D:-D:-D Loňský rok se prodalo 1502 vozů Volvo, což je pěkné 22. místo. XC 90 je relativně úspěšný model, ale ten zbytek ... S 60 - 83 kusů, S 80 - 60 kusů. Když už je to článek o S 60, tak tu si nelze u dealerů Volva ani prohlédnout, stav loňský listopad, je to takový trhák, že ho ani neberou na předvedení :-D:-D:-D

Thor
13. dubna • 15:53

Oprava, vypadla mi tam jednička :-D. S 80 - 160 kusů.

volvo
11. března • 15:40

O to jde prave, Volvo vidis vyjimecne, ale testu pribyva neumerne s poctem jejich majitelu :) Holt znamy u Volva je znamy u Volva, nenadelame nic. Skoda.

Radek Ondrášík
11. března • 17:41

Ale no tak, kdyz bychom testovali jina auta, tak mame zase zname jinde. Kdyz jine netestujeme, je to proto, ze nemame dana auta radi a takto se tocime porad dokola.

secido
14. března • 23:46

Posledne Audi = rok 2005, hanba.

Diesel
11. března • 11:35

:-D ...ale uz to pomaly prestava byt vtipne Test Volvo S60 D5: méně sportu, více tradice 3/2008
Test Volvo XC70 D5: terénní mise 2/2008
Test Volvo V70 D5: úplně jiné, anebo ne? 2/2008
Test Volvo C70 D5: švédský univerzál 10/2007
Test Volvo C30 1,8: zlatá střední cesta? 7/2007
Test Volvo XC90 Sport: hadr na býka 7/2007
Test Volvo C30 D5: naftová symfonie 7/2007
Test Volvo V70 2,5 D: krásné kombi nestárne 6/2007
Volvo S40 2,0 D: viking na cestách (test) 5/2007
Volvo S80 V8 AWD: vlajková loď (test) 4/2007

Dusan
11. března • 9:08

Ja bych za pretrvavanim S60 v nabidce nevidel zadny "seversky konzervatismus" ci "klasicky model", ale proste to ze Ford nema penize a tak holt nezbylo na vyvoj nastupce. Uprimne receno Volvo S60 nebyla ani v dobe sveho vzniku zrovna stikou sve tridy, kdy majitele dnes uz davno nahrazenych E39 se museli jen usmivat co si Severane predstavuji pod pojmem "sportovni sedan". Dneska je uz to auto uplne mimo, ale prodavat se holt musi, protoze nic novejsiho neni a hned tak asi nebude.

J.
11. března • 8:28

A este aj toto: "premiér Topolánek zvládá 200 km po D1 za 1 h a 20 min. My jsme podobný úsek v Německu s tímto motorem zvládali za 50 minut" - tak ako, ked max. namerane rychlost vami bola 200 kmh - na prejdenie 200 km za 50 minut ste museli ist podstatne viac (ak je to vobec realne:-))) - to by ste museli v kuse ist 240 kmh... a teraz tu pohadku o karkulce...

P
12. dubna • 15:36

200km za 50min a este k tomu so spotrebou 7,9 L ... to by som chcel vidiet ako nejake auto ma pri 200km taku spotrebu...

huascaran
11. března • 13:42

hej, tiez mi to hned udrelo do oci a prepocitaval som :-)
kazdopadne - v technickych udajoch je max rychlost uvadzaju max rychlost 210, zrychlenie z 0-100 za 8,2
v skutocnosti namerane: 0-100 za 10,8s, co je teda dost rozdiel
a max rychlost 200 km/h - co bude zrejme preklep ?
lebo potom na 6. prevodovy stupen je udavane 220 km/h při 3 900 ot./min
aj to je o 10 km/h viac, ako v technickom popise, co mi pripada uz celkom dost. Hlavne ked motor ocividne nezvlada zrychlenie 0-100 podla technickych udajov.Otazka je, ako merali rychlost, snad nie podla tachometra.

Marek
12. března • 7:52

maximalna tachometricka je u mna cca 243 km/h
maximalka uvedena v technicaku 235 km/h

Petr
12. března • 23:25

Zvlastni, na ceskych strankach jsou jine technicke udaje nez na nemeckych ....
http://www.volvocars.com/cz/models/Volvo-S60/Pages/techSpec.aspx
http://www.volvocars.com/de/All-Cars-MY08/Volvo-S60/Pages/techSpec.aspxMax. rychlost CZ : 210km/h
Max. rychlost DE : 230km/h (u mne podle GPS 239km/h)Polomer otaceni CZ : 10.8m
DE: 11.8m (u mne je to snad jeste horsi... s letnima sirsima gumama drhne o vnitrni plech... to je snad jedina vytka na prima auto)

J.
11. března • 8:23

Myslim, ze tie udaje su tam dost zmasakrovane..., namerane zrychlenie 0-100 cez 10 sekund??? Maximalna rychlost 210 kmh??? Opravte si to chlapci...

Doporučujeme

Články odjinud