TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

56 komentářů

Adam
10. září • 21:51

Mam TSI mesic predchozi model jsem mel Tdi vzdy v plne vybave a nyni jsem z tsi a celkove nadsenej ze vseho jizdni vlastnosti pocit v aute vzhledu komfortu ten posun od minule generace pokud mas plnou vybavu je velky a spotrebu mam prum 12 - 12,5 jezdim dost mesto ale vubec to neresim dalnice lze 9-10-11, ale znovu neresim to jsem spokojen za me super auto.. trochu jsem si zvykal na asistenty ale uz ok v r line vypada hezky a hodne delaj kola ...

Žere mi klakson
15. srpna • 15:47

To auto ztratí 800.000 Kč za rok na ceně - to je 2.200 Kč denně! A vy tady řešíte, jestli má spotřebu 8,6 nebo 9,2. :-D

xtra01
13. září • 15:19

800 za rok urcite ne, kazdopadne ta spotreba je v souctu vsech nakladu opravdu uplne fuk...

Ernie
18. srpna • 20:51

Cize za 3,5 roka ma nulovu hodnotu? :-D

Lojzík
12. srpna • 9:42

Tohle je skvělý motor, ideálně vhodný do Passatu, Superbu, A4

Michal
13. srpna • 19:09

Ideální do fabky na zadní sedadla jako měl Rencek sport V6 ale bez úprav mimo omezovače rychlosti a silných brzd.To by byla raketa...

Ben
10. srpna • 22:37

TFSI mám v Audi A7 je to stejný motor a je skvělý... pokud nejste h...o a nejdete brzda plyn tak na dálnici pojedete v klidu za 8,5 litru i méně, na plnou nádrž jsem dal nejednou přes 800km. Město je horší ... tam dáte s bádou 600km na nádrž okolo dvou tisíc a dvou stovek ... jízda je, ale superkomfortní, převodovka občas zmatkuje, ale není to žádný Hell ... motor je povedený, ale ve 23 tisících už chtěl olej ... uvidíme jak se nám spolu bude žít nadále, auto každopádně miluju, celý život jsem měl BMW a Audi prostě jezdí lépe.

Xtra01
9. srpna • 18:12

Ja ho mam tyden s 3.0 tdi, s prodlevou pri prislapnuti se ucim zit, doufam, ze se prevodovka nauci muj jitdni styl a zda se, ze se to trochu zlepsuje pri bezne akceleraci...s cim rozhodne nemohu souhlasit je kvalitni zpracovani interieru. V porovnani s mou predchozi A6 Allroad 2016 je to takovej lacinej plastacek s mizernym licovanim dilu v interieru. Staci trochu vzit za volant, vrze, staci kolenem zatlacit do tvrde bocnice stredoveho tunelu, vrze. S Audi naprosto neporovnatelne. Takze premie urcite ne, spis technologicky spickove vybaveny mainstream. Ale abych jen nehanil, vzduch podvozek je super (s 20" kolama), nataceci zadni naprava ve meste a na okreskach super. Jizda je velmi pohodlna a nema cenu hnat auto do dravejsi jizdy, da to, ale k povaze auta se to proste moc nehodi. Otravna je nutnost opakovaneho vypinani Lane assist, asi nejakej bodik navic v euroNCAP. Carnet pro me osobne k nicemu. Dodani cca 2,5 mesice. Globalne vzato pri cene cca 1,7 vc.DPH za slusne vybaveny Touareg, to docela jde. Dost hur vybavena X5 ani nahodou pod 2 mil., na GLE jsem nebyl ochotny cekat.

honziss
9. srpna • 18:19

Souhlas, zpracovanim je to proste dobre udelanej mainstream s technologiema premie. Ale kdyz objektivne srovnam materialy a zpracovani treba s lexusem (2018), tak je to o chlup pozadu. Tam je holt kuze, plasty mekci. Na druhou stranu za tech 1,6-1,7 vc DPH co to realne stoji, to vlastne moc nema konkurenci.

Ne321
11. srpna • 19:24

Jenze Lexus ma horsi sedacky co nic neumi, nema LCD budiky, ma naprosto priserny infotainment (realne vice nez deset let pozadu proti koncernu) a v jedine rozumne vybave stoji vetsi raketu nez konkurencni nemecke vozy.

honziss
12. srpna • 17:25

Lexus sice nema LCD budiky, ale ty co ma jsou dobry az az, je na nich videt ze si s tim dal nekdo zalezet a jsou citelny za vsech okolnosti. Sedacky ma lexus stejne dobry jako touareg, ma navic lepsi kuzi (i tu zakladni) a ma auto fci na vyhrev a ventilaci. Infotaiment je horsi, ale stale pouzitelnej, s vytkou ceny 100% souhlas. RX450h business edition za 1.15 bez DPH je super cena, ale prilis kompromisu ve vybave, Executive a Luxury ma cenu prestrelenou stejne jako Touareg, ale bohuzel na ni nedostanete takovou slevu jako u VW...

Lojza
9. srpna • 22:39

Kolik % slevy se dá teď realne+- usmlouvat o prodejce na Touarega?

xtra01
13. září • 15:13

Sleva v době objednání (5/2019) byla cca 500 tKč (IČ+podpora automobilky)...jak je to teď nevím, za ceníkovku nebo ceník -10% bych do toho nešel, konfigurace byla za cca 2,25

honziss
10. srpna • 8:34

Nevim jak ted, ale zacatkem roku byly cca 250tkc bonusy pri nakupu na ICO + sleva jakou si dohodnes.

Xtra01
9. srpna • 18:45

Jj, ja na to zpracovani mam prisnej metr, to uznavam, ale fakt je to nekde jinde nez ta A6. Zvlast pri detailnim zkoumani, treba ta hlinikova lista prohnuta dolu pod velkym displejem od nej ma skviru asi 2-3 mm, v jine casti licuje presne. Z ceho jsem nadseny jsou ty ergo sedadla s nastavenim bocnic u operadla i sedaku, v nich se citim jak "v pokojicku". Mozna ta ventilace sedacek je trosku poddimenzovana, mam ji vybalancovanou 50:50 mezi operadlem a sedakem. Taky jsem zvedavej, co vydrzi ta kuze (snad je to prava kuze).

honziss
9. srpna • 17:57

Pro me neni dulezita reakce ma kickdown, ale spis na 70-80% pridani kdyz se chci treba pripojit na dalnici:TDI: chvilku vaha, pak podradi vetsinou o jeden stupen vic nez by bylo treba, par zaradi nahoru a pak tahne.TSI: chvilku (kratsi) vaha, podradi o 2-3 stupne a tahne.Cely je to podle me tim, ze TSI ma daleko vetsi rozsah otacek s vysokym krouticim momentem. A soucasne nereaguje tak panicky na pridani.

honziss
9. srpna • 11:23

Ja vybiral mezi Touaregem TSI, RX450h, XC90T6 a jako nejlepsi mi vysel ten Touareg, momentalne mam najeto asi 4000km.Cenikova cena je samozrejme masakr, ale za tu si to nikdo nekupuje. A prave rozdil v realne cene proti Q7 je to ve stejny vybave a se stejnym motorem levnejsi asi tak o cca 1 golfa gti :)

milan
7. ledna • 16:31

Mám dotaz,rovněž chci nového Touarega,rozhoduji se mezi benzinem-naftou,lze nějak uvést spotřebu jaká je v benzinu ?? Jedná se o normální jízdu krátké trasy a nájezd do 10 tkm ročně - tak prosím doporučení - děkuji

milan
7. ledna • 16:30

Mám dotaz,rovněž chci nového Touarega,rozhoduji se mezi benzinem-naftou,lze nějak uvést spotřebu jaká je v benzinu ?? Jedná se o normální jízdu krátké trasy a nájezd do 10 tkm ročně - tak prosím doporučení - děkuji

dpcstb
9. srpna • 14:52

ako touareg s benzinom reaguje na kickdown? tiez je tam 2s odozva kym zaberie ako u tdi?

honziss
9. srpna • 17:44

Trosku prodleva tam znat je, ale o parnik lepsi nez u TDI. Vetsinou to podradi nekam k 4500-5000 a zabere. Ja si chtel puvodne koupit TDI, ale ty reakce na pridani me odradily.

Kankunen
8. srpna • 15:53

Benzínový gazík, to je pro znalce pump. A nebo se nechávají předjet naloženým tranzitem.

ridicBOB
9. srpna • 10:12

Kdo nemá na banány, nemá si kupovat opici.
Ale kdyby jste v tom někdy jel a neplácal jenom píčoviny, tak jistě víte, že V6 TSI na tom se spotřebou není tak špatně. Autor toho článku s tím jel maximálně ze Smíchova na místo focení. Já mám na něm 8500 km a s tím, co ten pan "redaktor" uvádí, rozhodně nemohu souhlasit.

petr r. (petrumr)
8. srpna • 16:56

ááá pán je řidič předjížděč.:-D

Tias
8. srpna • 13:33

Ten volant, ta laciná tlačítka pod volantem, některé oplastování středové konzole... uffff. to jsou hyundaiovské devadesátky.

.
8. srpna • 19:49

Co je na tom volantu špatně? Já jsem s ním spokojen.

.
9. srpna • 23:00

Bez odpovědi, ostatně jak lze očekávat od podobných znalců.

Jan
8. srpna • 20:40

A mate ho v Polu nebo Touaregu, protože to bude ten samy...

.
8. srpna • 21:27

Něco mezi.

Josef Buřt
8. srpna • 13:04

Čistá koncernrevue.cz...

Driver
8. srpna • 12:53

Autor, VOLNĚ cituji: při předjíždění vyjíždíte z TĚSNÉHO zákrytu, auto detekuje porušení odstupu předním rohem a stáhne vám výkon. Nezačne hned brzdit. Konec citátu.
1) nikdo není svatý a upozornit na to beru jako fakt, možná že to občas může někdo omylem provést, člověk je tvor omylný, ale je dobré vědět, co hrozí a nekonat tak stále automaticky a neznat rizika.
2) v rovině zákona je to častý důvod vzniku nehod se zaviněním v důsledku nesprávného předjíždění a nedodržení odstupu a asistent Vás má před nehodami chránit.
3) Dosud šel Front Assist vypnout sport drive mode nebo front assist off přímo, nevím jak to je u tohoto vozu, předokládám že totožně, viz návod.
4) Irituje mě stát denně hodiny na dálnicích v kolonách z důvodu nehod, kde většina vznikne nedodržením odstupu nebo nesprávným předjížděním. Kdo nám všem zaplatí ten ztracený čas a nervy, omlouvám se, jak jsem uváděl, výjmečně asi s přihmouřením oka ok, ale pořád to je na přesdržku, zejména kdyby měl přijít při nehodě někdo o život
:-/

stealth01
9. srpna • 10:45

Kolik jízd denně dopadne v pořádku a kolik promile je nehod? Plus nehodnot situaci, když nejsi v daném autě, nemá to žádný smysl.

Ja
8. srpna • 12:52

V tabulce je Ford Mondeo

Klobásyn
8. srpna • 12:00

Vlhky sen koncernofila Honzika v praxi 🤣

,,
8. srpna • 11:21

2,7 ty vole, to raději Porsche či Q7 ..

ridicBOB
9. srpna • 10:17

Evidentně v těchto vodách nelovíš, protože bys takovou blbost nenapsal. Q7 je cenově, ve srovnatelné výbavě jinde. A Porsche? Macan stojí stejně, jako Touareg, přitom je to Tiguan/Q5. A Čejen je úplně jinde. Příště se koukni alespoň do pdf ceníku ;-)

kari
12. srpna • 9:39

Tiguan a Q5 spolu nemají nic společného.

petr r. (petrumr)
8. srpna • 15:18

nebo tiguana.. nestačil by?, ale ty si ve stejným koncernu a tak možná měls napsat BMW.

Joe Doe
8. srpna • 15:03

Alebo RX 450hL 4×4 E-FOUR za cennikovych 2.375 miliona a moznost zaspavat s istotou, ze mam luxusne auto a nie ‘ludove vozidlo’.Ale chapem, ze zaujemca o tento VAG sa pohybuje v spolocenskych kruhoch, kde Ravenove progresivne matice pokladaju za matky v toolboxe neboheho wrestlera.

Tom
9. srpna • 14:34

A zkusil jsi obe mimo cesty? Pokud ano, tak vis, ze cilovka nebu uplne stejna

Karel.
9. srpna • 18:11

Spíše bych napsal, že cílovka bude diametrálně odlišná. Touareg je pro lidi co potřebují občas do terénu (RX je v terénu zcela impotentní čtyřkolka s invalidním zadkem přes elektromotor), pro lidi co potřebují občas táhnout nějaký přívěs (RX je na tažení těžšího přívěsu zcela nepoužitelná, kdežto u Touaregu se uvádí, že jej 65% majitelů občas používá jako tažné vozidlo, s naftovým osmihrnkem bych dokonce řekl tažná kára značka ideál), pro lidi co potřebují občas střihnout dlouhou štreku se slušnou dynamikou (RX na 200 km/h končí a i zrychlení má na tuto třídu dost podprůměrné), pro lidí co mají rádi maximální komfort (vzduchové odpružení na všech kolech prostě RX nemá). Takže RX je typický mamacar pro drandění po městě, po nákupech, po školách, po kadeřnících etc., ale v roli Touaregu by zcela selhal, tedy zcela odlišné cílové skupiny, ten kdo si jde pro Touareg může jako alternativu vidět Range, Grand Chero, Mergl, ale určitě ne RX.

ridicBOB
9. srpna • 10:14

Tak to bych musel nejdřív vypít tak litr horkého saké.... Luxusní Toyota :-) To by se mi opravdu usínalo s pocitem luxusu! Krom toho vnitřním prostorem nesrovnatelné. O dynamice nemluvě.

Josef Buřt
9. srpna • 11:08

Ano,s koncernovymi trestnymi lavicemi skutecne nesrovnatelne!

Jicha24
8. srpna • 14:46

Za 2,4M lze pořídit velmi slušně vybavený Touareg V8TDI s průměrnou spotřebou 8,6 (většinou dálnice a mimo město).....

ridicBOB
9. srpna • 10:08

Hahaha. BTW: jel jsi v tom V8TDI, že máš takové zaručené informace? Že to žere 13+, je ti asi jedno :-) A za 2,4 to bude holota na holém vzduchu.

Jicha24
9. srpna • 11:29

Hmm, tro­chu sis na­bě­hl... má­me ho ve fir­mě 3 týd­ny, na­je­to 3000km... chceš snad po­slat fot­ku dis­ple­je s jizd­ni­mi da­ty? Jas­ně, je to ho­lo­ta - ne­má ma­sáž­ní se­da­dla, pa­no­ra­ma­tic­kou stře­chu a ne­zá­vis­lé to­pe­ní.... Kam­pak cho­díš na své za­ru­če­ně in­for­ma­ce?

Falki
12. srpna • 20:02

Jaká je akcelerace / reakce na plyn ve srovnání s 3.0TDI? Nevíte jestli V8 je stejný motor jako v AUDI, tedy i s elektrickým kompresorem?

Jicha24
9. srpna • 11:20

Hmm, trochu sis naběhl... máme ho ve firmě 3 týdny, najeto 3000km... chceš snad poslat fotku displeje s jizdnimi daty? Jasně, je to holota - nemá masážní sedadla, panoramatickou střechu a nezávislé topení.... Kampak chodíš na své zaručeně informace?

stealth01
9. srpna • 10:43

SQ7 dlouhodobě za 8 max za posledních 5000 kilometrů. Ale poslední dva tisíce byly opravdu hodně rychlé tempo (170-245).

Jicha24
9. srpna • 11:24

Promiň, to byla reakce na znalce z předchozího příspěvku.... Super s tou SQ7, ta je určitě při rozjezdu ještě svižnější

homer
9. srpna • 8:38

tunovej motor z tahace abych usetřil krabku cigaret tvl.

Thomas Fuk
8. srpna • 21:46

Jo..... jenže spousta lidí těch pár šupů za pořádný motor, který nádherně jede a nic navíc nežere, prostě nedá. Sociální masírka je nasměruje úplně jinam...

chacha
8. srpna • 12:18

V případě Q7 si připočti dalších 500 - 700 tis. abys byl na stejné výbavě co tenhle Touareg. U Cayenne ještě o fous víc. B-]

Skeptik
8. srpna • 13:00

Podobná situace jako u Phaeton - A8. Lidé tyto dvě značky logicky porovnávají.

Jan
8. srpna • 13:30

Myslíš A8 - Superb?

Miko
8. srpna • 14:12

tak tento bol dobry :-D

Doporučujeme

Články odjinud