Test Volvo S60 D5: méně sportu, více tradice

J.  |  11. 03. 2008 08:23

Myslim, ze tie udaje su tam dost zmasakrovane..., namerane zrychlenie 0-100 cez 10 sekund??? Maximalna rychlost 210 kmh??? Opravte si to chlapci...

Odpovědět  |   | 
J.  |  11. 03. 2008 08:28

A este aj toto: "premiér Topolánek zvládá 200 km po D1 za 1 h a 20 min. My jsme podobný úsek v Německu s tímto motorem zvládali za 50 minut" - tak ako, ked max. namerane rychlost vami bola 200 kmh - na prejdenie 200 km za 50 minut ste museli ist podstatne viac (ak je to vobec realne) - to by ste museli v kuse ist 240 kmh... a teraz tu pohadku o karkulce...

Odpovědět  |   | 
huascaran  |  11. 03. 2008 13:42

hej, tiez mi to hned udrelo do oci a prepocitaval som
kazdopadne - v technickych udajoch je max rychlost uvadzaju max rychlost 210, zrychlenie z 0-100 za 8,2
v skutocnosti namerane: 0-100 za 10,8s, co je teda dost rozdiel
a max rychlost 200 km/h - co bude zrejme preklep ?
lebo potom na 6. prevodovy stupen je udavane 220 km/h při 3 900 ot./min
aj to je o 10 km/h viac, ako v technickom popise, co mi pripada uz celkom dost. Hlavne ked motor ocividne nezvlada zrychlenie 0-100 podla technickych udajov.

Otazka je, ako merali rychlost, snad nie podla tachometra.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  12. 03. 2008 07:52

maximalna tachometricka je u mna cca 243 km/h
maximalka uvedena v technicaku 235 km/h

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 03. 2008 23:25

Zvlastni, na ceskych strankach jsou jine technicke udaje nez na nemeckych ....
http://www.volvocars.com/cz/models/Volvo-S60/Pages/techSpec.aspx
http://www.volvocars.com/de/All-Cars-MY08/Volvo-S60/Pages/techSpec.aspx

Max. rychlost CZ : 210km/h
Max. rychlost DE : 230km/h (u mne podle GPS 239km/h)

Polomer otaceni CZ : 10.8m
DE: 11.8m (u mne je to snad jeste horsi... s letnima sirsima gumama drhne o vnitrni plech... to je snad jedina vytka na prima auto)

Odpovědět  |   | 
P  |  12. 04. 2008 15:36

200km za 50min a este k tomu so spotrebou 7,9 L ... to by som chcel vidiet ako nejake auto ma pri 200km taku spotrebu...

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  11. 03. 2008 09:08

Ja bych za pretrvavanim S60 v nabidce nevidel zadny "seversky konzervatismus" ci "klasicky model", ale proste to ze Ford nema penize a tak holt nezbylo na vyvoj nastupce. Uprimne receno Volvo S60 nebyla ani v dobe sveho vzniku zrovna stikou sve tridy, kdy majitele dnes uz davno nahrazenych E39 se museli jen usmivat co si Severane predstavuji pod pojmem "sportovni sedan". Dneska je uz to auto uplne mimo, ale prodavat se holt musi, protoze nic novejsiho neni a hned tak asi nebude.

Odpovědět  |   | 
volvo  |  11. 03. 2008 09:19

A zase testik Volva, uz jsme ho tu tyden nemeli www.volvorevue.cz

Odpovědět  |   | 
Diesel  |  11. 03. 2008 11:35

...ale uz to pomaly prestava byt vtipne

Test Volvo S60 D5: méně sportu, více tradice 3/2008
Test Volvo XC70 D5: terénní mise 2/2008
Test Volvo V70 D5: úplně jiné, anebo ne? 2/2008
Test Volvo C70 D5: švédský univerzál 10/2007
Test Volvo C30 1,8: zlatá střední cesta? 7/2007
Test Volvo XC90 Sport: hadr na býka 7/2007
Test Volvo C30 D5: naftová symfonie 7/2007
Test Volvo V70 2,5 D: krásné kombi nestárne 6/2007
Volvo S40 2,0 D: viking na cestách (test) 5/2007
Volvo S80 V8 AWD: vlajková loď (test) 4/2007

Odpovědět  |   | 
Standa  |  11. 03. 2008 15:10

Tak to víš Volvo tady má kdekdo, tak je o testy zájem. Zrovna dneska jsem viděl asi dvě.

Odpovědět  |   | 
volvo  |  11. 03. 2008 15:40

O to jde prave, Volvo vidis vyjimecne, ale testu pribyva neumerne s poctem jejich majitelu :) Holt znamy u Volva je znamy u Volva, nenadelame nic. Skoda.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  11. 03. 2008 17:41

Ale no tak, kdyz bychom testovali jina auta, tak mame zase zname jinde. Kdyz jine netestujeme, je to proto, ze nemame dana auta radi a takto se tocime porad dokola.

Odpovědět  |   | 
secido  |  14. 03. 2008 23:46

Posledne Audi = rok 2005, hanba.

Odpovědět  |   | 
carnero  |  16. 03. 2008 00:13

Vidíš v jaké díře bydlíš. Já než dojdu z bytu na metro (asi dvěstě metrů) potkám minimálně čtyři XC90, dvě nové XC70/V70, jednu S60 a dvě nové S80. Tak čtvrtina aut na té cestě je Volvo. A jinde po Praze to nevypadá o moc jinak, Volvo potkávám velmi často a poslední dobou čím dál častěji.

Odpovědět  |   | 
Thor  |  13. 04. 2008 15:52

Opravdu? Loňský rok se prodalo 1502 vozů Volvo, což je pěkné 22. místo. XC 90 je relativně úspěšný model, ale ten zbytek ... S 60 - 83 kusů, S 80 - 60 kusů. Když už je to článek o S 60, tak tu si nelze u dealerů Volva ani prohlédnout, stav loňský listopad, je to takový trhák, že ho ani neberou na předvedení

Odpovědět  |   | 
Thor  |  13. 04. 2008 15:53

Oprava, vypadla mi tam jednička . S 80 - 160 kusů.

Odpovědět  |   | 
josh  |  11. 03. 2008 09:47

Tak stupidni clanek se jen tak nevidi :(

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 03. 2008 18:12

Mohu se zeptat co je to barokní styling? Určitě to nevychází z teorie dějin umění, že?

Odpovědět  |   | 
KK  |  11. 03. 2008 18:32

Na Volvu mi nejvíce vadí jejich naprosto nedostatečná nabídka dieslových motorů a když už nějaký mají, má poměrně nezajímavou specifikaci.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  12. 03. 2008 07:55

wow .. D5 ti pride kao nezaujimavy?
skus si na nejakom zajazdit a potom porovnaj vykon a spotrebu so 4 valcami a 6 valcami.
ale kym si nezajazdis a neporovnas - tak nebudes vediet.
no a potom sa este aj pozri na cenu ... mne pridu ich 5 valce ako perfektny kompromis medzi vykonom, spotrebou a hlavne cenou.

Odpovědět  |   | 
Vavroch  |  12. 03. 2008 09:30

D5 - nízký litrový výkon. Motor je uložen napříč - malý rejd auta.
Mimochodem na něm (a 185 koních) Volvo dieslově končí, což je v pohledu na 2.7, 3.0 a 4.2 u Audi poněkud - komické.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  12. 03. 2008 17:02

Volvo tvrdi, ze motor napric je bezpecnostna vyhoda pri nehodach.
- - -
Pocul si uz o iniciative europskej komnisie a 130 gCO2/km ... vsetko nad 150 koni je zbytocny luxus ktory sa neda nijako ekonomicky a racionalne zdovodnit - len pozitkarstvo a radost z jazdy. Zakial D5 je najpredavanejsi eurospky motor pre Volvo, ktory je to u Audi ?? 2.0 TDI???

Odpovědět  |   | 
Objem: 1 997 ccm  |  12. 03. 2008 16:00

není to na D5 nějak málo?

Odpovědět  |   | 
bobo  |  13. 03. 2008 23:06

..voni tuhle obludu pořád vyrábějí, hmm, to člověk musí být asi opravdu velkej fanda, pokud utratí takovýhle prachy za tenhle krám! Jinak fakt sem si nejprve myslel, že se jedná o další test ojetiny..

Odpovědět  |   | 
cheshire  |  21. 03. 2008 00:38

pred pul rokem jsem ho tady (v Manchesteru) koupil, S60 D5 z roku 2004, £10,250, jen o par stovek vic, nez bych dal za stejne stareho golfa a tohle je snad prece jen lepsi auto, vypada - podle me - skvele, super 18' kola, co na tom, ze neni 'sportovni', limit ve meste je 30mph, dalnice 70mph a provoz takovy, ze mam na palubnim pocitaci prumer 21mph, bohuzel, svezeni je to famozni, predni sedadla nedostizna, proste je to auto nedocenene a jsem tomu rad, jinak bych tak lacino nekoupil

Odpovědět  |   | 
Thor  |  13. 04. 2008 15:55

Tak si položte otázku, proč se tak levně prodává

Odpovědět  |   | 
POPcorn  |  30. 01. 2009 21:00

Nechapem co proti nemu mate, mne sa velmi paci, uz ste sa v tom niekedy viezli? Moj otec ho ma vo full vybave co stalo vyse 2 miliony sk, a je to uplny comfort, v nicom lepsom som sa neviezol co sa tyka pohodlia(a to som sa uz viezol vo vela autach vela znaciek audi, bmw, jaguar, lexus, cadillac, land rover, mercedes)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

dnes | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A