Teda za takové šidítko dát více než čtvrt milionu mi přijde jako docela dost. Proč bych měl volit něco z koncernu VW, když za necelých dvě stě tisíc dostanu Toyotu Aygo (Czech Edition), která má srovnatelnou výbavu jako o sedmdesát tisíc dražší VW Up!?
Tak je snad jasne, ze za "nemeckou kvalitu" je potreba si priplatit, ne? :-D
Hmm, cena ujde, ale je to na mě moc veliký.
Za 249900,- mám Suzuki Swift (7 pytlů, 94hp,klima+USB+volant v kůži), spotřeba kolem 5/100..rozhodně lepší volba!
njn Swifťák je takový nenápadný, ale všichni to (i pak jako ojetinu) celkem chválí B-]
Pro mnohé překvapivě, ale auto je to v reálu šikovné. Kdyby nebylo některých úsporných opatření co si mohli odpustit, tak by to byla malá pecka. Problém je v ceně! Němci jdou spíš za 7500E do Pandy II :-/
..autoři testu si můžou pogratulovat, v porovnání s českými automobilovými servery patří mezi špičku ;-) Například měření hluku u nás není vůbec standardem a jedná se o zajímavý doplněk, který ještě víc pomáhá při srovnávání různých modelů, myslím, že to dělá ještě automobilrevue, ale jinak nikdo. Co se týče auta, tak jediné čeho bych se v téhle kategorii bál, je bezpečnost, resp. náraz z boku, kdy Vám třeba nějáká Marfuška nebude chtít dát přednost a zrovna sedí ve své oblíbené q7.. těch pět hvězd je pro takový auto nesmysl, aby byl člověk v bezpečí, musel by mít kolem sebe rám z trubek nebo něco podobnýho jako ve smartu, ale určitě ne dveře tenký jako z kartónu..
No a když budeš ve své Q7 a nějaký Abdulah ti se svým kamionem nedá přednost? Tak jako co? A kamionů potkáš daleko víc než Q7:Kup si M1A2 Abramsk TUSK abudeš v bezpečí:;-)
3-[, jo ale pořád je větší pravděpodobnost, že z té q7 vytáhnou někoho živýho, prostě když se něco semele, tak každej mm rozhoduje, to je čistej fakt.. jinak na našich silnicích jezdí naštěstí nejvíc lidí v ochcávkách, které mají pouze 4hvězdy (podle těch nových norem už možná ani ty 4*), takže pokud člověk nejezdí zrovna v UPu nebo něčem podobném, tak má dobrý šance.. :-D
Podle NCAP jsou rozdíly v hmotnosti aut do 150kg nepodstatné. Tedy, Oktávka 1.2TSI má 1200kg, vůz segmentu B má obvykle kolem 1050kg, pak záleží an počtu *, ne na velikosti..ale je fakt, že UP je už příliš lehký
Tak to je brutální. Nejenže ty plasty jsou snad to nejhnusnější co je dnes k vidění, ale navíc v novém autě vržou a mají otřeby jako u nějakého čínského šmejdu ve stylu dodělej si sám. Něco tak tragického snad člověk nenajde ani u Dacie nebo Lady (možná se ale mýlím).
příplatek za BMT činí rozumných 6 000 Kč:-D Vyhozené peníze doslova za nic
ja mám v Novej Elantre Hyundai za prvých 1000 km priemernú spotrebu 5.2 l/100KM!!
Palubní počítač Hyundaie kecá, v mé IX20 ukazuje skoro o litr menší spotřebu, než je v reálu. V Oktávce jen 0,3 méně.
Jen jestli nekecáš TY
Můj ix20 ukazuje +/- reálnou spotřebu. Pokud si nevymyslite, doporucuju navstivit servis.
autičko pre dve osoby- nic víc!!B-]
To určitě, ale víc než DVA vidím v osobáku málokdy...
Ten volant je tak hnusný a levně vypadající i v reálu?
Autor je nejspis z nemecka ... V nasich koncinach se pouziva pojem 3dverova a 5dverova karoserie ... Dalsi vec ... autor je nejspis lenoh, kdyz uz pise ze chybi podbehy kol, tak by je mel zkontrolovat! Podbehy ma UP na prednich kolech.... Jinak problem s chybejicima podbehama na zadnich kolech vadi kdyz clovek jede po nejakych kaminkach nebo za deste ... jinak to ani neni znat.Jezdim v šitigu 44kW a pri dalnicnim tempu me prijde ze je hoodne tiche a spotreba pod 6. Problem mam s prevodovkou ktera z me nepochopitelneho duvodu toci 2ku do 100Km/h.
A z které země jste vy? Čeština vám vůbec nejde.
Pro Vas z daleka ...
...autor asi dost popil, nebo si slehnul - dvou(čtyř) - dveřové karoserie (asi pise o sedanech? ...), vyssi výbava má sirsi gumu (175 cm)...a to jen na par prvních řádcích...nebo jsem možná hloupý já a nevyznám se v moderní automobilové terminologii...
28.6. ...článek je již alespoň částečně opraven...(tedy alespoň ta nejvetsi zverstva)...
Při 130 90 decibelů? To je asi dost hrůza,ne?! B-]
90 decibelů, to se mi nezdá, možná u Tatry 111
moje auto má 1450 kg takže já a up kdo asi vyhraje přetlačovanou když 150 kg je nepodstatné a 250 kg už asi bude že.
Můj kamión má 38000kg a 1000Nm, kdo asi vyhraje přetlačovanou? Tvoje kára enbo moje:-DMimochodem, kamionů je na silnicích víc než osobních aut těžkých >1450 (bavíme se o pohotovostní hmotnosti, ne o Oktávce s pytlema cementu a tchýní), tak asi TAKB-]
90 dB je definován jako silný hluk a odpovídá např. jedoucímu vlaku :-DPodle americké normy pro bezpečnost a zdraví nesmí být člověk vystaven hladině hluku 88 dB déle než 4 hodiny resp. 91dB déle než 2 hodiny. Takže doufám, že má VW v manuálu povinné zdravotní přestávky po 3 hodinách při jízdě po dálnici :-Dhttp://www.auris-audio.cz/ochrana-sluchu-riziko-hluku...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.