Test Volkswagen Touran 2.0 TDI: Golf pro sedm

R  |  06. 03. 2016 12:24

No nekupte to za ty prachy

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 03. 2016 15:09

Taky si říkám, kde na to lidi berou peníze. Ještěže existuje na západě poměrně rozsáhlá střední vrstva obyvatelstva, která je ochotná tyto ceny zaplatit, a od které si to po 1-5 letech můžeme koupit, za cenu kterou to doopravdy má

Odpovědět  |   | 
k22  |  07. 03. 2016 10:57

Jo a od důchodce kterej s tím vozil svíčkový báby do kostela

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  06. 03. 2016 15:15

Operak za cca 14 bez DPH s 25k km na rok a 3 roky ... za verzi s 140KW a DSG.

77% aut se u nas proda na ICO ... u VW je to trochu vic. Ale ano, asi neni zase tolik lidi v zamestnaneckem pomeru bez naroku na sluzebak, kteri by si to auto mohlo dovolit.

Odpovědět  |   | 
Fero  |  06. 03. 2016 14:53

Skoda, ze chyba porovnanie vnutorneho priestoru so Sharanom ...

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  06. 03. 2016 15:41

Mne sa celkovo nezda porovnavanie voci Audi Q7 a Volvo XC90. To su auta uplne inej kategorie, maloktory z potencialnych pouzivatelov Touranu by dokazal zhodnotit taketo porovnanie.

Ani porovnavanie s Golfom Sportsvan nie je celkom OK. Je to pribuzne auto, ale opat ina kategoria.

Primarne sa malo porovnavat voci spominanym konkurentom z kategorie MPV - Citroen Grand C4 Picasso, Ford Grand C-Max, Renault Grand Scénic. A az potom na doplnenie porovnanie s Golfom (pre ludi, ktori sa rozhoduju medzi jednou alebo druhou kategoriou) a az na zaver ako bonus porovananie voci Q7 a XC90.

Cely test na mna posobi az prilis pozitivne ...

Odpovědět  |   | 
tomtom  |  06. 03. 2016 15:48

Náhodou, mně to přijde fajn.
Člověk si vybere, zda mu stojí za to, kupovat si Touran, nebo by stačil Sportsvan.
Na druhou stranu vidí, co by získal, pokud by šel do velkého a drahého SUV.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  07. 03. 2016 01:26

Pěkné střední MPV..
CENA SE DÁ NA AUTOSALONU SRAZIT O CCA 10-15 %
Škoda že není verze Cross 4*4..to bymne zajímalo moc.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  07. 03. 2016 06:55

...akorát, že historicky nejporuchovější. Je to ještě horší než Zafira, a to je už co říct.

Odpovědět  |   | 
omg  |  07. 03. 2016 12:10

Jo, první série před 14 lety. Druhá už v AMS dopadla výtečně.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  07. 03. 2016 11:45

Sharan je větší než Touran, ale v pěti i sedmimístných verzích je v obou autech téměř srovnatelně prostoru. Zkuste si to. Sharan je kapku větší, ale opravdu jen kapku. Není to tak, že by byl Sharan o mnoho větší uvnitř. (Zvenku ano). Je to tím, že Sharan má šoupačky a jejich vnitřní koleje snižují strop od B sloupku. Sharan je celkově takové auto, co je vhodnější na delší vzdálenosti a plavnější nebo plynulejší jízdu. (klidně přes 200 ale plynule) Kdežto Touran je jako téměř "Golf Combi Sportsline" Dá se s ním sekat zatáčky lépe. Každopádně doporučuji, pokud chcete auto pro více jak 5 osob vybírat jinde. Třeba Caddy (Maxi, Life) nebo T6, I v Sharanu jsou zadní místa větší než v XC90 a přesto to nejsou plnohodnotná místa, v té třetí řadě. Spíše nouzová ale dobře použitelná, ovšem pro menší postavy. (Hlavně si nemají kam dát nohy dlouhonohé modelky, byť mají 50 kg) Ale jakmile to respektujete, a třetí řadu nebudete používat denně, tak Sharan i Touran jsou díky té zadní nápravě úžasně komfortní, už i více než Francouzské vozy. Ovšem při zachování nadprůměrné stability. A kdo má rád elektroniku, tak nebylo nikdy v autě tolik hraček, jako dnes, to je úplná smršť výbavy, než nalouskáte všechny ty manuály, tak přečtete dřív starý i nový zákon

Odpovědět  |   | 
ddx  |  08. 03. 2016 11:28

Subjektivni porovnani s Alhambrou (ktera je konstrukcne stejna jako Sharan):
Misto v prvnich dvou radach je pocitove prakticky stejne - druha rada je u alhambry nepatrne sirsi. Vetsina rozdilu delky obou aut se projevi v kufru - alhambra ho ma o 20 cm delsi (tj. asi 121 cm), coz je opravdu poznat. Kufr je i nepatrne sirsi, ale asi jenom o 4 cm.
Dojmy ze zkusebni jizdy - rozdily jako mezi nizsi stredni tridou a stredni tridou - touran je mrstnejsi, alhambra je suverenejsi a klidnejsi ve vyssich rychlostech i aerodynamicky hluk se mne zdal nizsi. U obou aut je samozrejme poznat vyssi teziste, ale ridi se srovnatelne jako "normalni" auto. Pri me zkusebni jizde mela alhambra adaptivni podvozek a touran ne - v jinem provedenim jsem bohuzel zadne z aut neridil, tak nemuzu srovnavat.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  07. 03. 2016 13:36

Predražený,raději nový Scenic nebo grand i základ je 4410 dlouhý a 1860 milimetrů široký,nehledě na to že je krásný

Více na http://www.auto.cz/novy-renault-scenic-novin... ... -)

Odpovědět  |   | 
bob  |  08. 03. 2016 09:29

Skvělý auto pro lidi, co mají více peněž než rozumu :D Za to co stojí holej VW máte u konkurence auto v plný palbě (i když s největší pravděpodobností s menším motorem, to ale těžko bude trápit cílovou skupinu těchto vozů). Před nákupem auta se zbavte předsudků a nebudete litovat....

Odpovědět  |   | 
Driver  |  08. 03. 2016 11:30

To poslouchám téměř 40 let a nikdy to nebyla pravda.
Stejný rozdíl, jaký byl mezi Scénic1 a Touran1 je mezi těmi vozy i dnes. Jezdí snad Poláci každý týden 2x přes evropu za prací dokonalým Espasem nebo ještě lepším Scénikem? Ne, jezdí nespolehlivýma Touranama a ještě horšíma Sharanama. Není to argument ale je to určující, co která auta vydrží.

Odpovědět  |   | 
alapli  |  08. 03. 2016 11:34

Das is teuer, a navíc z cinknutého koncernu který evropanům jako omluvu ještě zdražuje....nein Danke.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  08. 03. 2016 11:39

Mimochodem, konečně má Touran Autohold místo té žebrácké ručky a ACC High, a to spolu s DSG+Side+Front asistentem znamená, že v autě když opadne pocit "teď si zajezdím" a nastane "kdy už tam budu" můžete vše aktivovat a odpočívat s rukou na volantu. Vše ostatní je plně automatické, a na kvalitních dálnicích i poměrně spolehlivé. A infotaiment ovládáte už 10let hlasem. Perfektní. Doporučuji. Tohle u Renault nehledejte. Jednotlivě ano, funkčně bez komentáře a zejména na této úrovni a takto komplexně to neumí v této třídě nikdo a dokonce i Mercedes B je na tom hůře. Zejména jeho radar se vyhne překážce, ale pak už nekoriguje a najede do svodidel dle německých testů. Kdo chce pošušňáníčko, má ho mít.

Odpovědět  |   | 
Tomáš K.  |  23. 02. 2019 14:16


Pekne auto to je. Mám ho pro rodinu a je akorát velké. Obvzvlášť s integrovanými sedačkami pro děti. Ale doufám, že při prodeji upozorní na nový nešvar VW, kdy zadní brzdy vydrží od 15.000-25000 km. A nestydí se vám říci, že je to vaší chybou. Měl jsem Tiguana a 180.000 km bez závad. Teď mám Tourana a na 25.000 výměna zadních brzd. Servisní technik v autorizovaném servise v Liberci mi sbělil, že je to teď normální u Passatů, Touaregů a Aertonů. Kolega má Aertona a na 50.000 km má již 3 sadu. Když jsem to já reklamoval, tak jsem od autorizovaného servisu v Liberci dostal skvělé vyjádření importéra, kdy se vymluvili na můj styl jízdy, váhu auta, silný motor atd…. Nejlepší byl dovětek, že to je spotřební materiál a nikde není napsáno, kolik má vydržet.Podotýkám že jezdím už několik desítek let stejně a nikdy jsem neměnil zadní brzdy na 25.000 km. Navíc jsou pěkně hlučné. Je to jen další podraz od VW. Takže si zvykejme, protože nově brzdy vydrží méně než olej a vaše servisní náklady se tak podstatně zvýší. Asi startovací náplně po vzoru inkoustových tiskáren.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A