Test: Volvo C70 D4 – švédská demonstrace

6 komentářů

goro
27. listopadu • 16:07

pro autora - 81mm vrtání a 77mm zdvih není dvoulitr...

Kankunen
30. listopadu • 13:21

Goro měl být pes ne osel.

eLzyx
28. listopadu • 0:44

V = pi*r^2*h, r = 1/2d = 81/2 = 40,5mm takže V = 3,14*40,5^2*77 = 396780mm3 = 396,78cm3. A protože to má 5 válců, tak je celkový objem 5*396,78 = 1984cm3. Dvoulitr

bob
27. listopadu • 14:55

..krásná kasle, a věřím, že aktuálně i nejbezpečnější kabrio na trhu, ale přístrojová deska ze starý S/V40, archaická navigace vč. volantu, to je dost silný kafe.. hlavně pokud zvážíte za jakou cenu se c70 prodává. Mě by to teda od nákupu určitě odradilo. Nerozumím, proč při faceliftu c70 nedostala nový palubní systém například z s/v60 nobo nové v40, tohle je fakt ostuda.. zkrátím to, interiér je velké zklamání :-(

Tomáš Kubeš
27. listopadu • 10:56

Trošku bych se pozastavil nad autorovým hodnocením jízdních vlastností. Opravdu záleží na tom, s čím člověk vůz srovnává. Těžko si může skoro dvě tuny vážící předokolka hrát na nějaký sporťák a vyzvat na okruh Imprezu, avšak ve srovnání se sedany, které nabízí stejný komfort cestování (ve smyslu naladění podvozku a schopnosti žehlit české asfaltové zvěrstvo), má díky opravdu nízko položenému těžišti (většina z těch 1700 kg Švédské oceli je v podlaze) a rovnoměrnému rozložení hmotnosti mezi nápravy jednoznačně navrch. Když člověk něco přežene, tak se předvídatelně a čitelně sune bokem ze zatáčky ven, člověk nemusí být závodník z povolání, aby věděl co má dělat. Asi by bylo nemístné kupovat si takovéhle auto na sportovní ježdění, ale to neznamená, že když si člověk cestou do Provence zajede na nějakou Alpskou klikatku, že to nebude sranda.Zkrátka za sice ne úplně nízkou cenu však člověk dostane auto, které dobře plní roli dálničního expresu, sveze Vás na lyže, přitom umožní vychutnat si jízdu a opalování se na krásných silničkách podél Středozemního moře, decentně si zablbnout na klikatkách v Alpách, způsobí, že se za Vámi budou lidé na chodníku otáčet, když budete chtít, ale přitom se v něm dá nenápadně jezdit každý den do práce a nechávat ho přes noc před domem.Doplním, že na začátku roku ukazoval český registr vozidel cca. 120 vozů Volvo C70 vyrobených v roce 2006 a později, a že oficiální modelový plán s C70 na rok 2015 již nepočítá (z důvodu plánovaného uzavření továrny v Uddevalle kde se vyrábí).

Doporučujeme

Články odjinud