Test Volkswagenu Polo 1,4 TDI: neúspornější motor

62 komentářů

olga
23. října • 22:34

zhanam nahradny diel do wolsf.polo1,4tdi 55kw.rok vyroby 5.1.2000.....nevedia nikde zohnat capy na ramena . ked sa capy objednali podla vin cisla nepasuju do auta..
žiadny mechanik ani v servisoch nevie co s tym.chcem sa opytat viete prosim Vas ake capy by mali ist aj rameno do mojho auta?

Kaja
18. ledna • 23:08

Tlumice na Polu jsou jednim slovem OTRESNE! Auto je tak tvrde, ze na nerovnostech doslova vibruje. Kdyz reknu, ze mam obcas strach za jizdy mluvit, abych si neprekousl jazyk, tak doopravdy neprehanim. Odjezdil jsem peknou radku novych vlastnich i sluzebnich vozu, ale takto spatne auto jsem jeste neridil. A to jsem byl vzdy zastancem VW . No ty casy jsou pryc .....

polo
18. června • 9:32

Zdravim.
Mam nove Polo,som s nim velmi spokojny,ale od zaciatku mi vrzga vrchna cast pristrojovej dosky,kdesi v strede.

Mate niekto podobnu skusenost?Ako sa to da odstranit?

Poradte mi.
Dakujem.

johnny
1. srpna • 14:42

Tak to mne vrzgala tiez, hned od prveho kilometra od kupi, ale pred vodicom. Kupoval som ho minuly rok v auguste a v servise v Porche na dolnozemnskej v BA mi ho kvoli tomu opravovali a rozoberali palubovku uz 3 krat, a vzdy to vydrzalo neklepat tak 2 mesiace, teraz ho mam asi 2 tyzdne zo servisu, a dufam, ze to zasa nezacne, lebo uz som z toho uplne nanervy, najprv palubovku vystriekali nejakou penou, druhý krát oblozili vetranie, a teraz ju zasa utesnili nejaky asfaltovym filcom.

Radek
24. února • 18:53

Není to špatnej motor, hodil by se určitě dobře do fabie, jen kdyby páni u Wolkswagenu povolili. Ale proč tříválec???... že by úsporná opatření? 

Martin
24. února • 18:56

Souhlasím.Škoda je těžce svázána svýn koncernovým pánem! Pane Kulhánek no comment., co?

Václav Kouba
20. října • 23:14

Zdravím, přidávám pokračování zkušeností s Polo 1,4 tdi. Po 5000 km je to asi takové. Brzdy - jsou OK, odpovídají předchozí Toyotě. Není to sice takové, jako jsem si představoval u auta nové generace (mají pomalý nástup), ale jde to. Problém brzd bude asi ten, že u této verze nejsou kotouče vzadu. Z několika stran jsem se dozvěděl, že když má Polo kotouče i vzadu, tak to jsou jedovky. V tom to bude, doporučuji je. Ale jinak pro běžné ježdění jsou výborné i při zatíženém voze. Hlučnost - je na přijatelné úrovni. Svezl jsem se v předchozím Polu (SDI) a to je podstatně hlučnější. Pokud se jezdí rozumně, bez akcelerací a vytáčení na maximum, tak si motor jen tak lehce ševelí. Začíná táhnout tak kolem 1900 ot/min, nad 2000 ot je to perfektní při jakékoliv zařazené rychlosti. Motor je velmi dobrý. Pokud však využívám akcelerace na maximum, pak je o něco hlučnější, než bych si představoval. (více než Toyota). Nakonec se mi ten sytě syrový zvuk při prudkém sešlápnutí plynu (kolem 2000 ot) začal zamlouvat. K té akceleraci to prostě patří. Spotřeba pouze po Praze do 6 l. Tuhle jsem musel nutně rychle za Brno a nazpátek, jel jsem na max, plyn na podlaze spotřeba 6,8 l. Tam byl protivítr, obsazeno dvěma osobami (180 kg) a víc něž 190 to nejelo. Nazpátek bylo bezvětří, auto plné zboží a jelo to až 200. S měřením spotřeby je to u mě na nic, auto je firemní, tak ji nemusím hlídat. Většinou i ve městě využívám výkon na plno, tak se pod 5l nemůžu dostat. Mínus - má to malou nádrž, a navíc to velmi nepříjemně zapíská, když se rozsvítí rezerva. Jel jsem tuhle do kopce a začalo to pískat, a mě polila hrůzá, že mi došla nafta. To by se mělo dát vypnout. V minulých relacích jsem nenapsal, že jsem při koupi tohoto auta chtěl něco ušetřit a proto jsem si nechal vyměnit původní pneu (asi 185 nebo 195 cm a AL ráfky) za plecháče z jiného Pola tdi (pneu 165 cm). Tak to byla chyba, teď jsem je dokoupil nic jsem neušetřil a ty plecháče i s pneu mám na nic v garáži. Ne těch úzkých to doopravdy moc nesedělo. Jsou v základu u tdi a pokud s ním chcete jezdit svižněji, tak je neberte. Obul jsem to na AL disky a 195 Dunlop. Teď to sedí jako přibité. Podvozek je na velmi vysoké úrovni, jsou u něj velké rezervy, snese hodně, normální řidič ho nedostane do smyku. Prostě se bojí jet do zatáčky tak rychle a přitom by to zcela určitě šlo. Klima bylo ve vedrech perfektní, automat drží nastavenou teplotu. Jinak klima motor vůbec viditelně nezatěžuje, není rozdílu ve výkonu se zapnutou a vypnutou klimatizací. Mínus vidím v malých zpětných zrcátkách, jsem zvyklý na větší a i když je to levé zalomené, tak prostě auto jedoucí vedle vás nevidíte. Další mínus je v odkládacích místech. Není totiž možnost dát někam velko mapu - nikam se nevejde. Proti spolujezdci je schránka velmi malá a ze dveří pořád vypadává. Resumé - vynikající auto pro dvě osoby i na delší vzdálenosti. Dle testů bude asi i bezpečné a navíc je pěkné. Při porovnání s Toyotou teď už vítězí Polo. (až na tu hlučnost). Zdraví Kouba

Mila Řiha
15. ledna • 21:06

Dobry den pane Koubo,

s vetsim zpozdenim si ctu Vaše povídání o autě Polo a děkuji Vám za něj. Mezi těmi zoufalci je to čtení velmi zajímavé a přínosné. Zvažuji koupit Polo především na jízdu po městě, jako druhé menší vozidlo, se kterým by jezdila manželka. Mám vytypované Clio, Punto, 206, Polo a Fabii, případně nějakého Japonce.

 Nejvíce se mi líbí Polo i když v odborné veřejnosti jsou koncernová auta a celý koncern VW velmi kritizováni za způsob prodeje i pojetí všech svých aut - identické díly atd.

Velmi nesnadno se člověk dostává k objektivním informacím, protože i ti, ktří hodnotí jsou ovlivňováni ze strany zástupců automobilek. Nemusí to být přímo finanční dary, ale píše se velmi nesnadno objektivně, když Vám půjčí auto na delší dobu, na cestu na dovolenou atp. V mnohých hodnoceních ty vlivy cítíte jak kladné, tak záporné. Jak je kdo s kým kamarád!

Proto by si měli motoristé vyměňovat seriozní informace a ne si v diskusi léčit své komplexy a mindráky. Díky Vám za informace i všem ostatním. Tak jaké malé auto je to pravé????

Říha

Pavel
27. září • 14:02

Pokud se to včetně reakcí na test vyhodnotí, je největším exotem HUF se svojí napíchanou Fóbií na sportovním podvozku. Asi měl před tím trabanta s přítlačným křídlem a nyní je ohromen výkony svojí nové plechovky. Druhé místo bych dal tomu nejspíš zahradníkovi z japonského velvyslanectví, který je nakřivo z coroly, která je katastrofická včetně svého diesselu. Jediné co ji drží pohromadě je asi to německé rádio.  Fajn jsem se pobavil   Dík  

Horák
26. srpna • 22:00


Redaktor, který napíše, že tento motor je třeba vytáčet do 5 000 ot za minutu měl buď v době, kdy to psal v krvi minimálně 2 promile alkoholu nebo nikdy v Polu 1,4 TDI ( ale ani žádném autě jiné značky s dieslovým motorem a je lhostéjné jakého systému vstřikování používá) ani neseděl, natož aby ho řídil.

Pepa
23. dubna • 23:22

Za to ty jsi ten tříválec vyzkoušel! Je pohodový a vytáčet se dá.

Václav Kouba
18. července • 0:35

Zdravím,

vážení 6 let jsem jezdil v Toyotě Corolla, vystřídal jsem dva modely, vždy diesel 2l, ale ne turbo, ty začali dělat nedávno. Klobouk dolů, absolutně bez závad. Protože jsem byl terčem posměchu v práci /všichni mají VW/, tak jsem si řekl, že změním značku. Původně jsem chtěl 1,4 tdi Peugeot 206, projel jsem se v něm a musím říci, že to není vůbec špatný auto. Jen ty sedačky nic moc. Motor docela šel, do mého zkušebního kopce jsem musel jet na trojku /toyota na pětku/. Ale bylo to tiché a pohodlné. Pak jsem si přečetl nějaký test a v něm byl Peugeot 206 nejhorší a VW Polo nejlepší. Tak bylo rozhodnuto, šel jsem do Pola 1,4 tdi. Po 300 km mi není známa spotřeba, ale vypadá to zatím na cca 5l. Ale motor je syrový a jezdím jenom po Praze. Naštěstí je v něm to lepší rádio. V zatáčkách se naklání podstatně více než fabie a má měkčí pérování. Co mě však zklamalo oproti P 206 - vyšší hlučnost motoru a mizerné brzdy. Všichni mě však ujišťují, že to bude lepší. Auto jede v pohodě 160 a motor je doopravdy po výkonové stránce výborný, až se nechce věřit, že má 1,4l. Prosvětlení vypínačů je dostatečné - pan Dolejš je už asi slepý. Porovnám-li s Toyotou, pak vítězí Corolla. Víc místa, velmi tichý motor /asi mi to nebudete věřit, ale tito japonci dělají vynikající nafťáky/, spotřeba okolo 6l po Praze a brzdilo to lépe. Zkušební kopec jede polo v pohodě na čtyřku a vypadá to, že po zajetí půjde na pětku. V tom se asi vyrovná Corolle. Pokud se motor neztišší a brzdy se nezlepší, pak budu litovat, že jsem nešel do nové Corolly. Ale jinak uznávám, že VW dělá dobré auta /v práci jsme měli neustálé dohady, já preferoval vždy japonce/, a v podstatě polu mimo výše uvedeného nemohu nic vytknout. Musí se prostě brát, jaká to je kategorie auta a z toho vycházet takže po Praze OK, ale pro rodinu velmi malé. je to pouze taková lepší nákupní taška.

Horak
24. srpna • 9:37

Vážený pane, když Vám někdo řekl, že se motor ztiší a brzdění zlepší, tak je to naprostý nesmysl. U motoru teoreticky po najetí cca 50 000 km, kdy bude jako diesel v optimální"formě" je to teoreticky možné, ale v praxi to určitě nepoznáte. Brzdy budou s přibývajícím věkem brzit hůř.

Jinak hodně šťastných km s autem, které jste si vybral ( i když jde mimo mé chápání, že někdo změní Toyotu ( a to by jste musel ještě srovnávat Yaris s Polem, protože Corolla je o třídu výš ,ta by šla srovna s Golfem) za VW..Obě Toyoty jsou výrazně lepší a kvalitnější než VW. Uvidíte časem. Doufám (pro Vás), že se v tomto názoru mýlím.

Václav Kouba
30. srpna • 21:40

Zdravím, mám najeto prvních cca 2500 km. Motor se o něco ztišil, ale Corolla byla tišší. Brzdy se také zlepšili, projel jsem se v Polu předchozí řady a to brzdí ostřeji. Možná jsem si na ty brzdy ale už zvykl. Corolla brzdila lépe. V žádném případě nechci udělat debatu, které auto je lepší, Corolla je také o třídu výš tak musí být lepší. Chtěl jsem jenom provést laické porovnání dvou zcela rozdílných aut. Jinak pochvala za výkon motoru, teď je to kapesní raketa. Má to doopravdy obrovskou akceleraci a mohutný zátah. Zátah ale přichází až někde kolem 2000 otáček, ještě pořád si na to nemohu zvyknout, Corolla měla slabší motor, ale táhl okamžitě od spoda. Běžně jsem se s ní rozjížděl na dvojku. A asi by šla i na trojku. S Polem na dvojku ne, chcípl by, anebo hodně přes spojku. První závada - nejde sklápění světel, odstraněno v servisu. Po zprovoznění sklápění mám zase světla moc dolů a v noci toho moc nevidím. Tak musím znovu do servisu. Má to také malou nádrž, odhaduju kolem 40 l, Spotřeba - prvních 2000 km pouze po Praze cca 7 l. Minulý víkend jsem to projel cca 700 km a spotřeba byla 5,25 l. To zase jde, obsazeno dvěma osobami a psem. Na dálnici jsem nejel pod 160 km, na rovině 190 km. V kopcích to má ale na 1400cm strašný zátah, je to neuvěřitelný, ale předjede to Oktávku 1,9 tdi. Tak nevím jak mohl pan Dolejš psát že od 120 km to nejede. Naopak ve 120 to silně akceleruje a ve 160 to ještě citelně akceleruje. Odhaduju, že to jede k 200. Motor nejde vytočit na 5000 ot, jak píše pan Dolejš, při 4500 už silně omezuje omezovač. Autorádio mám to lepší (BETA), ale je to taky hrůza - citlivost mizerná, pořád to vypadává - nedoporučuju. V Corolle jsem měl Blaupunkt a to bylo jiné kafe. Taky byl japonec lépe ozvučený. Pak se mi na Polu také líbí servisní interval - první prohlídka od koupě auta po 50000 km. A to je jiná káva. Corolla měla prohlídky každých 7500 km, tak jsem pořád jenom platil servisu. To je velká úspora. Samozřejmě nová Corolla má asi už delší interval, ale 50000 to nebude. K ukončení diskuze proč jsem přešel na Polo jen to, že to zase tolik neprožívám, jezdím jenom po Praze a auto je na firemní leasing. Bylo také o cca 200 tis levnější než Corolla TDI. A hlavně ho chtěla manželka. Tak až bude něco nového s Polem, tak dám vědět. Zdraví Vašek

Nic.Nebude
25. září • 14:48

Moc diky za zajimave povidani o aute. Z vasich prizpevku jsem se dozvedel daleko vic nez z recenze samotne.

SASA
11. srpna • 19:09

TAk tohle moc nepochopim.Vy jste si po nekolika spokojenych letech s Toyotou rozhodl kvuli tomu ,ze to vsichni tvrdi, koupit VW? Me osobne prijde ze VW si vydobylo docela velkou prestiz a neni me znamo cim.Zas tak spolehliva a hezka auta to nejsou ,v jiz dost vysoke zakladni cene toho taky moc nenabizi, nahradni dily a servis jsou spise drazsi.Mozna si to u nas vydobylo prave tou vysokou cenou a cesi radi ukazuji "ze na to maji".V soucasne dobe diky hromadne globalizaci se jednotlive znacky v kvalite a spolehlivosti podstatne nelisi,takze zakaznik se muze rozhodnout jen podle toho jestli se mu to libi,ceny,vybavy...... Mym osobnim favoritem je VOLVO V70 AWD (XC),Mazda 6,Mazda 121 (ta starsi s prdeli),Toyota Corola(nova).TAk to je snad vse co njsem chtel napsat.A nehadejte se tu kvuli blbostem.SASA

Kolecko
13. července • 21:29

Pan Dolejs zase rychlejsie pisal, nez myslel. Pri Terracane sa mu to podarilo tiez.

A k HUF. Rad by som tu tvoju masinu videl. Som sice z vychodu, ale 21.7.2002 budem o 20:00 v Prahe na Karlovom moste. Ak by som to nestihol ( mam pred sebou cca 650Km ), tak tam budem o 21:00. Stretavame sa tam totiz s kamosmi, ked niekto zavita do Prahy. Urcite si ma vsimnes - mam 202cm, 105Kg, a na hlave taky ten hnedozeleny rybarsky klobucik. Postavat budem pri tej strane od Hradcian.

pjetka
13. července • 13:20

Pan Dolejš se rozplývá nad spotřebou 5 l normálně a 6,5 na dálnici ? To asi porovnává s auty z jeho oblíbených 70.let

Pepa
23. dubna • 23:18

To ty jsi ještě prděl do nočníku, tak o tom víš svoje...

theo
24. dubna • 20:49

Já nočník přestal používat v 60.letech. Pana Dolejše si moc dobře pamatuju  - žádnej jinej motoristickej pořad v bedně nedávali. Pan Dolejš jako jediný protagonista v té době byl tedy i současně nejlepší  ale to si asi nepamatuješ.

Dan
12. července • 16:01

Myslím, že Dolejš spíš udělal test autorádia a příslušenství, než samotného vozu. Pokud měl s 1.4 TDI takovou spotřebu, tak musel jezdit nadoraz. Já jezdím dost svižně a mám se stejným motorem v Polu průměrnou spotřebu 4,3 l. Rádio Alfa asi žádný zázrak nebude (je v sérii u všech verzí), já mám Gammu s 8 repro a žádné podobné problémy nemá. Navíc má Polo   dobré reproduktory a skvělou akustiku. Vůz je podle mě dostatečně měkký a je velmi komfortní, v zatáčkách se mírně naklání - o trochu víc než Fabia, ale skvěle drží. Už jsem s Polem najel 7300 km, tak o něm můžu mluvit!

 

Pepa
23. dubna • 23:17

Ale vždyť ti to tam napsal, že to vytáčel, seč mohl. Já taky se svojí feldou jezdíval za 6,5 a na firmě za 9. Jeho popis příslušenství sedí, ještě zapoměl dodat, že při otáčení knoflíkem rychlosti větráku má člověk strach, aby mu nezůstal v ruce.

X12345678
14. července • 21:25

Alfa je opravdu děs. Bylo by asi lepší, kdyby ji do Pola nedávali a o odpovídající hodnotu 200,-Kč snížili cenu auta.

Jakub
12. července • 12:58

 Mgr. Hrnčíř a pohodový chlápek ??? Měl jsem s ním BOHUŽEL taky párkrát co do činění a moje zkušenosti jsou z poněkud opačného konce. Bez urážky : odborně na tom obdobně jako p.Dolejš, jenže o pár kilo těžší a navíc ještě pěkná vyžírka !! Bohužel.

srp
10. července • 11:04

Mam dojem, ze pan Dolejs jezdival i rallye, ne? :)

Prekvapily me vadnou brzdy u WRX STi, o kterych tak hrozive psal, jezdil jsem s tim tyden, utratil nehorazny penize na benzinu, ale vadnouci Bremba jsem nejak nezaznamenal.

Znaval jsem jeho kolegu Hrncire z CT, to byl pohoda chlapek.

Jinak myslim, ze vyrazeni AMR z programu CT ztratila vetsina obecenstva kvalitni porad o autech. Jine nahrazky, hlavne typu "Jizda" (nastesti uz zruseno) nemaji sanci a krome pekny moderatorky na Prime nenabizi nic zajimavyho.

Howgh

patrix
4. července • 2:33

jojo....dolejš pako vylízaný žvanil už v motorevue a na netu lže dál kecal vymaštěnej....pamatuju se jak vykládal o vadnoucích brzdách jaguáru xkr...myslim že mu cestou zvadlo něco jinýho...jo k tý sračce-kdyby vzali plechovku od rajčat a nacpali do ní mixér vyjde to nastejno...jo ještě rádio nějakej tranzistorák přidat a je to pinklich...

X12345678
7. července • 0:46

No ty jsi taky pěknej unikát

HUF_tuner
1. července • 13:01

Pojem " V zatáčkách se vůbec nenaklání " je hrozná zhovadilost. Vážně pochybuju, že tento článek psala taková kapacita, jakou je pan Dolejš. Pokud srovnám naklánení své Fabie na originálním podvozku a nyní na sportovním, je to 100 a 1. Přesto nemohu říct, že se mé auto nenaklání. Polo bude asi něco úplně jiného...

Kaja
18. ledna • 23:11

To auto je otresne! Pri ostrejsim zataceni je zadni kolo nadzvedle a pohvizduje. HRUZA!

X12345678
2. července • 23:05

HUFe, kdybys do toho nepatlal pořád tu tvou přepísknutou Fabku, tak by tu nebylo žádné vzrůšo. Všichni by se fádně bavili o tom, jestli pisálek s tím autem jezdil nebo ne, jak velká kravina je že se nenaklání atd.

HUF_tuner
3. července • 7:05

Kam tím míříš?

X12345678
3. července • 17:42

Hufe tam, že souhlasím s tvým názorem, že to že se nějaké auto (A specielně Polo které je měkčí než Fabie) nenaklání, jak tvrdí pisálek, je naprostá pitomost. Jen nechápu, proč k tomu potřebuješ srovnání s tvou károu.

Je to dost polopatě?

HUF_tuner
4. července • 19:54

Byl to příklad. Já říkám, že je hloupé tvrdit. že jakékoliv auto má nulový boční naklon. Klidně tam mohla být třeba M3 nebo S3. Šlo jen o porovnání daleko sportovnějších podvozků z hlediska náklonu. Neříkám, co je lepší nebo horší. Asi to je moc složité...

MUDr. Chocholousek
4. července • 16:00

Ja se obavam, ze pro HUFa je vsechno moc slozity. Kazdej clovek s i mirne podprumernou inteligenci by pochopil, ze nas tady ty jeho ody na nejakou blbou skodovku nejnizsi tridy upravenou na mirne nadprumernou skodovku za papinkovy prachy vubec nezajimaj. Jenze on ma mindraky a bud si potrebuje furt dokazovat, jakej on oproti ostatnim neni socka (protoze staci natahnout ruku a tatinek soli, nikoliv proto, ze sam neco dovede) a nebo ma problem, ze ma tu nejlevnejsi ceskou sunku, ktera ani za tezky prachy nedosahuje kvalit auta stredni tridy.
Treba mu tatinek zaplati nejakeho psychologa a ten mu pomuze. Obavam se, ze by si HUF ale radsi koupil zadni tuningovy sterac za 100.000 (a pak se mohl vytahovat, ze ma skodovku skoro za milion ), nez to vrazit do poradnyho doktora a mit po problemech.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
HUF_tuner
4. července • 19:51

Jsi nemocný. Dívej se častěji do zeleně a třeba to přestane .

MUDr. Chocholousek
8. července • 17:06

Chapu, ze pro mlade venkovany je bezne, ze tykaji kde komu, tak to prejdu, lidi u nas na oddeleni delaji i horsi veci.
Jinak to vypada horsi, nez jsem si myslel. Nevyrovnany pacient s utkvelou predstavou svych medicinskych znalosti a schopnosti, no to je teda pripad. Brnknete sestre a domluvte si termin - budete mit prednosti odbaveni.

Hassan Abdurrachman
4. července • 16:31

Ja teda taky tunery moc nechapu, ale jestli vas to tak strasne moc nezajima proc vam stoji za to na ty jeho prispevky reagovat?

MUDr. Chocholousek
8. července • 17:02

Ja jsem na jeho prispevky nereagoval, ale i kdyby - pokud mate dojem, ze je lze prehlednout, kdyz se skoro v kazde diskuzi dozvime o jeho uzasne tuningove Fabii (a pak se to toci kolem toho, jak ma uzasny motor, podvozek, vykon, zrychleni apod.), uz je to docela opruz.

Ace2
3. července • 11:14

Zcela evidetně ti diplomaticky naznačuje abys držel zobák o svém supersportu  Nebo to chceš rozkleslit do comixu abys tomu porozuměl ?

HUF_tuner
3. července • 15:59

Nežehrej tolik na to, že nejsi na dostřel . Takové, jako jsi Ty, používám na leštění bot. Nech si narůst fousy (pokud již rostou), ať si při tom tolik nenamáháš zakrnělé ručičky .

Skodivka fobie
1. července • 17:09

Fabie na sportovnim podvozku ))) To je jako chyse z palmovych ratolesti s klimatizaci nebo 386/20MHz s vetrackem od Athlonu XP )))

HUF_tuner
2. července • 14:34

To je ale hrůza, co?

Petr Svetr
2. července • 9:34

To: Skodivka......   Co to tady plácáš za nesmysly!

Skodivka fobie
3. července • 12:38

Tak pro ty mene chapave - davat takovou popelnici skoro nejnizsi tridy (horsi je tak jeste mozna Daewoo Tico) na sportovni podvozek je zhruba stejne inteligentni jako naznacene upravy palmove chyse nebo 386ky. Pokud se v tom aute nevymeni skoro vsechno, aby to za neco stalo (vid, Hufe , sportovni podvozek tomu moc nepomuze.

Petr Svetr
6. července • 19:58

Zkrať to inteligente!

com
1. července • 13:50

Pana Dolejše udělala televize, ale o autech vi pouze to, ze maji (vetsinou) 4 kola - myslim, ze mu mel nekdo napsat k testu i scenar. Vic neni co dodat.

Ace2
3. července • 8:24

Kdybys netrpěl omezenou mozkovou kapacitou, tak bys věděl, že je rozdíl mezi slovem "provize" a "sleva" najdi si to ve slovníku. Potom si o tom můžeme podiskutovat. Nejdřív si, ale doplň vzdělání. Ztrácet čas s někým kdo nezná ani smysl slov, to se mi zdá poněkud neštastné trávení léta

Ace2
1. července • 13:23

Zkus nám o s vém autu něco napsat. Docela by nás to zajímalo.

HUF_tuner
2. července • 14:36

Hm... Radši bys měl víc prodávat, abys nemusel somrovat slevy na 2 pneu notabene na nejlevnějším českém inetovem obchodě .

skl
1. července • 15:15

HUF_tuner
2. července • 14:37


BTW, kdy přijedeš na exkurzi obranných systémů nosních přepážek?  Těším se na tebe .

skl
2. července • 16:33

ano, ano, ako som si pozeral tu tvoju fotecku, tak by ti mensie upravy aj celkom prospeli, ale sorry, ak odo mna nieco taketo ziadas, budes sa muset zastavit ty..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
HUF_tuner
2. července • 18:37

Škoda, že tam není detail bez košile. Asi bys od mé návštěvy upustil .

skl
3. července • 9:41

tak mi nejaku posli. a mozes prihodit aj nejaku fotku toho svojho neskutocneho vtaka, ktoremu je kazdy kondom na svete maly. na nho som celkom zvedavy

HUF_tuner
3. července • 10:36

Tobě ho neukážu. Pošli svou starou (teda pokud to není hydra, čehož se ale obávám) .

X12345678
1. července • 0:34

To budou odteď až na věky věků všechna auta s dvěma dvojicemi samostatných světlometů přirovnána k E.Klasse? Co je to za pitomost? Daleko dřív to měl Jaguar, má to i Kia atd atd.....Pan Dolejš nemá co psát?

A pokud se týče hodnocení motoru, dovolím si hrubě nesouhlasit. Jel jsem s Polem i s A2, vybaveným stejným motorem a Dolejšův popis chování motoru nasvědčuje, že s tímhle autem vůbec nejel. Ten motor totiž zabírá od 1500 otáček a kolem 3600 už dost výrazně vadne, takže poznámka o vytáčení je taky blud. Pokud jde o svist turba, tak spíš někomu sviští v hlavě, protože ten u TDI-PD motoru ještě nikdy nikdo neslyšel. U TDI tříválce je slyšet cosi, co v připomíná starodávnou, byť hodně utlumenou, Multikáru (tu úplně první, jmenovalo se to Multicar 22)

S A2 TDI jsem jezdil po městě kolem 5litrů a mimo město i při svižné jízdě kolem 3,6-4,4 těžko tentýž motor v Polu bude tak výrazně žíznivější, jak píše autor článku. A s A2 nebyl problém jet 170, což motor zvládal i do táhlých stoupání.

Pane Dolejši, ruku na srdce, opravdu jste Polo TDI řídil, nebo jste ten článek "vysekl" jen tak od stolu?

Pepa
23. dubna • 23:03

Čtyři kulaté světla měla taky škoda 120 GLS ty joudo, ale Dvě větší a dvě menší v devadesátých letech použil poprvé po letech právě mercedes, kam se celý koncern VAG chodí učit design.

Vytáčení motoru je individuální, je jasné že šetřílci a ti co nejezdí služebními auty mají jiný styl jízdy.

Polo je těžší, proto má TDi objem 1,4 a ne 1,2 jako u Audi A2 - jasná fyzika, spotřeba o něco vyšší, zejména pokud se jde do otáček, ale to už se se opakuji.

ACE
6. července • 19:22

Souhlasím, v 1.4 TDi jsem jel a popisu autora moc neodpovídá.

Sedan
1. července • 12:28

Co clovek, to nazor, ze... Verim tomu, ze pan Dolejs Polem jezdil a to minimalne tyden. To byva obvykla doba testu.

Fidel Castrol
2. července • 22:54

Dolejš šířil bludy už jako redaktor Automotorevue v ČST, socialistické to blahé paměti televizi. Od té doby nepokročil ani o píď, jen ho už v TV nechtějí (dávno a v žádné), tak blábolí na internetu. 

Ostatně podobné to bylo i s jistým komentátorem Formule1 v ČST, už si ani nevzpomínám jak se jmenoval, byl to svého času Dolejšův kolega. Chvíli ho nechali žvatlat na Primě a pak ho naštěstí vyhodili. Vzpomínám na jeho detaliní líčení brzdového (!) světla F-jedniček. Pak se spustila na inetu taková mela, že milého prehistorického komentátora vyhodili natošup.

Pohrobek socialistické žurnalistiky Dolejš však zatím stále tvoří. Bohužel.

Pepa
23. dubna • 23:10

ČT zrušila spoustu kvalitních a sledovaných pořadů a vyhodila taky spoustu kvalitních zkušených lidí - mezi jinými i pana Dolejše. Nejsem žádný velký pamětník, ale auto-moto-revue a speciálně pan Dolejš mi v televizi chybí. Vzpomínám si, jak ten pořad posunovali do stále blbějších časů až ho nakonec zrušili, podobně jako receptář. Není mi ještě ani třicet, ale z metod těhle "mladých a minulostí nezatížených" bývalých svazáků, co rozhodujou v ČT je mi na blití.

X12345678
3. července • 17:40

Ten exot s brzdovým světlem u F1 se jmenoval Pecháček. Pamatuju se na ty slinty taky.

Doporučujeme

Články odjinud