Než něco napíšete tak si ověřte skutečnosti, současné pětiválcové motory Volvo nemají zaplaťpanbůh krom počtu válců nic společného s motory R5 TDI Audi/VW a to už hezkých pár let. Současné dechťáky jsou motory Volvo, jejichž blok je konstrukčně odvozený od benzinových pětiválců Volvo
Dobré ráno,tuhle skutečnost vím od minulého testu, kdy mi to některý z Vašich kolegů napsal. To ale nic nemění na tom, že si konstruktéři Volva chodili pro nápady k licenčnímu pětiválci 2.5 TDI. A to že použili vlastní blok motoru nic nemění na tom, že předchůdci obou současnýchch motorů jsou shodní. Je to o slovíčkaření, nevím, proč to tolik vadí? Vždyť ty motory se výkonově zase tolik neliší, něco jiného by bylo D5 srovnávat s 3.0 TDI :-)Robert Vašíček
Od motoristickeho serveru bych čekal přesné informace. Stejně tak můžeme tvrdit, že je konstrukce Fiat - taky pět válců v řadě (2.4 JTD) ;-) Těch odlišností je trošku víc, motory audi R5 používali pohon vstřikovacího čerpadla omplikovaně dalším řemenem ze strany setrvačníku motoru, nikdy naopak neměly vodou chalzené turbodmychadlo (narozdíl od Volva) atd. Je to opravdu úplně něco jiného
obzvláště gazela ladící s kůží a oněmělé asiatky. LOL. I když uznávám, že "skelný pohled" taky není špatný, bohužel to už není vtip, ale brutální realita, kterou jsem se svým autem taky zažil. Tož někdo rád vdolky, jiný holky. Já radši ty vdolky a svou ženu :-) Asi jsem blázen, LOL.
Krásné auto z exteriéru. Interiér jako z Octavie prvních modelů. Volvo opět přesvědčuje, že naftu neumí, sice bude tento pětiválec ohromný držák, nicméně dynamika je žalostná. Taky uložení napříč není nejšťasnější, určitě to má za následek malý rejd. Co více dodat. Osobně bych volil BMW nebo Audi.
Chápu BMW (motory a jízdní vlastnosti), ještě bych pochopil Mercedes, ale Audi ? Vždyť je to průměrné auto se zastaralými TDI a nadprůměrnou cenou ! Zvlášť když bezpečnost je u Audi resp. koncernu VW až někde v zadu, viz. problémy s TTčkem nebo zhovadilost s pravými pidi zrcátky (hnusné a nebezpečné).
skoda... docela by me zajimalo jak to vypada...jinak pekny test...
Volvo nevypadá špatně, ale osobně mu nemůžu odpustit "batoh na zádech" - ten nepoměr v designu automobilu je až příliš patrný - jako by k autu zadní část prostě byla jen "nalepená" a to se třeba o zmíněném BMW 3 CC určitě říct nedá. Věřím ale, že Volvo bude dobré a spolehlivé auto - jen ta testované motorizace a dynamika nic moc - CC by to chtělo už pro své zaměření přece jen s benzínovým motorem.. P.S. Foky se mi zdají hodně nekvalitní
Volba Kabria je určitě hodně o osobní preferenci. Zkoušel jsem C70 D5 - byt velice krátce (sotva 100 km). Přiznám se, že Volvo ani Saab mne krom modelu S80 (95Aero u Saaba) nikdy příliš neoslovovalo, ale C70 se stahovací střechou je velice dobré auto. Testovaná motorizace mne příliš neokouzila - možná je to i tím, že k tomuto druhu auta nějak instiktivně vyhledávám benzínovou motorizaci. Subjektivně byla dynamika hodně špatná, nemohl jsem se zbavit pocitu velkého a těžkého auta, se kterým se toho ani při velké snaze příliš neděje. Tzn. rozhodně bych šáhnul spíše po BMW 3xx CC (zejména 335i se mi moc líbila) - jen samozřejmě cenovka tohoto automobilu bude mnohem více omračující. Jak jsem říkal na počátku - CC je určitě hodně o preferencích a vlastních dojmech - doporučuji se svézt. BMW umí dávat krásně sportovní zážitky a umí okouzlit klidnou a velice kultivovanou jízdou ve všech režimech. U Volva mi strašně moc scházel ten sportovní gen - ale to může být jen otázka názoru.
S Volvem jsem nejel, takže nebudu hodnotit jízdní vlastnosti. Design se mi ovšem líbí daleko více u BMW 3 cabrio.. Vypadá elegantněji i luxusněji.
Ovšem jen do té doby dokud nenastoupíte dovnitř ;-) :-D I když do BMW prý za pár set tisíc jde dokoupit i kvalitní interiér. Minimálně jsem viděl jednu tuningovou firmu, která jej umí udělat už vcelku pěkný a z kvalitních materiálů. Jinak je zřejmé, že pro svižnou jízdu (tj. u nás za hranicemi předpisů) je BMW lepší. Pro jízdu podle předpisů C70 více než postačuje, jen je otázka, jaký zvolit motor. Osobně bych volil 2,4i a kdybych chtěl jezdit jako prase, tak T5.
Cože?? Dokud nenastoupíte dovnitř?? To co píšete je pro mne naprostá novinka.. Že BMW interiér není z kvalitních materiálů? A co bys chtěl jiného než kůži, hliník, titan a dřevo? A že není pěkné? Seděl jsem v hodně BMW a to co píšete je pěkná blbost. Ale asi jste jeden z těch, co se víc líbí tuning než opravdové auta, pak máme vkus každý úplně jinde B-]
Nove trojkove BMW ma interier na urovni korejske nizsi stredni tridy, takze bych o tech kvalitnich materialech pomlcel. Ano starsi BMW at uz E46, E39, E38 mely kvalitni interiery, ale ta doba je pryc. Dneska pokud chce clovek v premiovce kvalitni interier tak si holt musi koupit Audi.
Asi T5 (2,4 s 0-100 za 10s nic moc), nicméně ani tak není u T5 zrychlení nijak omračující - 0-100 za 7,6 (8s s automatem) - tady má BMW hodně navrch - i když je samozřejmě na druhou stranu zase pravda, že CC modely nejsou o tom jak trhat rekordy ve zrychlení.
Nevyhodou BMW 3 kabria je ostudna uroven bezpecnosti, takze doporucuji jezdit opatrne a nebourat. :-D Volvo na tom v tomto ohledu bude asi lepe, Volvo + Saab obvykle zaboduji v teto oblasti nadprumerne.
Ostudna uroven bezpecnosti ?
To je docela presne zhodnoceni. V americkych testech melo cabrio od BMW tak spatny vysledek, ze se z toho stala headline na CNN, coz rozhodne neni obvykle. Ono take kdyz zbrusu novy model premiove tridy z Nemecka skonci v testu bezpecnosti mezi poslednimi spolecne s lacinym jiz postarsim americkym Chryslerem za polovinu ceny (ktery ovsem dopadl ve skutecnosti lepe nez BMW) a sest let starym modelem tesne pred nahrazenim od konkurence, tak to neni zrovna na velkou pochvalu.
No slovo "ostudná" bych opravdu nepoužil, ale Volvo na tom byla vždy o něco lépe. Však je také v bezpečnosti číslo 1 ;-)
v článku se uvádí ... Vychází opět z nejmenšího modelu S40, přesto se může směle srovnávat s daleko dražšími a většími konkurenty.prosím o vymazání toho slůvka "opět". Tváří se to tak, že předchozí generace vychází z S40, což není pravda - předchozí generace vychází ze 70tkové řady.
Už je to opraveno :-) DíkyRobert Vašíček
ještě jedna drobounká chybička nalezena.Předchozí generace byla představena už v roce 1997, první studie - foto C70(cabrio) se objevila už v roce 1995.Jinak recenzi chválím.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.